Kiviniemi suurimman rahoittajansa rahastonhoitaja

Totuudentuoja

Keskustan puheenjohtaja, pääministeri Mari Kiviniemi on suurimman lahjoittajansa eli Huomisen Suomi ry:n rahastonhoitaja. Kiviniemen rooli rahan jakajana itselleen on ollut syynä hänen vaikenemiseensa.

Kiviniemen vuoden 2007 kampanja maksoi hänen oman ilmoituksensa mukaan 65991 euroa. Huomisen Suomi -yhdistys keräsi varoista 57350 euroa, joista seminaareista tuli 32000 euroa, taulumyynnistä 16050 euroa sekä yrityksiltä ja etujärjestöiltä 9300 euroa.

Kiviniemi ei kuitenkaan ole kertonut kaikkea rahoituksestaan. Kampanjan loppuvaiheessa kaikki Helsingin tolpat olivat täynnä Kiviniemen mainontaa. On perin selvää, että kampanjan todellinen hinta oli paljon enemmän kuin tuo ilmoitettu 65991 euroa. Miksi Kiviniemi ei kerro totuutta?

97

3364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkki Tuottaja

      Taas esimerkki kepulipelistä!

      • Hopoti hipeti

        Huh mukaan Kiviniemellä on luomi selässää, miksi ei kerro siitä meille sairaille punikeille. IHaaa hoh hoh Ihaa.


      • 2x1
        Hopoti hipeti kirjoitti:

        Huh mukaan Kiviniemellä on luomi selässää, miksi ei kerro siitä meille sairaille punikeille. IHaaa hoh hoh Ihaa.

        Et sinä ole sairas punikki, olet normaali kepulainen.


      • 8y8
        Hopoti hipeti kirjoitti:

        Huh mukaan Kiviniemellä on luomi selässää, miksi ei kerro siitä meille sairaille punikeille. IHaaa hoh hoh Ihaa.

        Muita kehdataan vielä syytellä....häpeäisivät,onko siinä puolueessa yhtään rehellistä ihmistä..


      • tarkoitat.
        8y8 kirjoitti:

        Muita kehdataan vielä syytellä....häpeäisivät,onko siinä puolueessa yhtään rehellistä ihmistä..

        enpä usko, vaalirahoita ainakin ollaan hiiren hiljaa


      • kepulainen tauti
        Hopoti hipeti kirjoitti:

        Huh mukaan Kiviniemellä on luomi selässää, miksi ei kerro siitä meille sairaille punikeille. IHaaa hoh hoh Ihaa.

        paha hiivasieni (Raisiolainen tai Valiolainen). Haju mukana, kuin ennen vanhaan tietyissä kepulaisille suunnatuissa raaputusarvoissa.


      • demareista

        vai enkö huomannut


      • .
        demareista kirjoitti:

        vai enkö huomannut

        .


      • SuurSnautseri
        . kirjoitti:

        .

        Juttuun voisi liittyä kirjanpitorikos?


    • pietro58

      Veikko Vennamoa tarvittaisiin. Hänellä oli moraali kohdallaan. Hänen avoimet puheensa tästä korruptiosta ja virkaveljiensä vastuuttomuudesta, sekä epärehellisyydestä pitivät hänen aikansa politiikkoja varpaillaan.
      Olkoon että aika oli toinen ja hallitsijana Kekkonen mutta tunnettiin sentään jonkin asteista moraalia yhteiskuntaa kohtaan.
      Nyt Vennamon tapaan esitän ehdotuksen kaikille kansan edustajille ja ministereille kuka uskaltaa sanoa ettei ole minkäänlaisia kytköksiä ajamiinsa asioihin joista saa taloudellista hyötyä tai olettaa saavansa, kysyn vaan?

      • Juhani4

        Miksikähän Adulta on ollut jo pitkään konkurssissa, mutta Jalasjärven kurssikeskus vielä yrittää jotenkuten kituuttaa? Molemmat teki samanlaisia oppisopimushuijauksia. Olisko entistä hallituksen jäsentä vähä tuettu ja sitten saatu aikalisä lopulliselle alasajolle?


      • Äänioikeutettu
        Juhani4 kirjoitti:

        Miksikähän Adulta on ollut jo pitkään konkurssissa, mutta Jalasjärven kurssikeskus vielä yrittää jotenkuten kituuttaa? Molemmat teki samanlaisia oppisopimushuijauksia. Olisko entistä hallituksen jäsentä vähä tuettu ja sitten saatu aikalisä lopulliselle alasajolle?

        Turkistarhureiden lemmikkinä toimiva pääministerimme on kuin villiminkki: siistiä ja sileää karvaa päältä, mutta kaiken rosvoava peto sisältä.

        Jokohan ensi keväänä pääsisimme näistä minä-minä-minä-ihmisistä eroon politiikassa, vai vieläkö te meinaatte äänestää näitä?


      • Hulabaloota riittää

        Veikko ja Urkki hoisivat asioita, kuten kansalle parhaaksi oli. Miksi meidän Pääministeriksi ei enää löydy kunnollista ihmistä. Johan koko maailma nauraa, kun katsotaan taaksepäin. Anneli aukaisi suutaan kerran ja työ loppui siihen. Matti aukoi suutaan vuositolkulla tavalla, jota katseli kauhuissaan. Vaan eipä herrat häntä pois laittaneet. Itse piti hypätä pois uppoavasta laivasta, kun alkoi tulla liikaa risuja tielle. Hauskaa on ollut, vaikka kylmät väreet kulkevat pitkin selkärankaa. Selkäranka on aivojen jatke, mutta sitä ei taida olla kaikilla?


      • hämmebtynyt tyttö

        Keskustan puheenjohtaja, pääministeri Mari Kiviniemi on suurimman lahjoittajansa eli Huomisen Suomi ry:n rahastonhoitaja. Kiviniemen rooli rahan jakajana itselleen on ollut syynä hänen vaikenemiseensa.

        Kiviniemen vuoden 2007 kampanja maksoi hänen oman ilmoituksensa mukaan 65991 euroa. Huomisen Suomi -yhdistys keräsi varoista 57350 euroa, joista seminaareista tuli 32000 euroa, taulumyynnistä 16050 euroa sekä yrityksiltä ja etujärjestöiltä 9300 euroa.

        Kiviniemi ei kuitenkaan ole kertonut kaikkea rahoituksestaan. Kampanjan loppuvaiheessa kaikki Helsingin tolpat olivat täynnä Kiviniemen mainontaa. On perin selvää, että kampanjan todellinen hinta oli paljon enemmän kuin tuo ilmoitettu 65991 euroa. Miksi Kiviniemi ei kerro totuutta?


      • Näin oN

        VennamollaKIN oli oma tukiyhdistys!

        Uskomatonta, eikö totta?


      • ei ollut jakamas
        Näin oN kirjoitti:

        VennamollaKIN oli oma tukiyhdistys!

        Uskomatonta, eikö totta?

        RAY:n RAHOJA OMALLE TILILLEEN KUTEN KEPULIT ON TEHNYT JO VUOSIA!!


    • Santeri777

      Suomalaiset (ns.normaalit) elävät ruususen unta otsa kirkkaana ja siniset silmät oikeudenmukaisuutta ja rehellisyyttä peräänkuuluttaen, tuollaiselle populalle ei parane kertoa miten asiat tässä maassa todellisuudessa hoidetaan.

      Virallista totuutta kannattaa mediassa hokea viimeiseen asti ja jos ei enää pakotietä ole ... heittäydytään tietämättömäksi. Vain röyhkeimmät ja tyhmimmät jäävät suomessa jumiin noista "paljastuksista", pelimiehet ja pelinaiset liike-elämässä ja politiikassa hoitavat asiansa niin että sijaiskärsijä löytyy aina ottamaan syy niskaansa.

      Ainut oleellinen kysymys onkin miksi suomen tyhmä kansa (metsäläiskansa) haluaa elää kuplassa, eräänlaisessa satumaassa jolla ei juurikaan ole kosketusta realismin kanssa.
      Kiviniemi on toiminut maan tapojen mukaan ja saavuttanut päämäärän, mitä ihmeen "väärää" siinä on ?

      Suomen tyhmä kansa voisi pikkuhiljaa keskittyä olennaiseen ja unohtaa kaikenlaiset typeryydet ja pikkuasioihin tarttumiset, tässä pelissä ratkaisevat kokoisuudet ja niiden hallinta ... pikkuasioihin tarttumiset ovat täydellistä ajanhukkaa media-nysväämiseen osallistuville (erikseen ne jotka ammatikseen paskaa suoltavat, hehän myyvät mitä kansa ostaa haluaa).

      • huh huh

        Santerille voi sanoa, että kansa viisastuu ja SDP:n kannatus romahtaa.


      • Otsikossa hymiö

        "Pääministeri ja tarvittava määrä muita ministereitä (valtioneuvoston jäsenet) muodostavat valtioneuvoston, jota tavanomaisesti kutsutaan myös hallitukseksi tai ministeristöksi. Valtioneuvoston jäsenten tulee olla rehellisiksi ja taitaviksi tunnettuja Suomen kansalaisia ja nauttia eduskunnan luottamusta."


      • Onko nyt hetki
        Otsikossa hymiö kirjoitti:

        "Pääministeri ja tarvittava määrä muita ministereitä (valtioneuvoston jäsenet) muodostavat valtioneuvoston, jota tavanomaisesti kutsutaan myös hallitukseksi tai ministeristöksi. Valtioneuvoston jäsenten tulee olla rehellisiksi ja taitaviksi tunnettuja Suomen kansalaisia ja nauttia eduskunnan luottamusta."

        tämä löytyi 2,5 vuoden takaa keskisuomalaisen nettikeskustelusta. Oliko jotain uutta.


        13.06.2008 00:08)


        Noista yhdistyksistä muutaman taustat:

        Varmasti Maakunnan puolella ry (ei rekisteröity) , Hannu Hoskonen , 36.469 e

        Satakunnan parhaaksi ry , Timo Kallin tukiyhdistys , 30.000 e , rekisteröity 19.2.1999 ; tuesta yksilöity Ruukki-Group 20.000 e, KMS 10.000 e

        Satakunta Menestykseen ry , Oiva Kaltiokummun tukiyhdistys , 22.230 e , rekisteröity 17.10.2000

        Huomisen Suomi ry , Mari Kiviniemen tukiyhdistys , 57.350 e , rekisteröity 14.7.2006

        Savo on kotimme ry , Seppo Kääriäisen tukiyhdistys , 4.000 11.00 e , rekisteröity 19.12.2006 ; tuesta yksilöity Ruukki-Group 10.000 e, KMS 5.000 e

        Eheän Suomen tuki ry , Paula Lrehtomäen tukiyhdistys , 32.721 e , rekisteröity 15.1.2007

        Tulevaisuuden Häme ry , Sirkka-Liisa Anttilan tukiyhdistys , 5.300 e , rekisteröity 17.1.2003


      • huh huh
        Otsikossa hymiö kirjoitti:

        "Pääministeri ja tarvittava määrä muita ministereitä (valtioneuvoston jäsenet) muodostavat valtioneuvoston, jota tavanomaisesti kutsutaan myös hallitukseksi tai ministeristöksi. Valtioneuvoston jäsenten tulee olla rehellisiksi ja taitaviksi tunnettuja Suomen kansalaisia ja nauttia eduskunnan luottamusta."

        Otsikossa hymiö totea oikein, ei tarvitse nauttia punakaartin toverituomioistuimen luottamusta. Sekös heitä harmittaa.


      • Kansan tahto
        Onko nyt hetki kirjoitti:

        tämä löytyi 2,5 vuoden takaa keskisuomalaisen nettikeskustelusta. Oliko jotain uutta.


        13.06.2008 00:08)


        Noista yhdistyksistä muutaman taustat:

        Varmasti Maakunnan puolella ry (ei rekisteröity) , Hannu Hoskonen , 36.469 e

        Satakunnan parhaaksi ry , Timo Kallin tukiyhdistys , 30.000 e , rekisteröity 19.2.1999 ; tuesta yksilöity Ruukki-Group 20.000 e, KMS 10.000 e

        Satakunta Menestykseen ry , Oiva Kaltiokummun tukiyhdistys , 22.230 e , rekisteröity 17.10.2000

        Huomisen Suomi ry , Mari Kiviniemen tukiyhdistys , 57.350 e , rekisteröity 14.7.2006

        Savo on kotimme ry , Seppo Kääriäisen tukiyhdistys , 4.000 11.00 e , rekisteröity 19.12.2006 ; tuesta yksilöity Ruukki-Group 10.000 e, KMS 5.000 e

        Eheän Suomen tuki ry , Paula Lrehtomäen tukiyhdistys , 32.721 e , rekisteröity 15.1.2007

        Tulevaisuuden Häme ry , Sirkka-Liisa Anttilan tukiyhdistys , 5.300 e , rekisteröity 17.1.2003

        Olkoon ollut nettikeskustelussa, mutta silti Kiviniemi on yrittänyt salata asiaa. Erotkoon.


      • Os 76
        huh huh kirjoitti:

        Otsikossa hymiö totea oikein, ei tarvitse nauttia punakaartin toverituomioistuimen luottamusta. Sekös heitä harmittaa.

        Lepikon Torpasta, tämä Syöttiläspuolueen epäjumala, Urho Kekkonen , esitti Toverituomioistuimia mutta Isänmaalliset voimat, SDP ja Kokoomus, pystyivä yhteivoimin estämään tämän Kepuänkyröiden ja telaketjukommunistien hellimän ajatuksen. Saarislaiset kommunistit ja SKDL:n enemmistöläiset suhtautuivat Toverituomioistuimiin vähintäänkin hyvin epäluuloisesti ja jopa jyrkän kielteisesti kuten demaritkin.

        Stalinistit ja kepulaiset olivat tässäkin asiassa kuten veljet keskrenään. Eikö syöttiläsänkyrä tulle puolueensa historiaa?


      • Law & Order
        Onko nyt hetki kirjoitti:

        tämä löytyi 2,5 vuoden takaa keskisuomalaisen nettikeskustelusta. Oliko jotain uutta.


        13.06.2008 00:08)


        Noista yhdistyksistä muutaman taustat:

        Varmasti Maakunnan puolella ry (ei rekisteröity) , Hannu Hoskonen , 36.469 e

        Satakunnan parhaaksi ry , Timo Kallin tukiyhdistys , 30.000 e , rekisteröity 19.2.1999 ; tuesta yksilöity Ruukki-Group 20.000 e, KMS 10.000 e

        Satakunta Menestykseen ry , Oiva Kaltiokummun tukiyhdistys , 22.230 e , rekisteröity 17.10.2000

        Huomisen Suomi ry , Mari Kiviniemen tukiyhdistys , 57.350 e , rekisteröity 14.7.2006

        Savo on kotimme ry , Seppo Kääriäisen tukiyhdistys , 4.000 11.00 e , rekisteröity 19.12.2006 ; tuesta yksilöity Ruukki-Group 10.000 e, KMS 5.000 e

        Eheän Suomen tuki ry , Paula Lrehtomäen tukiyhdistys , 32.721 e , rekisteröity 15.1.2007

        Tulevaisuuden Häme ry , Sirkka-Liisa Anttilan tukiyhdistys , 5.300 e , rekisteröity 17.1.2003

        Kepun koko toiminta perustuu rikolliseen rahoitukseen.


      • UUSI NWO, EI SUOMI

        Santeri777 on kerttonut totuutta, mutta ei itsekään sano koko asiaa.

        Kerro mikä on se voima joka ajaa politiikkaa- illuminaatti, vapaamurarit, uusi maailmanjärjestys...

        on naurettavaa kääntää tämäkin joksikin SDP haukkumiseksi koko ketju, kun porvarit on vallassa, maa ajettu konkurssiin,jotta EU voi lunastaa mmaamme ja jakaa vatikaani- maahanmuutolle, ruotsille ja venäjälle?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9199543

        http://rintala.wordpress.com/category/new-world-order/

        nTAISSMI JA OKKULTISTIMENE VAPPAMUURARIVALTA SAA KAIKEN VALLAN KUN IHMISET HYVÄKsyy ne saadaikseen islamilaisen uhan piois maastamme -- ja sama taktriikka koko länsimaissa- on illuminaatin politiikkaa.

        Lue mikä on Bilderberg- ROckefellerin johtama eliittiklubi jossa mm. Katainen ja Vanhanen!

        http://raisio.blogit.fi/new-world-order-uusi-maailmanjarjestys/

        http://kotisivu.dnainternet.net/tonisoi/uutiset1.html

        http://raisio.blogit.fi/new-world-order-uusi-maailmanjarjestys/


        http://nwohavaintoja.blogspot.com/2010/01/punainen-risti-huijaa-rahasi.html

        http://www.sunpoint.net/~patato/suomi9.html

        ISLAMIA PAKKOTUODAAN POHJOISMAIHIN!

        HERÄTKÄÄ JO!

        http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=358117

        Kööpenhaminan pommimies tuli Liègestä osa 1: "Hulluja nuo muslimit"

        http://klovni.puheenvuoro.uusisuomi.fi/44006-koopenhaminan-pommimies-tuli-liegesta-osa-1

        http://www.freewebs.com/jeshua-morsiusseurakunta/saatanallinenkoran560.htm

        http://www.laverdaduniversal.org/juonet.html

        http://www.hs.fi/keskustelu/Norjalaislehti julkaisi Muhammed-pilakuvat/thread.jspa?threadID=223170&messageID=4337721


      • UUSI NWO, EI SUOMI

        Santeri777 on kerttonut totuutta, mutta ei itsekään sano koko asiaa.

        Kerro mikä on se voima joka ajaa politiikkaa- illuminaatti, vapaamurarit, uusi maailmanjärjestys...

        on naurettavaa kääntää tämäkin joksikin SDP haukkumiseksi koko ketju, kun porvarit on vallassa, maa ajettu konkurssiin,jotta EU voi lunastaa mmaamme ja jakaa vatikaani- maahanmuutolle, ruotsille ja venäjälle?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9199543

        http://rintala.wordpress.com/category/new-world-order/

        nTAISSMI JA OKKULTISTIMENE VAPPAMUURARIVALTA SAA KAIKEN VALLAN KUN IHMISET HYVÄKsyy ne saadaikseen islamilaisen uhan piois maastamme -- ja sama taktriikka koko länsimaissa- on illuminaatin politiikkaa.

        Lue mikä on Bilderberg- ROckefellerin johtama eliittiklubi jossa mm. Katainen ja Vanhanen!

        http://raisio.blogit.fi/new-world-order-uusi-maailmanjarjestys/

        http://kotisivu.dnainternet.net/tonisoi/uutiset1.html

        http://raisio.blogit.fi/new-world-order-uusi-maailmanjarjestys/


        http://nwohavaintoja.blogspot.com/2010/01/punainen-risti-huijaa-rahasi.html

        http://www.sunpoint.net/~patato/suomi9.html

        ISLAMIA PAKKOTUODAAN POHJOISMAIHIN!

        HERÄTKÄÄ JO!

        http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=358117

        Kööpenhaminan pommimies tuli Liègestä osa 1: "Hulluja nuo muslimit"

        http://klovni.puheenvuoro.uusisuomi.fi/44006-koopenhaminan-pommimies-tuli-liegesta-osa-1

        http://www.freewebs.com/jeshua-morsiusseurakunta/saatanallinenkoran560.htm

        http://www.laverdaduniversal.org/juonet.html

        http://www.hs.fi/keskustelu/Norjalaislehti julkaisi Muhammed-pilakuvat/thread.jspa?threadID=223170&messageID=4337721


      • UUSI NWO, EI SUOMI

        Santeri777 on kerttonut totuutta, mutta ei itsekään sano koko asiaa.

        Kerro mikä on se voima joka ajaa politiikkaa- illuminaatti, vapaamurarit, uusi maailmanjärjestys...

        on naurettavaa kääntää tämäkin joksikin SDP haukkumiseksi koko ketju, kun porvarit on vallassa, maa ajettu konkurssiin,jotta EU voi lunastaa mmaamme ja jakaa vatikaani- maahanmuutolle, ruotsille ja venäjälle?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9199543

        http://rintala.wordpress.com/category/new-world-order/

        nTAISSMI JA OKKULTISTIMENE VAPPAMUURARIVALTA SAA KAIKEN VALLAN KUN IHMISET HYVÄKsyy ne saadaikseen islamilaisen uhan piois maastamme -- ja sama taktriikka koko länsimaissa- on illuminaatin politiikkaa.

        Lue mikä on Bilderberg- ROckefellerin johtama eliittiklubi jossa mm. Katainen ja Vanhanen!

        http://raisio.blogit.fi/new-world-order-uusi-maailmanjarjestys/

        http://kotisivu.dnainternet.net/tonisoi/uutiset1.html

        http://raisio.blogit.fi/new-world-order-uusi-maailmanjarjestys/


        http://nwohavaintoja.blogspot.com/2010/01/punainen-risti-huijaa-rahasi.html

        http://www.sunpoint.net/~patato/suomi9.html

        ISLAMIA PAKKOTUODAAN POHJOISMAIHIN!

        HERÄTKÄÄ JO!

        http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=358117

        Kööpenhaminan pommimies tuli Liègestä osa 1: "Hulluja nuo muslimit"

        http://klovni.puheenvuoro.uusisuomi.fi/44006-koopenhaminan-pommimies-tuli-liegesta-osa-1

        http://www.freewebs.com/jeshua-morsiusseurakunta/saatanallinenkoran560.htm

        http://www.laverdaduniversal.org/juonet.html

        http://www.hs.fi/keskustelu/Norjalaislehti julkaisi Muhammed-pilakuvat/thread.jspa?threadID=223170&messageID=4337721


    • Tässä vaalirahakähinässä haisee pieru. Vaalit lähestyvät ja vallanahneet puolueet yrittävät tietysti kilvan kampittaa toistaan, jotta oma mahtavuus pääsisi paisumaan vallan mahdottomiin mittoihin. Pierun haju voimistuu, kun katsotaan, millä tavoin näissä vaaliraha-asioissa on edetty. Ensin joku mediaväline pistää huhun kiertämään, että siellä sun täällä on saatu vaalirahaa tyyliin "kuinka voi olla mahdollista". Sitten toinen media apinoi, sitten kolmas jne. Viimein viranomainenkin herää kaljalasinsa äärestä ja rupeaa muka tutkimaan asiaa, josta ei sitten valmista tule tekemälläkään, vaan asiat venyvät ja vanuvat, eikä kukaan tiedä yhtään mistään eikä mitään. Sitten kaikenlaiset kanslerit tekevät päätöksiä, jotka vain lisäävät kysymyksiä eivätkä suinkaan vähennä niitä.

      Näin kohu vain jatkuu kuukaudesta toiseen ja uutta löylyä heitetään lähes päivittäin. Ja kansa hykertelee, kun se saa sirkushuvia koko rahan edestä. Valtakunnan asioiden hoito sen sijaan suorastaan halvaantuu, niin kuin ei jo muutenkin päätökset ole huonoja, suorastaan kauhistuttavan honoja.

      Jotkut puhuvat Suomesta oikeusvaltiona, tiedä sitten mitä tuommoinen tarkoittaa, mutta näköjään ei ainakaan sitä, että täällä olisi joku oikeudeksi nimitetty asia. Oikeutta ex ante ei ole olemassa, vaan vasta sitten kun leegio tuomareita on ensin tulkinnut ja yrittänyt ymmärtää, mitä joku lakipykäläksi kutsuttu ilmaisu tarkoittaa. Nytkin tässä äskettäin joku oikeistolainen suharipoliitikko sakot saatuaan oli yrittänyt lahjoa koko poliisiporukan kutsumalla sakkokatraan pullakahville. No, eihän siinä mitään lahjusta ollut tarjottu, vaan kysymys oli tavanomaisesta yhteydenpidosta.

      Näin ollen mikä on sitten tavanomainen "lahjus"? Onhan ajateltavissa, että vaalityössä muutaman kymmenen tuhannen lahjoitus on "tavanomainen". Näin ollen nykyinen Keskustaa kohtaan käynnistetty jahti on silkka
      mustamaalauskampanja, josta sen käynnistäjät pitäisi laittaa käpälälautaan. Joka tapauksessa ainakin asiaa tutkivat viranomaiset, koska tämä yletön vitkuttelu ei ole muuta kuin poliittista peliä, josta siitäkin pitäisi potkia asian kimpussa häärivät tunarit vähintään Huitsin Nevadaan.

    • Likapyykki piiloon?

      Ihme keskustelua!

      Kun KEPUn johdon takaliston karvat käryää, niin puolustuksena syyttelevät täysillä Demuja

      :-D

      Hyökkäys paras puolustus!

      • huh huh

        Demut ovat todellakin lähteneet hyökkämään koko rintamlala. Huhuja levitetään ja tyhmä kansa uskoo.
        akiekn taustalla on se tosiseikka, että Urpilainen on täysi ääliö.


      • Kiitosta vaan :-)
        huh huh kirjoitti:

        Demut ovat todellakin lähteneet hyökkämään koko rintamlala. Huhuja levitetään ja tyhmä kansa uskoo.
        akiekn taustalla on se tosiseikka, että Urpilainen on täysi ääliö.

        Siinäpähän KEPU ja DEMUT ovat tukkanuottasilla.

        Kaiken hyödyn siitä kerää Soini.


      • Osmium 76
        huh huh kirjoitti:

        Demut ovat todellakin lähteneet hyökkämään koko rintamlala. Huhuja levitetään ja tyhmä kansa uskoo.
        akiekn taustalla on se tosiseikka, että Urpilainen on täysi ääliö.

        "...puoluetta johtaa puolirikollsinen poppoo, joka veljeilee rikollisten kanssa, ottaa rahaa mistä vain ja suhmuroi kuntakaavoja.." Onko tämä demujen tekstiä? Ei ole, vaan on nykyisen Keskustan puoluesihteerin Laamisen, asiallinen lausunto Keskustan entisestä johdosta, siis Vanhanen/Korhonen ja heidän lähimmät palkolliset Keskutasta.

        Ettekö te Änkyrät tiedä mitään mitä todella tapahtuu teidän omassa puolueessa ja minkälaisiin rikoksiin siellä on järjestelmallisesti ja hyvin suunnitelmallisesti syyllistetty?


    • hyvä persut, puhtaat

      suuret puolueet rvostelee perus suomalaisia liki joka asiasta, mutta totuus näyttää olevan että puhtaimmat jauhot kristillis demokraateilla ja perus-suomalaisilla tässä hallituksessa.

      • Näin oN

        Ei ole tukiyhdistystä joka on suurin vaalirahoittaja?

        Soinin suurin tukiyhdistys on Perussuomalaiet rp. Soini on siis suurimman tukijansa puheenjohtaja. Tuki yhdistykseltä 19553 euroa.

        Soini on jakanut rahaa itselleen yhdistyksen puheenjohtajana.


      • OLE OLLUT JAKAMAS
        Näin oN kirjoitti:

        Ei ole tukiyhdistystä joka on suurin vaalirahoittaja?

        Soinin suurin tukiyhdistys on Perussuomalaiet rp. Soini on siis suurimman tukijansa puheenjohtaja. Tuki yhdistykseltä 19553 euroa.

        Soini on jakanut rahaa itselleen yhdistyksen puheenjohtajana.

        RAY:n RAHOJA OMALLE TILILLEEN KUTEN KEPULIT ON TEHNYT JO VUOSIA!!


      • ????????????????????
        OLE OLLUT JAKAMAS kirjoitti:

        RAY:n RAHOJA OMALLE TILILLEEN KUTEN KEPULIT ON TEHNYT JO VUOSIA!!

        kysymys siitä että Toimittajien mielestä Kiviniemi on tehnyt väärin kun on jakanut rahaa yhdistyksestä jonka rahastonhoitaja H'än on!

        Etkö ole huomannut?

        Soini on jakanut itsellen rahaa yhdistyksestä jonka Puheenjohtaja hän on!

        Kumpi sinun mielestäsi on isompi rikollinen?


    • Lähtö lähenee

      Netistä löytyi seuraavaa:

      "Google löytää Kiviniemeltä jopa Lauttasaaren ostoskeskuksessa pidetyn ilmaistilaisuuden, jossa paikalla piipahti kourallinen väkeä, mutta Kiviniemen kahdesta korkeamman profiilin seminaarista on hakukonekin pihalla."

      Herää kysymys: jos ilmaistilaisuudesta ei tule rahaa ja kahdesta tilaisuudesta ei kukaan tiedä, niin mistä ja millä konstilla rahat on todellisuudessa saatu?

      • Kanga.

        Mari Kiviniemellä ei ole puhtaat jauhot pussissa tässä rahoitusasiassa.


      • kanki-kalkkis
        Kanga. kirjoitti:

        Mari Kiviniemellä ei ole puhtaat jauhot pussissa tässä rahoitusasiassa.

        selvä peli.pihalle ketku.ja mites tää talvivaara ministeri?-kepun äänet syö ps,ja tutkintoja riittää lisää viel talveks.ei hyvältä näytä kepun ketkuille..aina jotain.ja krp tutkii..


      • Sou ???
        Kanga. kirjoitti:

        Mari Kiviniemellä ei ole puhtaat jauhot pussissa tässä rahoitusasiassa.

        Kuin muillakin. Vaalirahoitus on pilkottu ja kierrätetty alle 1700 erissä, joka oli raja vuonna 2007. Päälle päätteks Mari hoiti itse maksuliikenteen, että tiesi missä mennään. Olisiko joku rahoittaja laittanut ehdoksi, että nimi ei tule muiden kuin Marin omaan tietoon.


    • perin kummallista

      minkä takia asiat voi olla niin vaikeeta hoitaa oikein? Varmasti ovat poliitkot ympäri maailman osanneet ennustaa ajat sitten ilmastonmuutoksen-, laman kasvusuunnan, sekä ihmismassojen räjähtävän käsiin????? Surullista että kuluttajia kohdellaan kuin halpoja lehmiä, pelkkinä hyödykkeinä omiin bisneksiin ja viis hyvinvoinnista. Päättäjien täytyy olla todella tymää porukkaa ÄO:taan, sillä tämä kaikki vaikuttaa heidän lapsiinsa. Ei auta vaikka asuisi autiolla saarella; korallit kuolee merestä pois jokatapauksessa.

      • jotain helvetin

        tajunnanvirtaa vai.

        oikein? voi jeesus mikä hönö.


    • Bino

      Minulle ennen hyvin vaikea apparatsikki sana on saanut tähän vaalirahasekoiluun ja osakeskandaaliin liittyen erinomaisen selityksen. Törmäsin tähän linkkiin etsiessäni suomenkielistä tietoa Albaniasta.

      linkki on http://suomi2017.wordpress.com/

      Ja on hienoa, että myös demareiden tuodaan vaalirahoitusta esiin. Keskustan Laaninenhan esitti, että miksei etelän ja pohjoisen media tivaa sitä, ketkä kaikki ostivat Heinäluomalta seminaarilippuja?

      • Pettynyt nuori 23v.

        Kyllä se on kuulkaa sillälailla, ettei millään puolueilla ole puhtaat jauhot pussissa
        ja se on varmaa kuin tauti... Suurinosa poliitikoista samanlaisia petkuttajia
        puoluekannasta riippumatta... ne on hurskastelijoita jotka syyttää ainoastaan
        Kepua.

        Terveisin puolueisiin sitoutumaton ja poliitikkoihin pettynyt


    • .

      Ehkä hänkin todella yrittää olla reheellinen ja puhuu niin totta kuin osaa ;-)

      Pitkään olen ollut sillä kannalla että hallitus on korruptoitunut. Esim tämä tapaus nälkäsihvonen. mielenkiintoista olisi kuulla häneltä itseltään miten hiljennettiin.

      Persuille menee ääni tai sitten piraattipuolueelle.

    • summiin niin

      taas saadaan kepulimaisesti kiertää lakia!!

      • lapppset...

        Niin, Kokoomus, SDP&Urheiluopisto yms, taitaa Vihreätkin osata, vai millä mainoksensa maksavat , sellasta kepulihommaa. Kerropa sinä millä vaalimainokset saisi rahoittaa.


    • pulitiikkaa

      Eikö teissä poikeesti politiikka kiinnosta???? Vaan nyt on meneillään ÄÄLIÖMÄINEN Keskustaministereiden ajojahti !!!!!!!! Vittu eikö kiinnosta mihin meitin veromarkat muualle menevät !!!!!!

      • ne paljon muualle

        mene kuin (kepu)-poliitikoiden RÖTÖSTELYIHIN!!


      • werq2

        sen tähden kepuministereitä ajojahdataankin.

        äläkä saatana huhhuttele siinä, mee vittuun puhisemaan!


      • Totuudentuoja

        Nyt sotket asioita todella pahasti. Ei ole menossa mitään keskustaministereiden ajojahtia. Kyllä nämä ministerit ovat sotkeneet asiansa todella pahasti. Kyse lienee siitä, että Keskustassa tällaiset epämääräisyydet ovat olleet suorastaan puolueen tapa toimia.

        Keskustankin olisi jo korkea aika tajuta, että se mikä Kekkosen aikaan oli sopivaa ei ole enään nykyisessä avoimessa ja lakia kunnioittavassa yhteiskunnassa sallittua.


      • höpöstellä
        Totuudentuoja kirjoitti:

        Nyt sotket asioita todella pahasti. Ei ole menossa mitään keskustaministereiden ajojahtia. Kyllä nämä ministerit ovat sotkeneet asiansa todella pahasti. Kyse lienee siitä, että Keskustassa tällaiset epämääräisyydet ovat olleet suorastaan puolueen tapa toimia.

        Keskustankin olisi jo korkea aika tajuta, että se mikä Kekkosen aikaan oli sopivaa ei ole enään nykyisessä avoimessa ja lakia kunnioittavassa yhteiskunnassa sallittua.

        aivan lapsellisia...

        "ei ole enään avoimessa ja lakia kunnioittavassa yhteiskunnassa sallittua."

        Sallinet viiston hymyn ;)


      • menee.

        veromarkat ja -eurot menevät maataloustukiin.


      • .

        Eikö ketään kiinnosta mihin meidän veroruplat menevät
        ?????

        come on!!!!


      • .
        Totuudentuoja kirjoitti:

        Nyt sotket asioita todella pahasti. Ei ole menossa mitään keskustaministereiden ajojahtia. Kyllä nämä ministerit ovat sotkeneet asiansa todella pahasti. Kyse lienee siitä, että Keskustassa tällaiset epämääräisyydet ovat olleet suorastaan puolueen tapa toimia.

        Keskustankin olisi jo korkea aika tajuta, että se mikä Kekkosen aikaan oli sopivaa ei ole enään nykyisessä avoimessa ja lakia kunnioittavassa yhteiskunnassa sallittua.

        no kun ole tätä mieltä niin miksi suomi saa jatkuvasti tuomioita eu:n ihmisoikeustuomioistuimelta???

        http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/2009/02/kadotettu-oikeudenmukaisuus.html

        Hah! Korruptoitunut maa ja piste!


      • !!!!!""!""!"!
        Totuudentuoja kirjoitti:

        Nyt sotket asioita todella pahasti. Ei ole menossa mitään keskustaministereiden ajojahtia. Kyllä nämä ministerit ovat sotkeneet asiansa todella pahasti. Kyse lienee siitä, että Keskustassa tällaiset epämääräisyydet ovat olleet suorastaan puolueen tapa toimia.

        Keskustankin olisi jo korkea aika tajuta, että se mikä Kekkosen aikaan oli sopivaa ei ole enään nykyisessä avoimessa ja lakia kunnioittavassa yhteiskunnassa sallittua.

        että Toimittajat ei tajua vaalurahoitusjärjestelmää!

        Luulisi tuon ammattiryhmän nyt sen verran opisekelevan että ymmärtää edes perusasiat. mutta kun ovat niin laiskoja että ei vät viitsi!


    • kysyn taas?

      Kyllä vituttaa olla Helsinkiläinen, kun Mari Kiviniemeä ovat haksahtaneet äänestämään Helsingin valtuutoon. Kiviniemi ei ole tehnyt yhtään aloitetta Helsinkiläisten puolesta, eikä ole tainnut juuri istua losottaa kokouksissakaan. Kyllä moni Helsinkiläinen sai turpiinsa, kun haksahti Mari Kiviniemen vaalimainoksiin ja äänesti häntä.

      Toivottavasti tästä viisastuneena Helsinkiläiset eivät äänestä häntä seuraavissa eduskuntavaaleissa, vaan pudottavat hänet eduskunnasta.

      HELSINKILÄISTEN ÄÄNI KEPULAISILLE ON ÄÄNI HARAKOILLE!

      MIKSI ÄÄNESTÄÄ NÄITÄ SAASTUTTAVA TURVEVEROTTOMUUS- JA URAANILOUHOSITSELLEMANITMUIJIA?

    • pietro58

      Sodassa ja Rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja..Politiikka ei ole sotaa eikä rakkautta.

      Politiikka on kansalaisten etujen ajamista. Maamme rakentamista lapsillemme.

      Nykyisessä menossa jauhot ja vellit menneet pahasti sekaisin.
      On unohdettu kansalaiset, sairaat, vanhukset, lapset ja nuoret. Perheet taistelevat nälkärajalla.

      Poliitikot keräävät voittoja ja porskuttavat kansalaisten rahoilla...valtion omaisuutta yksityistetään, raha virtaa rikkaille suvuille..kts.100 rikkaimman suvun tulot..lienee moni politiikan peluri suvuissa..viekkaudella ja vääryydellä hankituttja..mutta tässä tapauksessa "rehellisesti"

      Veikkoa lainatakseni "kyllä kansa tietää"

      Hei muuten perussuomaliset varteen otettava vaihtoehto, ei viellä ryvettyneitä..sais kepu, kok, ja sdp mietittävää..

      Ja onhan virkamiehiäkin käytetty tällaisissa kriiseissä missä laaja mittainen epärehellisyys paljastuu..
      Kaikki joilla kytkoksiä syyte harkintaan ja ulos on ehdotukseni, ei se muuten lopu..pelkkä pään silittely ei auta mielestäni.

      Ja lopuksi viellä keneen voit luottaa äänestäessäsi, kysyn vaan?

      • ainakaan Soinin

        porukkaan :)))

        Niiltä menee koko seuraava nelivuotiskausi itsensä rikastuttamiseen, jos pääsevät hallitukseen. Tulee helvetin kalliiksi veronmaksajalle.

        Parempi pitää vanhat, ne on varastaneet jo tarpeeksi...


      • on veronmaksajille
        ainakaan Soinin kirjoitti:

        porukkaan :)))

        Niiltä menee koko seuraava nelivuotiskausi itsensä rikastuttamiseen, jos pääsevät hallitukseen. Tulee helvetin kalliiksi veronmaksajalle.

        Parempi pitää vanhat, ne on varastaneet jo tarpeeksi...

        tullutkin!! siinä on rötöstelty RAY:n, eläkevakuutuksen, kelkkafirman, uraanikaivoksen yms rahar, jotka on veronmaksajilta lähtöisin!!


    • Säde<

      ...juttu tää, siis meinasin päästää housuuni kun kuulin. Niin paljon naurettiin.

      En nyt ota kantaa mihinkään puolueeseen tai edes yksittäiseen henkilöön, mutta tää Arkadianmäen porukka alkaa kärähteleen tempuistaan ihan solkenaan. Jo oli aikakin, että aletaan kunnolla penkoa taustoja.

      Mä oon suurinpirtein vaan odottanut koska nää tekstari "skandaalit" heitetään jorpakkoon ja aletaan käsitteleen niitä asioita joita pitääkin. Onhan se ihan tutkittu juttukin, että mitä pienempi moka paljastuu (paljasTETAAN), sillä vaan viedään ihmisten huomio siitä mihin TODELLA pitäisi kiinnittää huomiota! Ihan globaali-ilmiö.

      Minä väitän, että sillä kukkulalla ei ole AINUTTAKAAN rehellistä KANSANedustajaa tai ministeriä joka ei olis kähminyt rahaa ja muita etuja ihan ahneuksissaan ja koska he aivan yksinkertaisesti VOIVAT sen tehdä!
      Eikä ole koskaan ollutkaan.

      Ja ensi vaalipuheet menevät TAAS ihan täydestä...

    • Tapsa K

      Paljonkohan Mari Kiviniemen aviomies sijoitti vaimonsa vaalikassaan? Varmaankin reippaasti.

      • 15+5

        Antoi kaikkensa. Koko pesään.
        Siitähän ääntä tupaan sikiää.


    • MAANTAPA

      MA 27.09.10 Radio Aalto n.7.30 uutisissa kohupaljastus koskien vielä virkaatekevää pääministeri Mari Kiviniemeä, mutta mitäs sitten tapahtui?????
      Ilta-uutisissa ei mainittu asiaa SANALLAKAAN! Tässä maassa paljon, paljon pienemmistäkin lautakasoista on pystytty uutisoimaan viikkotolkulla!!! Pitää kyllä onnitella tahoja jotka ovat saaneet median näin yhteiselle "no komment" linjalle. Suomeksi sanottuna sairaan pöyristyttävää, mutta silti niin ymmärrettävää kun eihän sitä edellistä pääministeriä ole edes vielä keretty kuulla sen edesottamuksista!!!
      T.MAANTAPA

      • Nomen est omen

        Se on se tuttu juttu jälleen: Kiviniemi ja Kepu ovat uhkailleet tiedotusvälineitä. Sama homma tuli tutuksi jo Vanhasen kaudella.


      • UHKAILU::.!!%#?+!1
        Nomen est omen kirjoitti:

        Se on se tuttu juttu jälleen: Kiviniemi ja Kepu ovat uhkailleet tiedotusvälineitä. Sama homma tuli tutuksi jo Vanhasen kaudella.

        .

        sekin vetää jo viimeisiään ja ollaan pikku hiljaa siirtymässä jälki-stalinistis-kekkoslaisuudesta kohti oikeusvaltiota

        .


      • Näin oN

        Ilta uutisissa olisi pitänyt olla oikeisu jos asia olisi mennyt oikein.

        Mutta eihän toimittajat omia mokiaan tunnusta.


    • Leonid-lotta

      Nari Kiviniemi saa seuraavissa vaaleissa runsaasti ruplarahoitus. esittihän hän "väliaikaista kokeilua" pakkovenäjästä Suomen kouluihin. Ainakin itäisen Suomen nuorisolle.

      • Huller er

        Hän todellakin kertoi Itä-Suomen kuntien esittämän toiveen olevan järkevä eli valinnaisuutta pakon tilalle kielipoliitikassa. Tämä puheenvuoro saa varamsti ruotsittajat kampanjoimaan Kiviniemeä vastaan. Kuten nähdään tässäkin ketjussa.

        Ruotsia ei järkeä on varmasti hyvin esillä ja RKP:n takana olevat säätiöt jakavat reilusti rahaa "oikeaoppisille".


      • Eino Pillu

        Ryssän rahallahan Kepu toimintaa pyöritti jo Kekkosen aikaan. Puoluesihteeri Arvo Korsimo haki ruplarahaa sekä Urho Kekkosen vaalikampanjoihin että myös Kepun eduskuntavaalikampanjoihin. Silloin Kepu ja KGB olivat kuin paita ja peppu. Vanhasen aikaan viriteltiin suhteet Venäjän tiedustelupalvelu FSB:hen. Sieltä Kiviniemi nyt rahaa lappaa.


    • alas sossut

      Sak:n maksamista rahoista ei kukaan ole koskaan tiennyt mitään.Niitä vain jäseniltä peritään ja ovat verovapaita rahoja.Kun Kiviniemi on toiminut oikein lain mukaan miksi juuri hänen tulisi ilmoittaa enemmän kuin toisten.Ei ole tasapuolisuutta suun pieksännässä.Sellaista se on sossupuolueella aina ollut ja tulee olemaan.Vielä se tulee aika jolloin sossujen kommarienkin rahat pengotaan.Suu suppuun sossu.

    • Näin oN

      Kaikki raha mitä Kiviniemi on saanut on tullut tuon yhdistyksen kautta, koska tuo yhdoisys on se joka on hoitanut koko Kiviniemen kampanjan. Se ei ole suurin rahoittaja vaan ainoa.

      Sitten on eriteltynä se mistä ne rahat on tulleet tuohon yhdistykseen.

    • Orvo Kontio

      Kiviniemi ei syystä halua avata rahoitustaan. Yleisesti arvellaan, että edes Kiviniemen ilmoittama kokonaissumma ei sisällä hänen koko vaalirahoitustaan. Kiviniemihän kävi suomalaisittain poikkeuksellisen näyttävää ja kallista kampanjaa. Mitä mahdettiin maksaa "tiskin alta"?

      • Don Eero

        Se oli Luhtinen joka maksoi tiskin alta. Jäi siitä myös kiinni.

        Kivinemi on avannut rahoituksensa oikeassa ajassa tarkemmin mitä moni muu kansanedustaja. Liekö Heinäluoma vieläkään ilmoittanut KMS:n tukeaan? Muutenkin hänellä on 20 000 enemmän seminaarituloja kuin Kiviniemellä, mutta kukaan ei vaadi Eeroa avamaan tukiaan?


      • Oikeusneuvosmies

        Pääministeri Mari Kiviniemen (kesk) puoliso Juha Louhivuori on saattanut rikkoa viime vuosina muun muassa kirjanpitolakia. Iltalehden mukaan Louhivuoren yksin omistama ja johtama Snell Louhivuori Tallqvist (SLT) -mainostoimisto ei ole toimittanut kaupparekisteriin lain edellyttämiä tilinpäätöstietoja.

        Rekisteristä puuttuvat 2000-luvulta vuosien 2003, 2004, 2005 ja 2007 tilinpäätöstiedot.

        Yritysjuridiikan professori Matti Rudanko Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulusta sanoo, että yritys saattaa syyllistyä osakeyhtiölain, tilintarkastuslain ja kirjanpitolain rikkomiseen, mikäli se ei luovuta tilinpäätöstietojaan kaupparekisteriin.

        Rudanko sanoo, että tilinpäätöstietojen ilmoittamatta jättämisestä seuraa usein vain Patentti- ja rekisterihallituksen (PRH) langettama muutaman sadan euron sakko.

        Kaupparekisterin neuvontalakimiehen Jukka Tavin mukaan tilinpäätöstietoja pyydetään yrityksiltä todella usein.

        "Pyydämme tietoja ensin ilman uhkasakkoa, jos emme saa tietoja tarpeeksi nopeasti tehostamme pyyntöämme uhkasakolla, jonka suuruus on runsaat kolmesataa euroa", Tavi sanoo.

        Professori Rudangon mukaan rangaistukset kovenevat silloin, jos pystytään osoittamaan, että esimerkiksi konkurssiuhan alla oleva yritys pyrkii tilinpäätöstietoja pimittämällä salailemaan varallisuuttaan eli siirtämään varallisuutta velkojien ulottumattomiin. Tällöin kyseeseen voivat tulla velallisen epärehellisyyteen liittyvät rikokset.


      • Hyväosaisten kapina
        Oikeusneuvosmies kirjoitti:

        Pääministeri Mari Kiviniemen (kesk) puoliso Juha Louhivuori on saattanut rikkoa viime vuosina muun muassa kirjanpitolakia. Iltalehden mukaan Louhivuoren yksin omistama ja johtama Snell Louhivuori Tallqvist (SLT) -mainostoimisto ei ole toimittanut kaupparekisteriin lain edellyttämiä tilinpäätöstietoja.

        Rekisteristä puuttuvat 2000-luvulta vuosien 2003, 2004, 2005 ja 2007 tilinpäätöstiedot.

        Yritysjuridiikan professori Matti Rudanko Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulusta sanoo, että yritys saattaa syyllistyä osakeyhtiölain, tilintarkastuslain ja kirjanpitolain rikkomiseen, mikäli se ei luovuta tilinpäätöstietojaan kaupparekisteriin.

        Rudanko sanoo, että tilinpäätöstietojen ilmoittamatta jättämisestä seuraa usein vain Patentti- ja rekisterihallituksen (PRH) langettama muutaman sadan euron sakko.

        Kaupparekisterin neuvontalakimiehen Jukka Tavin mukaan tilinpäätöstietoja pyydetään yrityksiltä todella usein.

        "Pyydämme tietoja ensin ilman uhkasakkoa, jos emme saa tietoja tarpeeksi nopeasti tehostamme pyyntöämme uhkasakolla, jonka suuruus on runsaat kolmesataa euroa", Tavi sanoo.

        Professori Rudangon mukaan rangaistukset kovenevat silloin, jos pystytään osoittamaan, että esimerkiksi konkurssiuhan alla oleva yritys pyrkii tilinpäätöstietoja pimittämällä salailemaan varallisuuttaan eli siirtämään varallisuutta velkojien ulottumattomiin. Tällöin kyseeseen voivat tulla velallisen epärehellisyyteen liittyvät rikokset.

        "Keskustalainen" alkaa olla synonyymi sanalle "rikollinen".


      • Aarne Tenkanen
        Hyväosaisten kapina kirjoitti:

        "Keskustalainen" alkaa olla synonyymi sanalle "rikollinen".

        Kiitos siitä.


      • heh heh
        Aarne Tenkanen kirjoitti:

        Kiitos siitä.

        Kot kot mulle mulle kot kot heh heh


      • heltta näkyy...
        heh heh kirjoitti:

        Kot kot mulle mulle kot kot heh heh

        kot,kot,kot


    • Tutenttipolkka

      Kiviniemi on todella härski akka. Nyt sen näkevät kaikki.

    • Juhakossi

      Miten paljon rahasta meni Kiviniemen puolison Juha Louhivuoren mainosfirmaan? Tämä on sitä kepulaista rahan kierrätystä.

      • heh heh

        Oili Neste: kot kot mulle mulle kot kot. heh heh


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe