Kemijärven sivistysosastolla epäselvät pöytäkirjat - rempalla!

Hä-hä-hävettää!

8

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii se o!

      Kemijärven sivistysosasto on sotkujen osasto muutenkin.

      Vaikkapa lukemalla tätä saa vihiä, missä on menty - eikä meno ole sen kummemmaksi muuttunut:

      (Soppelan koulun lakkauttamiseen liittyi monenlaista sotkua.)
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8131220

      Naurattaa tuo sivistyspuolelle kuuluva jahkailukin:

      (Kallaa yhdistettävä Isokylään.)
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8505369

      Ei ole voitettu mitään! On vain pistetty rahaa menemään!

    • Tuuliviiri!

      Sotkua koulupuolella on riittänyt muutenkin. Kyllä on jahkailtu. Kyllä on suunniteltu. Kyllä on tehty sitä ja tätä. Loppujen lopuksi ei ole tehty mitään. No jaa, poltettu rahaa vain! Ei muuta.

      Kallaa olisi pitänyt lopettaa jo nyt keväällä 2010. Mitään ei voiteta vaikka vuodella siirrettiin. Ei sitten mitään.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8505369

      Totta joka sana edellä!

      • Heh...hee...

        Naurattaa kun lukee näitä koulusivuja:

        Hillatie;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8658871#comment-41485316

        Sepänmäki:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8513495

        Kallaa, Soppela, Isokylä, Tohmo:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8505369

        Soppelan sotkut:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8131220


        Hahhh.... haa... hah...hah


      • Ihmettelen!

      • Juupa juu!

    • k-kaupun-kkkk

      Mikä tuossa linkissä on epäselvää, luettelo viranhaltioiden päätöksistä jotka todetaan selkeiksi ettei niitä tarvitse ottaa käsittelyyn. Normaalia toimintaa.

      Mutta lue kaupunginhallituksen pöytäkirjoja joissa on todella ihmeellisiä päätöksiä mm: kun kekin avustuksen käyttö selvitys joka ei todista yhtään mihin rahat meni. Tällaiset päätökset osoittavat todellista kykenemättömyyttä hoitaa asioita.
      Samoin kun kaupunginhallitus hyväksyi Jäähalli OY:n markkinointi suunnitelman aikaisemmin, joka on kuin alakoululaisten tekemä. Siitä puuttui paljon asioita, kuten MM: mainoksien myynti seinille ja kaukalon laitoihin, miten siitä saadaan rahaa ja miten se tapahtuu.( Ei vain löytynyt enää linkkiä sivulle.)

      http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2010783-9.HTM
      http://paatokset.kemijarvi.fi/kokous/2010783-9-5664.PDF

      Jos tuollaisen selvityksen hyväksyy kaupungin hallitus niin on surkeissa käsissä kempan johto.

      • kerkesinpä

        siitäs saitte veronmaksajat. Kerkeekö kastua vai ei... Aurataanko vai ei....


      • Nii!

        Ei linkissä mitää epäselvää ole, pöytäkirjan tekstissä kylläkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe