Järnfeldt toilettaa rkp:n leppäkertun päällä!

rkp ojaan!

Nauroin kun kuuntelin OBS:ia

Richard Järnefeldt on tosi fiksu.
Ei puhu muumiruotsia OBS:n haastattelussa ja kuten sanoo...
joka päivä ns tekee tarpeensa rkp:n leppäkertun päälle..

Toilet pytyn kansi on rkp:n leppäkertun värinen.. :)

MAHTAVAA!

10

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 367

Rohkea kaveri. Harmi, kun ei valittu PS:n ehdokkaaksi.

• varoitus....

On kuitenkin kysyttävä, miksi hän saa niin paljon ilmaista mainosta rkpläisiss medioissa.

Mitäs luulette?

Kesäkuussa 2010 hän sanoi US:ssa että voi hyvinkin ajatella erityistä Ahvenanmaan tapaista erillistä Svenskfinlandia. Tässä on kysymys oikeasta draamasta.

• Hovissa muuttui

Vaihtoi nimensä takaisin. Eikö se herätä kysymyksiä... lisäksi syy on aina muissa. AINA!

"Milloin alkuperäinen nimi Riku Rauanheimo muutettiin ruotsalaiseksi?"

http://lassella.puheenvuoro.uusisuomi.fi/57546-ala-aanesta-persua-helsingissa

Mieshän oli likimain vihkimistä vaille pappi, mutta se ura kaatui oikeusjuttuun todella ikävästä aiheesta ja lopulta hovi hänet vapautti.

http://richardjarnefelt.puheenvuoro.uusisuomi.fi/18477-ge-ditt-barn-ett-fangelse

Nyt sitten näin:

http://richardjarnefelt.puheenvuoro.uusisuomi.fi/55735-uskonnot-pois-lapsia-myrkyttamasta

http://richardjarnefelt.puheenvuoro.uusisuomi.fi/18477-ge-ditt-barn-ett-fangelse

10.8.2009 10:08 Richard Järnefelt Pekka Siikalalle:

Pari vastausta kuitenkin herra Sikalan asiattomuuksiin:

- olen fennofiilisukua, ja ollut lapsuudessani myös Riku Rauanheimo. Rauanheimo on yleisin käännösmuoto Järnefeltistä, vuodelta 1906. Sana "rauan" viittaa rautaan, ei rauhaan, ja "heimo" sukulaisuuteen. "Raudansukuinen" olisi nykysuomea.

- hovioikeus vapautti minut kaikista syytöksistä, koska tajusi, että ne olivat sairaan mielen ja tahallisten panettelijoiden tuotoksia, kuten olivatkin. Kun vakavissaan yrittää vaikuttaa pielessä oleviin yhteisiin asioihin, saa helposti myös mahtavia vihamiehiä.

- olen tosiaankin ollut hetken sekä SMP:n että Perussuomalaisten jäsen, mutta kukaan ei ole tietääkseni heittänyt minua mistään ulos. Olen myös hetken johtanut Vantaan sitoutumattomia. SMP:n ja Perussuomalaiset jätin, koska huomasin, että lähinnä henkilösyistä johtuen nuo organisaatiot eivät olleet kykeneviä uudistamaan asioita. Puolueet olivat lähinnä johtajiensa käsikassaroita ja rahanhankkimisvälineitä. Tämän lisäksi olen toiminut Kokoomuksessa sekä sitoutumattomana että jäsenenä. Jopa olin aikanaan Urpo Leppäsen ja Peter Fryckmanin mukana perustamassa ns. Vapaita demokraatteja. Mitä pahaa tässä on?

http://richardjarnefelt.puheenvuoro.uusisuomi.fi/2010/02/21/eroon-ruotsalaisloisista

21.2.2010 20:55 Richard Järnefelt Hei, Mörrimöykky, kirjoitin jo Sinulle vastausta, mutta koneeni "söi" sen. Ehkä oli hyvä, että "söi", koska pistin siinä aika halvalla omaa puoluettani, SDP:tta. Niin, olen SDP:n jäsen, olen palannut perinteiseen puolueeseemme. Mutta kuinka ollakaan, SDP ei taida haluta minua ehdokkaaksi, vaan ainakin tähän mennessä siivosi minut jäsenäänestyslistoilta

• Lalli.
        varoitus.... kirjoitti:

On kuitenkin kysyttävä, miksi hän saa niin paljon ilmaista mainosta rkpläisiss medioissa.

Mitäs luulette?

Kesäkuussa 2010 hän sanoi US:ssa että voi hyvinkin ajatella erityistä Ahvenanmaan tapaista erillistä Svenskfinlandia. Tässä on kysymys oikeasta draamasta.

Rikun ehdotus olisi suorastaan suomenmielisten unelma, jos tuo tapaista-sana puuttuisi!

Eli jos Ahneidenmaasta voitaisiin tehdä surureservaatti, johon kaikki svekosurut muuttaisivat. Mantereelle jäisivät vain järkevät surut, jotka hyväksyisivät suomen aseman maan selvänä pääkielenä.

• Miksiköhän ei

Ei taida päästä ehdolle mihinkään tunnettuun puolueeseen.

• Riparilla
      • Rippisalaisuus

"hovioikeus vapautti minut kaikista syytöksistä"

Mistä lienee kyse?

• cleipvbser rkp rus
        Rippisalaisuus kirjoitti:

Mistä lienee kyse?

Svekkojen kätyri Stasi-Illman tekaissut jonkun syytteen?

• rehellisyys??
        Rippisalaisuus kirjoitti:

Mistä lienee kyse?

Ainakin vielä vuonna 1983 Järnefeltin nimi oli Riku Rauanvuori. Hän on silloin toimittanut rukouskirjan varusmiehille.
        "Amerikkalainen kansantarina
        Käännös Tia Ristimäki & Riku Rauanheimo
        Kokoelmasta "Herrojen Herra - Iltahartauksia varusmiehille"
        Hämeenlinna, 1983
        Toimittanut Riku Rauanheimo"

Milloin hän muutti nimensä ruotsalaiseksi ja miksi?

Wikipediassa hän vaikenee alkuperäisestä nimestään?

• terveiset rkp:lle..
        rehellisyys?? kirjoitti:

Ainakin vielä vuonna 1983 Järnefeltin nimi oli Riku Rauanvuori. Hän on silloin toimittanut rukouskirjan varusmiehille.
        "Amerikkalainen kansantarina
        Käännös Tia Ristimäki & Riku Rauanheimo
        Kokoelmasta "Herrojen Herra - Iltahartauksia varusmiehille"
        Hämeenlinna, 1983
        Toimittanut Riku Rauanheimo"

Milloin hän muutti nimensä ruotsalaiseksi ja miksi?

Wikipediassa hän vaikenee alkuperäisestä nimestään?

Mistähän noita ns Widerroos- pöntön kansia voi ostaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe