Olen hyvin nuori, 23 vuotias, opiskelen liiketaloutta ja käyn töissä eräässä putiikissa.
nyt vaan tuntuu siltä, en tiedä johtuuko syksystä, mutta siis että elämässäni ei oikein ole mitään
sisältöä..en ole oikein matkustellut missään, rahaa kun ei hirveästi nyt opiskellessa tule säästöön
pistettyä. En harrasta tällähetkellä mitään, kävin ennen kuntosalilla, mutta se ei oikein innostanut urheilemaan. Pitkäaikainen parisuhteeni kariutui maaliskuussa, mutta olen tapaillut todella mukavaa
kaveria heinäkuusta asti, hänen kanssaan on oikein mukavaa, enkä edes tiedä miksi valitan, mutta
tuntuu että kaipaan elämääni jotain. Jotain muuta, jotain jännittävää. En jaksa elää elämääni sen takia
että saisin tutkinnnon ja laskuni maksettua. En oikein edes tiedä mistä hakea sisältöä, kun minulla on
periaatteessa kaikki asiat oikein hyvin ja raiteillaan, mutta en oikein ole innostunut mistään.
Onko joku joka kokee samanlaisia tunteita kun minä?
elämään sisältöä
6
201
Vastaukset
- 14+6
opiskelemaan liiketaloutta. Porvarin mieli on tyhjä ja kolkko.
- suoraselkä
elämästäsi puuttuu tarkoitus
Ihmisellä on henki, ruumis ja sielu. Olemme alunperin luotu elämään Jumalan yhteydessä, mutta yhteys Jumalaan meni poikki, koska Adam ja Eeva tahtoivat Jumalan kaltaiseksi ja tekivät syntiä ja kapinan.
Jokainen on luonnostaan kapinassa Jumalaa vastaan ja tehnyt syntiä, ja siksi meillä ei ole sisäistä rauhaa eikä yhteyttä Luojaamme. Tämä ongelma olotila tekee sen, että ihminen ei saa tyydytystä tai todellista onnea siinä olotilassa. Ihminen on synnin tähden matkalla alaspäin sisäisesti kaikesta ulkoisesta menestystä huolimatta, ja kokee yksinäisyyttä epäonnistumista jne. . Ihminen on synnin tähden Paholaisen oma ja kiinni synneissään ja se tekee elämän sisäisesti masentavaksi, koska mitään suurempaa ei ole näköpiirissä, koska ihminen on väärällä tiellä, mutta kuitenkin ihmisellä on luomisen ja Jumalan rakkauden tähden kaipaus löytää jotakin todellisempaa ja kestävämpää, mitä tämä lyhyt elämämme tällä on.
Se on mahdollista, mutta vaatii nöyryyttä ja etsimiseen lähtemistä, ja lupaus on, että jokainen etsivä saa löytää. Matt.7!
http://www.tv7.fi/vod/vodSearchResults.html
http://www.tv7.fi/vod/vodSearchResults.html#jaksot - .
eli hullu.
Mene psykiatrille niin se määrää sinulle sellaisia pillereitä että tulet iloiseksi,vielä kun vedät viinaa niiden kanssa niin kaikki oikein räjähtää eloon. Kuinka paljon alkoholia käytät päivässä/viikossa? Pieneltäkin tuntuvat määrät säännöllisesti otettuna alentavat elämän laatua merkittävästi ja monella tavoin.
- 20+9=?
Ulkopuolelta,etsi sitä sisältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483