Niin kuin moni on varmasti lukenut, Jonah on syytellyt täällä minua(kin) eri tavoin ja pitänyt lujasti kiinni rumista valheistaan. Hän on väittänyt, ettei luulottele mitään, vaan tietää asiat, mutta katsokaas nyt itse.
Jonah 27.11.2010:
>>Omasta puolestani olen jo aiemmin tuonut esille nämä monet nimimerkit, joita ko. greeeeen käyttää.
Hän on moninikki ja kiero ihminen eikä ollenkaan uudestisyntynyt. Ja tämä on ensimmäinen kerta, kun sanon tällä palstalla, että joku ei ole uudestisyntynyt.
----
Mutta tämä greeeeen on mielestäni aivan ihmeellinen ”tyyppi”. Hän on ”besserwisseri”, joka tietää kaikki totuudet ja muut eivät tiedä mitään. Onkohan se nyt ihan näin Greeni?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9493932/46941498
Jonahin luulotteluista
28
783
Vastaukset
- Tänäänkin
Sinä et vielä voi käsittää näitä asioita ja sitä mistä viha minua kohtaan juontuu. Sinä joudut vain sen saman vihan kohteeksi puolustaessasi minua. Jonahin viha lähtee siitä, kun minä kirkkaasti todistan Jeesuksen jumaluudesta.
Anna hänen puhua mitä puhuu. Kerran kaikki tuodaan julki.
Täällä voi kirjoittaa rakentavia kirjoituksia vain niin, että ei jää kiinni toisten tekoihin.- greeeeen
Eikö Jonah siis usko Jeesuksen jumaluuteen?
Miten Semper on sitten niin hyvää pataa Jonahin kanssa - eikö Semper ole asiassa ihan toisella kannalla?
Onko siis niin, että Semper tuomitsee teidät, koska te uskotte uudestisyntymisen tapahtuvan 'eri kohdassa', mutta pitää yhtä noin suuressa asiassa eri mieltä olevan kanssa?! Siis voiko enää perustavampaalaatua olevasta kysymyksestä olla eri mieltä kuin tuo kysymys Jeesuksen jumaluudesta..? - Tänäänkin
greeeeen kirjoitti:
Eikö Jonah siis usko Jeesuksen jumaluuteen?
Miten Semper on sitten niin hyvää pataa Jonahin kanssa - eikö Semper ole asiassa ihan toisella kannalla?
Onko siis niin, että Semper tuomitsee teidät, koska te uskotte uudestisyntymisen tapahtuvan 'eri kohdassa', mutta pitää yhtä noin suuressa asiassa eri mieltä olevan kanssa?! Siis voiko enää perustavampaalaatua olevasta kysymyksestä olla eri mieltä kuin tuo kysymys Jeesuksen jumaluudesta..?näin on. Elämme ajassa, jossa monet ihmiset ovat ryhmittyneet puhumaan yhdellä suulla, eikä ole väliä miten uskon asiat käsitetään, kunhan vain vedetään yhtäköyttä ja vastustetaan ketä milloinkin. Usko on tehty halvaksi ja arvottomaksi. Uudestisynnytäänkin tuosta vain, vaikka ei tunnusteta Jeesusta Jumalaksi, eikä Hänen opetuksiaan.
- greeeeen
Tänäänkin kirjoitti:
näin on. Elämme ajassa, jossa monet ihmiset ovat ryhmittyneet puhumaan yhdellä suulla, eikä ole väliä miten uskon asiat käsitetään, kunhan vain vedetään yhtäköyttä ja vastustetaan ketä milloinkin. Usko on tehty halvaksi ja arvottomaksi. Uudestisynnytäänkin tuosta vain, vaikka ei tunnusteta Jeesusta Jumalaksi, eikä Hänen opetuksiaan.
Eikö Jonah siis tunnusta Jeesuksen Jumaluutta? Olen käsittänyt Jonahin ja Semperin keskinäisistä kehumisista, että heillä olisi vain joitakin vähäisiä eroavaisuuksia opissaan, mutta tuo on kyllä jotakin ihan muuta.
Tästä aiheesta käytiin jo ja käydään keskustelua toisessa ketjussa ”Julmia susia..”
Niinollen en katso tarpeelliseksi osallistua tässä uudessa aloituksessa ollenkaan riitaa haastavaan kirjoitukseesi.
Enkä ryhdy kirjoittelemaan tänne samoja tosiasioita, jotka ovat tulleet esille ko. ketjussa.
Voitte keskustella minun puolestani keskenänne, Tänäänkin, Sanan saattaja ja green.
Eiköhän teillä energiaa piisaa.
Hyvää päivän jatkoa.- greeeeen
Oletko LUULOTELLUT, vai etkö ole?!
- greeeeen
Kuten näkyy, olet väistänyt asian tuossakin keskustelussa, johon viittaat:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9619018/47935473 - Sanan saattaja
Ei sinulla ole muuta tekemistä näköjään, kuin panetella ihmisiä.
Totean niinkuin greeeen sinä et ole syttynyt uudesti, että käsittaäisit ja tuntisit Jumalan rakkautta.
Et aijo puuttua keskusteluun miksi? Sen tähden koska joutuisit olemaan yksi tässä keskustelussa.
Sinulla ei ole rohkeutta siihen sinä olet tausta henkilö, joka kulkee räkyttämässä sielä missä muutkin kaltaisesi ovat.
Sanottavaa sinulla ei ole Hengellisessä mielessä, vaan kuljt perässämme hännystellen muita kaltaisiasi. - sisäänulossisäänulos
Sanan saattaja kirjoitti:
Ei sinulla ole muuta tekemistä näköjään, kuin panetella ihmisiä.
Totean niinkuin greeeen sinä et ole syttynyt uudesti, että käsittaäisit ja tuntisit Jumalan rakkautta.
Et aijo puuttua keskusteluun miksi? Sen tähden koska joutuisit olemaan yksi tässä keskustelussa.
Sinulla ei ole rohkeutta siihen sinä olet tausta henkilö, joka kulkee räkyttämässä sielä missä muutkin kaltaisesi ovat.
Sanottavaa sinulla ei ole Hengellisessä mielessä, vaan kuljt perässämme hännystellen muita kaltaisiasi.Tääl alkaa kohta flaidis !
Eilen tuli juuri mielenkiintoinen ohjelma vaihteeksi siitä että fanaattinen usko menee tavalla tai toisella luokkaan sairaus lääketieteessä. Liikaa mitä vaan tekee ihmisen tasapainottomaksi. Ihminen tarvitsee
sopivasti maallista ja henkistä pysyäkseen tervejärkisenä. Ihmisen mieli on häilyväinen sen mukaan
kaikki kokemukset ovat vain harhaa ja me kun otamme kaikki niin vakavasti.
Hengitetään : )
- greeeeen
Jonah jauhaa nyt joka paikassa siitä, että olen sanonut, etten ole missään väittänytkään olevani uudestisyntynyt - minulle kun se on edelleenkin aikalailla kysymysmerkki.
Jospa, Jonah, vastaisit sitten vaihteeksi aloituksen asiaan:
Oletko siis LUULOTELLUT ja esittänyt minustaKIN paikkansapitämättömiä väitteitä?!
Ja mitä siihen uudestisyntymiseen tulee, niin uudestisyntyneessä pitäisi näkyä 'hyvät hedelmät' ja se oikeamielisyys. Kysyn taas: Missä ne ovat sinulla, Jonah?!"Ja mitä siihen uudestisyntymiseen tulee, niin uudestisyntyneessä pitäisi näkyä 'hyvät hedelmät' ja se oikeamielisyys. Kysyn taas: Missä ne ovat sinulla, Jonah?!"
------------
Mitä ymmärrän Jonahin ajatuksen juoksua, niin kyllä hänessä ilmenee usko Jeesukseen ja tästä uskosta tulevat hedelmät. Ei Jeesukseen usko kiellä totuuden etsimistä salatuimpaan saakka, koskipa se ihmistä tai raamatun ilmoituksia.
Lie hän maltillisimpia kirjoittajia tällä foorumilla,- niin ja ilman toisten nälvimistä/ivaa. Jeesukseen uskominen ilmentyy erityisesti siinä, miten ihminen käsittelee "toisinajattelijaa" tai jopa vihamiestään.- greeeeen
ml213 kirjoitti:
"Ja mitä siihen uudestisyntymiseen tulee, niin uudestisyntyneessä pitäisi näkyä 'hyvät hedelmät' ja se oikeamielisyys. Kysyn taas: Missä ne ovat sinulla, Jonah?!"
------------
Mitä ymmärrän Jonahin ajatuksen juoksua, niin kyllä hänessä ilmenee usko Jeesukseen ja tästä uskosta tulevat hedelmät. Ei Jeesukseen usko kiellä totuuden etsimistä salatuimpaan saakka, koskipa se ihmistä tai raamatun ilmoituksia.
Lie hän maltillisimpia kirjoittajia tällä foorumilla,- niin ja ilman toisten nälvimistä/ivaa. Jeesukseen uskominen ilmentyy erityisesti siinä, miten ihminen käsittelee "toisinajattelijaa" tai jopa vihamiestään.Minusta Jonahissa on ilmennyt paljon sellaista, joka ilmentää ihan muuta kuin uskoa - luulottelua, syyttelyä, tuomitsemista ja valehtelua muista kirjoittajista, sekä mm. tiettyjen kirjoittajien vainoamista saman, jo käsitellyn asian kanssa.
Meillä on aika erilainen käsitys siitä, miten oikeamielinen ihminen etsii totuutta. greeeeen kirjoitti:
Minusta Jonahissa on ilmennyt paljon sellaista, joka ilmentää ihan muuta kuin uskoa - luulottelua, syyttelyä, tuomitsemista ja valehtelua muista kirjoittajista, sekä mm. tiettyjen kirjoittajien vainoamista saman, jo käsitellyn asian kanssa.
Meillä on aika erilainen käsitys siitä, miten oikeamielinen ihminen etsii totuutta.esitetään Jonahista, niin silloin pitää myös yksilöidä, mikä esimerkiksi on "luulottelu". Ei riitä, että yleisellä tasolla mainitaan jonkun luulottelevan. Pitää esittää konkreettisesti, mitä Jonah luulee.
Voiko greeeen nyt oikeamielisenä näyttää esimerkkiä, ja tuoda "luulottelut" tänne keskusteltavaksi. Sillä ne tavallisesti selviävät.- greeeeen
lappix kirjoitti:
esitetään Jonahista, niin silloin pitää myös yksilöidä, mikä esimerkiksi on "luulottelu". Ei riitä, että yleisellä tasolla mainitaan jonkun luulottelevan. Pitää esittää konkreettisesti, mitä Jonah luulee.
Voiko greeeen nyt oikeamielisenä näyttää esimerkkiä, ja tuoda "luulottelut" tänne keskusteltavaksi. Sillä ne tavallisesti selviävät.???
Ensin jonah 'tiesi' minun olevan moninikki ja kiero ihminen, ja ilmoitti 'tietonsa' muillekin, mutta sitten ei enää tiennytkään. Hän on myöhemmin myös suoraan myöntänyt Tänäänkin -nimimerkkiä käyttävälle, ettei tämä olekaan minä (greeeeen), jolloin hän väistämättä myöntää myös sen, etten minä ole hän.
Mielenkiintoista muuten, että juuri sinä kysyt tätä, kun minähän jouduin Jonahin ja Semperin pyörityksessä epäillyksi myös siitä, että olen sinä. :) - kun kaikki
greeeeen kirjoitti:
???
Ensin jonah 'tiesi' minun olevan moninikki ja kiero ihminen, ja ilmoitti 'tietonsa' muillekin, mutta sitten ei enää tiennytkään. Hän on myöhemmin myös suoraan myöntänyt Tänäänkin -nimimerkkiä käyttävälle, ettei tämä olekaan minä (greeeeen), jolloin hän väistämättä myöntää myös sen, etten minä ole hän.
Mielenkiintoista muuten, että juuri sinä kysyt tätä, kun minähän jouduin Jonahin ja Semperin pyörityksessä epäillyksi myös siitä, että olen sinä. :)ovat sulle niin ilkeitä! Tippa ihan tulee silmään kun sun kärsimyksiäs ajatteleekin! Ja kaikki nuo sun kauheet kärsimykses vain tuon yhden nimen takia - greeeeen!
greeeeen kirjoitti:
???
Mielenkiintoista muuten, että juuri sinä kysyt tätä, kun minähän jouduin Jonahin ja Semperin pyörityksessä epäillyksi myös siitä, että olen sinä. :)niin ei kenenkään tarvitse epäillä. Jookos?
lappix kirjoitti:
niin ei kenenkään tarvitse epäillä. Jookos?
lappix. Saman kehoituksen annan minäkin.
Monissa uskonasioissa olenkin samaa mieltä kanssasi. Samoin myös ml213:n kanssa, joka myös tuntuu olevan samalla "aallonpituudella" kanssani.
Kaikista tulkinnoista en ole samaa mieltä kanssanne, mutta se ei liene mitenkään poikkeuksellista tällä palstalla.
Semperinkään kanssa, jota eräät nimimerkit jatkuvasti kirjoituksissaan morkkaavat, en ole erinäisissä käsityksissä samaa mieltä. Vaikkakin monessa asiassa olen. Mutta silti pystymme keskustelemaan aikuisten tasolla, asiat asioina.
Mitä ei joistakin moninikeistä voi sanoa. Heidän kirjoituksensa ovat etupäässä riitaa haastavia ja muita uskovia ja heidän käsityksiään halventavia. Ja itseään ylentäviä.
Matkalla me kaikki olemme. Kuka missäkin vaiheessa, matkalla uskon päämäärään, pelastukseen.
Jeesus on meidän tiemme, totuutemme ja elämämme.
Olkaamme Jeesuksen opetuslapsia.- greeeeen
lappix kirjoitti:
niin ei kenenkään tarvitse epäillä. Jookos?
Jos rekisteröin nikkini, teen sen siksi, että minusta itsestäni tuntuu siltä, en siksi, että Jonah luulottelee minustaKIN. :)
- greeeeen
Jonah kirjoitti:
lappix. Saman kehoituksen annan minäkin.
Monissa uskonasioissa olenkin samaa mieltä kanssasi. Samoin myös ml213:n kanssa, joka myös tuntuu olevan samalla "aallonpituudella" kanssani.
Kaikista tulkinnoista en ole samaa mieltä kanssanne, mutta se ei liene mitenkään poikkeuksellista tällä palstalla.
Semperinkään kanssa, jota eräät nimimerkit jatkuvasti kirjoituksissaan morkkaavat, en ole erinäisissä käsityksissä samaa mieltä. Vaikkakin monessa asiassa olen. Mutta silti pystymme keskustelemaan aikuisten tasolla, asiat asioina.
Mitä ei joistakin moninikeistä voi sanoa. Heidän kirjoituksensa ovat etupäässä riitaa haastavia ja muita uskovia ja heidän käsityksiään halventavia. Ja itseään ylentäviä.
Matkalla me kaikki olemme. Kuka missäkin vaiheessa, matkalla uskon päämäärään, pelastukseen.
Jeesus on meidän tiemme, totuutemme ja elämämme.
Olkaamme Jeesuksen opetuslapsia.Juurihan tuolla eräässä toisessa keskustelussa sanoit, että jokainen saa tehdä nimimerkkinsä suhteen niin kuin parhaaksi näkee (siellä mm. puhuttiin ketjukohtaisen nikin käyttämisestä), mutta jatkat silti tuota moninikki -kampanjaasi niitä vainosi kohteeksi valitsemiasi vastaan, jotka ovat aiemmin käyttäneet muitakin nimimerkkejä, ja sen rehellisesti kertoneet.
Semperiä ei morkata, vaan hänen tapaansa kohdella, mm syytellä ja tuomita, muita ihmisiä paheksutaan.
On huvittavaa, että tällaisen..:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9501646
...aloituksen tehnyt ihminen sanoo minua besserwisseriksi. Sinä siis tiedät ihan tuosta vain senkin, ettei KUKAAN ole kanssani samaa mieltä (luepa se ainoa saamasi vastaus tuohon lapselliseen aloitukseesi).
Katsoisitko joskus peiliin..?
Jonah:
>>Omasta puolestani olen jo aiemmin tuonut esille nämä monet nimimerkit, joita ko. greeeeen käyttää.
Hän on moninikki ja kiero ihminen eikä ollenkaan uudestisyntynyt. Ja tämä on ensimmäinen kerta, kun sanon tällä palstalla, että joku ei ole uudestisyntynyt. - ml213.
greeeeen kirjoitti:
Jos rekisteröin nikkini, teen sen siksi, että minusta itsestäni tuntuu siltä, en siksi, että Jonah luulottelee minustaKIN. :)
Mutta, pyri ymmärtämään miten rekisteröitymättömänä kirjoittajana et voi syyttää ulkopuolisia ihmisiä, jos ongelmia ilmenee. Tuo rekisteröimättömyys heittää portin aina auki ihmisen luulemiseen ja väärin käytöksille.
Esim. minulle ei tule mieleenikään syyllistää toisia, jos laiskuuttani en viitsi aina kirjautua,- kuten nytkin ja joku toinen käyttää tilaisuutta hyväkseen. - greeeeen
ml213. kirjoitti:
Mutta, pyri ymmärtämään miten rekisteröitymättömänä kirjoittajana et voi syyttää ulkopuolisia ihmisiä, jos ongelmia ilmenee. Tuo rekisteröimättömyys heittää portin aina auki ihmisen luulemiseen ja väärin käytöksille.
Esim. minulle ei tule mieleenikään syyllistää toisia, jos laiskuuttani en viitsi aina kirjautua,- kuten nytkin ja joku toinen käyttää tilaisuutta hyväkseen.Nythän on kyse ihan Jonahin luulotteluista, ja siis hänen tahallisesta ongelmien aiheuttamisestaan. Jos ei ole rekisteröitynyt ja joku ottaa epähuomiossa saman nimimerkin, se on ok, mutta tahallinen toisena henkilönä esiintyminen ym. kiusa EI OLE!
- ml213.
greeeeen kirjoitti:
Nythän on kyse ihan Jonahin luulotteluista, ja siis hänen tahallisesta ongelmien aiheuttamisestaan. Jos ei ole rekisteröitynyt ja joku ottaa epähuomiossa saman nimimerkin, se on ok, mutta tahallinen toisena henkilönä esiintyminen ym. kiusa EI OLE!
No, kaikki ihmisethän mahdollistuvat luulemaan,- minäkin, jos ei ole rekisteröitynyt. Tästä tekijästähän on kysymys. Jos haluat auttaa lähiummäistäsi, niin poista luuleminen ihmiseltä eli rekisteröidy.
Samapa tuo, jos haluat jatkaa tätä pelin pelaamista. - greeeeen
ml213. kirjoitti:
No, kaikki ihmisethän mahdollistuvat luulemaan,- minäkin, jos ei ole rekisteröitynyt. Tästä tekijästähän on kysymys. Jos haluat auttaa lähiummäistäsi, niin poista luuleminen ihmiseltä eli rekisteröidy.
Samapa tuo, jos haluat jatkaa tätä pelin pelaamista.Eiköhän Jonah ole se, joka pelaa peliä, en minä. Minun tarkoitukseni on ainoastaan pohtia Sanaa, keskustella ja saada uusia näkökulmia.
Kuten olen sanonut, jos rekisteröidyn, teen sen, koska minusta tuntuu siltä, en sen vuoksi, että jonkun päässä on LUULOJA! - ml213.
greeeeen kirjoitti:
Eiköhän Jonah ole se, joka pelaa peliä, en minä. Minun tarkoitukseni on ainoastaan pohtia Sanaa, keskustella ja saada uusia näkökulmia.
Kuten olen sanonut, jos rekisteröidyn, teen sen, koska minusta tuntuu siltä, en sen vuoksi, että jonkun päässä on LUULOJA!Eikö uskovan ihmisen tule ajatella ja toimia ajtaan portin ajattelutavalla,- jonka Jeesus opetti. Siis vapauttaa lähimmäinen pois esim. luulemisesta. Se,- joka aktivoi luulemista,- niin vain hänellä on avain/mahdollisuus vaikuttaa asiaan ja asian toden peräisyyteen,- puoleen tai toiseen.
Muistanet Junmalan ilmoituksen,- joka liittyy myös ihmisten luulemiseen ja Jumala vapautti ihmisen tämän aiheen luulemiosesta.Niin, liittyi Jeesuksen syntyperään Joosefin poikana.
.............ja oli, niinkuin luultiin,...
Muuten uskotko, että tämä maailma olisi toisenlainen elää, jos ihnmiset todella pyrkisivät vapauttamaan lähimmäisensä luulemisesta. Siis kertomalla/tuomalla esiin totuuden. Luuleminenhan voi olla totta,- tai valheellisuutta/väärää. Niin, luuleminen ihmisessä on ,- jopa positiivinen piirre ajatellen asioiden todenperäisyyden etsimistä.
Siis luulemisen perusteella ei ihmisen tulee vetää tarkkoja ja varmoja johtopäätöksiä,- joka luuleminen on fiktiivinen kuvitelma,- ei fakta. - ml213.
ml213. kirjoitti:
Eikö uskovan ihmisen tule ajatella ja toimia ajtaan portin ajattelutavalla,- jonka Jeesus opetti. Siis vapauttaa lähimmäinen pois esim. luulemisesta. Se,- joka aktivoi luulemista,- niin vain hänellä on avain/mahdollisuus vaikuttaa asiaan ja asian toden peräisyyteen,- puoleen tai toiseen.
Muistanet Junmalan ilmoituksen,- joka liittyy myös ihmisten luulemiseen ja Jumala vapautti ihmisen tämän aiheen luulemiosesta.Niin, liittyi Jeesuksen syntyperään Joosefin poikana.
Muuten uskotko, että tämä maailma olisi toisenlainen elää, jos ihnmiset todella pyrkisivät vapauttamaan lähimmäisensä luulemisesta. Siis kertomalla/tuomalla esiin totuuden. Luuleminenhan voi olla totta,- tai valheellisuutta/väärää. Niin, luuleminen ihmisessä on ,- jopa positiivinen piirre ajatellen asioiden todenperäisyyden etsimistä.
Siis luulemisen perusteella ei ihmisen tulee vetää tarkkoja ja varmoja johtopäätöksiä,- joka luuleminen on fiktiivinen kuvitelma,- ei fakta.,- joka luuleminen on fiktiivinen kuvitelma,- ei fakta.
----------
Siis. Koska luuleminen on fiktiivinen kuvitelma,- ei fakta. - greeeeen
ml213. kirjoitti:
Eikö uskovan ihmisen tule ajatella ja toimia ajtaan portin ajattelutavalla,- jonka Jeesus opetti. Siis vapauttaa lähimmäinen pois esim. luulemisesta. Se,- joka aktivoi luulemista,- niin vain hänellä on avain/mahdollisuus vaikuttaa asiaan ja asian toden peräisyyteen,- puoleen tai toiseen.
Siis luulemisen perusteella ei ihmisen tulee vetää tarkkoja ja varmoja johtopäätöksiä,- joka luuleminen on fiktiivinen kuvitelma,- ei fakta.Jos jonkun päässä on LUULOJA, on minun velvollisuuteni toimia jotenkin..?
- Anna anteeksi !!!
Unohda menneet ja palaa palstan aihepiirin käsittelyyn. Jos on anteeksi annettavaa niin anna anteeksi vaikka KUKAAN ei haluisi antaisi sulle anteeksi, siis jos olet jossain jotain vastaan rikkonut sanoin, ajatuksin tai teoin. Jokainen tekee ITSESTÄÄN tilin Jumalalle, siis vain ITSESTÄÄN ei MUISTA. Jumala on vanhurskas eli oikeudenmukainen tuomioissaan.
"Ja anna meille meidän syntimme anteeksi niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet". Samalla mitalla pyydämme siis Jumalalta anteeksi kuin mekin ollaan annettu anteeksi. - greeeeen
Koska Jonah jatkaa valheitansa ja väittää 'ei nimmarin' valehdelleen, on aika muistuttaa taas tämän aloituksen asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014408Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743711146- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83873- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816