Nyt on vaikea sanoa onko tämä normaalia vai ei..
Olen vuoden seurustellut miehen kanssa, joka ei aiemmin ole seurustellut kenenkään kanssa.. Ollaan molemmat kolmekymppisiä.
Olen mielestäni normaali kokoinen 180/70 on paino ja pituus. Takamukseni on vähän normaalia pyöreämpi.. 95 cm ympärys..
Mieheni haukkuu minua aina, kun harrastetaan seksiä sanoilla "läski perse" ja "tollasta persettä ei panis ketään, jos mä en vaivautuisi" "katselen aina muita tiukka perseisiä naisia ja kotona odottaa tollanen läskiperse" "jos saisin tänne tiukka peppuisia naisia, niin niitä panisin hellästi, mutta sua mä panen näin, koska oot niin iso perseinen" (näin = itsensä runkkaamista minulla)
Ja tuollaiset kommentit jatkuvat päivästä toiseen ja kuukaudesta toiseen.. joka kerta kun harrastetaan seksiä.. aluksi tuo ei häirinnyt yhtään, mutta nyt huomaan pohtivani läskiyttäni usein.. OLIN mielestäni ihan ok, aikaisemmin ja nyt on alkanut tuntua, että en kelpaa ja olen lihava.. Olen kyllä lihonutkin n. 3 kiloa tänä aikana.. eli takapuolessa n. 1 cm lisää :/
Empä tiedä..
Haukkuminen seksin aikana
22
4369
Vastaukset
- wqesad
Et ole kyllä läskiä nähnytkään, erittäin hyvät mitat jos minulta kysytään. Pakko sanoa että miehesi on aika weirdo, jos kiihottuu tollasesta...
- wqesad
Tarkoitin että miehesi on outo jos kiihottuu tosta haukkumisesta siis
- jotku taas ei
No jotku nyt vaan saa kiksejä kun haukkuvat/alistavat toista seksin aikana. Jos et pidä siitä, niin kerro asiasta miehellesi. Minullakin nykyinen mies tykkää aina silloin tällöin puhua vähän alistavampaan/loukkaavampaan sävyyn seksin aikana, mutta eipä tuo oli minua haitannut, sillä sitä tapahtuu niin harvoin.
180/70 ei todellakaan ole mikään läski, mutta joillakin se rasva kertyy siihen takapuolen, reisien tai mahan alueelle muita alueita herkemmin. Jos peppusi koko alkaa haitata sinua, niin ainahan sitä voi alkaa treenaamaan muita kehonosa-alueita enemmän, ja silloin vaikka paino ei välttämättä laskekaan, niin peppu kuitenkin pienenee.
Itse ostin vanhan crosstrainer siskoltani ja muutamassa kuukaudessa lähti useampi sentti pakaroista. Ilmiselvästi tarkoituksena on raastaa itsetuntoasi ja tehdä sinusta helposti ohjailtava, itseinhossa rypevä rassukka. Miehesi on sairas. Ei normaali ihminen tuollaisia sängyssä puhu. Sitäpaitsi hän valehtelee! 180/70 ei ole lihava, vaan normaali. Pitkällä tytöllä kilot eivät edes näy silmiinpistävästi, koska niillä on tilaa jakautua tasaisesti. Jos jatkat suhdetta, tilanne voi vain paheta, joten potki äijä ulos ja ota joku, joka kohtelee sinua kuin ihmistä. Lohdutukseksi voin vain todeta, ettet taatusti ole ensimmäinen kusipäähän retkahtanut nainen. Nytpä tiedät, miten kusipää käyttäytyy, joten seuraava lienee parempi.
- --
Mies haukkui tyhmäksi huoraksi, että ajattelisin hänen olevan rakastunut, niin kieroja ihmiset voivat olla.
Joku voi haukkua tosissaankin koska ei siedä ihastumista.
Jos hän on tyly luonteeltaan, eipä hän onnistu naissuhteissaan vaikka kuinka ihannetyyppi sattuisi. - ansaitset parempaa
sallia itsellesi tuollaista kohtelua ollessasi sängyssä miehesi kanssa...ehkä muissakin tilanteissa. Tuo kertomasi on erittäin halventavaa ja loukkaavaa. Hankkiutuisin heti eroon tuollaisesta siasta. (anteeksi tämä..) Ei edes huumorin tai muun vitsailun varjolla tuota tarvitse kenenkään naisen sietää. En voi ymmärtää, mikä sinua vielä pitää yksissä tuon miehesi kanssa. Miehesi on jollain tavoin tunne-elämässään tai muuten kieroon kasvanut..varmaankaan ei ole sinut oman miehuutensa/itsensä kanssa.
- Candida
95 senttiä ei ole mikään iso takapuolen ympärys! Omani on 103 senttiä, eikä ainakaan omasta mielestäni mitenkään häiritsevän iso. Toki ongelmia on välillä sopivia housuja ostaessa, kun reidet on suhteessa hoikemmat, mutta en minä mikään läskiperse ole. Olen aloittajaa vielä muutaman sentin lyhyempi, joten en voi millään uskoa, että noin pitkällä ja hoikalla naisella olisi jotenkin jättimäinen perse, varsinkin kun ympärys on tuo.
Mitä tulee miehen käytökseen, niin kuulostaa kyllä aika pahalta. Oletko jutellut hänen kanssaan tästä? Tiedätkö, ovatko nämä hänen oikeita ajatuksiaan vai yrittääkö vain kiihottaa itseään jollain omituisella tavalla mahdollisimman suureen seksinautintoon? Ehkä miehesi on jotenkin katkeroitunut tähänastisesta sinkkuudestaan ja oppinut halveksimaan naisia, koska he eivät huoli häntä. Nyt kun on naisen saanut, purkaa tätä turhautumistaan ja vihaansa siihen naiseen, joka vierellä on. Minkälainen miehesi on muuten? Tuleeko hän ihmisten kanssa toimeen vai onko sulkeutunut ja eristäytyvä? Pystyttekö juttelemaan? Miten teillä menee muuten kuin sängyssä?- envoiuskoatätä
muuta sanoa kun et sun äijäs on jonkinlainen narsisti.. tosissaan.. !!!
Sanoppas sille, et et kyl sitä panis jos löytäisit miehen kellä on isompi molo kun sillä, miltäköhän sit tuntuu?
Ja et haaveilet ihan muunlaisesta miehestä kun siitä!
Miten se kehtaa puhuu sulle noin..?uskomatonta!!
Pistä se ukkos alas, sä et todellakaan oo mikään läskiperse!
- Huorittelija
Mikä sitten on normaalia? Kuulostaahan nuo puheet selitettyinä törkeiltä, mutta seksitilanteessa oudotkin jutut voi kiihottaa, ja sitä voi sanoa asioita, joita ei muuten sanoisi. Tietenkin jos ap ei pidä noista puheista, hänen pitää sanoa asiasta ja pyytää miestä lopettamaan.
Minua on aina kiihottanut ajatus, että kutsuisin naista seksin aikana huoraksi, lutkaksi ja vaikka mitä alistavaa ja nöyryyttävää. En kuitenkaan ole tehnyt niin, koska en ole halunnut loukata naisia. Sitten tutustuin naiseen, joka itse alkoi nimitellä itseään sängyssä niin ja kannusti muakin tekemään niin. Hänen kauttaan olen huomannut, että on ainakin jonkin verran naisia, joita solvatuksi tuleminen seksin aikana kiihottaa.
Jos haukkuminen seksin aikana innostaa molempia, se ei ole epänormaalia tai väärin. Jos vain toinen osapuoli nauttii siitä, asia on vaikeampi: joko haukkumista haluavan pitää luopua nautinnostaan tai toisen on opittava kiihottumaan haukutuksi tulemisesta/haukkumisesta.- 718
Niinpä. Ap:n tapauksessa selvästi mies kiihottuu sanoistaan, mutta ei osaa ottaa huomioon että kumppani ei. Tosin ei mikään ihmekään, jos ap on antanut asian jatkua jo kuukausia. Pitäisi nyt avata suu ja sanoa ettei pidä tuommoisesta.
- oletteko
kumoikaan tervejärkisiä saati täysijärkisiä? Kuulostaa vajaaälyisyydeltä,
- huorittelija
Ja vajaaälyistä on tietenkin kaikki sellainen, mikä ei kiihota juuri sinua? Joillekin riittää viiden minuutin lähetyssaarnaajaähellys papin aamenen ja lauantaisaunan jälkeen, toiset nauttivat monimuotoisemmasta seksistä. En minäkään tule sinun seksielämääsi haukkumaan vajaaälyiseksi. Kun kaksi ihmistä tekevät vapaaehtoisesti jotain keskenään (tai useampikin ihminen), ei ole kenekään muun asia moralisoida. Ei yhteiskunnan, kirkon tai ihmisten, jotka kuvittelevat olevansa moraalisesti muita parempia siksi, että harjoittavat normaaliksi olettamaansa seksiä.
Oliko liian vaikea ajatus? - Totuudenlaukoja 3
huorittelija kirjoitti:
Ja vajaaälyistä on tietenkin kaikki sellainen, mikä ei kiihota juuri sinua? Joillekin riittää viiden minuutin lähetyssaarnaajaähellys papin aamenen ja lauantaisaunan jälkeen, toiset nauttivat monimuotoisemmasta seksistä. En minäkään tule sinun seksielämääsi haukkumaan vajaaälyiseksi. Kun kaksi ihmistä tekevät vapaaehtoisesti jotain keskenään (tai useampikin ihminen), ei ole kenekään muun asia moralisoida. Ei yhteiskunnan, kirkon tai ihmisten, jotka kuvittelevat olevansa moraalisesti muita parempia siksi, että harjoittavat normaaliksi olettamaansa seksiä.
Oliko liian vaikea ajatus?"Kun kaksi ihmistä tekevät vapaaehtoisesti jotain keskenään"
Täh-eikö tuo nainen nimenomaan valita, ettei se oikeen ole kiva juttu, että kuukaudesta toiseen jätkä haukkuu naidessa läskiksi, ja muutenkaan homma ei näemmä suju?
Vaikuttaa siltä, että "vapaamielisiksi" itseään kutsuvat ovat kaikkein tiukkapipoisimpia.
- apina kävelee
BMI:si on 21.6. Olet siis Normaalipainoinen.
- jooooooooo..
Ei sun koollasi sinänsä ole mitään merkitystä . (Ihme juttu muuten miten monet sitä kommentoi)?
Mutta tuollaisessa kuvailemassasi tilanteessa hyvä vaihtoehto olisi kyllä nousta pystyyn ja potkaista miestä munille ja sanoa että mene h....tiin siitä äheltämästä. Nyt se LOPPU.- pallopylly
Aivan, eihän sillä koolla ole väliä. Itselläni on paljon isompi peppu, mutta mieheni ei lakkaa ylistämästä sitä. Pointtihan on se, että sinulla on ollut sama takamus kun tapasit kumppanisi ja hän halusi olla kanssasi. Jos ei pidä isopeppuisista naisista, ei ala seurustelemaan sellaisen kanssa.
Kuulostaa kyllä enemmänkin siltä, että kumppanisi vaan kiihottuu haukkumisestasi seksuaalisesti. Ei siinä varmaan mitään sen kummempaa. En tosin ymmärrä, mikset ole ottanut puheeksi ettet pidä siitä. Eivät parin fantasiat aina käy yksiin ja siksi niistä on puhuttava ja löydettävä molempia tyydyttävä ratkaisu. Seksielämän on tarkoitus olla hauskaa molemmille osapuolille.
- JEPROVO
jEE PROVOOOOOOOO
- ...
Hulluhan se on... eipä tartte ihmetellä miksei ole seukannut aikaisemmin...
Pakene vielä kun voit. - biolj
Siis onko tämä provo? Vai onko sinulta hävinnyt/alunperinkin ollut hukassa taju siitä mikä on normaalia kohtelua ja mikä ei? Normaali itseään kunnioittava nainen ei suostuisi kuuntelemaan tuollaista kertaakaan, joten haeppa apua, kunhan ensin olet pannut ukon pihalle.
- sadoc
Otahan rennosti, miehesi varmaan luulee että pidät pienestä alistamisesta, ei hän sillä mitään tarkoita.
- hbyjhy
Minä jättäisin samantien! Miten joku kestää tuollaista, tuohan tappaa itsetunnon pikkuhiljaa kokonaan.. sairas ukko!
- ihme muija olet
Et taida arvostaa itseäsi kovinkaan paljon. Oletko edes nainen kun sua saa mies haukkua tolleen. Katso peiliin ja mieti elämääsi että onko kaikki sen arvoista et sua saa haukkua läskiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462