Hohheli vs hörhöt 6-0

Vähäpaljo

Käykääpä lukemassa ketju "Hansen sai ehdot matikasta".

Siinä Hohheli peittoaa nimimerkin ,2 maan rakoon. Tuhnu ja Sähköteurastajakin käyvät munaamassa itsensä kun puolustavat ,2:n hörhöilyä.

,2:lla on vielä paljon oppimista, kun lähti antamaan ehtoja muille matikassa ja osoittautui, että omat tiedot ovatkin pielessä.

,2:n luovutus ja lähtö ketjusta ovat myöskin säälittäviä.

48

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh joo

      Huvittava sivuhaara kyseisessä ketjussa oli sekin, kun pilkkukaks väitti "hohhelin" väittäneen Venuksessa olevan muutama kymmenen kertaa enemmän hiilidioksidia kuin maapallolla.

      "Hohhelihan" ei ole ikinä väittänyt sellaista, koska jokainen "hohheli" tietää eron olevan paljon suurempi eli monituhatkertainen.

      Tähän tuhnu heitti taas oman idioottimaisen idiootti-kommenttinsa

      Lopulta joku laski eron tarkasti, ja se on noin 233-tuhatkertainen.

      Eli sellaista hörhöilyä ja valehtelua ja perusteetonta nimittelyä taas pilkkukahdelta ja tuhnulta.

      • Torakan pieru

        määreet, millä laskit.

        233-tuhat kertainen.
        Mistä revit luvut?


      • no huh huoh

      • ,2
        Torakan pieru kirjoitti:

        määreet, millä laskit.

        233-tuhat kertainen.
        Mistä revit luvut?

        Ei niillä perässä olevien lukujen oikealla määrällä ole niin väliä, nolliahan ne vain ovat.

        Kauhean vaikeasti hohheli ton asian järkeili, yritti päästä absoluuttiseen tarkkuuteen, vielä viisasteli paino/tilavuusjutskillaan.

        mie oon niin huvittunut

        jos aatellaan että maassa on yksi ilmakehän paine kun sillä on yksi ilmakehä, elikkäs 1bar,
        veenuksessa vastaavasti on 92bar eli 92 maan ilmakehää, eli 92 karkeasti kertainen määrä kaasua,
        suhteellinen hiildioksidipitoisuushan maassa on noin 0.38% ja veenuksessa 96.5%,
        elikkäs 254 kertainen määrä,
        niin absoluuttinen määrä olis nuin 23 000 kertaa enempi.

        ei aina voi onnistua, ei oikeestaan koskaan.

        ehdot tuli


      • ei saatana
        ,2 kirjoitti:

        Ei niillä perässä olevien lukujen oikealla määrällä ole niin väliä, nolliahan ne vain ovat.

        Kauhean vaikeasti hohheli ton asian järkeili, yritti päästä absoluuttiseen tarkkuuteen, vielä viisasteli paino/tilavuusjutskillaan.

        mie oon niin huvittunut

        jos aatellaan että maassa on yksi ilmakehän paine kun sillä on yksi ilmakehä, elikkäs 1bar,
        veenuksessa vastaavasti on 92bar eli 92 maan ilmakehää, eli 92 karkeasti kertainen määrä kaasua,
        suhteellinen hiildioksidipitoisuushan maassa on noin 0.38% ja veenuksessa 96.5%,
        elikkäs 254 kertainen määrä,
        niin absoluuttinen määrä olis nuin 23 000 kertaa enempi.

        ei aina voi onnistua, ei oikeestaan koskaan.

        ehdot tuli

        Mitä ihmettä oikein sekoilet hörhö?


      • ,2
        ei saatana kirjoitti:

        Mitä ihmettä oikein sekoilet hörhö?

        Niin että laskit taas väärin, en sekoile sen kummempata.

        yritä vielä kerran, ensin tuhansia, sitten satojatuhansia, tähtää kolmas yritys noiden välimaastoon, saat karkkia.


      • olet pelle
        ,2 kirjoitti:

        Niin että laskit taas väärin, en sekoile sen kummempata.

        yritä vielä kerran, ensin tuhansia, sitten satojatuhansia, tähtää kolmas yritys noiden välimaastoon, saat karkkia.

        Kerrotko pelle vielä, että miten niin muka väärin? Taitaa jäädä kertomatta, veikkaan.


      • ,2
        olet pelle kirjoitti:

        Kerrotko pelle vielä, että miten niin muka väärin? Taitaa jäädä kertomatta, veikkaan.

        niin niin, osoita osaavasi laskea ja etsi virhe, tällä kertaa ei saa pyytää isiltä apua.


      • ,2
        ,2 kirjoitti:

        Niin että laskit taas väärin, en sekoile sen kummempata.

        yritä vielä kerran, ensin tuhansia, sitten satojatuhansia, tähtää kolmas yritys noiden välimaastoon, saat karkkia.

        saanko minäkin karkkia?


      • olet PELLE
        ,2 kirjoitti:

        niin niin, osoita osaavasi laskea ja etsi virhe, tällä kertaa ei saa pyytää isiltä apua.

        Olet mielisairas pelle.

        Tuossa on laskelma lähdelinkkeineen:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9303531/45692008

        Jos sinä pelle väität laskelman tai lähteiden olevan väärin, niin sinun tehtäväsi on osoittaa se. Muuten tuo lässytyksesi on pelkästään mielisairasta lässytystä.


      • ,2
        olet PELLE kirjoitti:

        Olet mielisairas pelle.

        Tuossa on laskelma lähdelinkkeineen:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9303531/45692008

        Jos sinä pelle väität laskelman tai lähteiden olevan väärin, niin sinun tehtäväsi on osoittaa se. Muuten tuo lässytyksesi on pelkästään mielisairasta lässytystä.

        Tarkoitin kyllä omaa laskelmaani, mutta mukavaa että tarkennuksen puute sai sinut näkemään vaivaa entistä pontevammin perinteisten linkkilistojen sijaan, nyt tiedät mitä on ajattelu.

        Mulle on aivan yksi lysti teenkö jotain väärin, jos virhe tapahtuu, siitä sopii ja kuuluukiin huomauttaa ja virhe korjataan.

        Itsellesi se on jollaintapaa ylitsepääsemätön este, siksi tyydyt solvaamiseen ja linkkilistojen levittelyyn koska silloin et itse ole koskaan väärässä vaan korkeintaan lähteesi ja tämä haisee teksteistäsi niin voimakkaana että sentakia sinua sillä kiusaan, pääsi ei kestä erehtymistä koska itsetuntosi on heikko.

        Tekeekö se olostasi varmemman jos joku muu tekee virheen?

        Mitä isäsi teki sinulle, etkö saa kotonakaan haluamaasi arvostusta?


      • ,2 kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä omaa laskelmaani, mutta mukavaa että tarkennuksen puute sai sinut näkemään vaivaa entistä pontevammin perinteisten linkkilistojen sijaan, nyt tiedät mitä on ajattelu.

        Mulle on aivan yksi lysti teenkö jotain väärin, jos virhe tapahtuu, siitä sopii ja kuuluukiin huomauttaa ja virhe korjataan.

        Itsellesi se on jollaintapaa ylitsepääsemätön este, siksi tyydyt solvaamiseen ja linkkilistojen levittelyyn koska silloin et itse ole koskaan väärässä vaan korkeintaan lähteesi ja tämä haisee teksteistäsi niin voimakkaana että sentakia sinua sillä kiusaan, pääsi ei kestä erehtymistä koska itsetuntosi on heikko.

        Tekeekö se olostasi varmemman jos joku muu tekee virheen?

        Mitä isäsi teki sinulle, etkö saa kotonakaan haluamaasi arvostusta?

        on omien sanojensa mukaan 100% varma, että sinä ja minä olemme yksi ja sama henkilö. :D


      • huoh hoijaa
        ,2 kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä omaa laskelmaani, mutta mukavaa että tarkennuksen puute sai sinut näkemään vaivaa entistä pontevammin perinteisten linkkilistojen sijaan, nyt tiedät mitä on ajattelu.

        Mulle on aivan yksi lysti teenkö jotain väärin, jos virhe tapahtuu, siitä sopii ja kuuluukiin huomauttaa ja virhe korjataan.

        Itsellesi se on jollaintapaa ylitsepääsemätön este, siksi tyydyt solvaamiseen ja linkkilistojen levittelyyn koska silloin et itse ole koskaan väärässä vaan korkeintaan lähteesi ja tämä haisee teksteistäsi niin voimakkaana että sentakia sinua sillä kiusaan, pääsi ei kestä erehtymistä koska itsetuntosi on heikko.

        Tekeekö se olostasi varmemman jos joku muu tekee virheen?

        Mitä isäsi teki sinulle, etkö saa kotonakaan haluamaasi arvostusta?

        Sinun laskelmasi pelle on aivan ilmeisesti väärin, koska sait kertaluokkaa eri tuloksen kuin tuo tarkempi laskelma, jota et edelleenkään ole pystynyt osoittamaan vääräksi:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9303531/45692008

        Siltikin molemmat laskelmat, siis myös sinun laskelmasi, kertovat eron olevan monituhatkertainen, joka sekin osoittaa aikaisemmat hörhöilysi pelkäksi huuhaa-hörhöilyksi.

        Joten en voi taas kerran muuta kuin kysyä: Mitä ihmettä oikein sekoilet pelle? Miksi olet noin saatanan tyhmä ja lapsellinen pelle? Miksi sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin tuo aivoton ja lapsellinen hörhöilysi täällä 24/7/365? Miksi nimittelet täällä palstan muita keskustelijoita milloin milläkin ivallisilla nimityksillä, vaikka vain sinä olet palstan ainoa idioottipelle?


      • ,2
        huoh hoijaa kirjoitti:

        Sinun laskelmasi pelle on aivan ilmeisesti väärin, koska sait kertaluokkaa eri tuloksen kuin tuo tarkempi laskelma, jota et edelleenkään ole pystynyt osoittamaan vääräksi:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9303531/45692008

        Siltikin molemmat laskelmat, siis myös sinun laskelmasi, kertovat eron olevan monituhatkertainen, joka sekin osoittaa aikaisemmat hörhöilysi pelkäksi huuhaa-hörhöilyksi.

        Joten en voi taas kerran muuta kuin kysyä: Mitä ihmettä oikein sekoilet pelle? Miksi olet noin saatanan tyhmä ja lapsellinen pelle? Miksi sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin tuo aivoton ja lapsellinen hörhöilysi täällä 24/7/365? Miksi nimittelet täällä palstan muita keskustelijoita milloin milläkin ivallisilla nimityksillä, vaikka vain sinä olet palstan ainoa idioottipelle?

        Noniin, sain sinut vihdoinkin sanomaan sen ihan itse, eli hohhelin, eli vähäpaljon, eli sinun "monta tuhatta" on parikin kertaluokkaa pielessä, että se siitä absoluuttisen 100% oikeasta vastauksesta.

        Nyt menen saunaan ja avaan wiskypullon


      • ,2
        Juupajåå kirjoitti:

        on omien sanojensa mukaan 100% varma, että sinä ja minä olemme yksi ja sama henkilö. :D

        näköjään juu, taas, sama se minulle olisi, mutta kiistän väitteen koska olet mukava ja viisas mies.


      • kerropas hörhö
        ,2 kirjoitti:

        Noniin, sain sinut vihdoinkin sanomaan sen ihan itse, eli hohhelin, eli vähäpaljon, eli sinun "monta tuhatta" on parikin kertaluokkaa pielessä, että se siitä absoluuttisen 100% oikeasta vastauksesta.

        Nyt menen saunaan ja avaan wiskypullon

        Miksi olet noin saatanan tyhmä ja lapsellinen pelle?


      • ,2 kirjoitti:

        näköjään juu, taas, sama se minulle olisi, mutta kiistän väitteen koska olet mukava ja viisas mies.

        annetaan hänelle anteeksi.
        Eipä lapsen puheilla ole ennekään ollut väliä oikein missään.


      • kerropas trolli
        Juupajåå kirjoitti:

        annetaan hänelle anteeksi.
        Eipä lapsen puheilla ole ennekään ollut väliä oikein missään.

        Kerropas trolli, onko kivaa keskustella itsensä kanssa?


      • kerropas trolli kirjoitti:

        Kerropas trolli, onko kivaa keskustella itsensä kanssa?

        nyt on trollattu täälä lukemattomia kertoja ja olet tarttunut lähes jokaiseen niistä kui hai syöttiin.

        Minun ei tarvitse todistella sinulle yhtään mitään lapsoseni. Usko tai ole uskomatta.


      • niin...
        Juupajåå kirjoitti:

        nyt on trollattu täälä lukemattomia kertoja ja olet tarttunut lähes jokaiseen niistä kui hai syöttiin.

        Minun ei tarvitse todistella sinulle yhtään mitään lapsoseni. Usko tai ole uskomatta.

        Miksi sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin trollailla tällä palstalla?


      • niin... kirjoitti:

        Miksi sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin trollailla tällä palstalla?

        sanoa, että kulutan elämäni ainoastaan trollailen täälä kun käyn suhtkoht harvoin. Tällä viikolla tavanomaista useammin kylläkin.

        Olen vain pannut merkille, että tartut ihan selvään trollaukseen erittäin usein kun voisit olla yksinkertaisesti piittamatta asiasta. Esim just äsken tuolla Teurastajan topicissa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9305625

        Tosikkoja kuin sinä, on niin mukavaa saada edes hiukan avautumaan. Tee vain niin jatkossakin ja osoitat jatkuvasti lapsellisuutesi.

        Taidan mennä tästä nukkumapuuhiin....jaa en taidakkaan ihan vielä sieltä tulee Penn & Teller Jimiltä.

        Heippodei.


      • kerropas pelle
        Juupajåå kirjoitti:

        sanoa, että kulutan elämäni ainoastaan trollailen täälä kun käyn suhtkoht harvoin. Tällä viikolla tavanomaista useammin kylläkin.

        Olen vain pannut merkille, että tartut ihan selvään trollaukseen erittäin usein kun voisit olla yksinkertaisesti piittamatta asiasta. Esim just äsken tuolla Teurastajan topicissa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9305625

        Tosikkoja kuin sinä, on niin mukavaa saada edes hiukan avautumaan. Tee vain niin jatkossakin ja osoitat jatkuvasti lapsellisuutesi.

        Taidan mennä tästä nukkumapuuhiin....jaa en taidakkaan ihan vielä sieltä tulee Penn & Teller Jimiltä.

        Heippodei.

        Minkähän ihmeen takia olet noin lapsellinen pelle?


    • tilanne on nimeenomaan päinvastainen.
      Hohheli vain kiroilee ja vinkuu kuin lapsi kun vastapuoli samaanaikaan seuraa huvittuneena.

      • Vähäpaljo

        Minua ei yllätä, että juupajåå näkee asian noin. Olen ennenkin huomannut, että denialisteilla on patologinen tarve kieltää selvät tosiasiat.


      • Vähäpaljo kirjoitti:

        Minua ei yllätä, että juupajåå näkee asian noin. Olen ennenkin huomannut, että denialisteilla on patologinen tarve kieltää selvät tosiasiat.

        Enpä taida olla ,mutta kiitos imartelusta.

        Kuinka muka kukaan pystyisi pitämään Hohhelin puheita jotenkin aikuisen ja kypsän ihmisen tapana keskustella?
        Hohheli haukkuu vastapuolen törkein nimityksin, vaikka toinen ei olisi käyttäytynyt millään lailla hyökkäävästi.
        Se jos mikä osoittaa, että Hohheli on vielä täys kakara, johon ei kannata tuhlata energiaansa.

        Antaa pennun räyhätä, sillä häntä ei tarvitse noteerata.


      • ,2
        Juupajåå kirjoitti:

        Enpä taida olla ,mutta kiitos imartelusta.

        Kuinka muka kukaan pystyisi pitämään Hohhelin puheita jotenkin aikuisen ja kypsän ihmisen tapana keskustella?
        Hohheli haukkuu vastapuolen törkein nimityksin, vaikka toinen ei olisi käyttäytynyt millään lailla hyökkäävästi.
        Se jos mikä osoittaa, että Hohheli on vielä täys kakara, johon ei kannata tuhlata energiaansa.

        Antaa pennun räyhätä, sillä häntä ei tarvitse noteerata.

        Kyllä minä aattelin rääkätä sen tärviölle, hohhelilta olen oppinut yhden asian,
        sadismi masokisteihin kohdistettuna ei ole eettisesti laisinkaan arveluttavaa,
        kärpäsen siipien nyppiminen jo on, koska se ei pyydä sitä.


      • kerropas pelle
        ,2 kirjoitti:

        Kyllä minä aattelin rääkätä sen tärviölle, hohhelilta olen oppinut yhden asian,
        sadismi masokisteihin kohdistettuna ei ole eettisesti laisinkaan arveluttavaa,
        kärpäsen siipien nyppiminen jo on, koska se ei pyydä sitä.

        Kerropas pelle, miksi sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin tuo idioottimainen hörhöilysi tällä palstalla 24/7/365 ja joku sadasosien pyöristysten ihmetteleminen?


      • Vähäpaljo
        ,2 kirjoitti:

        Kyllä minä aattelin rääkätä sen tärviölle, hohhelilta olen oppinut yhden asian,
        sadismi masokisteihin kohdistettuna ei ole eettisesti laisinkaan arveluttavaa,
        kärpäsen siipien nyppiminen jo on, koska se ei pyydä sitä.

        Säälittävää tuo selittelysi. Olit alussa niin tosissasi niin tosissasi kunnes jäit tappiolle.

        Tappion tullessa hörhöt pakenevat kuin pillu hetekalla.


      • ,2 kirjoitti:

        Kyllä minä aattelin rääkätä sen tärviölle, hohhelilta olen oppinut yhden asian,
        sadismi masokisteihin kohdistettuna ei ole eettisesti laisinkaan arveluttavaa,
        kärpäsen siipien nyppiminen jo on, koska se ei pyydä sitä.

        Minä tyydyn seuraamaan sivusta huvittuneena ja aina välillä kommentoin. :D


      • olet sairas
        Juupajåå kirjoitti:

        Minä tyydyn seuraamaan sivusta huvittuneena ja aina välillä kommentoin. :D

        Sinä näköjään et suinkaan tyydy seurailemaan sivusta vaan lässytät huuhaa-paskaasi monella eri nimimerkillä.


      • olet sairas kirjoitti:

        Sinä näköjään et suinkaan tyydy seurailemaan sivusta vaan lässytät huuhaa-paskaasi monella eri nimimerkillä.

        mutta jos haluat totuuden, niin itse en ole kirjoittanut muilla nimimerkeillä kuin tällä omallani, jonka rekisteröin ensi tilassa omakseni.

        ''Olet sairas'', ja sinä olet lapsi.


      • olet sairas pelle
        Juupajåå kirjoitti:

        mutta jos haluat totuuden, niin itse en ole kirjoittanut muilla nimimerkeillä kuin tällä omallani, jonka rekisteröin ensi tilassa omakseni.

        ''Olet sairas'', ja sinä olet lapsi.

        Tiedoksesi pelle, että ei mene läpi. Miksi sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin tuo aivoton hörhöilysi täällä monella eri nikillä?


      • olet sairas pelle kirjoitti:

        Tiedoksesi pelle, että ei mene läpi. Miksi sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin tuo aivoton hörhöilysi täällä monella eri nikillä?

        sinua lopettamaan tuon nimittelyn pikkuhiljaa.
        Ei ole mitään tarvetta yrittää kasvattaa virtuaalipippeliä alatyylisellä nimittelyllä.

        Jaa, kun minulla on vain tämä yksi ainut nikki koko sivustolla.
        Eipä ole tullut multinikeille käyttöä.

        ''Ei mene läpi''
        Niinkuin minun muka pitäisi alamittaiselle todistella jotain.


      • hanki elämä pelle
        Juupajåå kirjoitti:

        sinua lopettamaan tuon nimittelyn pikkuhiljaa.
        Ei ole mitään tarvetta yrittää kasvattaa virtuaalipippeliä alatyylisellä nimittelyllä.

        Jaa, kun minulla on vain tämä yksi ainut nikki koko sivustolla.
        Eipä ole tullut multinikeille käyttöä.

        ''Ei mene läpi''
        Niinkuin minun muka pitäisi alamittaiselle todistella jotain.

        Suosittelen sinua lopettamaan tuon aivottoman hörhöilysi pikkuhiljaa. Hanki elämä.


      • hanki elämä pelle kirjoitti:

        Suosittelen sinua lopettamaan tuon aivottoman hörhöilysi pikkuhiljaa. Hanki elämä.

        hörhöilyn?


      • ,2
        Vähäpaljo kirjoitti:

        Säälittävää tuo selittelysi. Olit alussa niin tosissasi niin tosissasi kunnes jäit tappiolle.

        Tappion tullessa hörhöt pakenevat kuin pillu hetekalla.

        Tappiolle sinun kanssasi, mutta eihän se edes ole mahdollista,
        Kuten sanottua voin höpöttää ihan puuta heinää tai jopa puolustella agw:ta,
        niin sinähän alat obsessioissasi aina änkkäämään vastaan, sanon mitä tahansa ja pienellä johdattelulla todistat itse jonkin skeptisen argumentin todeksi tai vastaavasti omat aikaisemmat änkkäämisesi vääräksi jolloin joudut kieltämään jonkin jumalistasi, Sähköteurastajaa lainatakseni.


        Katsos kun hypoteesien pitäisi tukea toisiaan eikä potkia, jos haluaa rakentaa toimivan teorian, jolla siis voisikin jo olla jotain tekemistä luonnonlakien, elikkäs totuuden kanssa,
        AGW hypoteesit eivät ole sitä.

        kertaluokkaa suurempia munauksia etten sanoisi ja sanonkin.


      • Sähköteurastaja
        Juupajåå kirjoitti:

        mutta jos haluat totuuden, niin itse en ole kirjoittanut muilla nimimerkeillä kuin tällä omallani, jonka rekisteröin ensi tilassa omakseni.

        ''Olet sairas'', ja sinä olet lapsi.

        Kun hohheli varasti käyttämäni Steurastaja nikin, jolloin hän typeryyttään joutui antamaan Suomi24,lle henkilötietojaan.
        Siis hohheli tunnusti että olen ylivoimainen, ja yritti sensuuria kohdallani.
        Tietysti olen ylivoimainen kuten myös Pikkukaks ja Torakka Scepdicus tai vaikkapa Vastakarva, vaikka vastakarva onkin Stalinisti. Me keskustelemma, eli tarkoitus on vaihtaa mielipiteitä.
        Me vanhat starat, kun olemme tehneet muutakin kuin pyörittäneet tahkoa.
        Itse en ottasi hohhelia edes valoa näyttämään, vaikka ko. tehtävään valitaan aina huonoin mies.


    • hem bul

      ST ja ,2 ja muutama muukin nikki ovat saman henkilön sivupersoonia.

      Tekevät samoja kirjoitusvirheitä, tökerö ja sekava ilmaisutyyli on myös täsmälleen sama.

      Typeryyttä ei voi peittää millään ja on aika hauskaa todeta että se on kaikkine nyansseineen myös sormenjäljen kaltainen tunniste.

      • huh joo

        Se tiedetään jo ennestään ihan 100% varmasti, että ainakin Juupajåå ja pilkkukaks/,2 ovat yksi ja sama hörhö.


      • ,2

        Tiiäkkös, sekavuuden tuntu tulee siitä että lintsasit nekin tunnit joilla opetettiin pilkun käyttöä.

        Tässä yksi mikä aiheuttaa sinulle ylitsepääsemätöntä päänvaivaa

        "Pilkku lisähuomautusten erottimena

        Lauseeseen liittyvät irralliset lisähuomautukset erotetaan pilku(i)lla tai ajatusviivoin."

        -Suoria elämänohjeita, tee niin tai näin, jos sinulla on vaikeuksia, ei pystytä antamaan.
        -Stalin, suuri terroristi, jätti kansaan yhteiskunnallisen henkisen pahoinvoinnin.



        Sähköteurastajan osalta kuvittelemasi sekavuus on tahallista välinpitämättömyyttä ja toisinaan oluttakin.

        Sinua varten olen alkanut toisinaan laittaa tällaiset sivulauseet sulkuihin, se on yksi tapa selventää tekstiä hahmotusvaikeuksista kärsiville.


    • kukko tunkiolla

      Voi jessus mikä ketju. Alarmistit taas esittelevät surkeimpia ad hominen-kommenttejaan ilman asian tynkääkään. Ja kukapa muu kukkona tunkiolla kuin itse Jöns/Vähäpaljo.

      • Vähäpaljo/Jöns

      • Tosipaljo
        Vähäpaljo/Jöns kirjoitti:

        Eipä sinunkaan viestistäsi muuta löydy kuin ad hominemia.

        Mutta mitäs sanot tästä:

        Hiilidioksidi absorboi lämpösäteilyä.

        Ja hiilidioksidin määrä ilmakehässä lisääntyy...

        http://www.esrl.noaa.gov/gmd/webdata/ccgg/trends/co2_data_mlo.png

        Peltikatot absorboivat myös lämpösäteilyä ja niiden määrä kasvaa jatkuvasti.
        Peltikatto absorboi paljon enemmän lämpösäteilyä, kuin sitä ympäröivä ilma, jossa on vain 0.0038% hiilidioksidia. Peltikatto myös säteilee paaaaljon enemmän lämpösäteilyä, kuin ilma sen ympärillä, jossa on vain 0.0038% hiilidioksidia.


      • kukko tunkiolla
        Vähäpaljo/Jöns kirjoitti:

        Eipä sinunkaan viestistäsi muuta löydy kuin ad hominemia.

        Mutta mitäs sanot tästä:

        Hiilidioksidi absorboi lämpösäteilyä.

        Ja hiilidioksidin määrä ilmakehässä lisääntyy...

        http://www.esrl.noaa.gov/gmd/webdata/ccgg/trends/co2_data_mlo.png

        "Eipä sinunkaan viestistäsi muuta löydy kuin ad hominemia."

        Yhdellä osa-alueella olet kyllä sangen taitava ja ansioitunut, nimittäin löytämään - toisten keskustelijoiden - viesteistä vikaa :D


    • Sähköteurastaja

      eli hohheli vastailee itselleen.
      On se kertakaikkiaan jäänyt luojalta saaliiseen.
      100,000 km² virhettä ennustuksissa joita alarmisti linkittää.
      On tuo alarmissmi ihmeellistä kun kaikki pitää väärentää.
      http://stevengoddard.wordpress.com/2010/09/03/shooting-match/

      Hohheli vs. Sähköteurastaja, hohheli ei mahdu mun kanssa edes samalle asteikolle.

      • huohh...

        Vaikuttaisi melko vahvasti siltä, että vain sinä alkkis olet älykääpiö.

        Vinkki sinulle:

        aa.fi


    • .

      Mitä perkelettä tappelet ittes kanssa ???
      Sitten tuut tänne uhoomaan että olet voitanut itsesi 6 - 0.
      Ei tosiaankaan paljon järki päätä pakota.

    • Sähköteurastaja

      Ainut joka kehuu hohhelia on hohheli itse eri nikeillä.
      Kun hohheli on niin tyhmä kuin vasemman jalan saapas, ei kehuja muualta rapise.
      Nooh' ei apukoululaiselta voi vaatiakkaan enempää.
      Tuommoset jo lapsena laitettiin naapuriin hakemaan sian häntäveiviä, kun tosimiehet rupesivat hommiin.
      Osa alarmisteista nimittäin luulee että liha kasvaa kaupan kylmälaatikossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe