Hei, sulle voisi sopia tämä ihmisoikeusministerin pesti ...
Kokoomuksen pelihän on tämä: Se vuorottelee hallituksessa kepun ja demareiden kanssa ja hivuttautuu kohti tuhoavia päämääriään. Heidän tuhonsa kohde on tavallinen kansa ja kaikki, se hyvä, mikä maahan on rakennettu. Motiiveja voivat kertoa taloustieteeseen erikoistuneet psykiatrit, neurologit ja muut talouden tutkijat. Riistäjä-geeni taitaa olla uusimpia löydöksiä.
Koko ajan ollaan lähempänä sitä, että Suomea johdetaan kuin suuryritystä, jonka ainoa tarkoitus on tehdä rahaa harvoille ja valituille. Yksi puolue sanelee säännöt, hallituskumppaneista viis. YT-neuvottelut ovat käynnissä koko ajan. Miljoona kansalaista on jo heivattu laidan yli köyhyyteen, sairauksiin ja kurjuuteen. Maan uusista luonnonrikkauksista saavat hyötyä vain ne, joilla on pätäkkää tilit täynnä.
Kepu ja demarit ovat kokkareiden manipuloitavissa ja antavat heidän vaan vedättää itseään vuosi vuoden perään. He tekevät juuri sen, mitä heidän halutaan tekevän. Heille annetut, tärkeiltä kuulostavat postit saavat heidät tanssimaan tyytyväisenä rivitanssia kokkareiden kanssa.
Tällainen manipulaatio voidaan katkaista vain sillä, että ei suostu manipuloitavaksi. Ettei suostu enää pelaamaan kokkareiden säännöillä, vaan alkaa pelaamaan omilla säännöillään. Niinhän paska-kokkareetkin tekevät, demokratiasta ja kansan tahdosta huolimatta.
Pääministeri kehottaa kansaa keskustelemaan talouspolitiikasta. Miksi ihmeessä, kun sillä ei ole mitään merkitystä. Kun he tekevät kuitenkin, mitä itse lystää.
Kokoomukselle ihminen on vain riesa, josta on päästävä eroon niin nopeasti kuin mahdollista, kunhan on ensin otettu irti se, mitä irti saadaan.
Muistutukseksi vielä oikeistolainen tapa tehdä politiikkaa:
1. Kiellä, kiellä, kiellä ...
2. Peittele, peittele, peittele ...
3. Valehtele, valehtele, valehtele ...
4. Johda harhaan, johda harhaan, johda harhaan ...
5. Vähättele, vähättele, vähättele ...
6. Palaa kohtaan 1 ....
Presidentti peräänkuuluttaa suvaitsevaisuutta. Tässä on suvaittu 15 vuotta sitä sun tätä. Tarvitseeko Suomi oikeudenmukaisuusministerin? Kuka on siihen pestiin sopivin näistä nykyisistä nilkeistä, joista useimpien paikka olisi vankilassa, kuten varkaiden paikka on.
Tuhoavien ihmisten puolue
Alhaisia ihmisiä
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070