terveisiä lomilta!

scepdius

Viimeisiä viedään ja on sanottava, ettei Saimaa ole lainkaan huono miljöö lomailuun näillä keleillä. Uskomattoman upea kesä! Tulee ihan lapsuusajat mieleen. Kohta paluu kivikylään ja aktivoituminen rakkaseen ilmastonmuutosdebattiin. Taitaa olla hihhuleilla kiirusta, kun "ennätyksiä" rikotaan harva se päivä.

PS. Kovin koskaan Suomessa virallisesti mitattu lämpötila on 38,0 C Värtsilässä 7.7. 1914 sekin. Jostakin kumman syystä tätä Neuvostoliiton aikoinaan ryöväämän suomalaisen paikkakunnan tulosta ei muka enää olekaan mitattu Suomessa. Virallinenhan on se Turun 7.7.1914 mitattu 35,9. Jos nyt oikein hihhulit toivovat että edes saataisiin puhki kun tuo ilmastokin vaan lämpenee.

6

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scepdius

      Tuli postattua sama kahdesti kun maaseutuyhteys bygii hieman. Noh, tuleepahan asia selväksi :-D!

    • mats petter

      lomalta paluu vituttaa aina, ainakin minua.

    • Torakan pieru

      Ilokseni voin kertoa, 19 tuntia viikkoa jäljellä ja sitten 4 viikkoa on tö roud.

      Hohheli on yhtä seonnut kuin ennenkin.
      Amisfyysikkö on tullut runttaamaan hihhulit kanssamme lopullisesti.
      Enään puuttuu vain se, että FMI poistaa AGW-hihhulointinsa sivustoiltaan, niin homma on siten hohheliakin myöten selvä.

      Eikun kirjoittamaan viimeiseen syksyyn.

      • mats petter

        Onko muuten lentokapteenilla neljä vai kolme viirua kaluunassa? Ihmettelen saluunassa kun pöydässä vetää nelosen mies kaljaa. en tiä onko nelosta vai kolmosta, tosin.


      • mats petter
        mats petter kirjoitti:

        Onko muuten lentokapteenilla neljä vai kolme viirua kaluunassa? Ihmettelen saluunassa kun pöydässä vetää nelosen mies kaljaa. en tiä onko nelosta vai kolmosta, tosin.

        tuon miehen puikoissa en lennä kotio, on sen verran huikoissa. Minä sentään olen vanhaa pilkkisukua, käytän aina skragaa ja silkkipukua.


      • mats petter
        mats petter kirjoitti:

        tuon miehen puikoissa en lennä kotio, on sen verran huikoissa. Minä sentään olen vanhaa pilkkisukua, käytän aina skragaa ja silkkipukua.

        Isäntä etsii mäntää, tositarkoituksella. Nimim. raktori hajos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe