Tyttömäiset tytöt!

MelkoTyttömäinenTytt

Hei missäs te tyttömäiset tytöt/naiselliset naiset oikein olette?!?
Täällä teidän peräänne katselee yksi melkoisen mukava tapaus! :D
Vai onko teitä!?! ;))

22

1996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FML^

Täällä ainakin yksi naisellinen nainen, tyttömäisyyttä multa ei kyllä juurikaan löydy:)

Kynähameet, jakut, korkkarit, rinnat ja lantio löytyy. Kukkamekkoja, pitkiä kiharoita ja kikatusta ei löydy.

Joten vähän riippuu siitä mikä susta on tyttömäistä/naisellista.

• Butterflyeh

Täällä tyttömäisen naisellinen tyttö/nainen, miten sen ottaa ja kuka ottaa ;p
        Ite pidän poikatytöistä..

• jakkuhame

Täältä löytyy yksi naisellinen nainen. Hameita, jakkuja, jakkuhameita, korkkareita löytyy ja kaikkea muutakin;)
      Ei ole vain tällä hetkellä aikaa käydä ulkona tiirailemassa naisia, vaikka vapaa olenkin, ehkä sitten kesällä enemmänkin;)

• Melkotyttömäinentytt

Naisellisella/tyttömäisellä tarkoitan itsestään huolta pitävää kahdenkymmenen
      ikävuoden jo ylittänyttä naista, joka ei ole jätkämäinen. Sellainen on etsintäni
      & kiinnostukseni kohde! :) Vaikka ulkona tuleekin välillä käytyä, niin tuntuu todella
      vaikealta löytää nainen, joka ei ole hetero. ;) Jos löytyy
      seikkailumieltä, niin voihan tänne toki laittaa mailiosoitteen! :)
      Mukavaa iltaa kaikille!

• minä vaan

olen tyttömäinen, vaikka hameita enkä korkkareita käytäkään. eli siis meitä löytyy! ihanaa. en siis ole lesbonnäköinen lesbo.

• Peppitossu
        minä vaan kirjoitti:

olen tyttömäinen, vaikka hameita enkä korkkareita käytäkään. eli siis meitä löytyy! ihanaa. en siis ole lesbonnäköinen lesbo.

miltä näyttää lesbon näköinen lesbo?

Mä olsin mennyt metsään tuhat kertaa jos oisin tuijottanut siilitukkia ja rekkahousuja.
        Meitä on niin moneen junaan.Uskokaa likat huviksenne.

Mitähän kategoriaa voisin sanoa itse olavani.En vissiin mitään .Naisellisen ja en naisellisen välimuotoo.Miestä musta ei saa enkä ole miehekäs.Ronskit jutut ei tee minusta lepakkoa mitenkään vaikka viljelen niitäkin.

Korkkareita, hameita, meikkejä, yms staffia on.Tukka ponnarille kun se on pitkä.tms
        Miksi se ulkonäkö on niin tärkeätä?
        Miksei pelkkä kaunissieluinen ihminen riittäisi.

• bvnhjklop
        Peppitossu kirjoitti:

miltä näyttää lesbon näköinen lesbo?

Mä olsin mennyt metsään tuhat kertaa jos oisin tuijottanut siilitukkia ja rekkahousuja.
        Meitä on niin moneen junaan.Uskokaa likat huviksenne.

Mitähän kategoriaa voisin sanoa itse olavani.En vissiin mitään .Naisellisen ja en naisellisen välimuotoo.Miestä musta ei saa enkä ole miehekäs.Ronskit jutut ei tee minusta lepakkoa mitenkään vaikka viljelen niitäkin.

Korkkareita, hameita, meikkejä, yms staffia on.Tukka ponnarille kun se on pitkä.tms
        Miksi se ulkonäkö on niin tärkeätä?
        Miksei pelkkä kaunissieluinen ihminen riittäisi.

Olen mielestäni hieman naisellinen,joskus enemmän joskus vähemmän.Yleensä ihastun naisellisiin naisiin,mutta on pari poikamastakin ollut.Luonne ratkaisee loppupeleissä

• :)

Kuvauksesi sopi aika hyvin minuun, olen 22v tyttömäinen tyttö ja seikkailumieltäkin löytyy. ;) [email protected]

• ?
        :) kirjoitti:

Kuvauksesi sopi aika hyvin minuun, olen 22v tyttömäinen tyttö ja seikkailumieltäkin löytyy. ;) [email protected]

Uskaltaisiko sitä sinulle kirjoittaa....?

• Melkotyttömäinentytt

Eihän se ulkonäkö loppupleissä mihinkään riitä, mutta kyllä se ainakin alussa
      vaikuttaa! Ja jos en yksinkertaisesti itse tunne vetoa poikamaisiin naisiin/tyttöihin,
      niin sitten asia vaan on niin. Ei millään pahalla! Olisi kyllä mahtavaa löytää
      se ihana ihminen jolle hymyilisin kaikkein valloittavimmin... :)

• Yogger
    • missmin

Täällä olis ainakin vapaata riistaa! ;D Minut löytää yliopistoliikkunnan tunneilta tai sitten Foorumista shoppaamasta :)

• marjaanamarjaana
    • matkaaja_

Jos niitä kukkamekkoja tai kiharoita haetaan, olen minä täällä. Korvessa asun, mutta innokkaasti ympäri Suomea seikkailen, jos joku tahtoo juna-asemalla odotella. : D Ikää ei paljoa löydy, mutta asiallinen käyttäytyminen kuuluu tyyliini.

• KRA

me ollaan kiven alla, kiivetty puuhun tai muuten vaan muualla.

• meltotyttöm

No tulkaa esiin ja kertokaa itsestänne, mm. maili-osoitteenne josta teidät tavoittaa ja löytää! :D Jos siis
        haluatte vaihtaa ajatuksia ja hymyjä ja ehkä muutakin toisen tyttömäisen tytön kanssa! :)

• Pohtija©

Naiselliset naiset ovat harvemmin lesboja. Teidän täytyy tyytyä jätkämäisiin.

• nainen*

Naisellisia naisia ei vain huomata, että he ovat lesboja. Jos naisellinen nainen menee homobaariin, niin kaikki luulevat häntä heteroksi. Naisellisilla naisilla on muutakin elämää kuin notkua 24h baareissa pokaamassa naisia. Jätkämäiset naiset taas sen sijaan, heillä on se baareissa notkuminen ja näkyminen koko elämä. Naisellinen nainen saa naisen ilmankin baareja (kaupoissa, työpaikoilla, kouluissa, harrastuksissa...), kun taas jätkämäinen nainen panostaa vain naisten bileisiin.

• Sateenkaarenalla

Hei täältä kaukaa tulevaisuudesta! Kun mää tulin kaapista, niin ajattelin et mun täytyy olla poikamainen ja pukeutua tosi poikamaisesti. Ajattelin että mun täytyy pitää vaan mustan, ruskean, harmaan ja sinisen eri sävyistä sekä maastonvihreästä, pukeutua ruutupaitoihin ja pitää aina pipoa tai lippalakkia päässä ja istua koko ajan hajareisin ja lompsia kuin mikäkin tukkijätkä. Leikkasin tukkanikin lyhyeksi - osittain sen takia kun mun tukka alko pitkänä katkeilla ja mulla alko olla sen verran hilsettä päässä että hilselevyjä roikkui jo hiuksissakin. Mutta en mää voi sille aina mitään että kaupoissa pyöriessä mun silmiin ottaa kaikenlaiset korut, hiuskoristeet, huivit, laukut, mekot(myös kukkakuosiset), vaaleanpunaiset ja muut pinkinsävyiset vaatteet ja korut, kaikenlaiset värikkäät asiat kuten värikkäät huivit, vaaleanpunainen kynsilakka jne. Pidän kuitenkin poikamaisistakin asioista ja välillä voisin pukeutua vähän poikamaisemminkin. Nyt aion kasvattaa mun tukan vähän pidemmäksi, ainakin korvien alapuolelle. Ensin kielsin iteltäni ylipäätään että pidän naisista ja sit kun tulen kaapista, niin aloin kieltää iteltäni tyttömäisiä/naisellisia asioita, koska ajattelin ettei mua oteta vakavasti lesbona, jos mää en näytä poikamaiselta.Kuitenkaan miesmäistä, kovin poikamaista musta ei saa vaikka halolla päähän lyötäis, koska olen muutenkin tyttömäisen siro ja pienikokoinen. Itse tykkään tosi paljon poikamaisista/vähän butcheista naisista tai androgyyneistä, mutta katselen myös tyttömäisiä/naisellisiakin.

• Keijukaispeikko

No itse olen naisellinen, ehkä vähän tyttömäinenkin. Mutta varmaan liian vanha, oon jo paljon yli 30. Mukava kuulla, että naisellisille naisillekin on kysyntää. Itse olen jotenkin ajatellut, että olen kaikkien mielestä "liian heteronnäköinen" ja että kaikki haluaisivat sellaisen poikamaisen...

• kylläkyllä100

Auts :) tänne kelpais hyvin sun tyylinen nainen :)

• Sateenkaarenalla

Sulle Keijukaispeikko, älä ole muuta kuin olet. Se ettei ole oma itsensä alkaa jossain vaiheessa kuitenkin vaivata ja ehkä myös näkyä. Sitä paitsi mitä oikeastaan tarkoittaa heteronnäköinen ja lesbonnäköinen? Onhan niitä stereotypiota, että heteronainen on naisellinen ja lesbo poikamainen tai miesmäinen, mutta tämä ei pidä paikkaansa, sillä on paljon naisellisia/tyttömäisiä lesboja ja poikamaisia tai miesmäisiä heteronaisia. Ihminen on aina yksilö oli hän sitten hetero,-homo,- tai biseksuaali ja jokainen pukeutuu ja laittaa hiuksensa oman makunsa mukaan. Jos joku heteronainen ei kertakaikkiaan tunne olevansa naisellinen eikä osaa elehtiä ja liikehtiä yhtään naisellisesti tai tyttömäisesti, niin se on sitten niin ja vastaavasti jos joku lesbo tai bi-nainen ei tunne olevansa poikamainen, niin sekin on niin. Mitä siihen tulee, että olet jo yli 30, niin mitä siitä. Ei kaikki lesbot ole 20-vuotiaita tai teinejä ja hekin vanhenevat vuosi vuodelta. Itsekin olen jo 30 ylittäny, vaikka näytän paljon nuoremmalta. Jotkut on luullu mua jopa teini-ikäiseksikin. Ja kyllä naisellisetkin naiset ovat kauniita. Esimerkiksi näyttelijät Natalie Portman ja Ann Hetche ja laulaja Celine Dion ovat tosi kauniita naisia. Nainen voi olla minusta kaunis oli hän sitten tyyliltään naisellinen/tyttömäinen tai poikamainen/androgyyni tai butch niin kuin esimerkiksi laulaja K.D.Lang. Loppupeleissä se luonne ratkaisee paljon enemmän. Jos on ylpeä ja juoruilee ja arvostaa ihmisiä vain heidän tutkintojensa ja ammattinimikkeidensä ja tekemän työn määrän takia, niin kaunis ihminen jää vain pinnalta kauniiksi, mutta jos on hyväsydäminen, avarasti ajatteleva, ajattelee myös muita, ei arvota ihmisiä ammatin tai muun sellaisen perusteella, on huumorintajuinen, uskaltaa olla se mikä on kaikkine heikkouksineenkin, näyttää tunteensa, saa sydämen puolelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      54
      3686
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2371
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2318
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2218
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      28
      1638
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1564
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1467
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      56
      1022
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      992
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      879
    Aihe