Kirjoittelen lähes päivittäin tietokoneen välityksellä yhdelle tytölle... Jos olen baarissa ja tämä tyttö on siellä, niin ilta menee aina hänen kanssa. Ilta päättyy kyllä eri osoitteisiin. Tyttöstä on tullut jo hyvä kaveri ja ajattelen häntä lähes päivittäin. Miten tekisin aloitteen? Miten välttää ettei tuhoa hyvää ystävyyttä?
Miten tehdä aloite?
8
7450
Vastaukset
- Ex-ATM
1. laita se nauramaan
2. pyri pois kaverillisesta käytöksestä eli älä osoita kaverillisia elkeitä vaan joko flirttiä ja esittelet miehisiä ominaisuuksiasi tai ei mitään
3. olet seksuaalinen olento
4. kerro elämästäsi juttuja jotka osoittavat sun olevan kiinnostava
5. älä missään nimessä ole liian kiltti!
6. kiusoittele leikkimielisesti (vaatii huumorintajua ja tilannetajua, sori jos ei sulla niitä oo)
Miehet jahtaa naisia, mutta menestyksekkäimmät miehet ovat niitä, jotka antavat vaan syötin ja laittavat naisen haluamaan itseään.- pulveria
Kerrotko Ex-ATM vähän tarkemmin mitä tarkoitit kohdilla 2 ja 3? Saa muutkin vastata.
- gfjlhlfhl
pulveria kirjoitti:
Kerrotko Ex-ATM vähän tarkemmin mitä tarkoitit kohdilla 2 ja 3? Saa muutkin vastata.
Kaveri kuuntelee, myötäilee jne. Mies flirttailee ja luo seksuaalista jännitettä. Leikkimielinen konflikti on aika hyvä sanonta kuvaamaan yhtä tapaa luoda jännitettä. Ei pidä antaa tytön viedä kuin pässiä narussa. Lievä kiusottelu on usein hyvä juttu.
- harmittaapi
No sanot sille suoraan, että lähdetkö treffeille. Siinäpä kerralla selviää, että mitä mieltä se on. Ei se sekään naurata, että vieressä katsot mitenkä tyttö muitten miesten mukaan lähtee ja itse et osaa turpaasi aukasta. Jos se tyttö sanoo, että ei kiinnosta, ollaan kaveria, niin mitenkä se muuttuu nykyisestä tilanteesta? Ymmärrät silloin lopettaa haaveilut ja siirtyä katsomaan uutta tyttöä etkä turhaan tähän aikaasi tuhlaa. Tottakai voitte kavereita olla, mutta veikkaanpa että sillon juttu on terveemmällä pohjalla ku kumpikaan ei enää haaveile.
Ja en minä nyt sano, että kannattas luovuttaa, ku kyllähän tässä on jackbotin mahdollisuus! Mutta sitä elä tee että vieressä katsot ja harmittelet :D - rakkautta vaan
Joo, no, jos teillä yhtän kipinää on, niin kysyt treffeille (mikä on helppoa, kun lähes päivittäin viestittelette), tai kysyt vaan sitten kun olette jo jossain (kun kuitenkin näätte siis??), että oisko tässä mahdollisuuksia muuhunkin kun kaveruuteen, kerrot että olet hieman ihastunut (hieman riittää, älä liioittele, ettet vaikuta oudolta). Tai sitten voit myös vaan kysyä, että mitä hän on mieltä, onko teidän juttu pelkkää ystävyyttä vai voiko se olla enemmän, paljastamatta vielä sen enempää itestäsi tai tekemättä suurempaa draamaa...
No, voi olla että jatkatte ystävinä, voi olla että ei, voi olla että jutustanne tulee vuosisadan rakkaustarina: mitä siitä ei ainakaan tule, jos hannaat! Ja hei, kiva on olla kaveri, mutta joku sen mimmin kuitenkin vie ja haluatko sä sillon miettiä, että hitto kun oisin uskaltanut?! Uusia tulee kyllä eikä mikään takaa mitään, mutta eniten mä itte olen ainakin katunut sitä, kun ei ole edes yrittänyt. Se jää kaivamaan, että hitto, kun hannasin ja nyt se menee tossa toisen kanssa.
Nimittäin, vaikka sinä et tekisi mitään, joku muu jonain päivänä tekee, ja se voi olla ystävyytenne loppu joka tapauksessa.
Aina kaikilta riskeiltä ei voi välttyä, ellei sitten halua olla puhdas-pulmunen, ikuinen poikamies. Ikävä kyllä, ihmissuhteisiin ja rakkauteen liittyy riskinsä. Tosin, en nyt oikein usko, että kukaan hyvää ystävyyttä tuhoaisi jos toinen vähän ihastuu, mutta kai sekin on sitten mahdollista.- try it?
juu, näin se on munakasta ei saa rikkomatta munia.. olipa huono vertaus! Mutta yrittää pitää ja just nyt eikä kannata odottaa enää.
Itselläni oli samanlainen tilanne muutama kuukausi sitten. Tämän herrasen kanssa juteltiin todella paljon, niin livenä kuin tietokoneenkin kautta ja hyviä kavereita oltiin. Koska tulin siihen tulokseen, että kerron hänelle mitä tunnen, niin tein sen. Kerroin myös, että mikäli tämä tunne ei ole molemminpuolinen, haluaisin silti olla hyviä ystäviä.
Ei tuntenut samoin, mutta olemme nyt todella hyviä ystäviä - läheisempiä kuin koskaan ennen. Aluksi tuntui hieman oudolle nähdä, kun ei tiennyt, pitikö minua nyt täysin outona tai jotain. Nopeasti sekin kuitenkin hävisi.
En usko, että hän heittää ystävyyttänne/kaveruuttanne hukkaan, vaikka hänelle kertoisitkin tunteistasi. Mielestäni se on vain typeryyden merkki, ellei mitään todella hyvää syytä löydy.
Onnea, minkä valinnan sitten teetkään :)- takkiauki
Tuttu juttu. Kaveri ihastui minuun. Puhuimme asiallisesti tunteesta. Olin imarreltu. Olemme edelleen todella hyvät ystävät. Kyllä ihastumisen jälkeen voi olla ystävä. Asioiden avoin ja rehellinen puiminen tuo uutta syvyyttä suhteeseen. Jokaisen mahtavan miehen kanssa ei tarvitse olla parisuhteessa. Myös ystävyys on tärkeätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462