Peniksen koko vai intohimo?

kysymysmerkki..

Kun ajattelette parisuhdetta miehen kanssa, kumpi teille on tärkeämpi. Se että miehellä on ns. täydellinen penis mutta muuten on kuin mato sängyssä eikä osaa eikä edes huvita opetella mitään ja se on aina nainen jonka pitäisi vongata ja hoitaa hommat alusta loppuun asti. Vai semmoinen mies, jota ei ole siunattu ns. täydellisellä peniksellä, mutta intohimoa, halukkuutta ja aloitekykyä löytyy huomattavasti!

Naiset, kumpi on parempi?

49

1307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shere khan

En tiedä, mutta se on varmaa, että kumpikaan ei saa.

• NaineN...

Tuo jälkimmäinen on ehdottomasti parempi vaihtoehto, siitä ei kahta sanaa. Minulla on vuosien varrella ollut sitä ns. täydellistä ja ihan normia ja pientäkin. Kyllä se siitä käyttämisestä on kiinni.

• :;,.

No jo se sinun mainitsemasi "ei niin täydellinen penis" on edes sellainen mikä tuntuu ja saa jotain aikaiseksi niin sitten ehdottomasti sellainen sitten :)

• Ilopilleri.

Ei sillä peniksen koolle ole mitään merkitystä.
      En kuitenkaan minkään vätyksen kanssa olisi. Aika huvittavaa jos ei miestä huvittaisi opetalla mitään tai vielä jos pitäisi vongata... hah hah.

• m....

Minä valitsisin rohkeasti haasteena sen täydellisen peniksen. Ja suurella itseluottamuksella saisin sen omistajan innokkaaksi sitä käyttämään ;)

• se, jolla

on halut ja himot kohdillaan:) Kuka tahansa nainen tuntee olonsa ennen pitkää rumaksi ja riittämättömäksi, jos miestä ei haluta/ei näytä sitä haluansa, joten sama asia. Luultavasti näin toistekin päin, jos nainen ei viitsi miellyttää millään tavalla.

• fvkkv

Intohimo tärkeämpi

• m....

Kerroppas meille miksi asia kiinnostaa sinua, kumpi vaihtoehto olet?

• ehdottomasti

jälkimmäinen.

• täydellinenÅ

penis.. ihmettelen, millainen se on.. Olen kuitenkin nähnyt peniksiä enempi kuin kahvikuppeja, enkä yhtäkään ei täydellistä; eli ovat olleet jokainen uniikki, täydellinen.

Intohimon puute lie pahempi, koska lähtökohtaisesti jokainen penis on täydellinen. Ellei ole käyty virossa leikkauksessa.

• kyl näi o

Mitä isompi mela, sitä paremmin kemiat kohtaa naisen kanssa. Ja mailan koko myös korreloi suoraan miehen sielukkuuteen ja empatiakykyyn, sekä naisten oikeuksien huomioon ottamiseen.

• m....

tulihan joku minunkin "puolelle" :) kyllä on melkein traumat jääneet muutamasta innokkaasta käyttäjästä, kieroine, ohuine, pitkine vehkeineen. (Sori näiden omistajille)

• Kiva huomata että sarkasmi ei ole kuollut taiteenlaji! ;D

• excuse me?
        TheOne kirjoitti:

Kiva huomata että sarkasmi ei ole kuollut taiteenlaji! ;D

Ei ole sarkasmia ainakaan minun kohdallani. Olen herkän empatiakykyinen, hyväsydäminen, avomielinen, sielukas, taiteellinen sekä lahjakas, mutta myös suurella melalla varustettu.

• kysymysmerkki..

Tämän tarkoitus ei ole nostattaa kenenkään itsetuntoa tai vastaavaa. Avasin tällaisen keskustelun silkasta mielenkiinnosta, eli mitä naiset arvostavat ja miten asian näkevät. Jokaisella on oma mielipiteensä, joten antaa tulla niitä lisää tähän keskusteluun. Nimittäin aikaisemmin en itse ole törmännyt vastaavaan keskustelunaiheeseen.

• myrtsimyy

Eikö voisi saada molempia?`:D

Mutta.. täytynee sanoa, että pahan kysymyksen heitit. Liian iso ei tunnu hyvältä, liian pieni ei tunnu oikein miltään. Toisaalta taas pelkkä suorittaminen on tylsää, joten intohimoon ehkä kallistun minäkin, mutta etsisin intohimoisen miehen siitä normaalista kokoluokasta :)

Jännä juttu muuten, että kertaakaan alottaja ei puhu isosta ja pienestä, vaan täydellisestä ja vähemmän sellaisesta ;D

• Iso sen olla pitää

mutta tunnen suurta intohimoa sellaiseen keskikokoiseen munaan joka on rakastajallani.

• Yesyesyes

Riippuu ihan mihin on tottunut. Miehelläni on melko kookas ja olen saanut nauttia siitä melkein 20v. Nyt minulla on orastava suhde toiseen mieheen, mutta koska totesin, että hänellä onkin vain pikkuinen..en aio edes kokeilla. Eli intohimo ei riitä... Mutta tässä tapauksessa koituu vain iloksi, voin jatkaa uskollisena eloani mieheni rinnalla..

• isoitsekäs

Iso ei ole aina paras. Tuntuihan se hyvältä sisällä, mutta kun laukeaminen edellytti tuntikausien "jyystämisen" niin kyllä siinä alkoi mielenkiinto mennä. Ei kuulemma aina edes laukea. Että kohtuus kaikessa...

• t. nainen

on ehdottomasti INTOHIMO ja HALU ja se ettei pelkää näyttää niitä ja heittäytyä;)

• P

Intohimo ja aktiivisuus, mielikuvituksellisuus, sopiva kokeilunhalu, huumori ja leikkimielisyys. Seksi on ilo ja elämänsuola. Yhdessä hyvänolon jakaminen.

• hihihihih.

joo niitä pidennys leikkauksia hah ei se voi olla niin elämä se koko onhan toisilla rumia akkojakin.

• täydellinen.

ei kaikkea voi saada on pakko tinkata jostain...

• minunmielipide

Iso mulkku pitää olla. Minä oon seurustellu miesten kaa joiden munat on olleet 15cm, 16cm, 17cm. Paksuus on ollu 4cm, 4cm, 5cm. Huoh mitä paskaa. Toki tuonkin kokoiset munat pillussa tuntuu mutta mukava ois saada kunnon kyytiä. Oon aina himoinnu vähintään 20cm ja 5cm paksuisesta. Ois niin siistii päästä kokeileen miltä tuollanen tuntuu. Joten jos miehellä on 20cm vehe mutta muuten taidot surkeet niin iso muna korjaa huonot taidot ;)

• Kumpi,.

On parempi rulla vai työntömitta,kumpi niinku tuntuu paremmalta käteen?
        Tapahtuuko mittaus makuu vai pystyasennossa ja mitataanko useaan kertaan ja sitten keskiarvo?
        Ja onko dikitaalinen vai manuaalinen työntömitta parempi?
        Kuinka pillu mitataan?

• hnjolöjh

Sulla on ilmeisesti aika mennyt vehkeitä mittaillessa eikä niiden toimivuutta kokeillessa..?
        En oo vielä yhtäkään mittaillut, mutta tiedän sen satavarmasti, että paras on sellainen keskikokoinen, paksuhko - ja sen "käyttäjän" intohimoa tihkuva asenne muhun ja "hommaan".

• Rekkakuski2

On se vaan niin että, rekkaakin on ahtaampi tuupata porttikongiin kuin marketin parkkipaikalle.

• hvhjvg

kyllä ennen kaikkea ratkaisee, että penis on kaunis, puhdas, hyväntuoksuinen sekä normaalikokoinen. minussa halut herättää nimenomaan itse penis.

• N26 espoo

Ottaisin sen paremmin varustetun miehen ja kouluttaisin hänestä mallikkaan petikumppanin :)

• naikkonen34v

No ehdottomasti penis. Ei semmosilla alle 23cm pikkupippeleillä mitään tee, sellaset tulee heivattua alkuunsa ennenkuin suhteesta tulee vakavaa. Nainen tuntee olevansa nainen vasta kun saa kunnon melaa.

• pienimunaisosielu=)

Mulla on ollut isomunanen mies ja se muna oli tosi kaunis jos niin voi sanoa, mutta ei se sitä todellakaan osannut käyttää, lukuisista opetusyrityksistä huolimatta.. Oletti, että pelkkä munan koko ratkasee kaiken, ei pistänyt tikkuakaan ristiin tehdäkseen mitään seksin eteen. Eikä se pelkkä munan katselu mulle sitä tyydytystä tuo..

Kyllä itse olen nyt paljon tyytyväisempi "normaali kokoisen" munan omistajaan joka näkee paljon vaivaa myös minun eteen ja ottaa huomioon ja sitä intohimoa ja hellyyttä löytyy..=)

• orgasmiin

Oikein pienikokoisen omaava mies voisi ihan hyvin saada aikaan saman efektin kuin isokokoisen omistajakin, kun vaan käyttäisi välillä myös hyvää dildoa. Vaikka lopuksi, jos nainen vaikuttaa vielä kiihkeältä. Eli intohimolla ja naisen käsittelytaidoilla vähemmän varusteltu, kiitos, jos on pakko valita.

• XXL/

Kiitos,valitsen ison peniksen orgasmilla.
      Epäkunnossa oleva palautetaan ja vaihdetaan uuteen.

• :3

Vehkeen koosta hehkuttajat voisivat ottaa vähän selvää omasta anatomiastaan niin huomaisivat että kaikki 'ylimääräinen' nautinto mitä sen ~10cm suuremmista saat on psykologista - miehet vastaavasti voisivat opetella käyttämään omaansa - siihen ei tarvita mitään metristä halkoa - niin nämä vinkujat ehkä jonain päivänä hiljenisivät, en ihmettele yhtään jos ihmiset ajattelevat näin jos sillä vehkeellä vaan tuikitaan liian aikaisin väärään kohtaan ja vielä epätahdissa.

Säälittävää kuinka nykyaikana - jolloin informaatio on jokaisen saatavilla - on olemassa vielä ihmisiä jotka eivät osaa antaa naiselle nautintoa muuten kuin vahingossa. Hävettää olla samaa lajia teidän kanssanne.

• --- <3

Keskinäinen intohimo on aina tärkein näissä asioissa.

• Ajatusmaailma sekais

Peniksen koolla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä ihmisellä. Uskokaa tai elkää, niin se vain on.

Ja sillä mitä itse arvostat elämässä, onko jatkuvaa baarielämää vai todellista lämmintä kotielämää, joka kyllä kantaa vanhanakin.

• mr. normikalu

Naiset joille seksiä ei ole niin tärkeää tai ollenkaan tärkeää elämässä hokevat tätä mantraa ,"koolla ei ole mitään väliä". Onko heille sitten seksillä ylipäätään väliä..

Terv. 15 cm kalun omistaja.

• 150 %

Yksinkertaiset ja seksistiset ihmiset puhuvat 'kullinhimosta', ikään kuin se kohdistuisi kaikkeen tuntemattomaan ympärillä, vähän kuten puhujan omassa tapauksessa.

Rakkaus luo himon rakkauden kohteeseen. Seksillä on paljon merkitystä rakkaussuhteessa. Mutta mikään kalunmittailija ei sitä rakkautta synnytä, tarvitaan niin paljon enemmän.

• 150 %
        150 % kirjoitti:

Yksinkertaiset ja seksistiset ihmiset puhuvat 'kullinhimosta', ikään kuin se kohdistuisi kaikkeen tuntemattomaan ympärillä, vähän kuten puhujan omassa tapauksessa.

Rakkaus luo himon rakkauden kohteeseen. Seksillä on paljon merkitystä rakkaussuhteessa. Mutta mikään kalunmittailija ei sitä rakkautta synnytä, tarvitaan niin paljon enemmän.

Jos sattuu rakastumaan henkilöön, jolla sattuu olemaan suurikokoinen, eiköhän se silloin hyvältä tunnu.

• :3
        150 % kirjoitti:

Jos sattuu rakastumaan henkilöön, jolla sattuu olemaan suurikokoinen, eiköhän se silloin hyvältä tunnu.

Edelleen, naisen anatomiassa ei ole mitään mistä nautintoa saisi erityisesti isolla vehkeellä mutta ei pienellä - jos isompi on parempi, kyse oli joko a) ettei mies osannut käyttää sitä (isommalla osuu taktisiin kohtiin todennäköisemmin jos ei tähtää vaan sohii mihin sattuu) tai b) naisella on jonkinsortin fetissi - siis päässä vikaa.

Iso vehje ei tee miehestä hyvää sängyssä, kuten ei pienikään tee hänestä huonoa.

• 150 %
        :3 kirjoitti:

Edelleen, naisen anatomiassa ei ole mitään mistä nautintoa saisi erityisesti isolla vehkeellä mutta ei pienellä - jos isompi on parempi, kyse oli joko a) ettei mies osannut käyttää sitä (isommalla osuu taktisiin kohtiin todennäköisemmin jos ei tähtää vaan sohii mihin sattuu) tai b) naisella on jonkinsortin fetissi - siis päässä vikaa.

Iso vehje ei tee miehestä hyvää sängyssä, kuten ei pienikään tee hänestä huonoa.

Kuten sanottu, vehkeily ei vaikuta rakastumiseen vaan muut seikat. Seksi tuntuu kaikista parhaalta sen miehen kanssa, jota nainen rakastaa eniten.

Jollei nainen rakasta miestä, seksi on kuin ilmaa, ei tunnu pieni eikä suuri silloin yhtään miltään. Puhun kokemuksesta.

• €€€€€
        :3 kirjoitti:

Johan sitä oli tutkittu, että suurikaluiset oli miehistä lisääntymiskykyisimpiä - ei mikään ihme.

Muutenkin hassua sanoa päänvikaisiksi kaikkia, joiden mieltymykset osoittavat eri suuntaan kuin mitä itse on. Jotkut miehet tykkää ruskeasilmäisistä bruneteista, toiset megablondeista - otetaanhan sekin annettuna.

• mr. normikalu

Mielestäni asia eri jos puhutaan rakkaussuhteesta, kuin jos puhutaan satunnaissuhteista, ym. irtoseksistä.

• Näin helppoa?

Irtoseksissä ihmiset kaiketi etsivät irtonaisesti sytyttäviä ominaisuuksia - isoja rintoja, isoja meloja.

• %
        Näin helppoa? kirjoitti:

Irtoseksissä ihmiset kaiketi etsivät irtonaisesti sytyttäviä ominaisuuksia - isoja rintoja, isoja meloja.

Tai ehkä oikeampi totuus kuitenkin, kyllin kauniita/komeita ihmisiä.

• Diplm.I.

Tämän voisi selvittää helposti, laitettaisiin viisi penistä puoliheijareissa eri kokoluokista riviin ja heidän yläpuolelle kuva täydellisestä erektiosta. Kasvot ja vartalot olisivat peitettyjä, vain sukupuolielimet näkyisivät. Sitten 100 18-55 vuotiasta naista valitsisi heidän silmään eniten miellyttävän varustuksen ja katsottaisiin prosenttien jakauma.

• 43.
        Diplm.I. kirjoitti:

Tämän voisi selvittää helposti, laitettaisiin viisi penistä puoliheijareissa eri kokoluokista riviin ja heidän yläpuolelle kuva täydellisestä erektiosta. Kasvot ja vartalot olisivat peitettyjä, vain sukupuolielimet näkyisivät. Sitten 100 18-55 vuotiasta naista valitsisi heidän silmään eniten miellyttävän varustuksen ja katsottaisiin prosenttien jakauma.

Riippuu kysymyksestä, mihin tuo on vastaus :-)

Aloituksen kysymykseen tuokaan tutkimus ei vastaisi lainkaan.

• wt3q

no kuule sillä ei ole mitään väliä miten "prinssinakkia" pillussa pyörittelee, jos on pieni niin se on pieni, nimimerkillä kokemusta pienimunaisista on...
      itse haluan vähintään normikokoista.
      ei pieni muna tunnu missään, ja muutenkaan munan kokoa ei voi kompensoida sormettamalla naista...ei vaan onnistu.

luojan kiitos että pienimunaiset ovat harvassa suomessa..

• ääääääääääääääääääää

Joo, monet naiset sanoo aina, ettei koolla ole väliä, mutta se riippunee siitä, missä asennossa saa orgasmin. Minä saan vain ollessani miehen päällä tai jos klitoristani hierotaan. Jo miehen penis on niin pieni, ettei se pysy sisällä eikä hiero klitoristani ollessani päällä, ei tule orgasmiakaan. Mutta normaalikokoinen riittää, eli iso ei tarvitse olla. Pieneksi lasken peniksen, joka on erektiossa etuormen kokoinen ja paksuinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      83
      2032
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1746
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      746
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      9
      690
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      59
      647
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      593
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      546
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe