Homma on siis tämä. Tapasin keväällä miehen, jota himoitsen pohjattomasti. Päädyimme sänkyyn ja vaihdoimme numeroita. Sovittiin että tavataan vaikka kahvilla, mutta tästä herrasta ei sitten mitään koskaan kuulunutkaan. No, taas meni viikko pari kun nähtiin sattumalta ja panemiseksihan se taas meni. Taas luulin tykkääväni kovasti ja sovittiin että nähdää, mutta aina oli jotain esteitä mukamas.
Olemme nähneet nyt varmaan kymmenisen kertaa ja aina sattumalta (käymme samassa baarissa ja sieltä usein hänen mukaansa), joka kerta ollaan oltu sängyssä. Aamulla kun heräämme meillä on todella mukavaa ja hauskaa. Keitetään jopa kahvit ja rupatellaan ja katsotaan telkkaria.
Kuitenkin olen ihastunut tähän mieheen, vaikka tiedän ettei hän halua minusta muuta kuin seksiä. Joka kerta kun nähdään, tiedän järjelläni ettei taas pitäisi, mutta kun se vaan on niin ettei toista voi vastustaa ollenkaan. Rikon itseni tätä menoa. Miten voisin vihjaista hänelle että olen ihastunut? Vaikka ehkä ei pitäisi.. Perhana!

Hänelle riittää
Olet hänen "vaki" panonsa!!! =) Eihän muuta sulta haluakkaan!!! Eli tyhmyydestä kärsii kokokroppa!!! =)Ei kannata
alkaa yhden yön juttuihin tai vakipanoihin, jos ei pysty tekemään sitä ilman tunteita. Ainoa sallittu tunne on himo :)Kyllä sä varmaan rikotkin itsesi tuota menoa, jos menet ihastumaan toiseen, kun ainoa yhdistävä tekijä on seksi...
vähän sama juttu
No ei muuta kun seukkaamaan vaan kukas sitä kieltää. Mulla vähän sama homma kun on raahannu muutaman kerran yhen tyypin kotiin mut ei siitä paneskelusta ole tullu mitään koska ollaan oltu niin kännissä että muistikin on lähtenyt. Nyt myös vähän ihastunut ja enpä oikein tiedä mitä tehdä. Ai miten vihjaat hänelle että oot ihastunut....no tekstaile sille jos on facebookissa ni ota kaveriksi...Kannattaako
Kyllä niitä panopuita löytyy muutenkin! :Dniinpä niin..
Minusta tuo hänen käyttäytyminen että ei mulle vastaa viesteihin tai keksii jotain tekosyitä miksei voikaan tavata sovittuna aikana kyllä viittaa siihen ettei se musta ole kiinnostunut muuta kuin pelkän seksin mielessä. Jotenkin lohduttavaa tietää silti taas ettei ole ainut jolla on tunteet karannut käsistä, vaikka eihän tämä mukavaa ole :(En uskalla laittaa enää viestiä, ei kuitenkaan vastaa enää ja teen itsestäni taas idiootin. Joskus kysyin häneltä että miksi hän ei ole vastannut viesteihini niin vastaukseksi sain " no en muistanu ja sit siitä oli jo niin kauan aikaa niin ei enää viittiny.. en mä tiedä mitä mun pitäis susta ajatella ".
Facebookissa olen ja hänkin on, mutta häntä ei voi pyytää kaveriksi, hän pyytää itse, mutta sitäkään ei ole tapahtunut.. En muista koska olisin viimeksi ihastunut näin pahasti, mies on niin minun makuuni ettei voi toista olla. Olen tässä muutaman kuukauden ajan mitä ollaan tunnettu niin kyllä tapaillut muitakin miehiä mutta en pysty ihastumaan heihin koska mietin vain tätä herra X:ää.
Olen kerran kanssa ihastunut vakipanoon ja muija teki erittäin hyvin selväksi, ettei hommasta tule koskaan mitään vakavampaa. Pääsin yli hänestä vain kun lopetin ne tapaamiset ja keskityin etsimään muuta seuraa.
Ei kai tohon muuta neuvoa ole kuin, antaa ajan kulua ja odottaa että pääset yli hänestä. Parhaiten kai se onnistuu kun et näkisi tää miestä enää lainkaan, vaikeeta se toki voi olla.
Sama täällä
Olen ihastunut vakipanoon. En näytä hänelle, mutta kun kertoo toisista naisista, minuun sattuu. En vain ole voinut olla tapaamatta. Kun emme näe, kaipaan häntä valtavasti ja ajattelen , haaaveilen hänestä.Nyt juuri olen rikki kun tiedän että hän on treffeillä ja olen todella itkuinen. Parempi, etten häntä enää tapaa ;( ei hän halua vakituista suhdetta ja kohta rikon itseni henkisesti..hänellä on kokoajan useampi nainen kierroksessa ja avoimesti, mutta kyselee tunteitani..en ymmärrä ja en uskalla tunteitani näyttää koska hänellä on noita naisia muitakin. Hyvästit kai parempi nyt....
Edistystä...ehkä?
missetön, tiedän tuon tunteen niiiin hyvin, kun järki sanoo ettei kannattaisi enää tavata kun siitä kuitenkin menee ihan rikki ja alkaa kuvittelemaan kaikenlaista, mutta sitten taas se sydän ja pohjaton himo toista kohtaan antaa periksi. :/Mutta asiaan. Olin eilen humalassa ja päätin laittaa tälle miehelle viestiä sitten. Laitoin ettei tämä voi jatkua koska en halua vain pelkkää seksiä, että se on joko tai. Aamulla hävetti niin perhanasti enkä olettanut että tämä herra vastaa ollenkaan. No, päivällä sitten tuli vastaus tältä mieheltä. Laittoi, että ei tiennyt minun haluavan jotain muutakin, kun ei ole kuulemma ollut puhetta. Oli vähän kummissaan ja surullisen oloinen. Vastasin ja pyysin anteeksi tilitystäni, mutten kieltänytkään mitään.. Eli pallo on nyt siis hänellä.
Toivon vain, ettei tuo mies ole varattu. Merkit vois viitata myös siihen.
Älä tyydy pelkäksi vakipanoksi, jos ja kun olet aidosti ihastunut. Kuten sanoit joko tai. :)
Tsemppiä!
nyt ratkaisin
Minä ratkaisin tilanteen...laitoin viestin, ettei enää tavattaisi seksin merkeissä.Koska minä kärsin siitä jälkeenpäin ja ikävöin,mitä hän ei tee. ja se koskee niin koskekoon nyt vähän aikaa, mutta jos se siitä helpottaisi. Jos jatkan, kärsin joka päivä ja todennäköisesti aina vain enemmän. En enää kohta itseäni kunnioita. Hänellä on naispuolisia ystäviä, joita kuulemma arvostaa niin paljon, ettei sotke seksiä siihen :( eli olen kai hänen mielestään arvoton. No nyt ikävöin ja kai se siitä sitten ajastaan helpottaa.Tuntuu niin pahalta kun olin hänelle vain seksiseuraa, vakipano. :(
Toivottavasti alkuperäinen, saat häneltä vastauksen, tsemppiä!!
Otsikko on jo ristiriitainen...
.. ja taidat olla itsekin. "Ihastunut vakipanoonsa" - voi helvetti mikä ilmaus.Et taida ymmärtää elämästä mitään tai olet ymmärtämätön hölmö.
Mä ainaski haluun pysyä kaukana vakipanijoista...melkein käy sääliksi, kun se on noin toivotonta, että aina menee mukaan .. voisit aikuistua, koska taidat olla aika nuori.
Muuten luulen että se vakipanosi on varattu ja käyttää sinua hyväksesi tai ei ainakaan uskalla kaltaisesi kanssa lyöttäytyä yhteen.
Sama kuin
Olisiko kuitenkin niin että olet ihastunut siihen seksiin, joka aiheuttaa sulle kemialliset ja fyysiset hyvänolon tunteet, joita jäät sitten kaipaamaan. Tottakai kaipaat henkilöä/asiaa joka sulle hyvänolon tunteen aiheuttaa. Esimerkkinä käy karkkihimo. Sitä oppii aikuistuessaan ettei antaudu järjettömiin tilanteisiin.jaahah
Minullakin tälläinen vaki pano no joo outo sävellys kuitenkin...Ollaan tunnettu n.7kk ja alussa molemmat tiesi että toiset on varattuja mutta homma karkasi käsistä kuitenkin ja onhan minullakin kovasti tunteita tätä miestä kohtaan ja tää juttu on sinänsä veikeä että ei me olla kuksittu kun 4kertaa puolenvuoden aikana... enemmän nähdään muissa merkeissä, mies käy antamassa minulle suukot työmaallani ja viestitellään ja soitellaan, nyt taas suunnitelmissa intiimejä hetkiä mutta ei ajankohtaa olla sovittu, mieki aina aika kiireinen työni kanssa kuten hänkin, nyt vaan olen miettinyt että onko tällä mihellä tunteita koska sietää minun kiukuttelut ja sättimiset ja myös myötäelää niissä... kertokaapa onko se seksi suhde jos on oltu 7kk ns.yhdessä ja seksiä on ollu neljästi muuten vaan nähdään ja pusitaan ja jutellaan elämän menosta...
Avioliitto
... se se on.samaan lankaan mennyt
Tapasin myös keväällä baarissa kaverin kautta miehen, johon iskin heti silmäni. Lähdettiin yhdessä kotiin ja harrastettiin seksiä.. aamulla suudeltiin vielä ja heitettiin että "nähdään!". Joku v-loppu sitten laitoin viestiä, että onko hän liikenteessä ja lähdettiin taas samaa matkaa. Koska käytiin samassa baarissa, tämä homma jatkui aina syksyyn asti joka viikonloppu ja välillä myös viikolla. Mies oli aina kännissä. Hauskaa oli ja tietysti ihastuin tähän tyyppiin! Monesti mietin, että nyt on pakko viheltää peli poikki ennen kun huomaan olevani vielä vuoden päästäkin samassa tilanteessa. Ja ihan turhahan sitä oli muita miehiä katsella kun aina mut nähtiin tämän saman kanssa kaulailemassa ties missä. Kuukausi sitten oltiin taas lähdössä yhdessä kotiin kun mies ilmoitti, ettei tiedä "meistä" enää. Ei ollut varma pitääkö musta enää, mutta "voidaan me silti yhdessä lähtee". Pah! Jätin sen siihen seisomaan ja lähdin ihan muihin bileisiin sen jälkeen. Eipä ole kuulunu enää ja baarissakaan ei enää edes moikata toisillemme. Mikä tuntuu ihan hassulta kun oltiin kuitenkin niin läheisiä ennen.. No se oli semmosta, mutta pointtini on se, ettei nämä hommat todellakaan kannata!!