Mies..
1. Kutsuu ns. hellittelynimellä toistuvasti
2. Käyttäytyy turhankin kiltisti ja palvelevasti kaveriksi välillä
3. Viivyttelee aina lähtöäni kun olen hänen luonaan ja sanoo että on tyytyväinen kun jään
4. On kehunut ulkonäköä
5. On arvostellut toisia miehiä jotka ovat olleet kiinnostuneita minusta
6. Sanonut että olen hänelle tärkeä
7. Kuunnellut huoliani ja kestänyt käytöstäni
MUTTA
1. Ei tahdo alkaa seurustelemaan kanssani, eikä voi harkita sitä
2. Ei tahdo seksiä, eikä ole yrittänyt koskaan sitä saada
3. Ei tahdo kaveruuttakaan
4. Ei ole ketään toista naista kenen kanssa olisi jotain
5. Haluaisi seurustelukumppanin
6. On sanonut olevansa liian killtti, ehkäpä siitä tämä käytös..
Sitä vaan että jos ei halua jostakin yhtään mitään, miksi käyttäytyä noin?
Tästä koukusta olen jo saanut itseni irti, sillä ei voi jäädä vain odottelemaan.
Mutta mietityttää miksi noin.
Mitäs tämä meinaa?
6
286
Vastaukset
- ......
Tuskinpa tuo tietää itsekään mitä haluaa. Sitähän se selkeä ristiriitaisuus hyvin usein on, oman elämän suunta hukassa.
- Mies1985
On homo?
- mieleen...
Se minullekin tuli mieleen. Olet hänelle rakas mutta et kiinnosta seksuaalisesti.
- Vivianne_
Tuntuu että jollain tasolla ei tiedä mitä haluaa, tai siis ei tiedä MILLAISEN ihmisen haluaa vaikka sen tietääkin varmasti että haluaa parisuhteeseen.
En usko että olisi homo (kaapissakaan) koska minä olen suvaitsevainen ihminen ja ollaan paljon puhuttu esim. seksuaalivähemmistöistä, ettei todellakaan minulle pitäisi olla paineita kertoa jos näin on.
Ja on ollut avoliitossa naisen kanssa, joten.. - määäääääääääääääääää
Tuosta nyt pirukaan ota vielä noilla tiedoilla selvää, jos sittenkään. Tuossa joku jo vastasi, että ehkä ei tiedä itsekään mitä haluaa. Jäi hämäämään tuo, että ei halua olla kaveri, eikä seurustella kanssasi, mutta ilmeisesti silti olette kavereita, koska aikaa yhdessä vietätte?
Jotain hän kuitenkin suhteeltanne tuossa muodossa saa, tuskin hän muuten sitä jatkaisi. Oletko itse osoittanut kiinnostusta muuhunkin kuin kaveruuteen? Mllainen itse toivoisit suhteenne olevan?
Kyyninen vastaus olisi tietysti, että haluaa pitää sinut koukussa etsiessään jotain ehkä parempaa. Itse en kuitenkaan moiseen usko, miksi vaivautua, kun meri on kuitenkin kaloja täynnä. Vaikea tuohon on muuta noilla tiedoilla sanoa, kuin että mieti, mitä suhteenne nykymuodossaan kummallekin merkkaa ja sen jälkeen mieti se tärkein, eli mitä itse haluat.- Vivianne_
Minä olen ilmaissut kiinnostukseni kahdesti, sanonut pitäväni enemmän kuin kaverina ja tosimielellä tietysti.
En voi sanoa että ollaan kavereita, minun mielestä ei olla yhtään mitään.
Nyt en ole jaksanut/halunnut enää pitää yhteyttä ja voi olla että en vastaakaan enää jos kyseinen mies ottaa yhteyttä. Haluan saada itseni lopullisesti irti, vaikka tunnekoukusta ollaan suurimmaksi osaksi päästy.
Hän on tapaillut paljon naisia, että en minäkään ymmärrä miksi juuri minun kanssani tahtoo ylläpitää jotain, kun kerran olen niin ei-kelpaava.
Olen miettinyt että ehkä se on sitä että hän on liian kiltti.. Mutta ei kai liian kilttikään ota yhteyttä kun toisesta ei vaan kuulu?
Toisekseen meillä on sama sairaus. Olen ajatellut että hän haluaa tukea ja vaihtaa kokemuksia. Mutta ei halua sitäkään, sillä on sanonut että ei halua jutella vain siitä yhdestä aiheesta. Oikeastaan ei halua jutella tuosta aiheesta enää ollenkaan. On vähän ehdotellut tapaamista niin että emme puhuisi ollenkaan tuosta aiheesta vaan keskityttäisiin toisiimme muuten. Mutta luulen että sitä tapaamista ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481250
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56590
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472