ennätyslämmin maaliskuu

????????

12

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sreurastaja

      Nyt on jotain epäilyksiä etumerkkivirheistä, vaikka mielestäni virhe onkin pilkun paikassa,
      ja sekoilusta Kelvinien ja Celssiusten kesken.
      Tai pohjoiseuroopan lämpötiloja mittaavassa Pariisin mittausasemalla onkin ollut lämpimämpää
      kuin Sodankylässä.
      Ottahaa tuosta sitten selvää!!

      • secoli

      • Steurastaja
        secoli kirjoitti:

        Mahtavat on lämpenemiset Sodankylässä: http://tinyurl.com/32u33gv

        tuohan "ylivuoto" vaikuttaa koko maailman lämpötiloihin, etekin jos sen ekstrapoloi
        etelänavalle!.
        Mikseivät laita anturia kiinni, vai onko koira syönyt kaapelin?
        Voi poloisia!
        Eivät mitään Marko Poloja.


      • secili
        Steurastaja kirjoitti:

        tuohan "ylivuoto" vaikuttaa koko maailman lämpötiloihin, etekin jos sen ekstrapoloi
        etelänavalle!.
        Mikseivät laita anturia kiinni, vai onko koira syönyt kaapelin?
        Voi poloisia!
        Eivät mitään Marko Poloja.

        Minähän säälinkin. Koko ajan ja jatkuvasti.


      • Steurastaja
        secoli kirjoitti:

        Mahtavat on lämpenemiset Sodankylässä: http://tinyurl.com/32u33gv

        sunkin jutuilla on maailmalaajuiset seuraukset.
        Tutkiakseni asiaa tilastollisesti, menin uudestaan linkillesi.
        Johan siellä oli "Hansen" homogenisoimassa dataa, eli ei aukea!
        Huomennna vissiin on luvassa Suomen kevään lämpötilat uusiksi.
        Olikohan keväämme minkalainen, kylmä, kuuma tai siltä väliltä?
        Pitäisi saada tietää, jos joku kysyy?
        Tai ehkä keväämme oli poikkeuksellisen normaali, aamu TV-stä sen näkee!


    • malimalla

      Uskooko kukaan alarmisteja lukuunottamatta enää kaiken maailman "lämpenemistä".
      "Salaliittoo pukkaa" sanosi jönssi.

      • Steurastaja

        Ihmetyttää tuo 999.9, mielestäni se on tosiaan ylivuoto joka saattaa johtua siitä että
        järjestelmään ei ole syötetty mitään tietoja.
        Ihmetyttää lukema, eli sen desimaalisuus, ei löydy kakkosen potensseja??
        Siis muunnos on kuitenkin tehty, mutta mikä tuottaa tuon "pedon luvun" nurinpäin?
        Vai vittuileeko Hansen ihan oikeasti!
        Viittaan kintaalla!


    • hoh hoijaa

      Hörhöt ne jaksaa lässyttää huuhaa-paskaansa loputtomasti, vaikka niille on kerrottu jo noin 127 kertaa, että GISS:in sivuilla oli tämä tiedote huhtikuun puolivälistä eteenpäin muutaman viikon ajan:

      http://data.giss.nasa.gov/gistemp/

      "Latest News

      2010-04-15: The data shown between 4/13 and 4/15 were based on data downloaded on 4/12 and included some station reports from Finland in which the minus sign may have been dropped. NOAA updated GHCN on 4/13 by removing those data and we updated our displays today. The March 2010 global mean temperature was affected by about 2/100 of a degree Celsius, well below the margin of error (about 15/100 of a degree for monthly global means)."

      • returnfailure

        Eikö Hohhoijaa vieläkään tajua että tuo kertaalleen "korjattu" datavirhe muuttui jälleen takaisin virheelliseksi.
        Surkeaa laadunvalvontaa GISSiltä.


      • hoh hoijaa
        returnfailure kirjoitti:

        Eikö Hohhoijaa vieläkään tajua että tuo kertaalleen "korjattu" datavirhe muuttui jälleen takaisin virheelliseksi.
        Surkeaa laadunvalvontaa GISSiltä.

        Eli sitä ei ilmeisesti ole vielä ehditty korjata joka paikkaan. Mitä sitten?

        Eikä virhe edes ollut GISS:in tekemä vaan ihan jonkun muun, todennäköisesti suomalaisten.

        "some station reports from Finland in which the minus sign may have been dropped"


      • ??????????

        Ja tietoisesta "vahingosta" huolimatta, sama data on edelleen tilastossa virheellisenä.
        Kuinka kukaan voi enää luottaa noiden lämpötilatietoihin, jos huomattu virhe kaikesta huolimatta pidetään korjaamattomana tilastoissa.
        No, tällä tavalla saadaan varmasti lämpimin vuosi koskaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe