Missä se minun seksuaalinen valtani sitten on

ihmeissäni

Ok, olen nainen, ja ilmeisesti minulla sitten pitäisi kuulemma olla jotain seksuaalista valtaa. Ainoa ongelma on vain, että eipä sitä ole vielä missään näkynyt, eikä ainakaan siitä ole vielä minulle mitään hyötyä ollut.

Jaa että voisi saada seksiä ? Joo-o, arvatkaa keneltä ? No joltain känniseltä epätoivoiselta vonkaajalta, joka ei humalatilaltaan edes pysty mihinkään. (Vastaava tilanne miehelle olisi se, että saisi seksiä joltain 200 kiloiselta yksinhuoltajalta)

Ja eipä ole kukaan mies vielä tarjoutunut tekemään mitään puolestani. En ole saanut taloudellista hyötyä ja enkä mitään muutakaan. (Jos vaikka pyytäisin miestä baarissa tarjoamaan minulle jotain, niin hän käskisi minun painua helvettiin pummaamasta. Tai jos pyytäisin apua, niin todennäköisesti mies ilmoittaisi että hänellä on parempaakin tekemistä.)

Koittakaa nyt ymmärtää, että seksuaalista valtaa on vain ja ainoastaan niillä kauneimmilla ja upeimmilla naisilla. Ei tällaisella tavallisen näköisellä keskivertonaisella. (Ja niillä kaunilla ja halutuilla on se valta vain sen takia, että miehillä tuppaa olemaan taipumus unohtaa kaikkinainen älyllinen toiminta alkaessaan palvoa tällaisen naisen ulkonäköä)

12

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räksytin

      Miksi muilla on mutta mulla ei ;(

    • Siinä syy

      nainen joka kuvailee itseään tavallisen näköiseksi keskivertonaiseksi on lihava ja ruma.

      • selvä juttu

        "nainen joka kuvailee itseään tavallisen näköiseksi keskivertonaiseksi on lihava ja ruma."

        Ja huomattakoon, että yleensä myöskin itseään tavallisen näkoiseksi keskivertomieheksi kuvaava mies on ihan samaa tasoa. Eli ruma ja lihava myöskin.


      • hohhoijaa.......

        "nainen joka kuvailee itseään tavallisen näköiseksi keskivertonaiseksi on lihava ja ruma."

        Kyllä. Ja samalla tavalla nainen joka kuvailee itseään kauniiksi on yleensä tavallisen näköinen.


    • boheemiN77

      ..että seksuaalinen valta tekee onnelliseksi. Itselleni riitäisi ainakin yksi mies, jonka kanssa olisi tasaveroinen ja toisiamme kunnioittava suhde. Mieluiten loppuelämäksi. Ei mitään hiton valtaa. Yäk. No, ehkä hyvää kannattaa odottaa?

    • hohhoijaa......

      tai muulla tavalla käsitteen keskiverto alapuolella.

    • m29.

      Jos haluat realisoida seksuaalista valtaasi, kokeile vaikka tätä. Menet viikonloppuiltana yökerhossa baaritiskillä jonkun perusjampan viereen ja työnnät pyllysi kiinni perusjampan etumukseen. Pyörität vähän pyllyä siinä ja kun perusjampan aivotoiminta lamaantuu (huomaat kuinka katse muuttuu poissaolevaksi), kysyt jos mies haluaisi tarjota tuopin ja tulla pöytään istumaan kanssasi. Tuopin saatuasi lähdet muualle, ja jos perusjamppa tulee perässä, uhkaat kutsua poken paikalle.

      Seksuaalista valtaa on kaikilla naisilla.

      • .........

        noin?


    • sdfgsf

      Arvoisa valas.

      Se sinun seksuaalinen valtasi on mm. sitä, että jopa sinä saat halutessasi seksiä. Jos et usko, niin mene vaikka lähimpään chattiin ja esitä toiveesi seksiseurasta. Siitä vaan valitsemaan välittömästi ilmaantuneista lukuisista tarjouksista paras.

      Teepä sama piruuttain mieheksi tekeytyeenä. Et varmasti saa yhtään tarjousta vaikka olisit chatissa koko päivän.

      Sama etuisuus koskee treffiseuran hakemista. Naisena näet saa myös huomattavasti helpommin seuralaisen ja parisuhteen. Ja mikä parasta; itse ei tarvitse nähdä juurikaan vaivaa, koska käytäntö on, että miehen kuuluu tehdä vaikutus ja olla se aktiivinen osapuoli "iskemisyrityksessä".

      Ja huom: edellä mainitut pelittää nimenomaan myös netin ulkopuolella aivan oikeassa elämässä.

      Nainen on elämän tärkeimmissä ja olennaisimmissa asioissa miestä paremmassa asemassa. Tämän osoittaa todeksi myös lukuisat surulliset syrjäytymistä indikoivat tilastot, joissa miehet dominoivat.

      • ytgefkjhljfölk

        Oikeastaan ATM.ä ei pitäisi laskea miehiksi ollenkaan.


      • 9+7

        "Ja huom: edellä mainitut pelittää nimenomaan myös netin ulkopuolella aivan oikeassa elämässä. "

        On niitä sen verta rumia ja haisevia valaita livenä olemassa, etteivät ehkä kelpaakaan niin kuin netissä. Siellähän vaikka naiseksi tekeytyvät ameeba kelpaisi, koska miehen mielikuvitus hoitaa loput. Tosielämässä sitä luksusta ei valitettavasti kaikkein epähaluttavimmilla ole käytettävissä.


      • hshfjsfkjkfjldsjgl
        9+7 kirjoitti:

        "Ja huom: edellä mainitut pelittää nimenomaan myös netin ulkopuolella aivan oikeassa elämässä. "

        On niitä sen verta rumia ja haisevia valaita livenä olemassa, etteivät ehkä kelpaakaan niin kuin netissä. Siellähän vaikka naiseksi tekeytyvät ameeba kelpaisi, koska miehen mielikuvitus hoitaa loput. Tosielämässä sitä luksusta ei valitettavasti kaikkein epähaluttavimmilla ole käytettävissä.

        Olisko noi rumat ja haisevat valaat verrattavissa ATM.n? Sillä erotuksella etteivät ATM.t osoittaudu edes hyvällä mielikuvituksella netissäkään kelvollisiksi. Siitä sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe