St1 pilasi V-Powerin

Fuusiob

Ovat alkaneet lisätä 5% etanolia myös V-Poweriin entisen 0,5% maksimin sijaan. Se siitä sitten. Pitihän se tietää, ettei sellainen rasvankeittäjä bensiineistä mitään ymmärrä.

4

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kartelli kannaattaa

      V-Powerin pilaamisen lisäksi ST1-Anttonen hilasi entisten Shell -asemien hintatason ST1-törkytasolle. Shellin siirtyminen ST1:lle tarkoitti vähäisenkin Shellin ylläpitämän hintakilpailun loppumista ja hintojen nousua.

      • lskslslls

        Saman olen huomannut. Ei tarvitse enää Shellin ylläpitää markkinaosuuttaan.

        Pakko se on Nesteelle siirtyä.


      • vnvnnvvnvnnv
        lskslslls kirjoitti:

        Saman olen huomannut. Ei tarvitse enää Shellin ylläpitää markkinaosuuttaan.

        Pakko se on Nesteelle siirtyä.

        "Ei tarvitse enää Shellin ylläpitää markkinaosuuttaan." Ei Shelliä ole enää Suomessa olemassa. Vaikka tolpassa lukee Shell niin kyse on ST1:sen asemasta. ST1 saa käyttää Shell -logoa omistamillaan asemilla vielä muutaman vuoden.


      • Lippalakki2222
        vnvnnvvnvnnv kirjoitti:

        "Ei tarvitse enää Shellin ylläpitää markkinaosuuttaan." Ei Shelliä ole enää Suomessa olemassa. Vaikka tolpassa lukee Shell niin kyse on ST1:sen asemasta. ST1 saa käyttää Shell -logoa omistamillaan asemilla vielä muutaman vuoden.

        "Ei tarvitse enää Shellin ylläpitää markkinaosuuttaan" viittasikin juuri siihen, että _Shellin_ ei tarvitse enää ylläpitää markkinaosuuttaan (kuten siis ennen kauppaa).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1719
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1678
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1209
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1047
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1001
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 9
      976
    Aihe