Hyvää huomenta

kivikoura

kaikille. Olen toipunut! Olen myös nukkunut HYVIN! siitä olikin aikaa kun niin viimeksi kävi.miten tärkeää uni on ihmiselle. ilman kunnon yötä,joka jatkuu pidempää,menee koko ihminen sekaisin.sitä on kuin eri maailmassa ja kroppa stressantuu päivä päviältä enemän.olin lääkärini luona ja juttelimme asiasta ja lääkket vaihdettiin. olen niin onnelinen nyt.on haarmooninen olo ja jaksaa ajatella selvästi ja tehdä uusia suunitelmia syksyn varalle. jos jollekin toiselle käy näin,että ei pysty nykkumaan,niin kehoitan että oman itsensä takia menee lääkärinsä luokse hakemaan apua.itse odotin liian pitkään,ja siitä ei kärsinyt kukaan muu kuin minä itse.

24

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva kuulla!!!!

      • t.kivikoura

        asian kunniaksi ja itseäni hemmottelin ja ostin uuden villatakin,ihanan pehmeän ja tosi nätin.muistan aikoinani,kun olin ottanut vastaan määräni sytostaateja ja kykenin seisomaan jaloillani niiden jälkeen,ja kykenin menemään ihmesten ilmoilla,niin usein palkitsin itseäni juuri tällä tavoin.kävin ostamassa jotain kivaa itselleni.kävin myös kahvilla,mutta hyppäsin leivoksen yli,koska yritän pitää linjoni kurissa. hyvää viikonloppua kaikille. Miten KIZZ 3 menee flunssan kanssa, ja oletko pysynyt sielä sohvalla,muista pitää itseästäsi hyvä huoli ja kuten kaikki muutkin!


      • t.kivikoura kirjoitti:

        asian kunniaksi ja itseäni hemmottelin ja ostin uuden villatakin,ihanan pehmeän ja tosi nätin.muistan aikoinani,kun olin ottanut vastaan määräni sytostaateja ja kykenin seisomaan jaloillani niiden jälkeen,ja kykenin menemään ihmesten ilmoilla,niin usein palkitsin itseäni juuri tällä tavoin.kävin ostamassa jotain kivaa itselleni.kävin myös kahvilla,mutta hyppäsin leivoksen yli,koska yritän pitää linjoni kurissa. hyvää viikonloppua kaikille. Miten KIZZ 3 menee flunssan kanssa, ja oletko pysynyt sielä sohvalla,muista pitää itseästäsi hyvä huoli ja kuten kaikki muutkin!

        No joo,suunnilleen on sohvalla pysytty.Meille naisille tuo shoppailu on hyvä itsensä hemmottelukeino.Sekin mieltä piristää,kun saa jotain kivaa itselleen tai kotiin.Mikäpä mukavampaa kuin kääriytyä uuteen,pehmeään villatakkiin!!!Hyvää illanjatkoa sinulle!!!


    • nimim.uneton sp.

      kertoa mikä on uusi lääke jonka sait lääkäriltä,minäkin kärsin unettomuudesta ja olen harkinnut nukahtamislääkettä,minulla on vain ennakkoluuloja kuinka ne lääkkeet vaikuttaa,että pystyykö sitten enää koskaan nukkumaan ilman lääkkeitä?
      Tuleeko niihin riippuvuus ja onko aamuisin tokkurainen olo kun herää?
      Kiitos jos haluat vastata.

      • t.kivikoura

        Atarax,eikä siihen jää riipuvaiseksi, samalla se tekee että tuntee itsenä rauhallisemaksi,mikä juuri on yksi sellainen asia mistä stressantuu,kun ei pysty nukkumaan. Sitä otetaan noin 2 tuntia aikaisemmin,kun on menossa nukkumaan, en ole sitä vieä ottanut,koska olen ajatellut katsella yhden mielenkiintoisen leffan tänä yönä ja aamulla voin nukkua pitkään. Yleensä saan osakseni kaikki sivuvaikuttet lääkeistä,mutta tämä toimii hyvin minulla


      • iea¤
        t.kivikoura kirjoitti:

        Atarax,eikä siihen jää riipuvaiseksi, samalla se tekee että tuntee itsenä rauhallisemaksi,mikä juuri on yksi sellainen asia mistä stressantuu,kun ei pysty nukkumaan. Sitä otetaan noin 2 tuntia aikaisemmin,kun on menossa nukkumaan, en ole sitä vieä ottanut,koska olen ajatellut katsella yhden mielenkiintoisen leffan tänä yönä ja aamulla voin nukkua pitkään. Yleensä saan osakseni kaikki sivuvaikuttet lääkeistä,mutta tämä toimii hyvin minulla

        minäkin jouduin välillä syämään,nytenenäänylikuukauteen oleottanut yhtään,Xanoria otan tuntia ebbeb hun tiedän joutuvani ihmisnassaan,Viihdyn paremmin paikoissa joissa vähemmän porukkaa esim. mersäteillä.Pasilasta pääsee Pitkäköskelle asti,sillä kiertelen mustikoita syömässä.Onnelsi sinne autot eivät vielä pääse.vaikka yli puolet koko matkalta on puut kaadettu pois ja jätetty sinne lojuamaan,lohduton näky.Ainoa paikka jossa sai olla rauhassa,Vantaankoski oli toinen rauhallinen paikka nyt sinnekkin rakennetaan tie joka pilaa koko kävely reitib.


      • ira¤,Sitten Tenoksin
        t.kivikoura kirjoitti:

        Atarax,eikä siihen jää riipuvaiseksi, samalla se tekee että tuntee itsenä rauhallisemaksi,mikä juuri on yksi sellainen asia mistä stressantuu,kun ei pysty nukkumaan. Sitä otetaan noin 2 tuntia aikaisemmin,kun on menossa nukkumaan, en ole sitä vieä ottanut,koska olen ajatellut katsella yhden mielenkiintoisen leffan tänä yönä ja aamulla voin nukkua pitkään. Yleensä saan osakseni kaikki sivuvaikuttet lääkeistä,mutta tämä toimii hyvin minulla

        helpota mitään,allergia lääke muuten ennen vanhaan lääkäri sanoi jotta voi ottaa 1-3 tabj, illalla,en saanut nukuttua lainkaan


      • LL
        t.kivikoura kirjoitti:

        Atarax,eikä siihen jää riipuvaiseksi, samalla se tekee että tuntee itsenä rauhallisemaksi,mikä juuri on yksi sellainen asia mistä stressantuu,kun ei pysty nukkumaan. Sitä otetaan noin 2 tuntia aikaisemmin,kun on menossa nukkumaan, en ole sitä vieä ottanut,koska olen ajatellut katsella yhden mielenkiintoisen leffan tänä yönä ja aamulla voin nukkua pitkään. Yleensä saan osakseni kaikki sivuvaikuttet lääkeistä,mutta tämä toimii hyvin minulla

        on vanha antihistamiini jolla on useita eri indikaatioita, enemmän nykyisin sitä käytetään esim.unettomuuteen kuin allergiaan.

        Hyvä kun T.Kivikoura saat sillä nukutuksi. Toleranssihan siihen tulee mutta annostahan voi nostaa ja kun välillä pitää välipäiviä niin toleranssi taas laskee.

        Hyvä ettei käytä bentzoja, esim. alpratsolam, kauppanimillä Xanor ja Alprox on eniten riippuvuutta, fyysistä ja psyykkistä synnyttävä bentzo. Xanoriahan ei nykyisin aloiteta nykyisin juurikaan kellään, nimenomaan riippuvuuden takia.

        Toki bentzoillakin on aikansa. Ja ovat oikein käytettyinä hyviä lääkkeitä. Nukahtamislääke vaikuttaa aivoissa tismalleen samoihin reseptoreihin kuin mihin bentzotkin vaikuttavat.

        Ja kyllä pystyy nukkumaan lääkkeellisen kauden jälkeen lääkkeettä.

        Melatoniinia voisi myöskin pyytää kokeeksi, omien potilaidem kokemukset ovat kahtiajakoiset, toisille sopii depot-valmiste paremmin, toisille lyhytvaikutteinen eli kokeilemalla sekin asia selviää. Lisäksi on olemassa valtaisa määrä lääkkeitä joiden pääindikaatio ei ole unettomuus, mutta joita siihen tarkoitukseenkin käytetään. Esim. trisyklinen antidepressiivi matalalla annoksella.

        (Itse en muista milloin viimeksi olisin potilaalle alpratsolamia (Xanor/Alprox) määrännyt, aikaa siitä on).

        Hyvää syyslauantaita.


      • LL
        LL kirjoitti:

        on vanha antihistamiini jolla on useita eri indikaatioita, enemmän nykyisin sitä käytetään esim.unettomuuteen kuin allergiaan.

        Hyvä kun T.Kivikoura saat sillä nukutuksi. Toleranssihan siihen tulee mutta annostahan voi nostaa ja kun välillä pitää välipäiviä niin toleranssi taas laskee.

        Hyvä ettei käytä bentzoja, esim. alpratsolam, kauppanimillä Xanor ja Alprox on eniten riippuvuutta, fyysistä ja psyykkistä synnyttävä bentzo. Xanoriahan ei nykyisin aloiteta nykyisin juurikaan kellään, nimenomaan riippuvuuden takia.

        Toki bentzoillakin on aikansa. Ja ovat oikein käytettyinä hyviä lääkkeitä. Nukahtamislääke vaikuttaa aivoissa tismalleen samoihin reseptoreihin kuin mihin bentzotkin vaikuttavat.

        Ja kyllä pystyy nukkumaan lääkkeellisen kauden jälkeen lääkkeettä.

        Melatoniinia voisi myöskin pyytää kokeeksi, omien potilaidem kokemukset ovat kahtiajakoiset, toisille sopii depot-valmiste paremmin, toisille lyhytvaikutteinen eli kokeilemalla sekin asia selviää. Lisäksi on olemassa valtaisa määrä lääkkeitä joiden pääindikaatio ei ole unettomuus, mutta joita siihen tarkoitukseenkin käytetään. Esim. trisyklinen antidepressiivi matalalla annoksella.

        (Itse en muista milloin viimeksi olisin potilaalle alpratsolamia (Xanor/Alprox) määrännyt, aikaa siitä on).

        Hyvää syyslauantaita.

        jonkun pariinkin kertaan mainitseman lääkkeen kauppanimi on Tenox.

        Ataraxista tuli vielä mieleen; sitä käytetään nykyisin jonkin verran ahdistuneisuuden hoidossa, toki annokset suurempia kuin unettomuutta hoidettaessa.


      • ira¤
        LL kirjoitti:

        jonkun pariinkin kertaan mainitseman lääkkeen kauppanimi on Tenox.

        Ataraxista tuli vielä mieleen; sitä käytetään nykyisin jonkin verran ahdistuneisuuden hoidossa, toki annokset suurempia kuin unettomuutta hoidettaessa.

        ei auta kub akkerguaan.Olin järkyttynyt kub yksityis lääkäei määräsi niitä minulle,ei mitääm tehoa vaikka otti 3 kpö illalla.Minulla on ollut elämäni aikana Imovane,Tenox,Zopinoksia herää muutaman tunnin kuluttua ja on sekava olo.Sparine pökrää asse puolessa tunnissa,seuraavan päivän on kuin kännissä,vaikka olen absolisti.Se ob borsun kaato pilleri isompikin mies nukahtaa vessan pöntölle,olen n'hnyt itse.Parbituraattia määräsi yksityis lääkäri lääkäri keskuksesta,Aivan hirvittävä lääke töissä olin kuin kännissä loput heitin vessan pöntöstä alas,Paras kaikista on ollut Tenox.Helpompi siitä päästä eroon,kuin esim. alkoholista.Jättää ottamatta sen ensimmäisen pullollisen niin se on siinä.;inä en koskaan tule juomaan se on yhtä varma kun kuolema.Kuokoon muut.Muuten alkoholilla on masennussta poistava vaikutus,jos kaikki alkon tuotteet lopetettaisiin,niin rauhoittavien lääkkeiden käyttäjiä tulisi vaktava määrä,


      • LL
        ira¤ kirjoitti:

        ei auta kub akkerguaan.Olin järkyttynyt kub yksityis lääkäei määräsi niitä minulle,ei mitääm tehoa vaikka otti 3 kpö illalla.Minulla on ollut elämäni aikana Imovane,Tenox,Zopinoksia herää muutaman tunnin kuluttua ja on sekava olo.Sparine pökrää asse puolessa tunnissa,seuraavan päivän on kuin kännissä,vaikka olen absolisti.Se ob borsun kaato pilleri isompikin mies nukahtaa vessan pöntölle,olen n'hnyt itse.Parbituraattia määräsi yksityis lääkäri lääkäri keskuksesta,Aivan hirvittävä lääke töissä olin kuin kännissä loput heitin vessan pöntöstä alas,Paras kaikista on ollut Tenox.Helpompi siitä päästä eroon,kuin esim. alkoholista.Jättää ottamatta sen ensimmäisen pullollisen niin se on siinä.;inä en koskaan tule juomaan se on yhtä varma kun kuolema.Kuokoon muut.Muuten alkoholilla on masennussta poistava vaikutus,jos kaikki alkon tuotteet lopetettaisiin,niin rauhoittavien lääkkeiden käyttäjiä tulisi vaktava määrä,

        on useita indikaatioita. Jos se ei sinulla auttanut unettomuuten niin se ei tarkoita sitä etteikö se jollain muilla auttaisi ja etteikö sen yksi indikaatio olisi unettomuus.

        Barbituraatteja ei ole markkinoilla ollut Suomessa enää pitkiin, pitkiin aikoihin. (Lääkehal.erik.res. vaikeaan unettomuuten harkinnan var.saa) Sparine on neurolepti.

        Koska tosiasia on että bentzoihin, kuten Tenoxiin ( ja mm. aiemmin mainittuun Xanoriin) syntyy riippuvuus ja toleranssin kasvu, kirjoitetaan nykyisin mielummin ja hyvä niin, resepti mm. Ataraxille, Remeronille jne., lääkkeille joihin ei riippuvuutta synny.

        "Muuten alkoholilla on masennussta poistava vaikutus,jos kaikki alkon tuotteet lopetettaisiin,niin rauhoittavien lääkkeiden käyttäjiä tulisi vaktava määrä, " ?? Päin vastoin, alkoholilla on nimenomaan depressiota lisäävä vaikutus.


        ps. lääkkeet tulee hävittää asianmukaisesti, toimittaa ne apteekkiin hävitettäviksi eikä kaataa WC-pöntöön pohjavesiä pilaamaan.


      • ira¤
        LL kirjoitti:

        on vanha antihistamiini jolla on useita eri indikaatioita, enemmän nykyisin sitä käytetään esim.unettomuuteen kuin allergiaan.

        Hyvä kun T.Kivikoura saat sillä nukutuksi. Toleranssihan siihen tulee mutta annostahan voi nostaa ja kun välillä pitää välipäiviä niin toleranssi taas laskee.

        Hyvä ettei käytä bentzoja, esim. alpratsolam, kauppanimillä Xanor ja Alprox on eniten riippuvuutta, fyysistä ja psyykkistä synnyttävä bentzo. Xanoriahan ei nykyisin aloiteta nykyisin juurikaan kellään, nimenomaan riippuvuuden takia.

        Toki bentzoillakin on aikansa. Ja ovat oikein käytettyinä hyviä lääkkeitä. Nukahtamislääke vaikuttaa aivoissa tismalleen samoihin reseptoreihin kuin mihin bentzotkin vaikuttavat.

        Ja kyllä pystyy nukkumaan lääkkeellisen kauden jälkeen lääkkeettä.

        Melatoniinia voisi myöskin pyytää kokeeksi, omien potilaidem kokemukset ovat kahtiajakoiset, toisille sopii depot-valmiste paremmin, toisille lyhytvaikutteinen eli kokeilemalla sekin asia selviää. Lisäksi on olemassa valtaisa määrä lääkkeitä joiden pääindikaatio ei ole unettomuus, mutta joita siihen tarkoitukseenkin käytetään. Esim. trisyklinen antidepressiivi matalalla annoksella.

        (Itse en muista milloin viimeksi olisin potilaalle alpratsolamia (Xanor/Alprox) määrännyt, aikaa siitä on).

        Hyvää syyslauantaita.

        Xanorin syönnin 3 kertaa 0,5 ja 1 kol debot yöksi Tenox.Laakson erikois psykiatrin joka on sairaalan ylilääkäri tuon lääkityksen..En saanut kuin kuukaudeksi kerrallaan.Yht,äkkiä hän lopetti kuin seinään lääkitykseni joka on hsngenvaarallista,syd'n voi pysähtyä.Lääkkeiden loppumisen jälkeen sain tyttäreni pihalla sydän kohtauksen ja vietiin ambulanssilla Haartmaniin,otin 3 suihketta jo ennen ambulanssin tuloa,Siellä aloitettiin sama lääkitys 3 krt, 0,5 sekä debot ja Tenoksi.Eipä muita vieroitus oireita ole ollut mutten halua suureen ihmismassaan,Ensin pudotin kahteen,nyt menee 1 tabl,silloin jos tiedän joutuvani massan keskelle,


      • ira¤
        ira¤ kirjoitti:

        Xanorin syönnin 3 kertaa 0,5 ja 1 kol debot yöksi Tenox.Laakson erikois psykiatrin joka on sairaalan ylilääkäri tuon lääkityksen..En saanut kuin kuukaudeksi kerrallaan.Yht,äkkiä hän lopetti kuin seinään lääkitykseni joka on hsngenvaarallista,syd'n voi pysähtyä.Lääkkeiden loppumisen jälkeen sain tyttäreni pihalla sydän kohtauksen ja vietiin ambulanssilla Haartmaniin,otin 3 suihketta jo ennen ambulanssin tuloa,Siellä aloitettiin sama lääkitys 3 krt, 0,5 sekä debot ja Tenoksi.Eipä muita vieroitus oireita ole ollut mutten halua suureen ihmismassaan,Ensin pudotin kahteen,nyt menee 1 tabl,silloin jos tiedän joutuvani massan keskelle,

        eivät nauti esim. ruuhka bussilla kulkea,niin sanoi minun lääkärinikin ja moni muu,toiset joutuvat jäämään jo muutaman pysäkin jälkeen pois kun alkaa happi loppumaan ja alkaa jalat mennä makarooniksi.Pakotan itseni kulkemaan esim,Kampissa pahimpaan ruuhka aikaan n,klö 15.18 sieltä kulkee monta kymmentä tuhatta ihmistä päivässä silti menen,Hengailijat ottaa kupoliin,kun tekevät leirajä käytänille eivätkä pääst' mist''n menemään.samoin tupakoitsijat jotka jäävät heti oven eteen,menisivät edes parin sadan metrin pä'h'n.


      • uneton.
        t.kivikoura kirjoitti:

        Atarax,eikä siihen jää riipuvaiseksi, samalla se tekee että tuntee itsenä rauhallisemaksi,mikä juuri on yksi sellainen asia mistä stressantuu,kun ei pysty nukkumaan. Sitä otetaan noin 2 tuntia aikaisemmin,kun on menossa nukkumaan, en ole sitä vieä ottanut,koska olen ajatellut katsella yhden mielenkiintoisen leffan tänä yönä ja aamulla voin nukkua pitkään. Yleensä saan osakseni kaikki sivuvaikuttet lääkeistä,mutta tämä toimii hyvin minulla

        saitko myös viime yönä nukutuksi hyvin tämän Ataraxin avulla?
        Minuä aion varata ajan lääkärille ja kysyä kokeiltavakseni tätä samaa lääkettä,en ole eläessäni käyttänyt minkäänlaisia nukahtamis lääkkeitä, joten sinun kokemuksestasi rohkaistuneena ehkä kokeilen.


      • paniquelle.
        uneton. kirjoitti:

        saitko myös viime yönä nukutuksi hyvin tämän Ataraxin avulla?
        Minuä aion varata ajan lääkärille ja kysyä kokeiltavakseni tätä samaa lääkettä,en ole eläessäni käyttänyt minkäänlaisia nukahtamis lääkkeitä, joten sinun kokemuksestasi rohkaistuneena ehkä kokeilen.

        Atarax EI ole nukahtamis- tai unilääke, se on ikivanha antihistamiini jolla on väsyttävä vaikutus, itse otan sitä iltaisin unettomuuteen 100 mg.

        Täällä lisää:

        http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=1&catalog=yasalescatalog&productid=67587(yabasecatalog)


        Ja minulla ei ole allergiaoireita, eli ihan on muuhun unettomuuteen.


      • uneton.
        paniquelle. kirjoitti:

        Atarax EI ole nukahtamis- tai unilääke, se on ikivanha antihistamiini jolla on väsyttävä vaikutus, itse otan sitä iltaisin unettomuuteen 100 mg.

        Täällä lisää:

        http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=1&catalog=yasalescatalog&productid=67587(yabasecatalog)


        Ja minulla ei ole allergiaoireita, eli ihan on muuhun unettomuuteen.

        sinulle,lääke vaikuttaa aika vaarattomalta,en uskaltaisi kokeilla mitään ' huumaavia' lääkkeitä.


      • uneton.
        ira¤ kirjoitti:

        ei auta kub akkerguaan.Olin järkyttynyt kub yksityis lääkäei määräsi niitä minulle,ei mitääm tehoa vaikka otti 3 kpö illalla.Minulla on ollut elämäni aikana Imovane,Tenox,Zopinoksia herää muutaman tunnin kuluttua ja on sekava olo.Sparine pökrää asse puolessa tunnissa,seuraavan päivän on kuin kännissä,vaikka olen absolisti.Se ob borsun kaato pilleri isompikin mies nukahtaa vessan pöntölle,olen n'hnyt itse.Parbituraattia määräsi yksityis lääkäri lääkäri keskuksesta,Aivan hirvittävä lääke töissä olin kuin kännissä loput heitin vessan pöntöstä alas,Paras kaikista on ollut Tenox.Helpompi siitä päästä eroon,kuin esim. alkoholista.Jättää ottamatta sen ensimmäisen pullollisen niin se on siinä.;inä en koskaan tule juomaan se on yhtä varma kun kuolema.Kuokoon muut.Muuten alkoholilla on masennussta poistava vaikutus,jos kaikki alkon tuotteet lopetettaisiin,niin rauhoittavien lääkkeiden käyttäjiä tulisi vaktava määrä,

        kirjoituksestasi päätellen olet ehkä kuitenkin ottanut jotain.


    • ira¤

      olen minäkin hyvin nukkunut ilman pillereitä,joskus päivälläkin.

      • 84y48

        on paras tyynyn alunen.


      • ira¤
        84y48 kirjoitti:

        on paras tyynyn alunen.

        onneksi ei ollut kuin muutama ihminen saa rauhassa valita mitä ostaa,ettei toinen tule hönkimään niskaan niin kuin kassalla.Metsälenkille lähden mustikoita poimimaan ja sieniä etsimään.


      • ira¤
        ira¤ kirjoitti:

        onneksi ei ollut kuin muutama ihminen saa rauhassa valita mitä ostaa,ettei toinen tule hönkimään niskaan niin kuin kassalla.Metsälenkille lähden mustikoita poimimaan ja sieniä etsimään.

        hirmuisesti mustikoita,kannattaa lähteä sinne,sieltä Hämeenlinnantien sillan alta vasemmalle.Kun menee vähän syvemmälle metsään saa vasunsa ja masunsa täyteen.


      • ira¤
        ira¤ kirjoitti:

        hirmuisesti mustikoita,kannattaa lähteä sinne,sieltä Hämeenlinnantien sillan alta vasemmalle.Kun menee vähän syvemmälle metsään saa vasunsa ja masunsa täyteen.

        erittäin terveydellisiä ainakin verenpaine tautia sairastavilla,esim.Japani ja monet muutkin maat ostavat kaiken mustikan jonka saavat.Kuntokin kohenee huomaamatta,tietty täytyy olla siinä kunnossa jotta jaksaa kyykkiä siellä,minulla on oma kikka koska kyykystä en ylös pääsisi.Polviiv ja lonkkaan sattuu niin kovasti jotta kumarassa on kerättävä.Lapsille leivon mustikkapiirakkaa,


      • ira¤
        ira¤ kirjoitti:

        erittäin terveydellisiä ainakin verenpaine tautia sairastavilla,esim.Japani ja monet muutkin maat ostavat kaiken mustikan jonka saavat.Kuntokin kohenee huomaamatta,tietty täytyy olla siinä kunnossa jotta jaksaa kyykkiä siellä,minulla on oma kikka koska kyykystä en ylös pääsisi.Polviiv ja lonkkaan sattuu niin kovasti jotta kumarassa on kerättävä.Lapsille leivon mustikkapiirakkaa,

        kirjoitelkaa nyt asiaa jota teillä on mutta unohtakaa minut kokonaan kerrankin.


      • tinnun..
        ira¤ kirjoitti:

        kirjoitelkaa nyt asiaa jota teillä on mutta unohtakaa minut kokonaan kerrankin.

        Unettomat yöt takana, minulla on Imovane, nukahtamislääke. Otan puolikkaan pillerin ennen nukkumaanmenoa, tarvittaessa, siis ei joka ilta. Aamulla olo on ihan ok. Päivätirsat onnistuu ilman apuja, mutta ne ei saa venyä liian pitkiksi, muuten olo on tokkurainen.
        Sekin rauhoittaa kummasti mieltä, kun tietää, että on kotona lääke mikä auttaa, jos uni ei tule.
        Terveisin Tinnun


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe