Hyvä esimerkki jälleen kerran

RiinaTu

Vaikken itse ole pitkään aikaan enää viitsinyt pitää profiilia treffeissä, niin kävinpä parin kuukauden tauon jälkeen selailemassa paikkakuntani tyyppejä. Nimimerkki "ridges" on taas loistava esimerkki keskiverrosta suomalaismiehestä tuolla treffeissä. On mukamas "Tosi" profiili vieläpä, mutta lyhykäisyydessään tämän ammattikoulupohjan omaavan herran vapaa teksti kuuluu näin: "moro Etsitään ketterää, kurvikasta, hiljaista ja halukasta naista tasapainoiseen ja pitkäaikaiseen parisuhteeseen. " Ooh, moisesta tekstistähän sekoaa joka tyttö! Lisäksi tyyppi on itse 34-vuotias, näyttää tosin neljäkymppiseltä, MUTTA...hänpä etsii 21-31 -vuotiaita naisia. WTF?!! Vielä kun nuo kyseisen tapauksen kuvat tsekkaa päälle, niin ei mikään muu kysymys herää mieleen kuin se että: Mikä saatana tuokin oksetus ihan oikeasti kuvittelee olevansa? Mä en ihan oikeasti kestä näitä dorkia täällä. Kiitos ja hei.

20

1293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nukkesekoitin

No katsos kun suomalaiset naiset on niin ylimielisiä että ei niille oman ikäinen mies kelpaa. Mutta auta armias kun naisten syrjimä mies sitten etsii sitä itseään nuorempaa seuraa niin heti leimataan pedofiiliks ja säälittäväks luuseriks.

Näin täällä suomessa.

• peeäm4

nii tota ööh, tossa ilmotuksessa ei nyt kait ole pielessä pelkästään toi ikähaarukka? vai onks sun mielestä?

• nukkesekoitin
        peeäm4 kirjoitti:

nii tota ööh, tossa ilmotuksessa ei nyt kait ole pielessä pelkästään toi ikähaarukka? vai onks sun mielestä?

A.) Toi jätkä on ihan hyvännäköinen

B.) Mikä vitun oksetus itse olet kun tuut jotain paskaa jauhamaan muista ihmisistä jonnekin nettipalstalle, haukut toisen oikeesti ihan ok ulkonäköä ja vielä ivallisesti pilkkaat toisen koulutusta? Ootko vittu hieman pinnallinen ja paska ihminen? Sun kanssa en lähtis treffeille vaikka maksettais. Oot kyllä tosi hyvä esimerkki kusi päähän nousseesta naisesta ja siitä miks täällä saa lukea "nais vihaajista".

C.) Mikä sä olet arvostamaan mihin toinen nyt oikeesti ihastuu tai mitä etsii tositarkoituksella? Ehkäpä mies ei halua naista jolla ei oo halut samalla tasolla, jos tyyppi nyt sattuu omaa vähän normaalia kovemmat seksihalut?

• nukkesekoitin
        peeäm4 kirjoitti:

Ja toi viesti oli OP:lle, ei sinulle.

• Sailavaan
        nukkesekoitin kirjoitti:

Ja toi viesti oli OP:lle, ei sinulle.

Ei toi jäbä ny ruma oo mut kieltämättä PALJON vanhemman näkönen kun kolkyt plus :-O
        Ja jos ny saa kommenttia sanoo niin on se nyt aikas paljo jos 13 vuotta nuorempikin on viel käy. Onks kaksykkösellä ja kolmenelosella kauheesti jotain yhteistä?

• olet pelle
        nukkesekoitin kirjoitti:

A.) Toi jätkä on ihan hyvännäköinen

B.) Mikä vitun oksetus itse olet kun tuut jotain paskaa jauhamaan muista ihmisistä jonnekin nettipalstalle, haukut toisen oikeesti ihan ok ulkonäköä ja vielä ivallisesti pilkkaat toisen koulutusta? Ootko vittu hieman pinnallinen ja paska ihminen? Sun kanssa en lähtis treffeille vaikka maksettais. Oot kyllä tosi hyvä esimerkki kusi päähän nousseesta naisesta ja siitä miks täällä saa lukea "nais vihaajista".

C.) Mikä sä olet arvostamaan mihin toinen nyt oikeesti ihastuu tai mitä etsii tositarkoituksella? Ehkäpä mies ei halua naista jolla ei oo halut samalla tasolla, jos tyyppi nyt sattuu omaa vähän normaalia kovemmat seksihalut?

Ai säkö oikein voit määrätä kuka on hyvännäköinen ja kuka ei jonkun toisen mielestä? Mistäs helvetistä sä sen tiedät että toi äijä ei olisi ruma jonkun toisen ihmisen mielestä? Katsos kun kaikki ei tykkää samoista asioista. Ja sun kaltaistesi miesten takia naisista tulee "ylimielisiä" (eli halutaan suojella ja säästää itseämme tollaisilta idiooteilta kuin sinä tai vaikka tuon ap:n haukkuma äijä) ja sitten tollaiset paskahousut vetää herneet naamariin kun kaikki naiset ei lämpeäkään juuri teille ja teidän naurettaville vaatimuksillenne.

Ja mukavaa kun yleistät että kenellekään naiselle ei muka omanikäisensä mies kelpaa. Miksiköhän sitten aloittajakin kammoksui tuota äijää joka etsi nuorempaa naista itselleen? Mä en ainakaan kelpuuttaisi kuin korkeintaan 5 vuotta vanhemman miehen itselleni, ei vaan nappaa vanhemmat. Sä varmaan tunnet suomen jokaisen naisen kun noin tarkasti tiedät sanoa mitä me KAIKKI halutaan?

• nukkesekoitin
        olet pelle kirjoitti:

Ai säkö oikein voit määrätä kuka on hyvännäköinen ja kuka ei jonkun toisen mielestä? Mistäs helvetistä sä sen tiedät että toi äijä ei olisi ruma jonkun toisen ihmisen mielestä? Katsos kun kaikki ei tykkää samoista asioista. Ja sun kaltaistesi miesten takia naisista tulee "ylimielisiä" (eli halutaan suojella ja säästää itseämme tollaisilta idiooteilta kuin sinä tai vaikka tuon ap:n haukkuma äijä) ja sitten tollaiset paskahousut vetää herneet naamariin kun kaikki naiset ei lämpeäkään juuri teille ja teidän naurettaville vaatimuksillenne.

Ja mukavaa kun yleistät että kenellekään naiselle ei muka omanikäisensä mies kelpaa. Miksiköhän sitten aloittajakin kammoksui tuota äijää joka etsi nuorempaa naista itselleen? Mä en ainakaan kelpuuttaisi kuin korkeintaan 5 vuotta vanhemman miehen itselleni, ei vaan nappaa vanhemmat. Sä varmaan tunnet suomen jokaisen naisen kun noin tarkasti tiedät sanoa mitä me KAIKKI halutaan?

Tais osua mun viesti vähän arkaan paikkaan kun noin sekosit.

Pistäppä ite kuvallinen deitti ilmotus tonne ja mä tuun tänne sua haukkumaan miten vitun ruma oksetus sä oot ja miten paska koulutus sulla on, ja et sä oot täys lutka yms. Sit tuu aukomaan sitä lelliteltyä päätäs.

• olet pelle vieläkin
        nukkesekoitin kirjoitti:

Tais osua mun viesti vähän arkaan paikkaan kun noin sekosit.

Pistäppä ite kuvallinen deitti ilmotus tonne ja mä tuun tänne sua haukkumaan miten vitun ruma oksetus sä oot ja miten paska koulutus sulla on, ja et sä oot täys lutka yms. Sit tuu aukomaan sitä lelliteltyä päätäs.

Suhun taisi kyllä osua enempi kun noin rähjäät. Mun ei mitään deitti-ilmoitusta tarvitse vääntää minnekään koska mulla on jo mies. Ei myöskään nuo sun tekstisi anna kauhean kypsää tai aikuismaista vaikutelmaa, kuulostat joltain katkeralta teinin asteelle jääneeltä käppyrältä joka ei paskan luonteensa takia saa naista ja täällä sitten vollotetaan kuinka kaikki suomalaiset naiset on ylimielisiä kun ei halua noin "loistavaa" (lue: luonnevikaista) saalista itselleen. Ettet vain olisi tuo aloittajan haukkuma äijä kun noin nakertaa?

• nukkesekoitin
        olet pelle vieläkin kirjoitti:

Suhun taisi kyllä osua enempi kun noin rähjäät. Mun ei mitään deitti-ilmoitusta tarvitse vääntää minnekään koska mulla on jo mies. Ei myöskään nuo sun tekstisi anna kauhean kypsää tai aikuismaista vaikutelmaa, kuulostat joltain katkeralta teinin asteelle jääneeltä käppyrältä joka ei paskan luonteensa takia saa naista ja täällä sitten vollotetaan kuinka kaikki suomalaiset naiset on ylimielisiä kun ei halua noin "loistavaa" (lue: luonnevikaista) saalista itselleen. Ettet vain olisi tuo aloittajan haukkuma äijä kun noin nakertaa?

Tuliko nyt hyvä olo?

• Nukkesekoitin
        olet pelle vieläkin kirjoitti:

Ja en ole ridges, oon vaan mies joka on läven kyllästynyt sun kaltaisiin käytöstavattomiin naisiin jotka kuvittelee että teillä on joku ihme oikeus mollata ja haukkua miehiä ihan miten lystää, sitten vielä kuvittelette että kenelläkään ei oo oikeutta sanoa mitään takas?

Lastentarhaan voisit mennä oppii tapoja.

• pelle,pelle ja pelle
        Nukkesekoitin kirjoitti:

Ja en ole ridges, oon vaan mies joka on läven kyllästynyt sun kaltaisiin käytöstavattomiin naisiin jotka kuvittelee että teillä on joku ihme oikeus mollata ja haukkua miehiä ihan miten lystää, sitten vielä kuvittelette että kenelläkään ei oo oikeutta sanoa mitään takas?

Lastentarhaan voisit mennä oppii tapoja.

Niin sä kyllä voisit mennä niitä tapoja opettelemaan myös yhtä lailla. Katsothan säkin oikeudeksesi haukkua naiset pystyyn jos joku ei tuosta miehestä sattunut pitämään? Tuntuu melko oudolta että noin paljon suutuit siitä että joku ei pidäkään tuota ("vierasta") äijää hyvännäköisenä, melko fasistinen ajatuksenjuoksu. Sitten kun kasvat aikuiseksi ymmärrät että kaikki eivät pidä samoista asioista eikä siinä ole mitään ihmeellistä..

• nukkesekoitin
        pelle,pelle ja pelle kirjoitti:

Niin sä kyllä voisit mennä niitä tapoja opettelemaan myös yhtä lailla. Katsothan säkin oikeudeksesi haukkua naiset pystyyn jos joku ei tuosta miehestä sattunut pitämään? Tuntuu melko oudolta että noin paljon suutuit siitä että joku ei pidäkään tuota ("vierasta") äijää hyvännäköisenä, melko fasistinen ajatuksenjuoksu. Sitten kun kasvat aikuiseksi ymmärrät että kaikki eivät pidä samoista asioista eikä siinä ole mitään ihmeellistä..

Mahtaa sunkin parisuhde olla ihan hyvällä mallilla kun lueskelet täällä jotain nettideittailu palstoja. En kyllä tosin ihmettele.

Ja pistitpä just hyvän esimerkin siitä mitä sanoin, sä oletat että nainen voi puhua miehestä paskaa ilman että ykskään mies sanoo mitään takaisin. Sit sä tuut tänne niinku joku kutosluokkalainen haukkumaan mua pelleks ja säälittäväks yms kun osu mun sanat vähän arkaan paikkaan... voi voi teinityttöä. Mee itkemään isille.

>> Katsothan säkin oikeudeksesi haukkua naiset pystyyn jos joku ei tuosta miehestä sattunut pitämään?

Ja kukahan tänkin topikin teki? Olisko se nainen... no olihan se. En mä täällä mitään uusia topikkeja tee rumista ja oksettavista naisten suomi24 deittiproofileista. Mulla on sentään vittu ne käytöstavat.

Mutta hei, kerta se on sun mielestä ihan täysin suotavaa haukkua ja mollata muita ihmisiä julkisesti, niin taidan tästä lähtien kadullakin mennä jokaiselle rumalle naiselle sanomaaan että hei, hyi vittu sä oot oksettava lehmä! Tai mitäpä jos ruvetaan kaikki tekee uusia topikkeja rumista ja oksettavista suomi24 deitti profiileista?

>> Sitten kun kasvat aikuiseksi ymmärrät että kaikki eivät pidä samoista asioista eikä siinä ole mitään ihmeellistä..

Jos sä et olis munan puuttessa oleva vihainen feministi, niin ehkäpä oisit huomannut että sanoin tonkin jo toisessa viestissäni.

• mie vaan
        nukkesekoitin kirjoitti:

Mahtaa sunkin parisuhde olla ihan hyvällä mallilla kun lueskelet täällä jotain nettideittailu palstoja. En kyllä tosin ihmettele.

Ja pistitpä just hyvän esimerkin siitä mitä sanoin, sä oletat että nainen voi puhua miehestä paskaa ilman että ykskään mies sanoo mitään takaisin. Sit sä tuut tänne niinku joku kutosluokkalainen haukkumaan mua pelleks ja säälittäväks yms kun osu mun sanat vähän arkaan paikkaan... voi voi teinityttöä. Mee itkemään isille.

>> Katsothan säkin oikeudeksesi haukkua naiset pystyyn jos joku ei tuosta miehestä sattunut pitämään?

Ja kukahan tänkin topikin teki? Olisko se nainen... no olihan se. En mä täällä mitään uusia topikkeja tee rumista ja oksettavista naisten suomi24 deittiproofileista. Mulla on sentään vittu ne käytöstavat.

Mutta hei, kerta se on sun mielestä ihan täysin suotavaa haukkua ja mollata muita ihmisiä julkisesti, niin taidan tästä lähtien kadullakin mennä jokaiselle rumalle naiselle sanomaaan että hei, hyi vittu sä oot oksettava lehmä! Tai mitäpä jos ruvetaan kaikki tekee uusia topikkeja rumista ja oksettavista suomi24 deitti profiileista?

>> Sitten kun kasvat aikuiseksi ymmärrät että kaikki eivät pidä samoista asioista eikä siinä ole mitään ihmeellistä..

Jos sä et olis munan puuttessa oleva vihainen feministi, niin ehkäpä oisit huomannut että sanoin tonkin jo toisessa viestissäni.

hih :D

• ikuisesti pelle
        nukkesekoitin kirjoitti:

Katsopa ensin oma teinimäinen kirjoitustyylisi ennenkuin mulle huutelet apina. Säkö voit vakavalla naamalla väittää ettei naisten profiileja haukuta täällä? Ja mun parisuhteeni voi loistavasti, kurkkasin tälle palstalle sattumalta kun katselin mitä kaikkea täältä löytyy. Näköjään sinuun osui ja upposi oikein kunnolla kun rähjäät kuin joku mielipuolinen kakara siitä kun naiset on ilkeitä kun kaltaisesi tyhmä sovinisti ei saa pesää,buhuu. Katso peiliin.

Ja tässä on nimenomaan se pointti että täällä haukutaan naisiakin lähes tauotta, ollaan nirppanokkia,diivoja ja pinnallisia kun ei huolita ketä vain eli sun "järjen"juoksun mukaan täytyisi pitää jokaista miestä hyvännäköisenä koska sinä olet sitä mieltä ja kelpuuttaa kuka tahansa tai ollaan nirsoja. Sitten kun nainen kerran huomauttaa jonkun seksiä mankuvan käävän limaisesta profiilista niin sä olet täällä nillittämässä kuin akka (joita halveksit). Mutta ymmärrän että ottaa koville kun olet vain katkera siitä ettet saa keneltäkään ja sitten täytyy purkaa sitä känkkäränkkää haukkumalla ne järkevät naiset jotka eivät tuollaiselle ääliölle anna..

• nukkesekoitin
        ikuisesti pelle kirjoitti:

Katsopa ensin oma teinimäinen kirjoitustyylisi ennenkuin mulle huutelet apina. Säkö voit vakavalla naamalla väittää ettei naisten profiileja haukuta täällä? Ja mun parisuhteeni voi loistavasti, kurkkasin tälle palstalle sattumalta kun katselin mitä kaikkea täältä löytyy. Näköjään sinuun osui ja upposi oikein kunnolla kun rähjäät kuin joku mielipuolinen kakara siitä kun naiset on ilkeitä kun kaltaisesi tyhmä sovinisti ei saa pesää,buhuu. Katso peiliin.

Ja tässä on nimenomaan se pointti että täällä haukutaan naisiakin lähes tauotta, ollaan nirppanokkia,diivoja ja pinnallisia kun ei huolita ketä vain eli sun "järjen"juoksun mukaan täytyisi pitää jokaista miestä hyvännäköisenä koska sinä olet sitä mieltä ja kelpuuttaa kuka tahansa tai ollaan nirsoja. Sitten kun nainen kerran huomauttaa jonkun seksiä mankuvan käävän limaisesta profiilista niin sä olet täällä nillittämässä kuin akka (joita halveksit). Mutta ymmärrän että ottaa koville kun olet vain katkera siitä ettet saa keneltäkään ja sitten täytyy purkaa sitä känkkäränkkää haukkumalla ne järkevät naiset jotka eivät tuollaiselle ääliölle anna..

/o

^ virtuaali facepalm... en edes usko että olet nainen koska ei nainen voi olla noin vitun tyhmä.

• vuoden pelle
        nukkesekoitin kirjoitti:

/o

^ virtuaali facepalm... en edes usko että olet nainen koska ei nainen voi olla noin vitun tyhmä.

Näköjään se teini löytyi sieltä, onnea vain sen aikuistumisen kanssa ja hyvä kun myönsit että vain miehet voivat olla vitun tyhmiä..

• nukkesekoitin
        vuoden pelle kirjoitti:

Näköjään se teini löytyi sieltä, onnea vain sen aikuistumisen kanssa ja hyvä kun myönsit että vain miehet voivat olla vitun tyhmiä..

Jorma lopeta jo se näppikselle kuolaaminen. Ei hyvä.

• jljljljljljl

No niin, nelikymppinen täti vastaa...

Mielestäni tuo profiili oli ihan ok, ehkä sen seksiin viittaavien sanojen olisi voinut muotoilla toisin koska tuo voi karkoittaa ne kunnolliset naiset pois. Ikätoive, monet miehet tahtoisivat nuoremman naisen itselleen, aivan kuten monet naisetkin tahtoisivat taas nuoremman miehen itselleen, siinä vain on se pointti että aina voi haluta, toinen asia on että saako sellaisen kaikkine toiveeneen.

Tässä taas nähdään eri henkilöiden ulkonäkömieltymys, mielestäni tuo mies on ihan komea verrattavissa Suomen miestasoon noin yleensä, kaveri on kropaltaan hyvässä kunnossa ja näyttää siistiltä. Livenä on varmasti vielä paremman näköinen, makuasioista kun ei voi kiistellä, toiset tykkää siitä mitä jotkut pitävät "oksettavalta" ja onneksi kaikilla ei ole samanlainen mieltymys mitä ulkonäköasioihin tulee.

En kyllä näe mitään syytä nimitellä kyseistä miestä "dorkaksi" kun et ole edes tavannut häntä, epäasiallista sekä todella lapsellista sinulta. Tuskin sinäkään olisit noilla ajatuksillasi sekä lapsellisuudellasi sopiva tämän profiilin edustajalle, vaikka ehkä iältäsi natsaisit mutta tuo teinipissis käytöksesi karsisi sinut pois varmasti...

• joopajootällai

Jospas tuossa onkin päässyt syntymään sanajärjestys-paholainen?!? Jospa kyseinen herra tarkoittaa, "halukasta naista tasapainoiseen ja pitkäaikaiseen parisuhteeseen" että hän etsii naista joka on halukas tasapainoiseen ja pitkäaikaiseen parisuhteeseen eikä pelkästään seksuaalisesti halukasta naista.

Asian vierestä: minä en ole koskaan ymmärtänyt niitä ilmoituksia tai ensimmäisiä yhteydenottoja missä painotetaan tavalla tai toisella seksiä parisuhteessa. Minä koe että seksi on hyvin tärkeä osa onnistunutta, onnellista ja tasapainoista parisuhdetta mutta ei minulla kävisi mielessäkään pistää mitään painotusta tälle asialle profiilissa sen paremmin kuin viesteissä.

• Taika-Jimbo

Onneksi olkoon - olet voittanut viikon idiootin palkinnon! Otathan yhteyttä ylläpitoon oikealla nimelläsi, niin lähetämme sinulle palkinnoksi hopeakehyksissä palstan aloitussivulta lainatun mietelauseen:
      "Olethan hienotunteinen, sillä palstaa ei ole tarkoitettu ihmisten tai profiilien arvosteluun."

Kehyksissä on mukana kiinnityssarja, jolla saat taulun kätevästi vaikka tietokoneen viereen kiinnitettyä. Kirjasinkoko on suurempi kuin tämän palstan etusivun fontti, joten teksti jää elävämpänä mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      54
      3686
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2371
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2318
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2218
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      28
      1638
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1564
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1467
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      56
      1022
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      992
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      879
    Aihe