Mitä mieltä olet ikäerosta, mikä on mielestäsi sopiva ikäero?
Nainen, etsitkö itseäsi nuorempaa miestä?
Mies, huolisitko esim. 10-15 vuotta itseäsi vanhemman naisen?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9646733
Mikä on sopiva ikäero?
28
1083
Vastaukset
- olen mies
En huolisi itseäni vanhempaa naista.
- Hah !
Mutta tämä kommentti ei kerro asiasta yhtään mitään, sillä niin moni haluaa.
- nainen, ja
minulle sopiva kumppani olisi noin 5-7 vuotta itseäni nuorempi mies. Olen itse 29 -vuotias.
- 39 v mies, ja
avovaimoni on minulle juuri sopivan ikäinen. Hän on 30 vuotias.
- Iät'ön
Iällä ei ole mitään merkitystä parinvalinnassa eikä missään muussakaan asiassa. Ihmisen mielen laatu, asenne, ajatukset, tavat, tottumukset, käytös, maailman- ja elämänkatsomus, jne ... määrittävät sitä, mikä ja millainen ihminen on, ja sen perusteella valitaan kumppani, pari, se ihminen, jolle antaudutaan ja joka saa hempeimmät ja lempeimmät tunteet. Avaa silmät ja korvat, kuule ja näe, vai tulitko nyt ekaa kertaa näille palstoille tai ylipäätään elämään ?
- .
on paras olla samasta ikäluokasta,suurimmalla todennäköisyydellä omaa silloin samat jutut,mielenkiinnon kohteet,elämäntilanteen jne.
- Vanhoista elokuvista
Jossain vanhassa elokuvassa kerrottiin seuraavanlainen kaava mikä olisi sopiva miehen ja naisen välinen ikäero mentäessä naimiseen. Jos 30-vuotias mies menee naimiseen, niin vaimon iän tulisi olla 22 vuotta (30/2 7 = 22) ja jos mies olisi 40-vuotias, niin vaimon tulisi olla 27-vuotias (40/2 7 = 27). Eli siis miehen ikä jaetaan kahdella ja siihen lisätään 7 vuotta. Nuo laskelmat eivät välttämättä päde nykymaailmassa.
- ugly bitch
Vanhoista elokuvista kirjoitti:
Jossain vanhassa elokuvassa kerrottiin seuraavanlainen kaava mikä olisi sopiva miehen ja naisen välinen ikäero mentäessä naimiseen. Jos 30-vuotias mies menee naimiseen, niin vaimon iän tulisi olla 22 vuotta (30/2 7 = 22) ja jos mies olisi 40-vuotias, niin vaimon tulisi olla 27-vuotias (40/2 7 = 27). Eli siis miehen ikä jaetaan kahdella ja siihen lisätään 7 vuotta. Nuo laskelmat eivät välttämättä päde nykymaailmassa.
Mä en taida enää päästä tuon kaavan mukaan naimiseen
- :D
Vanhojen sovinistien juttuja..
- :D
sovinistit peukuttaa vinhasti alaspäin teiniunelmissaan :D
- Hyvä kaava
Eihän. Tämä on se laskukaava, jolla pitää laskea nuoren miehen ikä, joka on sopiva vanhemmalle naisimmeiselle.
- sour cream
Nykymaailmassa nuo kaavat pätee kumpaankin sukupuoleen.
Nuorempana 5-10 vuoden ikäero on suuri, mutta kolmenkympin jälkeen ei näy enää missään. Noh, ehkä musiikkimaussa.
Ongelma on oikeasti siinä, että ihmiset ei osaa nauttia omasta iästään. Kakskymppiset kauhistelee sitä, että kohta täytetään kolmekymmentä. Kolmekymppiset sitä, että täytetään neljäkymmentä jne. Sitten, kun ollaan eläkeiän kynnyksellä, aletaan varmaan vasta tajuta, että mitä v****a, noihan on vielä ihan täysiä nuoria ihmisiä kaikki tyynni. - kasvapojataikuisiks
:D kirjoitti:
sovinistit peukuttaa vinhasti alaspäin teiniunelmissaan :D
ellei olis teinihaaveilijat peukuttaneet et oli jo vaa 1 päivällä
- Nainen 35v
Ja mies voisi olla n.30-50v. Voisin seurustella min.25v kanssa jos olis kypsän oloinen ja älliä päässä.
- sir_eino
10-15 vanhempi parisuhteeseen voisi olla aika paljon. Käytännössä toi tarkottaisi sitä etten voisi hankkia sen naisen kanssa lapsia. Ongelma se ei välttämättä ole.
En usko mihinkään sopivaan ikäeroon. Eka tyttöystävä oli muutaman vuoden vanhempi, toka vähän nuorempi ja kolmas samanikäinen. Mutta en mä iän kanssa seurustele. Tietenkään minkään yläasteikäisen tai eläkeläisen kanssa mulla ei ole niin paljon yhteistä että nappaisi mutta muuten. - Nainen 45v
Minulle aviomieheni on sopivan ikäinen, hän on 31v, vanhemmat miehet eivät ole koskaan kiinnostaneet ja kun tarjolla on nuorempi, niin totta hemmetissä nuoremman otan.
- Minä,minä,minä......
Minä vastaan että 3v/-7v näin äkkiä heitettynä kun itselläni on ollut pari pitkää suhdetta 5v sekä 7v nuorempien miesten kanssa, se toimii minulle. Mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo eteensä... vielä nuoremman.. ;)
- 11+16=27
Olen 27 vuotias mies ja etsin lähinnä itseäni nuorempaa tai suunnilleen samanikäistä naista. Yleensä ne naiset joiden kanssa olen jotain vakavampaa yrittänyt ovat olleet sitä 23-29 ikäisiä. Osa naisista on kypsempiä kuin toiset, eikä se ikä aina kerro kuinka kypsä nainen on, olen käynyt treffeillä 28 vuotiaan naisen kanssa jonka seurassa tunsin olevani ainakin sen 10 vuotta naista henkisesti vanhempi. Ja joskus on tullut baarista iskettyä jokin 20-22v mimmi jonka käytöksestä, puheista ja ulkonäöstä olin luullut naisen olevan ainakin sen 25, ellei jopa 30.
Mielellään ottaisin naisen joka olisi minua sen 3-5 vuotta nuorempi. Toki syynä on tuossa se että yleensä se parikin vuotta tekee jo paljon naisen ulkonäössä, mutta on tuon ajatuksen taustalla myös ihan käytännönkin syitä. Itse olen aina halunnut hankkia sen 3 lasta tai jo enemmän ja kylmä tosiasia on että jos minä nyt ottaisin jonkin 30-35v naisen niin noiden kolmen lapsen hankkimiselle tulisi melko kiire, ihan noin naisen fysiologian takia ja toiseksi en ehtisi edes tutustua naiseen kunnolla ennen lasten hankintaa, joten siksi olen ajatellut pysytteleväni noissa 23-28v naisissa vielä useamman vuoden ajan, tai ainakin siihen asti että se oma vaimo löytyy.- Vaikea tapaus.......
Minulle yläikäraja on max 3v vanhempi minua, ja olenkin huomannut että on todella helppoa löytää 5v nuorempia miehiä, mutta se vaikeus mikä tulee vastaan on lapset.. Lapsettomia miehiä on todella vähän, sekä vielä se ettei niitä edes tahdo enää, itse olen 40v enkä ole koskaan lämmennyt ajatukselle tahtoakseni lapsia. Ja koska itseäni ei kiinnosta lapset, ovat lapselliset miehet poissuljettu vaihtoehto, myös ne joilla lapset ovat jo omillaan koska lapsenlapset eivät myöskään kiinnosta..
Miehet eivät monasti tahdo ymmärtää sitä kun ilmoitan asian, vaan koittavat VIELÄKIN tässä iässä saada minut muuttamaan kantaani. Onhan se mahdollisuus vielä olemassa, mutta kun ei tämänikäisenä (eikä kylläkään minkään ikäisenä) kiinnosta lähteä yövalvomisiin sun muihin lapsia koskeviin asioihin.
Onko lapsettomia ja niitä tahtomattomia miehiä olemassakaan??? - rikquu
Vaikea tapaus....... kirjoitti:
Minulle yläikäraja on max 3v vanhempi minua, ja olenkin huomannut että on todella helppoa löytää 5v nuorempia miehiä, mutta se vaikeus mikä tulee vastaan on lapset.. Lapsettomia miehiä on todella vähän, sekä vielä se ettei niitä edes tahdo enää, itse olen 40v enkä ole koskaan lämmennyt ajatukselle tahtoakseni lapsia. Ja koska itseäni ei kiinnosta lapset, ovat lapselliset miehet poissuljettu vaihtoehto, myös ne joilla lapset ovat jo omillaan koska lapsenlapset eivät myöskään kiinnosta..
Miehet eivät monasti tahdo ymmärtää sitä kun ilmoitan asian, vaan koittavat VIELÄKIN tässä iässä saada minut muuttamaan kantaani. Onhan se mahdollisuus vielä olemassa, mutta kun ei tämänikäisenä (eikä kylläkään minkään ikäisenä) kiinnosta lähteä yövalvomisiin sun muihin lapsia koskeviin asioihin.
Onko lapsettomia ja niitä tahtomattomia miehiä olemassakaan???"Onko lapsettomia ja niitä tahtomattomia miehiä olemassakaan??? "
Onhan noita, varmasti ainakin enemmän kuin vastaavia naisia. Itse olen vielä kahdenvailla, tällä hetkellä ehkä enemmän sen kannalla etten niitä pentuja hankkisi, mutta onhan tässä toki aikaa vielä miettiä ja päättää. - rtyumhfgdvbbcv
"yleensä se parikin vuotta tekee jo paljon naisen ulkonäössä"
On todella pinnallista valita nainen ulkonäön perusteella, etenkin jos haaveissasi on pysyvä parisuhde ja perhe.
Pari vuotta ei tee mitään naisen ulkonäössä eikä silläkään ole mitään väliä, jos tekisi. Olet vain noita ATM-kiihkoilijoita, joiden mukaan naisilla on jokin käyttöikä jonka jälkeen heillä ei tee mitään.
Naisen ulkonäöstä ylipäätään: kaunis 20-vuotias nainen on todennäköisesti kaunis nainen 40-vuotiaanakin. Ruma nainen on yleensä ruma kaiken ikäisenä. Ja lisäksi on se suurin osa ihan tavalliset naiset - eli lähes kaikki naiset. - Marko.M
Onko lapsettomia ja niitä tahtomattomia miehiä olemassakaan???Kysyit että " Onko lapsettomia ja niitä tahtomattomia miehiä olemassakaan???"
Olen 40 vuotias mies jolla ei ole lapsia, mutta en vielä ole täysin luopunut siitä ajatuksesta etten kohtaisi
naista jonka kanssa hankittaisiin lapsi.
En minäkään sellaista naista huoli jolla on lapset jo valmiiksi, olkoon vaikka jo omillaan asuvia, niin
ei kiitos lapsia omaaville naisille.
Vuodet vierii ja jos lähivuosina ei naista löydy, niin onhan se sitten hyväksyttävä ettei minusta
isää tullut. - 11+16=27
rtyumhfgdvbbcv kirjoitti:
"yleensä se parikin vuotta tekee jo paljon naisen ulkonäössä"
On todella pinnallista valita nainen ulkonäön perusteella, etenkin jos haaveissasi on pysyvä parisuhde ja perhe.
Pari vuotta ei tee mitään naisen ulkonäössä eikä silläkään ole mitään väliä, jos tekisi. Olet vain noita ATM-kiihkoilijoita, joiden mukaan naisilla on jokin käyttöikä jonka jälkeen heillä ei tee mitään.
Naisen ulkonäöstä ylipäätään: kaunis 20-vuotias nainen on todennäköisesti kaunis nainen 40-vuotiaanakin. Ruma nainen on yleensä ruma kaiken ikäisenä. Ja lisäksi on se suurin osa ihan tavalliset naiset - eli lähes kaikki naiset."On todella pinnallista valita nainen ulkonäön perusteella, etenkin jos haaveissasi on pysyvä parisuhde ja perhe.
Pari vuotta ei tee mitään naisen ulkonäössä eikä silläkään ole mitään väliä, jos tekisi. Olet vain noita ATM-kiihkoilijoita, joiden mukaan naisilla on jokin käyttöikä jonka jälkeen heillä ei tee mitään."
-------
No ehkä tämä kuulostaa vähän pinnalliselta, mutta kyllä ainakin minulle sillä naisen ulkonäöllä on merkitystä. Enkä minä itsekään nyt mikään susiruma ole, ihan normia baarissakin naiset tulevat hakemaan tanssimaan yms. Ja toinen asia on se että mitä itse olen huomannut niin tuossa 23-25 iässä monet naiset käyvät läpi jonkin verran identiteettikriisiä ja leikkaavat hiukset lyhyeksi, urheiluharrastuksia lopetetaan ja painoa alkaa kertymään, naiset alkavat pukeutua "aikuismaisemmin" jne. Ja itse olen kokenut tuon siten että ennen niin kauniista nuoresta naisesta on tullut "aikuinen" nainen ja eikä hän enää ainakaan minun silmissäni ole enää niin seksikäs ja haluttava kuin aiemmin. En nyt väitä että kaikista naisista tulisi "rumia" parissa vuodessa, mutta juuri nuo ovat niitä kriittisiä vuosia.
Ja en minä ole noita ATM-kiihkoilijoita (en tiennyt edes koko asian olemassaoloa ennen kuin tälle palstalle eksyin). Naisia on ollut ja varmaan tulee olemaankin siihen malliin että kai minä nyt edes siitä KTM:stä menen :D Ja totta kai nainen on aina nainen olipa hänellä ikää sitten kuinka paljon tahansa. Mutta oma pointtini on se että lasten hankkimisen ja "seurustelulle" jää paljon enemmän aikaa jos otan/saan itselleni naisen joka on minua sen 3-5 vuotta nuorempi. Ja kaiken lisäksi itselläni on ainakin paljon parempi naisten saanti itseäni hieman nuorempien naisten kanssa kuin oman ikäisteni tai hieman vanhempien. Usein oman ikäisilleni ja vanhemmille naisille on se miehen status (ja varallisuus) tärkeämpää kuin nuoremmille joille ei ole edes väliä on mies vakituisessa työsuhteessa vai määräaikaisessa ja asuuko hän omassa kerrostalo-osakkeessa vai vuokralla. - Samma här
Onko lapsettomia ja niitä tahtomattomia miehiä olemassakaan???Muakaan ei kauheasti kiinnosta itseni ikäiset tai vanhemmat miehet, joilla on lapsia. En erikoisemmin pidä pienistä lapsista ja ikävystyn kuoliaaksi niiden seurassa. Pitäisi olla todella erikoinen mies, että alkaisin seurustelemaan sellaisen kanssa. Nuorten miesten kohdalla taas ongelmaksi voi muodostua se, että niillä ei ole lapsia, mutta saattavat haluta. Pitää lähteä sillä mielellä liikkeelle, että suhde luultavasti katkeaa siihen, kun mies alkaa haluamaan lapsia. Ellei saisi minua houkuteltua niitä tekemään, mikä saattaa olla aikamoinen haaste.
- sir_eino
Marko.M kirjoitti:
Kysyit että " Onko lapsettomia ja niitä tahtomattomia miehiä olemassakaan???"
Olen 40 vuotias mies jolla ei ole lapsia, mutta en vielä ole täysin luopunut siitä ajatuksesta etten kohtaisi
naista jonka kanssa hankittaisiin lapsi.
En minäkään sellaista naista huoli jolla on lapset jo valmiiksi, olkoon vaikka jo omillaan asuvia, niin
ei kiitos lapsia omaaville naisille.
Vuodet vierii ja jos lähivuosina ei naista löydy, niin onhan se sitten hyväksyttävä ettei minusta
isää tullut.Mitä enemmän mulle tulee ikää sitä enemmän ajattelen että voisin ehkä olla mieluummin naisen kanssa jolla on lapset jo hankittuina. Haluan lapsia mutten välttämättä ole geneettisesti parasta mahdollista materiaalia siihen touhuun.
- juttu&homma
Samma här kirjoitti:
Muakaan ei kauheasti kiinnosta itseni ikäiset tai vanhemmat miehet, joilla on lapsia. En erikoisemmin pidä pienistä lapsista ja ikävystyn kuoliaaksi niiden seurassa. Pitäisi olla todella erikoinen mies, että alkaisin seurustelemaan sellaisen kanssa. Nuorten miesten kohdalla taas ongelmaksi voi muodostua se, että niillä ei ole lapsia, mutta saattavat haluta. Pitää lähteä sillä mielellä liikkeelle, että suhde luultavasti katkeaa siihen, kun mies alkaa haluamaan lapsia. Ellei saisi minua houkuteltua niitä tekemään, mikä saattaa olla aikamoinen haaste.
täällä!
- 30v
tuntuu oikeestaan nololle olla yhdes sillon jos ollaan samanikäsii mut toinen on lapsellisempi ns. hitaammin kehittyny (henkisesti). huomaa vaikkas sellasesta että toinen diggailee sitä musaa ja niitä leffoja jotka tuli muotiin sillon kun oli jo itse päässyt teinimeiningin yli. näis nuorisokulttuurijutuishan ihan vuodella-parilla on jo suuri merkitys :D
- Äööööö
5 vuotta saisi enintään olla vanhempi, nuorempaa en ota, ainakaa näin nuorena.Mutta kyllä tuo 5 vuotta on aika paljon, kun olen vasta 15:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530