Kysymys ANTTI V K:LLE

Israel, Israel....

http://www.endtime.net/finsk/israel.htm

Sinä tuot YHTENÄÄN tätä linkkisarjaa tänne: Nyt kysyisinkin sinulta, että yhtytkö tämän linkin sanomaan tässä Irsrael asiassa?

Jos et, niin MIKÄ meni pieleen?

Toivon todella, että olet mies ja vastaat huutoosi!

23

225

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Israel on minulle vahvin merkki Jumalan uskollisuudesta. Omat kokemukset
      ovat vähäisiä verrattaessa niitä läpi Raamatun kulkevaan Jumalan uskollisuuteen ikuista omaisuuskansaansa kohtaan.

Jes. 62:4
      Ei sinun nimesi enää ole Hylätty eikä maasi nimi Hedelmätön, vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni ja maasi nimi Puolisoni, sillä Herra rakastaa sinua ja ottaa sinun maasi puolisokseen.

Sinulle ei varmaankaan riitä mikään vastaus, sillä olet lukinnut oman
      kantasi kuin hedelmäpelissä lukitaan mitä lukitaan.

Jer. 33:24
      "Oletko huomannut, mitä ihmiset puhuvat? He sanovat: 'Herra on hylännyt ne kaksi sukukuntaa, jotka hän valitsi.' Näin he halveksivat minun kansaani, ikään kuin se heidän mielestään ei olisikaan enää kansa.

25 Mutta minä, Herra, sanon näin: Yhtä varmaa kuin on se, että minä olen tehnyt liiton päivän ja yön kanssa, antanut niille säädökseni ja määrännyt lait taivaalle ja maalle,
      26 yhtä varmaa on se, että minä en hylkää Jaakobin enkä palvelijani Daavidin jälkeläisiä. Heistä minä valitsen kuninkaita hallitsemaan Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisiä. Minä armahdan kansaani ja käännän sen kohtalon."

• vai mitä

##Heistä minä valitsen kuninkaita hallitsemaan Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisiä. Minä armahdan kansaani ja käännän sen kohtalon." ##

• vai mitä kirjoitti:

##Heistä minä valitsen kuninkaita hallitsemaan Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisiä. Minä armahdan kansaani ja käännän sen kohtalon." ##

Ei sinun nimesi enää ole Hylätty eikä maasi nimi Hedelmätön,
        vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni
        ja maasi nimi Puolisoni,
        sillä Herra rakastaa sinua ja ottaa sinun maasi puolisokseen.

• Lukia

tulla Juutalaiseksi. Kovastihan hän tuota Juutalaisuutta tällä palstalla Julistaa. Antti tuntuu elävän noissa henkimaailmoissa. Olisihan se joskus mukaavaa nähdä, kun Antti putoaa alas sieltä pilven hattaralta iha todelliseen elämään.

• Lukia kirjoitti:

tulla Juutalaiseksi. Kovastihan hän tuota Juutalaisuutta tällä palstalla Julistaa. Antti tuntuu elävän noissa henkimaailmoissa. Olisihan se joskus mukaavaa nähdä, kun Antti putoaa alas sieltä pilven hattaralta iha todelliseen elämään.

Joh. 18:23
        Jeesus sanoi miehelle: "Jos puhuin väärin, osoita, mikä puheessani
        oli sopimatonta. Jos taas puhuin oikein, miksi lyöt minua?"

No, lyömisesi eivät todellisuudessa aiheuta kuin vain säälin tunteita.
        Tahdon olla Jumalan puolella enkä vastaan siksi että kun Hän tulee
        lyömään, niin silloin todella tapahtuu ja ikäviäkin asioita.
        Jeesus on todellisen arjen ja märkien vesien Herra ...

Jes. 11:15
        Ja Herra vihkii tuhon omaksi Egyptin merenlahden ja vihansa hehkussa kohottaa kätensä Eufrat-virtaa vastaan, lyö sen hajalle seitsemäksi puroksi ja tekee sen kengin kuljettavaksi.

Jes. 14:27
        Sillä Herra Sebaot on päättänyt, -kuka sen tyhjäksi tekee? Hänen kätensä on ojennettu, -kuka sen torjuu?

• Lukia kirjoitti:

[][][] mukaavaa nähdä, kun Antti putoaa alas sieltä pilven hattaralta iha todelliseen elämään. [][][]

Kyllä sieltä pilvenlonkalta sinä taivaanrannanmaalari heittelet höyheniä,
        mutta minä olen todellakin kiinni arkisessa todellisessa elämässä kaikkine
        murheineen ja iloineen. Olin 5 vuotta sitten, olin pääsiäismaanantaina
        ja olen yhä ihan tavallinen arekipäivän ihminen.
        En mikään sunnuntaimaalari tai sapattihattaroita nuoleskeleva höpö höpö.

http://ohjelma.yle.fi/ohjelmat/598882

( http://magdaleena.suntuubi.com/?cat=10&id=13&lang=fi
        http://areena.yle.fi/haku//uusimmat/hakusana/kohtaamisia jeesuksen kanssa

Säätiöity dokumentti
        http://www.ses.fi/fi/elokuva.asp?id=930

ATEISMI kohtaa Jeesuksen ...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8978597 )

• kvanttimekaniikkaa
        AnttiVKantola kirjoitti:

[][][] mukaavaa nähdä, kun Antti putoaa alas sieltä pilven hattaralta iha todelliseen elämään. [][][]

Kyllä sieltä pilvenlonkalta sinä taivaanrannanmaalari heittelet höyheniä,
        mutta minä olen todellakin kiinni arkisessa todellisessa elämässä kaikkine
        murheineen ja iloineen. Olin 5 vuotta sitten, olin pääsiäismaanantaina
        ja olen yhä ihan tavallinen arekipäivän ihminen.
        En mikään sunnuntaimaalari tai sapattihattaroita nuoleskeleva höpö höpö.

http://ohjelma.yle.fi/ohjelmat/598882

( http://magdaleena.suntuubi.com/?cat=10&id=13&lang=fi

Säätiöity dokumentti
        http://www.ses.fi/fi/elokuva.asp?id=930

ATEISMI kohtaa Jeesuksen ...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8978597 )

Entäs ,jos ihminen joutuu ihan vahingossa jonkin kirjanpitoon liittyvän virheen vuoksi nyt vaikkapa taivaaseen. Missä maan alla se mahtaakaan nykysin sijaitakaan, maanjäristysten järkyttäessä maan piiriä.Niin:Onko mahdollista siirtyä toiselle puolelle,vai joutuuko kärsimään äärettömyyksiin?Olisiko mahdollisesti sellainen hämärä alue tai avaruuden kolkka,jonnekka päätyisivät sielut,jotka eivät tiedä kuolemansa jälkeen kumpaanko pooliin kuuluvat... Niin ja kenelle valitus osoitetaan?

• benedi
        AnttiVKantola kirjoitti:

Joh. 18:23
        Jeesus sanoi miehelle: "Jos puhuin väärin, osoita, mikä puheessani
        oli sopimatonta. Jos taas puhuin oikein, miksi lyöt minua?"

No, lyömisesi eivät todellisuudessa aiheuta kuin vain säälin tunteita.
        Tahdon olla Jumalan puolella enkä vastaan siksi että kun Hän tulee
        lyömään, niin silloin todella tapahtuu ja ikäviäkin asioita.
        Jeesus on todellisen arjen ja märkien vesien Herra ...

Jes. 11:15
        Ja Herra vihkii tuhon omaksi Egyptin merenlahden ja vihansa hehkussa kohottaa kätensä Eufrat-virtaa vastaan, lyö sen hajalle seitsemäksi puroksi ja tekee sen kengin kuljettavaksi.

Jes. 14:27
        Sillä Herra Sebaot on päättänyt, -kuka sen tyhjäksi tekee? Hänen kätensä on ojennettu, -kuka sen torjuu?

sanasi vääriksi!

Otahan peltosi puolisoksesi, niin seurataan kuinka kauan sinä sellaisen '
        vaimon kanssa piehtaroit!!

Israel ei ole puoliso, mutta maa näyttäisi olevan!

Herra ottaa israelin MAAN puolisokseen, ei israelilaisia, sinä senkin...joko ymmärrät
        että sinua lyödään sinun omien syntiesi takia, eikä sinulle siitä mitään palkkaa tule!

• IDENEB
        benedi kirjoitti:

sanasi vääriksi!

Otahan peltosi puolisoksesi, niin seurataan kuinka kauan sinä sellaisen '
        vaimon kanssa piehtaroit!!

Israel ei ole puoliso, mutta maa näyttäisi olevan!

Herra ottaa israelin MAAN puolisokseen, ei israelilaisia, sinä senkin...joko ymmärrät
        että sinua lyödään sinun omien syntiesi takia, eikä sinulle siitä mitään palkkaa tule!

\\\ Otahan peltosi puolisoksesi, niin seurataan kuinka kauan sinä sellaisen '
        vaimon kanssa piehtaroit!! \\\

Ei tuollaisella irvailulla voi tehdä tyhjäksi Jumalan Sanaa.
        Kyllä Messias on uskollinen kansalleen ja maalleen, eikä
        naura heidän kärsimyksilleen, mutta sinulle Hän aikanaan
        nauraa, ellet käänny ja tee parannusta jumalanpilkastasi.

Ei sinun nimesi enää ole Hylätty eikä maasi nimi Hedelmätön, vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni ja maasi nimi Puolisoni, sillä Herra rakastaa sinua ja ottaa sinun maasi puolisokseen.

Juu - oletkos kuullut vaikkapa sellaista laulua, että "oi jos oisit pieni
        soker'palanen"? Jumala söisi suihinsa niin Israelin kuin sen kansankin,
        noin rakkauden vertauskuvana ajatellen. Ota opiksesi äläkä pilkkaa Herraa. Jokos muuten olet saanut puolisosi takaisin siltä vanhimmistoveljeltä? (Olet palstalla kertonut menettäneesi naisesi ..)

IDENEB

• benedi = siunattu
        IDENEB kirjoitti:

noin rakkauden vertauskuvana ajatellen. Ota opiksesi äläkä pilkkaa Herraa. Jokos muuten olet saanut puolisosi takaisin siltä vanhimmistoveljeltä? (Olet palstalla kertonut menettäneesi naisesi ..)

IDENEB

Herran puoliso!

" Tulkoon hänen verensä meidän ja meidän lastemme päälle"...ei tässä israel pyydä
        pesemään syntejään Jeesuksen verellä suinkaan!

" Teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi,..ja niin on oleva..." Minä kutsuin rakkakseni sen, joka ei ollut minun rakkaani...näinhän se on, enkä minä siitä ylpeilekääm, että minut on oksastettu
        entisen israelilaisten oksan tynkiin!
        ...minä enemmin olen siinä pelolla, kuin ylpeydellä!

Mutta israelin kohtalo on jo aikoja mennyt...odotellaan jos siitä tulisi vielä
        tarvekalu ,...ihminen kun on savea!! terv. benedi, eli ideneb

• Totuus on tämä:

vahvin merkki Jumalan uskollisuudesta ja rakaudesta.

Hänessä olemme paratut. Ei se ole oikea Israelilainen, joka on vain sitä juuriensa puolesta, vaan se joka on uskon kautta Kristukseen saanut Jumalan israelin oikeudet,on se OIKEA israelilainen:

Room.9:25

9:24 "Ja sellaisiksi hän myös on kutsunut meidät, ei ainoastaan juutalaisista, vaan myös pakanoista,
        9:25 niinkuin hän myös Hoosean kirjassa sanoo: "Minä olen kutsuva kansakseni sen, joka ei ollut minun kansani, ja rakkaakseni sen, joka ei ollut minun rakkaani.
        9:26 Ja on tapahtuva, että siinä paikassa, jossa heille on sanottu: 'Te ette ole minun kansani', siinä heitä kutsutaan elävän Jumalan lapsiksi."

• 23423423234
        IDENEB kirjoitti:

IDENEB

ei ole Jeesuksen eli messiaan maa eikä maanpäällinen Jerusalemin hänen kaupunkinsa. Te ette näytä uskovan edes uutta testamenttia... hohhoijaa.

• benedi = siunattu kirjoitti:

Herran puoliso!

" Tulkoon hänen verensä meidän ja meidän lastemme päälle"...ei tässä israel pyydä
        pesemään syntejään Jeesuksen verellä suinkaan!

" Teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi,..ja niin on oleva..." Minä kutsuin rakkakseni sen, joka ei ollut minun rakkaani...näinhän se on, enkä minä siitä ylpeilekääm, että minut on oksastettu
        entisen israelilaisten oksan tynkiin!
        ...minä enemmin olen siinä pelolla, kuin ylpeydellä!

Mutta israelin kohtalo on jo aikoja mennyt...odotellaan jos siitä tulisi vielä
        tarvekalu ,...ihminen kun on savea!! terv. benedi, eli ideneb

1. Moos. 12:3

Minä siunaan niitä, jotka siunaavat sinua, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinun saamasi siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille."
        [1. Moos. 18:18, 22:18, 26:4, 28:14; Ap. t. 3:25; Gal. 3:8]

• 23423423234 kirjoitti:

ei ole Jeesuksen eli messiaan maa eikä maanpäällinen Jerusalemin hänen kaupunkinsa. Te ette näytä uskovan edes uutta testamenttia... hohhoijaa.

Jerusalem on peruuttamattomasti Herran ja Luvattu Maa, Israel.

BENEDIKÖ SITTEN ON JUMALAN VAIMO ?

[][][] Eikä israel muutoinkaan ole
        benedi = siunattu 8.4.2010
        Herran puoliso!

Kyllä Isä vaimon tarvitsee? Jos olet mustasukkainen Israelista - sinä benedi tai tuo numeropelle - niin menepä sitten itse tyrkylle! Kuka on käskenyt tyytymään häävieraan osaan Kuninkaanpojan häissä.

TÄSSÄ ON LOISTAVA RAAMATULLINEN SAUMA ANASTAA MESSIAS ISRAELILTA - PYRKIÄ YKSIN JÄÄNEEN ISRAELIN JUMALAN PUOLISOKSI ?

Jeremia 6:18 "Kuulkaa nyt, kansat!
        Te kaikki, jotka olette koolla, pankaa merkille, mitä nyt tapahtuu.
        30 Hylkyhopeaksi heitä sanotaan. Minä, Herra, olen heidät hylännyt.

MUTTA MINUT ON KUTSUTTU HÄÄVIERAAKSI, EI MORSIAMEN RYÖSTÄJÄKSI ...

Jer. 33:24
        "Etkö ole huomannut, mitä tämä kansa puhuu sanoen:
        'Ne kaksi sukukuntaa, jotka Herra valitsi, hän on hyljännyt'?
        Ja he halveksivat minun kansaani,
        niinkuin se ei enää olisikaan kansa heidän silmissänsä.

25 Näin sanoo Herra: Jos minun liittoni päivän ja yön kanssa on olematon, jos en ole säätänyt taivaan ja maan lakeja,
        26 niin minä myös hylkään Jaakobin ja palvelijani Daavidin jälkeläiset, niin etten ota hänen jälkeläisistänsä hallitsijoita Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille. Sillä minä käännän heidän kohtalonsa ja armahdan heitä."

Näen tuossa varman lupauksen Israelin tulevaisuudesta ja toivosta.
        Olen näet havainnut että luonnonlait pysyvät ja toimivat pilkuntarkasti,
        niinkuin Herran uskollisuuskin. Käsittääkseni israelilaiset ovat niitä
        neitsyeitä joiden pitää mennä ylkää vastaan. Ja me pakanakristityt
        olemme kutsutut ja valitut häävieraiksi. Valvokaamme sydämemme tilaa.

Matt. 22:12
        Ja hän sanoi hänelle: 'Ystävä, kuinka sinä olet tullut tänne sisälle,
        vaikka sinulla ei ole häävaatteita?' Mutta hän jäi sanattomaksi.

• benedi
        Totuus on tämä: kirjoitti:

vahvin merkki Jumalan uskollisuudesta ja rakaudesta.

Hänessä olemme paratut. Ei se ole oikea Israelilainen, joka on vain sitä juuriensa puolesta, vaan se joka on uskon kautta Kristukseen saanut Jumalan israelin oikeudet,on se OIKEA israelilainen:

Room.9:25

9:24 "Ja sellaisiksi hän myös on kutsunut meidät, ei ainoastaan juutalaisista, vaan myös pakanoista,
        9:25 niinkuin hän myös Hoosean kirjassa sanoo: "Minä olen kutsuva kansakseni sen, joka ei ollut minun kansani, ja rakkaakseni sen, joka ei ollut minun rakkaani.
        9:26 Ja on tapahtuva, että siinä paikassa, jossa heille on sanottu: 'Te ette ole minun kansani', siinä heitä kutsutaan elävän Jumalan lapsiksi."

kuten totuuden torvi asian selvittää....israel oli kerran Jumalan omaisuuskansa, mutta Jumalan
        omaisuus annettiinkin pakanoille, kun se ei Jumalan israelille kelvannut...

• Oksat pois!
        benedi kirjoitti:

kuten totuuden torvi asian selvittää....israel oli kerran Jumalan omaisuuskansa, mutta Jumalan
        omaisuus annettiinkin pakanoille, kun se ei Jumalan israelille kelvannut...

Kun Jumala näin ahtaalle pistää Israelin niin kuinka ahtaalle sitten sinut!
        Pelastuukohan sinusta jäännöstäkään.

Room. 11:28
        Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne,
        mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.

Room. 11:5
        Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.

17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
        18 niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua.
        19 Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin".
        20 Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Älä ole ylpeä, vaan pelkää.

• Jokohan sie vastooot

Mie oon Impi neiti läheltä sieltä Mulloooo
      ja nyt tutustua herraan nimeltä Antti Kantolaa nyt mie tahtoooo
      äänikirjeen sulle laitoin,
      kuulle siis viesti täältä ja ylös kevväseen sie hyvä mies jo herräääää

http://www.youtube.com/watch?v=ZDxRjgeMDn8

Jokohan sie vastooot....

• [][][] Kysymys ANTTI V K:LLE
        Israel, Israel.... 2.4.2010
        http://www.endtime.net/finsk/israel.htm
        Sinä tuot YHTENÄÄN tätä linkkisarjaa tänne:
        Nyt kysyisinkin sinulta, että yhtytkö tämän linkin sanomaan tässä Irsrael asiassa?
        Jos et, niin MIKÄ meni pieleen?
        Toivon todella, että olet mies ja vastaat huutoosi! [][][]

Tommottis joku kyselee minulta, Antilta - ja sinä vastaat siihen että "Antti Kantola herkällä päällä!". Taitaa oma pääsi olla vielä herkempi kuin kysyjällä sekä minulla!!!
        Toine nviestisi on jos mahdollista vielä hassumpi. Söisit lihaa, sitä aivosolujen silmut tarvitsevat, tiedäthän ne välittäjäaineet! Omega3 rasvahapotkin auttaisivat sinua,
        kalasta niitä kalasta tai kapselista.

Katsoin "äänikirjeesi" - hienostipa siinä esiinnyt ihan eduksesi. Ja ihan tommottoon aavistelin.
        TÄSSÄ minun äänikirjeeni Sinulle - kyllä olen surkea tapaus sinuun verrattaessa:

• Taavetti¨
    • " Toivon todella, että olet mies ja vastaat huutoosi! "
      (Israel-asennettani kyselee) Ilomielin vastaan!

Room.11:25
      Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
      26
      ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on:
      "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
      27
      Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."

Onhan siitä profeetankin sana mm. tässä ...

Sak.14:2
      Minä kokoan kaikki kansat taistelemaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, puolet kaupungin asukkaista viedään vieraaseen maahan. Mutta jäljelle jääneitä ei tuhota.
      3 Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä. [Jes. 42:13]
      4 Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.

16 Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23]
      17 Mutta jos jokin kansa ei tule Jerusalemiin rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, niin se saa turhaan odottaa maahansa sadetta. [Jes. 5:6]
      18 Jos egyptiläiset eivät lähde matkaan ja tule Jerusalemiin, niin hekään eivät saa sadetta. Sen sijaan Herra lyö heitä vitsauksella, niin kuin hän lyö muitakin kansoja, jos ne eivät tule lehtimajanjuhlaan.

Room.9:1
      Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettele - sen todistaa minulle omatuntoni Pyhässä Hengessä-
      2 että minulla on suuri murhe ja ainainen kipu sydämessäni.
      3 Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta,
      4 ovat israelilaisia: heidän on lapseus ja kirkkaus ja liitot ja lain antaminen ja jumalanpalvelus ja lupaukset;
      5 heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!

En hyväksy toivonlinnalaisen Helinä Jokisen propagandaa, endtime.net sivustoa,
      eikä Adventtikirkkokaan hyväksy sitä. Tässä oli kaipaamasi vastaus ja myös a-kirkon osalta. Endtime.net sivusto on kokonaisuudessaan saastaa, paholaisen.

antti

• ??????

En hyväksy toivonlinnalaisen Helinä Jokisen propagandaa, endtime.net sivustoa, eikä Adventtikirkkokaan hyväksy sitä. Tässä oli kaipaamasi vastaus ja myös a-kirkon osalta.

Endtime.net sivusto on kokonaisuudessaan saastaa, paholaisen.

antti
        ---------------

Näinköhän?

http://endtime.net/kinfof.htm

Ja Anttiko jo antaa äkkijyrkkiä lausuntoja Adventtikirkon puolestakin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      389
      1387
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      726
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      664
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      642
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      378
      595
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      87
      517
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe