Mitä mieltä ootte suhteesta mis tyttö on -91 ja poika -94 ? Oon tavannu yhen tosi mukavan pojan ja vaikuttaa olevan kypsä ja kehittyny ikäiseksee, mutta toi iäero vielä mietityttää.. :/ Mitä mieltä ootte, kantsisko yrittää vai unohtaa? Voisko suhde pelittää vaik onki tollanen ikäero?
tyttö 18 ja poika 16 ?
11
850
Vastaukset
- melissa86.
Tottakai voi pelittää, kannattaa vain uskoa itseensä ja suhteeseen! Jos elämäntilanteet on erilaiset niin se voi olla esteenä, mutta otatte rauhallisesti ja keskustelette yms niin saatte suhteenne toimimaan ja kestämään :) Tiedän monia pareja, joissa nainen on muutaman vuoden vanhempi kuin mies ja hyvin heidän suhteensa on sujuneet :)
- +
sakkolihaa
- oO
+ kirjoitti:
sakkolihaa
eipähän ole!!! jos poika on jo 16 niin ei se ole
- miiiisa
oO kirjoitti:
eipähän ole!!! jos poika on jo 16 niin ei se ole
Ehdottomasti härkää sarvista kiinni ja yrittämään. Rakkaus ei katso ikää eikä sukupuolta. Itse olen 90-syntyny ja exäni oli 92. Suhde toimi hyvin 3 vuotta ja oli parasta aikaa elämässäni. Toivon että löydät onnesi =)
-Miisa miiiisa kirjoitti:
Ehdottomasti härkää sarvista kiinni ja yrittämään. Rakkaus ei katso ikää eikä sukupuolta. Itse olen 90-syntyny ja exäni oli 92. Suhde toimi hyvin 3 vuotta ja oli parasta aikaa elämässäni. Toivon että löydät onnesi =)
-MiisaJos kerran suhde jossa mies on 3 vuotta vanhempi, voi toimia, niin miksei sit niinpäin että nainen on vanhempi?
- ipogsdk
luultavasti toimii. Itse olen suhteessa 1½ vuotta vanhempaan tyttöön joka on jo yli 18. Ollaan seurusteltu reilu vuosi, kohta kihloihin menossa! Toimii jos kummatki haluaa
- laitelan nulli
hässikää nii vitusti !!!!!!!!!!!!! wuhuu joo mut sakkovittua kyl :(
- Iiisa.
laitelan nulli kirjoitti:
hässikää nii vitusti !!!!!!!!!!!!! wuhuu joo mut sakkovittua kyl :(
ööh eikä ole jos molemmat on jo yli 16 :D:D::D anna mennä vaaan kyllä ainakin kannattaa yrittää :) ja parin vuoden päästä tai siis vanhempana ni ei tuommonen ikäero tunnu missää :) mitään menetettävää ainakaan ei ole.
- JONZ0R.
no mun tyttöystävä on kaks vuotta mua vanhempi, oon 16 ja se just täyttäny 18. ja hyvin meijän suhde on toiminu. en aattele et ikäero haittaa, ollaan kuitenki aika samanlaisia ym... en vois kuvitella seukkaavani kenenkää muun kanssa ku sen.
- lkjkjkj
siis toi on tosi pieni ero! oon ite sen huomannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742529Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955