RKP, onko oikeusjuttu jo vireillä?
http://www.finnkino.fi/movie/7223
"Huom! TEKSTITYS VAIN SUOMEKSI."
Kamalaa, tekstitys vain suomeksi!
5
253
Vastaukset
- porvarisuru
RKP itse porvarillisena puolueena kannattaa kapitalismia, mutta tietenkin kapitalistinen järjestelmä toimii
kysynnän ja tarjonnan lakien mukaan ja jos markkinatalousjärjestelmässä ei ole kysyntää esim. ruotsinkieliselle tekstitykselle ei Finnkinoa mikään laki pakota laittamaan ruotsinkielistä tekstitystä joka
elokuvaan muutaman ummikkoruotsinkielisen takia.
Hyvä puoli puhtaassa kapitalismissa onkin se, että se ei ole niin vahvasti sidottu tiettyihin poliittisiin ideologioihin eli RKP ei voi väkisin pakottaa elokuvateattereita laittamaan ruotsinkielisiä tekstejä elokuviin ja on muutenkin hienoa huomata, etteivät elokuvateatterit ole lähteneet mukaan keinotekoisen kaksikielisyyden puolustamiseen, jonka kourissa suurin osa maamme johtavista politiikoista edelleen ovat esim. Lipponen, Sasi, Katainen, Virkkunen,Urpilainen jne.- tekstit på svekoska
Huomatkaa myös, minkä maiden liput ovat ko. nettisivun oikeassa yläreunassa.
Tämä on sinänsä hauska yksityiskohta, kun muistamme, että Finnkino kuuluu samaan Erkon konserniin kuin pakkoruotsittava Helsingin sanomat. - hesarin
tekstit på svekoska kirjoitti:
Huomatkaa myös, minkä maiden liput ovat ko. nettisivun oikeassa yläreunassa.
Tämä on sinänsä hauska yksityiskohta, kun muistamme, että Finnkino kuuluu samaan Erkon konserniin kuin pakkoruotsittava Helsingin sanomat.jokapäiväsen tilauksen, mutta on vaikeampi luopua sunnuntaiaamun lukemisesta.
Toivon että hesari alkaa toisen 10 osaisen sarjan nimellä: "Me puhumme SUOMEA".
- Svenskspråkig
SelloRex gav ingen information om att svensk textning saknades. Sålunda kom den saknade svenska texten som en obehaglig och dålig nyhet. Jag tänker i alla fal inte gå på bio för att se filmer utan svensk text. Det har nämligen varit enda positiva hittills med biograferna; att svensk text finns (har funnits).
- sinulle!
Mitä jos opettelisit suomen kieltä niin olisi paljon kivempi sinunkin elellä täällä suomenkielisessä Suomessa ja voisit käydä elokuvissakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201