Pelimiehen "kivitys"

sir_eino

Jos nyt leikkisi filosofia kun Facebook näyttää olevan aika tyhjä enkä ole saanut vielä aikaiseksi tunkea dvd:tä koneeseen... Nappasin ihan oman viestini tuolta toisesta ketjusta ja alan huvikseni analysoida sitä. Olen ottanut lääkärin määräämät mömmöni, mutta krapula on aika kova joten taattu idiotismi jutuissa säilyy.

Sosiologisesta tai psykologisesta näkökulmasta AT-miesten tapa solvata naisia jotka hakeutuvat seuraani edes parin keskustelupalstaviestin verran on mielenkiintoista. Se on äärimmäinen pyrkimys ohjata naisen käytöstä heille mieluisaan suuntaan ja estää naisia valitsemasta seuransa. Edes internetissä.

Olen AT-miehen mielestä vääränlainen. Koska olen vääränlainen minun kanssani ei saa leikkiä. Etenkään tytöt. Kaikki mitä sanon tai teen on väärin. Jos joku on edes yhtään samaa mieltä kanssani mistään, se pitää estää ja osoittaa että olen kaikin puolin niin väärä etten voi osata yhtään mitään oikein ja että olen kusipäärenttu josta pitää pysyä kaukana. Ai Eino on sitä mieltä että kierrätys kannattaa? Eipäs kannata, on paljon parempi että maailma hukkuu paskaan. Jos kierrätät kuten Eino tekee, sinut pitää kivittää.

Tulee muuten ihan peruskoulu mieleen.

Eli? AT-miehet väittävät että heitä syrjitään. Todellisuudessa munkaltaiset miehet joilla on ns. saumaa naisiin eivät koe tarvetta syrjiä nimenomaan AT-miehiä. Eivät he ole uhka tai kilpailija sillä tavalla millä joku toinen voi olla. Ei nainen jätä minua AT-miehen takia, se jättää minut... No, ollakseen yksin tai minua jollain tavoin paremman (= komeamman, rikkaamman, sosiaalisemman, menestyneemmän, vähemmän hullun) takia. Sellaiset miehet mulle on uhka, ei mikään nettiuhoaja.

Sen sijaan AT-miesten oma käytös? Sano helvetti kerran olleesi parisuhteessa tai saaneesi piparia niin olet joku alinta kastia oleva hyypiö, naisten mielistelijä, feministi, idiootti, pelimies, panomies, nussijamestari, nussijaverkostomies... Ties mitä. Eli oikeasti AT-mies pyrkii syrjimään ja mustamaalaamaan miehiä jotka tulevat naisten kanssa toimeen. En edes ole mikään pelimies, olen vaan mies joka ajautuu kaikenlaisiin kummiin tilanteisiin.

Ei kai tässä kirjoituksessa pointtia ole. Kunhan on tylsää. Ja nyt... Entourage!

124

1939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

"Ei kai tässä kirjoituksessa pointtia ole."

Oli siinä pointti. Pointti oli seuraava. "Olen naisten mieleinen panomies mutta en todellakaan ole mikään panomies!"

• sir_eino

Jos siinä oli pointti se koski lähinnä erikoista sosiaalista hierarkiaa. AT-mies väittää että häntä syrjitään ja että naiset ja naisten kanssa toimeen tulevat miehet ovat pahoja. Todellisuudessa kuitenkin AT-mies syrjii naisten kanssa toimeen tulevia miehiä jopa internetin keskustelupalstalla sekä tietenkin naisia. Mutta jälkimmäinen on jo kaluttu tällä palstalla. Tätä näkökulmaa ei.

AT-mies voi vielä perustella naisvihansa sillä että naiset syrjivät häntä eikä hän pääse parisuhteeseen. Miesviha on vaikeampi perustella.

• sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

Jos siinä oli pointti se koski lähinnä erikoista sosiaalista hierarkiaa. AT-mies väittää että häntä syrjitään ja että naiset ja naisten kanssa toimeen tulevat miehet ovat pahoja. Todellisuudessa kuitenkin AT-mies syrjii naisten kanssa toimeen tulevia miehiä jopa internetin keskustelupalstalla sekä tietenkin naisia. Mutta jälkimmäinen on jo kaluttu tällä palstalla. Tätä näkökulmaa ei.

AT-mies voi vielä perustella naisvihansa sillä että naiset syrjivät häntä eikä hän pääse parisuhteeseen. Miesviha on vaikeampi perustella.

Niin, ja tietenkin pyrkimys rajoittaa naisten itsemääräämisoikeutta. Se on AT-miehille tyypillistä omien havaintojeni perusteella. Omat havainnot tietenkin rajoittuvat tähän palstaan.

• sour cream
        sir_eino kirjoitti:

Niin, ja tietenkin pyrkimys rajoittaa naisten itsemääräämisoikeutta. Se on AT-miehille tyypillistä omien havaintojeni perusteella. Omat havainnot tietenkin rajoittuvat tähän palstaan.

Lutkittelu ja huorittelu on tapa kontrolloida naisia, erityisesti heidän seksikäyttäytymistään. Yritys saada naiset tuntemaan itsensä ihmisinä likaisiksi ja muuttamaan tai välttelemään irtosuhteita tästä johtuen, ts. avioliiton/parisuhteen ulkopuolella. Ennen vanhaanhan kohteena oli nimenomaan avioliiton ulkopuoliset suhteet, nitä ei saanut olla. Saadakseen seksiä piti olla naimisissa, nykyään laajentunut parisuhteen ulkopuolisiin suhteisiin. Sinkulla naisella ei saisi olla sukupuolisuhteita ollenkaan.

Tästä koituu vaan se huono puoli (osalle miehistä) että ne lutkiksi haukutut eivät välitä mitään, kun taas ne nirsot naiset nirsoilevat ja estoilevat entuudestaan, myös parisuhteessa, etteivät tule mielletyksi lutkiksi. Tämä kannattaa myös miesten tiedostaa, että kannattaako siihen naisten lutkitteluun lähteä mukaan, koska eniten tuosta moraalimuokkauksen seurauksista kärsivät itse miehet :D Seksi menee tylsäksi ja harvinaiseksi. Ihan selvästihön täällä lutkitellaan kaikkia naisia, ei vain niitä, joilla on kymmeniä miehiä.

Meni vähän näkökulmasi ohi. Näkökulmaasi en keksi muuta vastausta kuin kateus ja siitä johtuva vihamielisyys.

• sir_eino
        sour cream kirjoitti:

Lutkittelu ja huorittelu on tapa kontrolloida naisia, erityisesti heidän seksikäyttäytymistään. Yritys saada naiset tuntemaan itsensä ihmisinä likaisiksi ja muuttamaan tai välttelemään irtosuhteita tästä johtuen, ts. avioliiton/parisuhteen ulkopuolella. Ennen vanhaanhan kohteena oli nimenomaan avioliiton ulkopuoliset suhteet, nitä ei saanut olla. Saadakseen seksiä piti olla naimisissa, nykyään laajentunut parisuhteen ulkopuolisiin suhteisiin. Sinkulla naisella ei saisi olla sukupuolisuhteita ollenkaan.

Tästä koituu vaan se huono puoli (osalle miehistä) että ne lutkiksi haukutut eivät välitä mitään, kun taas ne nirsot naiset nirsoilevat ja estoilevat entuudestaan, myös parisuhteessa, etteivät tule mielletyksi lutkiksi. Tämä kannattaa myös miesten tiedostaa, että kannattaako siihen naisten lutkitteluun lähteä mukaan, koska eniten tuosta moraalimuokkauksen seurauksista kärsivät itse miehet :D Seksi menee tylsäksi ja harvinaiseksi. Ihan selvästihön täällä lutkitellaan kaikkia naisia, ei vain niitä, joilla on kymmeniä miehiä.

Meni vähän näkökulmasi ohi. Näkökulmaasi en keksi muuta vastausta kuin kateus ja siitä johtuva vihamielisyys.

Ei oikeastaan mennyt. Sama asia tuossa on kyseessä. Pyrkimys kontrolloida muita. Sosiaalinen ilmiö.

• Gordon Gekko

Yläasteelta ja lukiostahan on tuttua tosiaan nämä "pannaan ne pussauskoppiin" ja huorittelujutut. Jos joillakin synkkaa, kai siitä sitten jollekulle kateus iskee, ja aletaan tökkiä millä pystytään.

Osittain voi olla niinkin, että jostain sun mielipiteestä vain ollaan kovin sanoin eri mieltä, ei kaikki johdu jostain yleisestä inhosta tms.

"En edes ole mikään pelimies, olen vaan mies joka ajautuu kaikenlaisiin kummiin tilanteisiin."
      Ei niihin tilanteisiin yleensä vain ajauduta, kyllä sä varmaan olet aktiivisesti menemässä niihin, ja viemässä niitä eteenpäin.
      Mun mielestä pelimies on sellainen, joka valehtelee naisille jostain olennaisesta saadakseen piparia. Voi hyvin olla että et ole pelimies ainakaan mun kriteereillä.

• sour cream

Minustakin pelimieheys on sellaista, että haetaan irtoseksiä naisilta, mutta unohdetaan kertoa, että pyöritetään monia naisia samanaikaisesti, eikä ole minkäänlaista haluakaan pidempään suhteeseen sen tietyn naisen suhteen. Kuitenkin annetaan ymmärtää muuta.. eli siis käytetään kyseenalaisia ja valheellisia keinoja saada nainen sänkyyn.

Se, että naiset tykkää ja haluaa seksiä miehen kanssa ihan omaksi nautinnokseen, ei välttämättä tee miehestä pelimiestä, vaan hyvän seksikumppanin. Ja naiset tykkää miehistä, jotka tykkää naisista. Naisen halveksunta on suurin turn off ainakin omalla kohdallani.

• sir_eino

"Osittain voi olla niinkin, että jostain sun mielipiteestä vain ollaan kovin sanoin eri mieltä, ei kaikki johdu jostain yleisestä inhosta tms."

En tarkoita tätä vaan enemmänkin sellaista yleistä paheksuntaa joka tiettyjen miesten taholta kohdistuu naisiin ja miehiin joilla on naiskontakteja eli valtaosaan miehistä. Se on erikoista. Vihata nyt koko maailmaa. Ja aika hyödytöntä.

"Ei niihin tilanteisiin yleensä vain ajauduta, kyllä sä varmaan olet aktiivisesti menemässä niihin, ja viemässä niitä eteenpäin."

No joo. Ehkä joskus. Mutten tosiaan ole mikään naisten iskemiseen erikoistunut tapaus joka tietäisi jonkun hienon kaavan siitä miten naista kannattaa lähestyä. Olen vaan ja juttelen tytöille.

"Mun mielestä pelimies on sellainen, joka valehtelee naisille jostain olennaisesta saadakseen piparia. Voi hyvin olla että et ole pelimies ainakaan mun kriteereillä."

Olen ihan samaa mieltä. Ja tuolla kriteerillä en ole pelimies. En jaksa vannoa ikuista rakkautta tai vastaavaa jos en sitä tunne.

• ES

Minua on moneenkin kertaan ATM:t yrittäneet opastaa tällä palstalla, että "Eino on paha", "Säkin sit oot kohta Einon panoverkostossa". Aika huvittavaa. Ensinnäkin tämä on netti, toiseksi läppä on läppää, kolmanneksi mulla on omat aivot ja jopa oma päätösvalta.

Neljänneksi: miksi Eino on niin paha joidenkin AT-miesten mielestä? Saamaan kivitettävien joukkoonhan hänet on asetettu kuin "lutkat".

Onko niin, että Einolla on maagisia kykyjä, jokin salattu taito jolla hän lumoaa naiset: Einossa on jotain demonista... ATM-hihhulismia.

Varmaan jokaisessa miehessä on piirre, haave, jossa hän itse on oikea panomiesten panomies, saa paljon nuoria ja kauniita naisia noin vaan, nussii nussii ja nussii loputtomiin. Ihan kuten jokainen nainen haluaisi jossain sisällään olla hyvin haluttu ja saada vapaasti haluta. Nämä ovat aika alkeellisia tasoja mutta silti olemassa. Kaikkea ei aina saa! Normaali aikuinen ihminen pystyy tajuamaan sen.

On todella alkeellista sanoa sitä, mitä haluaisi ja jota ei saa tai ei ole ainakaan vielä saanut, kaikkein halveksittavammaksi roskaksi maailmassa. Ovatko jotkut ATM:t todellakin aivotoiminnaltaan apinan tasolla?

• gtwrae4zyhfsza

Läppä on läppää kirjoitat, muttet tunnista läppää kun sellaisen kohtaat. Vitsinä sua on varoiteltu Einon panoverkostosta. Vähän huumorintajua sulle ja Einolle (pannaan teidän pussauskoppiin missä voitte kehitellä sitä). En jaksa lukea kirjoitustasi ensimmäistä kappaletta pidemmälle (samoin kuin Einon aloitustakaan), koska otatte nyt itsenne niin helvetin tosissaan. Jos joku on teitä pussauskoppiin netissä laittamassa niin onhan se nyt jo vittu soikoon sen tason läppä että jos sen vakavasti otatte niin olette kaiken teihin kohdistuvan vittuilun ansainneet.

• Twin Six

"Säkin sit oot kohta Einon panoverkostossa"

Tehän asutte samassa kaupungissa? Ethän säkään ole kuin yhden iltapäiväkahvittelun päässä "verkostosta" ;D

• ES
        Twin Six kirjoitti:

"Säkin sit oot kohta Einon panoverkostossa"

Tehän asutte samassa kaupungissa? Ethän säkään ole kuin yhden iltapäiväkahvittelun päässä "verkostosta" ;D

Ajalen nykyään ratikan kyydissä tosi varovasti, etten yhtäkkiä huomaa olevani verkostossa.

• ES
        gtwrae4zyhfsza kirjoitti:

Läppä on läppää kirjoitat, muttet tunnista läppää kun sellaisen kohtaat. Vitsinä sua on varoiteltu Einon panoverkostosta. Vähän huumorintajua sulle ja Einolle (pannaan teidän pussauskoppiin missä voitte kehitellä sitä). En jaksa lukea kirjoitustasi ensimmäistä kappaletta pidemmälle (samoin kuin Einon aloitustakaan), koska otatte nyt itsenne niin helvetin tosissaan. Jos joku on teitä pussauskoppiin netissä laittamassa niin onhan se nyt jo vittu soikoon sen tason läppä että jos sen vakavasti otatte niin olette kaiken teihin kohdistuvan vittuilun ansainneet.

Ok, tervetuloa häihimme; se on sitten sellainen polygamiajuttu. Asu vapaa.

• Twin Six
        ES kirjoitti:

Ajalen nykyään ratikan kyydissä tosi varovasti, etten yhtäkkiä huomaa olevani verkostossa.

Ole varuillasi! Se voi yllättää, vähän kuin hämähäkin verkko kärpäsen...

• ES
        Twin Six kirjoitti:

Ole varuillasi! Se voi yllättää, vähän kuin hämähäkin verkko kärpäsen...

Olen perhonen, tietenkin, mutta muuten vertaus osuva.

• Me
        ES kirjoitti:

Ok, tervetuloa häihimme; se on sitten sellainen polygamiajuttu. Asu vapaa.

sulhaselle ja mosiammille Adamin ja Eevan asut, toki ihomaalaus sallitu ;)

Sitäpaitsi se on halpa samalla taiteellinen vaihtoehto, hih! :)))

• Twin Six
        ES kirjoitti:

Olen perhonen, tietenkin, mutta muuten vertaus osuva.

Joo sori, perhonen tietenkin. Taas nähtiin, kuinka AT-mies ei osaa puhua naiselle :(

• sir_eino

"Onko niin, että Einolla on maagisia kykyjä, jokin salattu taito jolla hän lumoaa naiset: Einossa on jotain demonista... ATM-hihhulismia."

Mulla on myyttinen panoverkostokyky. Ei vaan. Tulen vaan hyvin juttuun tyttöjen kanssa. Niin on aina ollut ja niin tulee varmaan aina olemaan. Kun tulee juttuun tyttöjen kanssa ja pyrkii juttelemaan monien tyttöjen kanssa joskus pääsee treffeille tai saa seksiä tai jopa tyttöystävän. Ei se sen kummempaa oikeasti ole.

"Varmaan jokaisessa miehessä on piirre, haave, jossa hän itse on oikea panomiesten panomies, saa paljon nuoria ja kauniita naisia noin vaan, nussii nussii ja nussii loputtomiin."

Ei jokainen mies tuota toivo. Itse asiassa muistelen että omassa elämässäni on ollut vain yksi pidempi vaihe kun halusin nussia tosi paljon naisia ilman sitoumuksia ja silloin olin nuori poika, vasta aloittamassa seksielämää. Joskus tietenkin pitkien parisuhteiden jälkeen on halunnut pelkkää seksiä mutta enimmäkseen olen kuitenkin etsimässä jotain vähän syvempää.

"On todella alkeellista sanoa sitä, mitä haluaisi ja jota ei saa tai ei ole ainakaan vielä saanut, kaikkein halveksittavammaksi roskaksi maailmassa. Ovatko jotkut ATM:t todellakin aivotoiminnaltaan apinan tasolla?"

Ovat.

• sir_eino

Osittain läppää, osa kirjoittajista taas on tosissaan. Tietyt yleensä sanan at-sisältävät nimimerkit sekä tietenkin Balttian mies.

Isoin osa palstan pöllöistä ei varmaan kuulu noihin at-kategorioihin. Ja kiitos. Nyt joudun naimisiin. Taas.

• also_sprach_jungfrau

No on siinä nyt ehkä vähän enemmänkin kuin muutama hassu pussauskoppivitsi kyseessä? Aika monessa ketjussa ihan muutamankin päivän sisällä olen huomannut sellaisia viittauksia, että "ei ne ujotkaan naiset ujoa ja kunnollista miestä kelpuuta, vaan ne haluaa oikeasti renttu-läpänheittäjä-nussijamestarin, kuten tällä palstallakin näkee". Toisaalta taas olen huomannut minulle ja Ellalle jo aika monta kertaa vastattavan mitätöiden tyyliin, "älä viitsi lässyttää, panomies-Einon sinäkin oikeasti haluaisit, ihan sama mitä sinä sanot".

Minusta (ja varmaan Ellastakin) on ihan yksi ja sama onko joku tuntematon ihminen laittamassa virtuaaliseen pussauskoppiin jonkun kanssa. Enemmän kismittäisi olla ilman mitään konkreettista syytä taas yksi elävä todiste naisten pahuudesta, naisten kanamaisesta yksinkertaisuudesta, kuinka naiset ihastuvat renttuihin ja joutuvat huomaamattaan ja silkkaa turhamaista typeryyttään panoverkostoihin (jopa netissä anonyymipalstan kautta! kyllä naiset osaavatkin olla idiootteja!!), blaablaablaa.

Kai sinä olet tätä palstaa lukenut muutenkin? Jollain pussauskoppivitseillä olisi aivan eri merkitys sellaisella foorumilla, jolla on ihan ok yhteishenki. Täällä se on vain yksi lisämauste isossa padallisessa yleistä naistenhalveksuntasoppaa.

• also_sprach_jungfrau
        Twin Six kirjoitti:

Joo sori, perhonen tietenkin. Taas nähtiin, kuinka AT-mies ei osaa puhua naiselle :(

Päivän panomiesvinkki: kun mokaat, vaihda puheenaihetta! Kärpäsestä voisit juohevasti kääntää keskustelun Kafkan "Muodonmuutokseen". Se oli muistaakseni sillä lukulistalla, jolla tehdään naisiin vaikutus.

• ES
        sir_eino kirjoitti:

Osittain läppää, osa kirjoittajista taas on tosissaan. Tietyt yleensä sanan at-sisältävät nimimerkit sekä tietenkin Balttian mies.

Isoin osa palstan pöllöistä ei varmaan kuulu noihin at-kategorioihin. Ja kiitos. Nyt joudun naimisiin. Taas.

Niin, kyllä osa on ollut ihan tosissaan.

• Twin Six
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

Päivän panomiesvinkki: kun mokaat, vaihda puheenaihetta! Kärpäsestä voisit juohevasti kääntää keskustelun Kafkan "Muodonmuutokseen". Se oli muistaakseni sillä lukulistalla, jolla tehdään naisiin vaikutus.

Äh, liian vaikeaa. Pitäisi varmaan tehdä niinkuin muutkin tekevät, eli katkeroitua ja alkaa suoltamaan "lutka"-viestejä tänne palstalle... ;(

• sir_eino

No on siinä nyt ehkä vähän enemmänkin kuin muutama hassu pussauskoppivitsi kyseessä? Aika monessa ketjussa ihan muutamankin päivän sisällä olen huomannut sellaisia viittauksia, että "ei ne ujotkaan naiset ujoa ja kunnollista miestä kelpuuta, vaan ne haluaa oikeasti renttu-läpänheittäjä-nussijamestarin, kuten tällä palstallakin näkee". Toisaalta taas olen huomannut minulle ja Ellalle jo aika monta kertaa vastattavan mitätöiden tyyliin, "älä viitsi lässyttää, panomies-Einon sinäkin oikeasti haluaisit, ihan sama mitä sinä sanot".

Minusta (ja varmaan Ellastakin) on ihan yksi ja sama onko joku tuntematon ihminen laittamassa virtuaaliseen pussauskoppiin jonkun kanssa. Enemmän kismittäisi olla ilman mitään konkreettista syytä taas yksi elävä todiste naisten pahuudesta, naisten kanamaisesta yksinkertaisuudesta, kuinka naiset ihastuvat renttuihin ja joutuvat huomaamattaan ja silkkaa turhamaista typeryyttään panoverkostoihin (jopa netissä anonyymipalstan kautta! kyllä naiset osaavatkin olla idiootteja!!), blaablaablaa.

Kai sinä olet tätä palstaa lukenut muutenkin? Jollain pussauskoppivitseillä olisi aivan eri merkitys sellaisella foorumilla, jolla on ihan ok yhteishenki. Täällä se on vain yksi lisämauste isossa padallisessa yleistä naistenhalveksuntasoppaa.

Kyllä. Oikeastaan kaikessa taitaa olla kyse siitä että minä olen vain yksi tekosyy lisää vihata naisia. Vain ja ainoastaan tällä palstalla pari viestiä joka siis IRL vastaisi muutaman minuutin keskustelua voidaan tulkita siksi että naiset olisivat repimässä multa housut heti jaloista jos tulisi tilaisuus.

On todella kornia väittää että näin on. Ja toisaalta on ihan ymmärrettävää että jonkun työttömän ATM:n tai Naisasialuuserin kanssa naiset eivät heitä läppää. Edes netissä.

• ES

"Enemmän kismittäisi olla ilman mitään konkreettista syytä taas yksi elävä todiste naisten pahuudesta, naisten kanamaisesta yksinkertaisuudesta, kuinka naiset ihastuvat renttuihin ja joutuvat huomaamattaan ja silkkaa turhamaista typeryyttään panoverkostoihin"

Just tuo: olla todiste naisten perimmäisestä pahuudesta ja typeryydestä... ja avuttomuudesta ja tahdottomuudesta.

• ES
        sir_eino kirjoitti:

Kyllä. Oikeastaan kaikessa taitaa olla kyse siitä että minä olen vain yksi tekosyy lisää vihata naisia. Vain ja ainoastaan tällä palstalla pari viestiä joka siis IRL vastaisi muutaman minuutin keskustelua voidaan tulkita siksi että naiset olisivat repimässä multa housut heti jaloista jos tulisi tilaisuus.

On todella kornia väittää että näin on. Ja toisaalta on ihan ymmärrettävää että jonkun työttömän ATM:n tai Naisasialuuserin kanssa naiset eivät heitä läppää. Edes netissä.

Läppää noiden kanssa? Ei. Olen huomannut että parina päivänä on tullut jotain kissaläppää työtön ATM:lle. Mua on vähän ahdistanut, ettei kai joku ajattele että mä läppäisin työtön ATM:n kanssa (koska olen jotain kommentoinut kissoihin liittyen). Se en siis ole ollut minä.

Ja ylipäätään kuka työtön ATM:n juttuja sen "keskustelukumppanien" juttuja kirjoittaa... AT-miestrollit? (Mä en ole trollannut sitten Irmaa-juttujen ja Irmaakin pyöritti sit joku muu).

Naiset tykkää miehistä jotka tykkää naisista. Niin yksinkertaista se on.
        Miten joku joka vihaa ja halveksii naisia tai kategorioi (= kontrolloi) naiset tiukasti
        voi edes kuvitella, että kukaan nainen pitäisi hänestä?

• also_sprach_jungfrau
        Twin Six kirjoitti:

Äh, liian vaikeaa. Pitäisi varmaan tehdä niinkuin muutkin tekevät, eli katkeroitua ja alkaa suoltamaan "lutka"-viestejä tänne palstalle... ;(

Höh. Olisihan se tietysti helpompaa, mutta sääli. Minä pidän sinusta, Twin Six, ja tunnen vatsanpohjassani nousevan vakaumuksen yrittää naittaa sinut ellastellalle.

• sir_eino
        ES kirjoitti:

Läppää noiden kanssa? Ei. Olen huomannut että parina päivänä on tullut jotain kissaläppää työtön ATM:lle. Mua on vähän ahdistanut, ettei kai joku ajattele että mä läppäisin työtön ATM:n kanssa (koska olen jotain kommentoinut kissoihin liittyen). Se en siis ole ollut minä.

Ja ylipäätään kuka työtön ATM:n juttuja sen "keskustelukumppanien" juttuja kirjoittaa... AT-miestrollit? (Mä en ole trollannut sitten Irmaa-juttujen ja Irmaakin pyöritti sit joku muu).

Naiset tykkää miehistä jotka tykkää naisista. Niin yksinkertaista se on.
        Miten joku joka vihaa ja halveksii naisia tai kategorioi (= kontrolloi) naiset tiukasti
        voi edes kuvitella, että kukaan nainen pitäisi hänestä?

Se kirjoittaa ne itse?

"Naiset tykkää miehistä jotka tykkää naisista. Niin yksinkertaista se on."

Näin minäkin luulen. Onko se nyt ihme että tytöt ei lämpiä jos aloittaa keskustelun siitä kuinka naiset on lutkia tai kuinka kaikki pahuus maailmassa on feministisalaliiton vika? Ei normaalit ihmiset vittu edes mieti tuollaisia asioita.

• ES

Höh. Olisihan se tietysti helpompaa, mutta sääli. Minä pidän sinusta, Twin Six, ja tunnen vatsanpohjassani nousevan vakaumuksen yrittää naittaa sinut ellastellalle.

Jees. Oikein polypolyhäät tulossa...

• Twin Six

"Minä pidän sinusta"

No huh huh! :O Arvaappa muuten monesko nainen olet, joka on sanonut mulle noin? Livenä tai tietoverkossa.

Tosin nyt kun luin muut viestisi tähän ketjuun, alkoi hävettää toi alkuperäinen läppä, jonka heitin ellalle. Jos loukkasin, niin anteeksi. :(

• The Western Cannon

Ei ole Kafka sillä listalla. Kafkalla ei tehdä vaikutusta naisiin, kuten ei Kafka eläessään tehnyt vaikutusta naisiin. Sillä listalla on vain Kundera, Eco, Bulgakov, Marquez ja ehkä Dostojevski.

• .....
        Twin Six kirjoitti:

"Minä pidän sinusta"

No huh huh! :O Arvaappa muuten monesko nainen olet, joka on sanonut mulle noin? Livenä tai tietoverkossa.

Tosin nyt kun luin muut viestisi tähän ketjuun, alkoi hävettää toi alkuperäinen läppä, jonka heitin ellalle. Jos loukkasin, niin anteeksi. :(

Naiset aina pitää miehistä jotka on harmittomia.

• also_sprach_jungfrau
        ..... kirjoitti:

Naiset aina pitää miehistä jotka on harmittomia.

Väärin. Naiset pitävät miehistä, joissa on jotain pitämisen arvoista.

• also_sprach_jungfrau
        Twin Six kirjoitti:

"Minä pidän sinusta"

En tiedä... varmaan aika mones? Muiden puolesta en voi puhua, mutta itse ainakin tarkoitin sitä.

Etkä tietenkään loukannut! Hyväntahtoisen läpän näkee mailien päähän.

• .....

Väärin. Naiset pitävät miehistä, joissa on jotain pitämisen arvoista.

Kuten harmittomuus. Se ettei miehestä ole seksuaalista uhkaa, eikä hän lutkittele. Helppohan sellaisesta on pitää.

• Twin Six

En tiedä... varmaan aika mones? Muiden puolesta en voi puhua, mutta itse ainakin tarkoitin sitä.

Etkä tietenkään loukannut! Hyväntahtoisen läpän näkee mailien päähän.

Väärin.
        Mikä luku tuleekaan nollan jälkeen?

• also_sprach_jungfrau
        ..... kirjoitti:

Kuten harmittomuus. Se ettei miehestä ole seksuaalista uhkaa, eikä hän lutkittele. Helppohan sellaisesta on pitää.

No tuota noin. Se, ettei mies ole uhka tai vihamielinen, on kyllä ihan perusvaatimus, jotta mies pääsi ei-mikään-täysidiootti-kategoriaan. Pitämiseen tarvitaan jo vähän muutakin.

• also_sprach_jungfrau
        The Western Cannon kirjoitti:

Ei ole Kafka sillä listalla. Kafkalla ei tehdä vaikutusta naisiin, kuten ei Kafka eläessään tehnyt vaikutusta naisiin. Sillä listalla on vain Kundera, Eco, Bulgakov, Marquez ja ehkä Dostojevski.

Aika lyhyt lista. Missä vaikkapa Tolstoi, Austen, Brontët, (George) Eliot, Tshehov? Kaikki aika lailla naisiin vetoavia.

• sir_eino

Aika lyhyt lista. Missä vaikkapa Tolstoi, Austen, Brontët, (George) Eliot, Tshehov? Kaikki aika lailla naisiin vetoavia.

Minäpä olen lukenut sekä Austenia (kun isosiskon kaveri johon olin rakastunut suositteli) että Brontëa kuten kuka tahansa itseään kunnioittava goottihevari. Tshehov ja Tolstoi eivät ole naisten kirjoja, tai siis näen ne aika sukupuolineutraaleina.

• also_sprach_jungfrau
        Twin Six kirjoitti:

Väärin.
        Mikä luku tuleekaan nollan jälkeen?

Mutta... miten se on mahdollista? Tämä on väärin! Pitänee aloittaa "me pidämme Twin Sixistä" -ketju!

• Gordon Gekko

Nuo ekat sattuu miestenkin käteen luontevammin kuin Brontet ja Austenit.

• The Western Cannon

Listalle ei lueta kaikki kirjoja/kirjailijoita joita naiset lukee tai joista pitää, ainoastaan sellaiset joilla on jokin maaginen kyky herättää naisissa eroottista mielenkiintoa niitä lukeneita miehiä kohtaan. Nuo luettelemasi kirjailijat ovat liian seestyneitä tähän tarkoitukseen.

• Gordon Gekko
        Gordon Gekko kirjoitti:

No niin, heti Einon piti mennä todistamaan väitettäni vastaan. Vetoan siihen, että Einolla on liikaa siskoja.

• sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

Humiseva harju on yksi suosikkikirjoistani. Ehkä nolo tunnustus mutta on se. Itkin kun luin sen ensimmäistä kertaa.

Itse asiassa... Palstan AT-miehille tekisi hyvää lukea se kirja. Kenelle tahansa miehelle.

• Twin Six

Mutta... miten se on mahdollista? Tämä on väärin! Pitänee aloittaa "me pidämme Twin Sixistä" -ketju!

Se on pitkä tarina. Ehkä kerron joskus.

• ......

No tuota noin. Se, ettei mies ole uhka tai vihamielinen, on kyllä ihan perusvaatimus, jotta mies pääsi ei-mikään-täysidiootti-kategoriaan. Pitämiseen tarvitaan jo vähän muutakin.

Uhkalla en tarkoita esim. väkivallan uhkaa, vaan sitä että miestä ei voisi kuvitella seksikumppanina. Esim. niissä paljon puhutuissa rentuissa osa jännitystä on tietty "uhka", seksuaalinen jännite, jokin lataus joka ei ole ihan harmitonta, kaverillista.

• Gordon Gekko
        sir_eino kirjoitti:

Humiseva harju on yksi suosikkikirjoistani. Ehkä nolo tunnustus mutta on se. Itkin kun luin sen ensimmäistä kertaa.

Itse asiassa... Palstan AT-miehille tekisi hyvää lukea se kirja. Kenelle tahansa miehelle.

Mäkin olen lukenut Humisevan harjun. En tosin itkenyt.

• ES
        Twin Six kirjoitti:

"Minä pidän sinusta"

Tajusin läpäksi.

• also_sprach_jungfrau
        Gordon Gekko kirjoitti:

Mäkin olen lukenut Humisevan harjun. En tosin itkenyt.

Minua itketti Humisevassa harjussa se talo. Miten vanha sukukartano voi rappeutua noin pahasti? Sydämestä ottaa.

(Siinä Fiennes/Binoche -elokuvaversiossa on muuten yksi maailman romanttisella tavalla näteimmistä soundtrackeistä: spotify:track:6O2gbq2S4K97dRSWv0kabj )

• also_sprach_jungfrau
        Twin Six kirjoitti:

Toivottavasti kerrot...

• also_sprach_jungfrau
        Twin Six kirjoitti:

Toivottavasti kerrot!

• also_sprach_jungfrau

Toivottavasti kerrot!

Ööh.

• Twin Six
        ES kirjoitti:

Tajusin läpäksi.

Joo siis pointtihan tossa oli, että Eino naisista puhuessaan saa kaiken kuulostamaan niin helpolta, tyyliin "en mä ole mikään erikoinen, mä vaan vähän juttelen tytöille ja sitten ehkä saan seksiä, just töissä yksi flirttaili mulle, bussipysäkillä juttelin yhden kanssa, panettaa, taidan pistää yhdelle vanhalle hoidolle viestiä FB:ssä" jne.

Eli ethän sinä tavallaan henkilöä tuntematta pysty perustelemaan, etteikö nappaisi sinullekin ;) Jos kerran kaikille muillekin käy.

• Twin Six

Ööh.

No, katsotaan. Minä olen vaan nykyään niin huono kynämies. Olin kyllä joskus hyvä kirjoittaja, mutta kun vuosia hakkaa pelkkää OMG LOL-tyylistä juttua nettifoorumeille (ja siitäkin puolet englanniksi), taidot ruostuvat :(

• sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

No niin, heti Einon piti mennä todistamaan väitettäni vastaan. Vetoan siihen, että Einolla on liikaa siskoja.

Minä vetoan siihen että Eino oli vielä noin viisi vuotta sitten herkkä emogootti. Ja vieläkin vähän.

• sir_eino

Minua itketti Humisevassa harjussa se talo. Miten vanha sukukartano voi rappeutua noin pahasti? Sydämestä ottaa.

(Siinä Fiennes/Binoche -elokuvaversiossa on muuten yksi maailman romanttisella tavalla näteimmistä soundtrackeistä: spotify:track:6O2gbq2S4K97dRSWv0kabj )

Elokuva on täysi raiskaus kirjalle jonka luin kun uskoin vielä romanttiseen ja elämää suurempaan rakkauteen aivan tosissani.

Tai uskon mä vieläkin, pidän sitä vain omalla kohdallani epätodennäköisenä.

• ES
        Twin Six kirjoitti:

Joo siis pointtihan tossa oli, että Eino naisista puhuessaan saa kaiken kuulostamaan niin helpolta, tyyliin "en mä ole mikään erikoinen, mä vaan vähän juttelen tytöille ja sitten ehkä saan seksiä, just töissä yksi flirttaili mulle, bussipysäkillä juttelin yhden kanssa, panettaa, taidan pistää yhdelle vanhalle hoidolle viestiä FB:ssä" jne.

Eli ethän sinä tavallaan henkilöä tuntematta pysty perustelemaan, etteikö nappaisi sinullekin ;) Jos kerran kaikille muillekin käy.

Tämä on netti ja live on live. Miten ne kohtaa ja täsmää -se on asia erikseen.

Läpänheitto ei tarkoita sitä että olisi välttämättä vitsiniekka, vaan että voi ihan vain jutella jostain. Esim. naisena miehen kanssa sillä tavoin ettei tunne itseään uhatuksi, mitätöidyksi, saati vihatuksi (tää palsta...).

Sun kanssa kai voisin heittää läppää, mutta esim. Naisasialooserin kanssa en osaa edes kuvitella sellaista enkä itse asiassa edes juttelua, edes netissä.

• also_sprach_jungfrau
        ...... kirjoitti:

Uhkalla en tarkoita esim. väkivallan uhkaa, vaan sitä että miestä ei voisi kuvitella seksikumppanina. Esim. niissä paljon puhutuissa rentuissa osa jännitystä on tietty "uhka", seksuaalinen jännite, jokin lataus joka ei ole ihan harmitonta, kaverillista.

Mielenkiintoista... seksuaalisuus uhkana? Hmm.

Minusta seksuaalisuuseen kuuluu oleellisena osana se, että tuntee olonsa mukavaksi ja turvalliseksi jonkun seurassa, eikä uhka oikein sovi kuvioihin. Mutta mistäpä minä tietäisin.

• also_sprach_jungfrau
        The Western Cannon kirjoitti:

Listalle ei lueta kaikki kirjoja/kirjailijoita joita naiset lukee tai joista pitää, ainoastaan sellaiset joilla on jokin maaginen kyky herättää naisissa eroottista mielenkiintoa niitä lukeneita miehiä kohtaan. Nuo luettelemasi kirjailijat ovat liian seestyneitä tähän tarkoitukseen.

Erotiikassa taitaa olla vähän liikaa magiaa minun makuuni. Seksuaalista uhkaa, panomiestemppuja, maagisia lukulistoja. Pitäydyn kirjoissa.

• also_sprach_jungfrau
        sir_eino kirjoitti:

Elokuva on täysi raiskaus kirjalle jonka luin kun uskoin vielä romanttiseen ja elämää suurempaan rakkauteen aivan tosissani.

Tai uskon mä vieläkin, pidän sitä vain omalla kohdallani epätodennäköisenä.

Olihan se, mutta musiikki oli kaunista, Fiennes komea ja Binoche todella kaunis.

Minä en ole ikinä nähnyt HH:ta rakkaustarinana. Aika kurjaa rakkautta!

• Twin Six
        ES kirjoitti:

Tämä on netti ja live on live. Miten ne kohtaa ja täsmää -se on asia erikseen.

Läpänheitto ei tarkoita sitä että olisi välttämättä vitsiniekka, vaan että voi ihan vain jutella jostain. Esim. naisena miehen kanssa sillä tavoin ettei tunne itseään uhatuksi, mitätöidyksi, saati vihatuksi (tää palsta...).

Sun kanssa kai voisin heittää läppää, mutta esim. Naisasialooserin kanssa en osaa edes kuvitella sellaista enkä itse asiassa edes juttelua, edes netissä.

Niinpä.

• sir_eino

Olihan se, mutta musiikki oli kaunista, Fiennes komea ja Binoche todella kaunis.

Minä en ole ikinä nähnyt HH:ta rakkaustarinana. Aika kurjaa rakkautta!

Sitähän se on. Kurjaa, epätoivoista, elämää suurempaa rakkautta. Sitä kun rakastaa toista niin paljon että on valmis tuhoamaan kaiken, myös lopulta itsensä sen rakkauden takia. Siinä on jotain kaunista. Synkällä tavalla tietenkin. Mutta pidin myös The Crow'ta rakkauselokuvana. Käsitykseni rakkaudesta on aika mielenkiintoinen.

• also_sprach_jungfrau
        Gordon Gekko kirjoitti:

Oletko muuten edes kokeillut Austenia, Gordon?

• Gordon Gekko

Oletko muuten edes kokeillut Austenia, Gordon?

Meillä oli kotona muutama Austenin kirja, ja oon lukenut ainakin jonkun lapsena. En kyllä muista minkä, mutta se ei oikein kolahtanut verrattuna kaikkiin jänniin agenttikirjoihin.

• Gordon Gekko

Erotiikassa taitaa olla vähän liikaa magiaa minun makuuni. Seksuaalista uhkaa, panomiestemppuja, maagisia lukulistoja. Pitäydyn kirjoissa.

Siis väitätkö, että vaikkapa Kundera ja Marquez eivät saa mitään värähtelemään naiseutesi ytimessä?

• also_sprach_jungfrau
        Gordon Gekko kirjoitti:

Siis väitätkö, että vaikkapa Kundera ja Marquez eivät saa mitään värähtelemään naiseutesi ytimessä?

Ei kyllä, valitettavasti. Toisaalta en ole paljon lukenut kumpaakaan. Mies, joka pitää Evelyn Waugh'sta, olisi jo ihan eri tasoa. Sitä Ylempää Ylätasoa.

• also_sprach_jungfrau
        Gordon Gekko kirjoitti:

Meillä oli kotona muutama Austenin kirja, ja oon lukenut ainakin jonkun lapsena. En kyllä muista minkä, mutta se ei oikein kolahtanut verrattuna kaikkiin jänniin agenttikirjoihin.

Ehkä pienellä Gordonilla ei ollut vielä tarpeeksi harjaantunut esteettinen silmä? Isomman Gordonin kannattaisi joskus kokeilla uudelleen...

• sir_eino

Ehkä pienellä Gordonilla ei ollut vielä tarpeeksi harjaantunut esteettinen silmä? Isomman Gordonin kannattaisi joskus kokeilla uudelleen...

Minä luin Austenia kun olin lukiossa ja keksin muutenkin kaikkea kivaa, kuten että pojat voi meikata. Keksin myös tytöt. Mutta tykkäsin kaikesta 1800-luvun kirjallisuudesta silloin. Tietenkin kaikki legendaariset kauhukirjallisuusklassikot (mm. Dracula ja Poe) mutta myös tuo romanttisempi puoli.

• Eroottinen maagikko

Ei kyllä, valitettavasti. Toisaalta en ole paljon lukenut kumpaakaan. Mies, joka pitää Evelyn Waugh'sta, olisi jo ihan eri tasoa. Sitä Ylempää Ylätasoa.

Tyypillinen hipsteri.

• Me

kaikki keinot käy :)

Eino, kyse on kilpailusta :)
      Olet vahva kilpailija ja nimenoman sen takia halutaan eliminoida :)

• sir_eino

No... Jos alkaisin syödä isompaa annosta tasaajaa niin luonto hoitaisi asian puolestani. Ei paljon tytöt kiinnostaisi... Heh.

• rtygfvbnjhgyu

Missäs kaikki inisijät ja vänkyttäjät nyt luuraavat? Einohan tarjoaa reilua taistelua, järjellistä keskustelua.

• Reipas Poikamies

En koe olevani AT enkä toisaalta myöskään pelimies. Toisaalta minun sisäiset preferenssinit ohjaavat naisvalintaani pois noiden kohderyhmien ihannoimista naistyypeistä. Tiedän asian, ja kuka vaan mies tietää jos omaa toimivat silmät. Ei ole mitään järkeä kilpailla naisista joiden perään kuolaa sata yyber supliikkia miestä.

Vasta teesinä voisin asettaa yhden naisen kantani, mutten sitä tee, koska palstalla on vastakkainasettelu ATM:ät Vs. miehet joilla on normaali taipumus käyttäytyä naisen kanssa kuten muutkin miehet. Se ei sulje pois sitä että jotkut miehet oikeasti käyttävät naisia seksiobjekteina, tavallaan ovat löytäneet "avaimen" naisten keskuudessa toimimiseen. Tästä tulee sama että ATM huutaa ja raivoaa että autolla pitäs päästä ajamaan mutta avaimet on hukassa. Sama naisten kanssa.

Se että en edes tahdo naista jonka Eino pokaa taitavalla supliikillaan sekä mielenkiintoisella naisen iskemis show'llaan, esitellen mitä mielenkiintoisempia kokeneen naistenmiehen manöövereitään, on täysin saman tekevää henkilökohtaisesti: annan olla. Ei nainen joka harrastaa bari illan päätteeksi aivotonta seksiä ole sellainen mitä minä etsin.(yleistän en jaksa väitellä naisen oikeusdesta random juttuhinsa- moni mies vaan runkrunk-moni nainen saa sen tyydytyksen random seksinä bonukseksi hyvänolon tunteen miehen hyväksynnän merkkinä). Juuri se naisen hyväksynnän saaminen on allekirjoittaneelle paljon suurempi asia sen mekaanisen seksin sijaan-joka tietysti on miehenä parhaimpia asioita.

Koska fakta on että Eino on pikku kala meressä. Eihän voi "omistaa" kaikkia naisia vaikka mitä tekisi, vaikka saakin huomiota heiltä paljon paremmin kuin moni muu palstalla. Eihän kukaan halua naistavihaavaa miestä joka halveksii ja lutkittelee naisia, ei varmana. Toisaalta tottakai nainen käsittääkseni yleensä halunnee miehen jolla on hyviä ominaisuuksia miehenä, kuten Einolla on tietyissä sektoreissa.

Sinkut palstan suurin ongelma on nämä pelkurit jotka mökästää omaa agendaansa atm-sitä, naiset tätä, miehet pelaa, H, L. Kyllä minusta mies joka pettää ja halventaa naisia vain tekemällä heidät seksi objektsi (naisen tietämättä), on jotain muuta kuin "ihailtu menestyjä". Okei menestyjä kyllä jos "saaminen" on se ainut kriteeri miehelle jolla miehuutta koetetaan mitata, mutta naurahdan ääneen että ei se saaminen hyvää aviomiestä miehestä tee. Varmaan kiva iskä tuollainen "auervaaran perillinen mies" naisen lapselle? Tai mistä minä tiedän, ei kuulosta vakaalta parisuhteelta joskin en sitä väitä ettei niin voisi onnistua. Kiitos ja anteeks.

• sir_eino
        Reipas Poikamies kirjoitti:

En koe olevani AT enkä toisaalta myöskään pelimies. Toisaalta minun sisäiset preferenssinit ohjaavat naisvalintaani pois noiden kohderyhmien ihannoimista naistyypeistä. Tiedän asian, ja kuka vaan mies tietää jos omaa toimivat silmät. Ei ole mitään järkeä kilpailla naisista joiden perään kuolaa sata yyber supliikkia miestä.

Vasta teesinä voisin asettaa yhden naisen kantani, mutten sitä tee, koska palstalla on vastakkainasettelu ATM:ät Vs. miehet joilla on normaali taipumus käyttäytyä naisen kanssa kuten muutkin miehet. Se ei sulje pois sitä että jotkut miehet oikeasti käyttävät naisia seksiobjekteina, tavallaan ovat löytäneet "avaimen" naisten keskuudessa toimimiseen. Tästä tulee sama että ATM huutaa ja raivoaa että autolla pitäs päästä ajamaan mutta avaimet on hukassa. Sama naisten kanssa.

Se että en edes tahdo naista jonka Eino pokaa taitavalla supliikillaan sekä mielenkiintoisella naisen iskemis show'llaan, esitellen mitä mielenkiintoisempia kokeneen naistenmiehen manöövereitään, on täysin saman tekevää henkilökohtaisesti: annan olla. Ei nainen joka harrastaa bari illan päätteeksi aivotonta seksiä ole sellainen mitä minä etsin.(yleistän en jaksa väitellä naisen oikeusdesta random juttuhinsa- moni mies vaan runkrunk-moni nainen saa sen tyydytyksen random seksinä bonukseksi hyvänolon tunteen miehen hyväksynnän merkkinä). Juuri se naisen hyväksynnän saaminen on allekirjoittaneelle paljon suurempi asia sen mekaanisen seksin sijaan-joka tietysti on miehenä parhaimpia asioita.

Koska fakta on että Eino on pikku kala meressä. Eihän voi "omistaa" kaikkia naisia vaikka mitä tekisi, vaikka saakin huomiota heiltä paljon paremmin kuin moni muu palstalla. Eihän kukaan halua naistavihaavaa miestä joka halveksii ja lutkittelee naisia, ei varmana. Toisaalta tottakai nainen käsittääkseni yleensä halunnee miehen jolla on hyviä ominaisuuksia miehenä, kuten Einolla on tietyissä sektoreissa.

Sinkut palstan suurin ongelma on nämä pelkurit jotka mökästää omaa agendaansa atm-sitä, naiset tätä, miehet pelaa, H, L. Kyllä minusta mies joka pettää ja halventaa naisia vain tekemällä heidät seksi objektsi (naisen tietämättä), on jotain muuta kuin "ihailtu menestyjä". Okei menestyjä kyllä jos "saaminen" on se ainut kriteeri miehelle jolla miehuutta koetetaan mitata, mutta naurahdan ääneen että ei se saaminen hyvää aviomiestä miehestä tee. Varmaan kiva iskä tuollainen "auervaaran perillinen mies" naisen lapselle? Tai mistä minä tiedän, ei kuulosta vakaalta parisuhteelta joskin en sitä väitä ettei niin voisi onnistua. Kiitos ja anteeks.

"Se että en edes tahdo naista jonka Eino pokaa taitavalla supliikillaan sekä mielenkiintoisella naisen iskemis show'llaan, esitellen mitä mielenkiintoisempia kokeneen naistenmiehen manöövereitään, on täysin saman tekevää henkilökohtaisesti: annan olla."

Et sinä tiedä miten pokaan naisia. Oikeastaan kuvauksesi ei ole kovinkaan osuva. Olen aika luonnostaan sitä mitä olen ja se vetoaa sitten joihinkin naisiin.

"Ei nainen joka harrastaa bari illan päätteeksi aivotonta seksiä ole sellainen mitä minä etsin."

No tuota... Onhan niitä muunkinlaisia naisia enkä ainakaan minä pane lähellekään aina naista samana iltana kun tutustun. En ole pannut humalassa yhtään kenenkään kanssa pitkään aikaan. Krapulassa kyllä. Ei paljon kiinnosta panna kun pää ei pelitä ollenkaan. Suukottelua ja halailua ja hyväilyä voi kyllä harrastaa kännissä.

"(yleistän en jaksa väitellä naisen oikeusdesta random juttuhinsa- moni mies vaan runkrunk-moni nainen saa sen tyydytyksen random seksinä bonukseksi hyvänolon tunteen miehen hyväksynnän merkkinä)."

Eli naisten ei pitäisi harrastaa seksiä koska moni mies joutuu runkkaamaan? Tämä on ehkä mielenkiintoisin väite ketjussa tähän mennessä johtuen siitä että siinä ei ole logiikkaa. Jos joku ei saa se ei tarkoita sitä että muiden pitäisi olla saamatta siksi että joku ei saa.

"Juuri se naisen hyväksynnän saaminen on allekirjoittaneelle paljon suurempi asia sen mekaanisen seksin sijaan-joka tietysti on miehenä parhaimpia asioita."

Kyllä se kaikille miehille on. Useimmat etsivät rakkautta ja parisuhdetta. Mutta sitä ei ole aina tarjolla, syystä tai toisesta. Mun tapauksessa syy on ilmiselvä. Vaikeahko, krooninen mielenterveysongelma enkä silti suostu luopumaan siitä toiveesta että haluan naisen jota rakastan. Niin. Jos tyytyisin kehen vaan, olisin parisuhteessa.

"Sinkut palstan suurin ongelma on nämä pelkurit jotka mökästää omaa agendaansa atm-sitä, naiset tätä, miehet pelaa, H, L."

Kyllä. Tämä on typerää. Tästä olen aivan samaa mieltä.

"Kyllä minusta mies joka pettää ja halventaa naisia vain tekemällä heidät seksi objektsi (naisen tietämättä), on jotain muuta kuin "ihailtu menestyjä". Okei menestyjä kyllä jos "saaminen" on se ainut kriteeri miehelle jolla miehuutta koetetaan mitata, mutta naurahdan ääneen että ei se saaminen hyvää aviomiestä miehestä tee. Varmaan kiva iskä tuollainen "auervaaran perillinen mies" naisen lapselle? Tai mistä minä tiedän, ei kuulosta vakaalta parisuhteelta joskin en sitä väitä ettei niin voisi onnistua. Kiitos ja anteeks."

Se että saa seksiä ei edellytä ainakaan minulta valehtelua. Mun ei todellakaan tarvitse halventaa tai valehdella naiselle jotta pääsisin punkkaan. Eikä tarvitse käyttää ketään hyväkseen. Jos miehen kokemus on että sellaiset miehet joilla on sinkkuelämässä seksiä tekevät tätä, se kertoo kyllä mun mielestä aika paljon siitä väitteen esittäjästä. Eli siitä että väitteen esittäjä on mies joka ei saa naiselta läheisyyttä ja seksiä ilman valheita.

Ja isäpuolena väitän olevani ihan helvetin onnistunut tapaus. Parempi kun se "kunnon mies" joka sillä exällä nykyään on. Ainakin muksu on ilmaissut useasti ettei pidä kyseisestä miehestä ollenkaan ja että toivoisi minut takaisin. Se on surullista. Sen lapsen kannalta. Ja tiedän että exäkin taitaa olla siihen mieheen jo ihan kypsä koska siitä huolimatta että se on ns. vakaa tyyppi joka ei varmasti ole pannut puolta kylää se ei vaan osaa olla lapsen kanssa ja on lapselle jopa tyly joskus. Ei se seksielämä siis tee huonoa isää tai isäpuolta, kyllä se lähtee ihan muista asioista. Jos on empatiakyvyltään samalla tasolla kun iso osa palstan mieskirjoittajista niin ei sitä kovin hyvä isukki ole.

• käytetty on käytetty

johtuu siitä että mitä enemmän pelimies nussii ja käyttää naisia niin sitä suurempi todennäköisyys, että sitten aikanaan ATM saa ties monenko miehen nussiman lutkan naisekseen. Koita siinä sitten hymyillä.

• sir_eino

No nussi ite niitä naisia niin ei enää pian haittaa naisen aiemmat seikkailut. Oli taas niin vaikeaa...

• ...

Tää eino on oikeesti atm joka esittää olevansa ytm.
      Oikea YTM nussii naisia eikä tuhlaa aikaansa sinkut palstaan

• hard ball

napoleon-syndroomasta kärsivä AT-pikkumies, joka yrittää päteä iskemällä ja nussimalla rumia/YH/vanhoja AT-naisia.

• sir_eino

En väitä olevani YTM. Olen krapulainen mielenterveyspotilas joka saa joskus seksiä. Jos olisin YTM, onnistuisin ihmissuhteissani paremmin enkä lähinnä vain tuhlaisi elämääni roikkumalla Facessa ja pokailemalla naisia kantakapakassa.

• Eino Fan Club
        sir_eino kirjoitti:

En väitä olevani YTM. Olen krapulainen mielenterveyspotilas joka saa joskus seksiä. Jos olisin YTM, onnistuisin ihmissuhteissani paremmin enkä lähinnä vain tuhlaisi elämääni roikkumalla Facessa ja pokailemalla naisia kantakapakassa.

Juuri näin! On panokeisarin perustaktiikkaa, että kiistää olevansa YTM. Naista nimittäin vituttaa, jos mies kertoo olevansa taitava naisten käsittelijä. Oikea tapa esittää asia naisille on juuri tuo Einon selitys: Minä vain suhtaudun naisiin luontevasti ja jotenkin sitten ajaudun usein seksiinkin, mutta en ihan itsekään tiedä, miten se tapahtuu, nämähän on niitä kemiajuttuja. Ajopuuteoriaan voi nainen samastua. Eino kertoo ajopuuteorian -> nainen sympatiseeraa -> naisen pikkupöksyt kostuvat -> Eino saa.

• also_sprach_jungfrau

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, se ei ole mikään kovin suuri yllätys, ettei palstan miesenemmistö sinusta pidä. Itsekin olet monta kertaa sanonut, että tulet paremmin toimeen naisten kanssa, ja tällä palstallahan se dynamiikka näkyy aika hyvin. Äijien mielestä et ole tarpeeksi äijä, mutta naiset tykkää jutella kanssasi kuitenkin, ja sitten äijille iskeekin katkeruus siitä, että "herkkä vegebodari" jotenkin "vetoaa naisiin", minkä täytyy johtua siitä, että (a) Eino on ammattilaisluokan panomies, jolla ei ole omaa persoonallisuutta, vaan joka on rakennettu tekaistuista, mahdollisimman naisiin vetoavista palikoista, ja tietysti siitä että (b) naiset ovat tyhmiä.

Tavallaan ymmärrän kyllä niiden "kateellistenkin" näkökulmaa. Aika monesti sinun neuvoistasi ja kannustuksestasi saa sellaisen mielikuvan, että "ennen minäkin olin tuollainen luuseri, mutta sitten minusta tuli tällainen nussijamestari". Et varmasti tarkoita sitä niin, mutta kannattaa muistaa, että kun itsetunto on jossain asiassa alhaalla, niin silloin näkee helpommin loukkauksia sielläkin, missä niitä ei ole.

Toinen asia, joka varmaan käy monien hermoille, on taipumuksesi kääntää kaikki puheenaiheet (a) itseesi, ja/tai (b) seksiin. Tuo (a)-kohta on sikäli kinkkinen, että yleensä harva ihminen osaa kommentoida järkevästi jotain aihetta käyttämättä omaa kokemuspohjaa avuksi, ja on itse asiassa rehellisempää puhua omien esimerkkien kanssa kuin yleistää omien kokemusten pohjalta kertomatta niistä suoraan. Mutta itsestään paljon puhuminen on kuitenkin tässä (ja aika monessa?) kulttuurissa tietynlainen tabu. Esimerkiksi ihminen, joka sanoo usein "minun mielestäni...", on rehellinen eikä yritä yleistää omia mielipiteitään universaaliksi totuudeksi: mutta aika moni kuulija huomaa vain sen "MINÄ" -toiston, ja päättelee siitä, että puhuja on itsekeskeinen. Aika hankalaa.

(Tuo (b)-kohta onkin sitten vähän hassu: muistaakseni et puhunut näin paljon seksistä silloin kun aloit tänne kirjoittelemaan - silloin kun pidin sinua tarpeeksi fiksuna naittaakseni sinut Ei se satulle. Mikäköhän muuttui?)

Sitten vähän tuosta naisnäkökulmasta... Pahoittelen jo etukäteen, että puhun Ellankin puolesta, mutta kun me ollaan kuitenkin palstan viralliset nössöneitsytnaiset, niin tuntuu ihan sopivalta yleistää meistä molemmista. Me olemme jutelleet ja vitsailleet palstalla Einon kanssa, ja jotenkin looginen (?) päätelmä siitä on, että me olemme täysin Einon lumoissa ja että meillä on jo toinen jalka kiinni nussimisverkossa. Pelkästään siis se, että olemme jutelleet palstalla, monien mielestä jotenkin todistaa kaikki heidän pahimmat epäilyksensä siitä, että kaikki naiset - jopa nössöt sellaiset - haluavat tietysti läpänheittäjä-nussijamestarin, ja ATM-parat jäävät taas kerran lehdelle soittelemaan.

Mutta miksiköhän palstan naiset juttelevat Einon kanssa ystävällismielisesti? Siksi, että Eino juttelee heille/meille ystävällismielisesti. Aika yksinkertaista loppujen lopuksi: niin metsä vastaa jne. Väittelyilläkin on palstalla sijansa, mutta Eino ei haasta riitaa, vaan on ihan leppoisaa virtuaaliseuraa. Flirttailee ehkä turhan paljon, mutta se on kuitenkin harmittomampi ja helpommin siedettävä "vika" kuin se, että on vihamielinen. Sen lisäksi Eino puhuu (no, okei kirjoittaa) PALJON. Vastaa nopeasti ja on välillä vähän turhankin avomielinen. Totta kai sellaisen kanssa, joka juttelee paljon, tulee joteltua enemmän. Juttujen määrän takia Einolla on myös palstalla selkeämpi persoonallisuus kuin muilla - persoonallisuus, josta jotkut tykkää, ja jotkut eivät voi sietää.

Mitä jos palstan nurisevat miehet ajattelisivat vähemmän sitä, miksi Eino "vetoaa naisiin jopa palstalla! jopa kokemattomiin naisiin!! kaikki ne on samanlaisia!!!11!!1!", ja enemmän sitä, miksi Einon kanssa on niin helppo pälättää ja miksi useimpien palsta-"ATM":ien kanssa ihan perusjuttelukin on yleensä niin vaikeaa?

Kysymys kuuluukin: kuinka usein useimmat palsta-"ATM":t vastaavat oma-aloitteisesti naispuoliselle kirjoittelijalle muuta kuin tylyttääkseen tai vähätelläkseen?

(Laitoin "ATM":n sitaattimerkkeihin, koska nykyään ihan tosissani vihaan koko termiä. Pitäkää itseännä alempitasoisina jos haluatte, mutta minä en suostu sanomaan ketään alemman luokan ihmiseksi.)

• sir_eino

"Äijien mielestä et ole tarpeeksi äijä, mutta naiset tykkää jutella kanssasi kuitenkin, ja sitten äijille iskeekin katkeruus siitä, että "herkkä vegebodari" jotenkin "vetoaa naisiin", minkä täytyy johtua siitä, että (a) Eino on ammattilaisluokan panomies, jolla ei ole omaa persoonallisuutta, vaan joka on rakennettu tekaistuista, mahdollisimman naisiin vetoavista palikoista, ja tietysti siitä että (b) naiset ovat tyhmiä."

Repesin. Mutta luulen että naiset vaan tykkäävät miehistä joilla on tunne-elämä johon kuuluu muutakin kun vihan tunteita.

"Et varmasti tarkoita sitä niin, mutta kannattaa muistaa, että kun itsetunto on jossain asiassa alhaalla, niin silloin näkee helpommin loukkauksia sielläkin, missä niitä ei ole."

En tarkoita sitä. Minä pidän itseäni ihan täytenä luuserina. Samaistun muihin samanlaisiin. Olen kuitenkin realisti. Tiedän miksi en ole jäänyt kokemattomaksi naisten kanssa. Se on vaatinut sosiaalisen rohkeuden hankkimista.

"Toinen asia, joka varmaan käy monien hermoille, on taipumuksesi kääntää kaikki puheenaiheet (a) itseesi, ja/tai (b) seksiin."

Ai niin. Se. Se johtuu siitä että olen itsekeskeinen ja kestokiimassa. Kun aloin kirjoitella tänne, söin tasaajia säännöllisesti ja halut oli paremmin hanskassa. Sitten se jotenkin lähti hanskasta.

"Pelkästään siis se, että olemme jutelleet palstalla, monien mielestä jotenkin todistaa kaikki heidän pahimmat epäilyksensä siitä, että kaikki naiset - jopa nössöt sellaiset - haluavat tietysti läpänheittäjä-nussijamestarin, ja ATM-parat jäävät taas kerran lehdelle soittelemaan."

Juuri tämä onkin niin hupaisaa. Ei teistä kumpikaan kai oikeasti tai toivottavasti ole minuun syvällisen rakastunut.

"Sen lisäksi Eino puhuu (no, okei kirjoittaa) PALJON."

No ku mie oon täällä nykyään aina kun olen Facebookissakin. Ja siellähän mä illat roikun, missäs muualla? Tämä on ihan helvetin nolo tunnustus mutta näin vaan on. Ei kolmekymppisellä sinkkumiehellä ole mahdollisuutta luurata kavereilla joka ilta arkena puolille öin kuten nuorempana. Tyttöystävää ei ole. Ne seksisuhteet mitä mulla on nyt viime viikkoina olleet ovat taas sellaisia joiden kanssa en vietä öitä vaan lähinnä alkuillasta muutaman tunnin, sitten kotiin syömään ja nettiin tai telkkaria. Minä en yksinkertaisesti tiedä mitä muuta tekisin joskus kymmenen tai yhdeksän jälkeen illalla kun nettaisin. Pelaisin tietokonetta, katsoisin leffoja tai lukisin varmaan mutta nyt ei ole ollut keskittymiskykyä.

Kirjoitin kyllä paljon vähemmän alkuvuodesta kun tapailin sitä yhtä tyttöä.

Mutta... Nytkin mun sosiaaliset kontaktit on kolmen fb-chatin varassa. Siis juttelen parhaillaan myös siellä.

"Mitä jos palstan nurisevat miehet ajattelisivat vähemmän sitä, miksi Eino "vetoaa naisiin jopa palstalla! jopa kokemattomiin naisiin!! kaikki ne on samanlaisia!!!11!!1!", ja enemmän sitä, miksi Einon kanssa on niin helppo pälättää ja miksi useimpien palsta-"ATM":ien kanssa ihan perusjuttelukin on yleensä niin vaikeaa?"

Näin tulet pelimieheksi suomi24-palstalla? Kirjoitan kirjan.

• Mixed Bag

Ei ITSEKESKEISYYS mikään tabu ole.
        Vaan ihan tosiasia esimerkiksi Einon kohdalla.

Tyyppi on about 15-vuotiaan henkisellä tasolla ja jauhaa koko ajan seksifantasioitaan ja juttujaan joista puolet ei ole totta.

Loppu on valitusta ja rönkötystä mitä on tehnyt.

Einon ainut "persoonallisuus" on se että hän on vegebodarinussijasosiaalisenmediansuurkuluttaja ja tätä hän jaksaa jauhaa illasta toiseen.

Ei tuota tyyppiä normaalielämässä kestäisi kaverina edes hetkeä ja nähtävästi naisetkaan eivät kestä.
        Se mitä miehet ja AT-miehet ihmettelee on se että mikä vittu tuollaisessa narsistissa kiihottaa.

Mutta kun sua kiihottaa niin sinä varmaan selität asian heille.

• also_sprach_jungfrau
        Mixed Bag kirjoitti:

Ei ITSEKESKEISYYS mikään tabu ole.
        Vaan ihan tosiasia esimerkiksi Einon kohdalla.

Tyyppi on about 15-vuotiaan henkisellä tasolla ja jauhaa koko ajan seksifantasioitaan ja juttujaan joista puolet ei ole totta.

Loppu on valitusta ja rönkötystä mitä on tehnyt.

Einon ainut "persoonallisuus" on se että hän on vegebodarinussijasosiaalisenmediansuurkuluttaja ja tätä hän jaksaa jauhaa illasta toiseen.

Ei tuota tyyppiä normaalielämässä kestäisi kaverina edes hetkeä ja nähtävästi naisetkaan eivät kestä.
        Se mitä miehet ja AT-miehet ihmettelee on se että mikä vittu tuollaisessa narsistissa kiihottaa.

Mutta kun sua kiihottaa niin sinä varmaan selität asian heille.

No, netissä näkyy aika paljon narsismia nykyään, ja sitäkin enemmän ihan perustason omannavanympärilläpyörimistä. N. 95% prosenttia tämän palstan kävijöistä ovat omannavanympärilläpyörijöitä. Et ehkä huomaa, koska useimmat eivät ärsytä sinua tarpeeksi.

Sitä paitsi olen sanonut itsekin monta kertaa, että seksijutut ovat aika rasittavia. Mutta puhuu Eino paljon muustakin, jopa ihan asiaa; ilmeisesti vaan luet mieluummin ne seksijutut?

"Mutta kun sua kiihottaa niin sinä varmaan selität asian heille."

No joo, tämä on just tätä. Sori, olen niin kiihottunut pelkästä Einon läsnäolosta, että minun kanssani ei kannata edes keskustella. Sikäli hyvä siis, että sinä olet jo päättänyt, mitä mieltä minä olen.

• sir_eino

No, netissä näkyy aika paljon narsismia nykyään, ja sitäkin enemmän ihan perustason omannavanympärilläpyörimistä. N. 95% prosenttia tämän palstan kävijöistä ovat omannavanympärilläpyörijöitä. Et ehkä huomaa, koska useimmat eivät ärsytä sinua tarpeeksi.

Sitä paitsi olen sanonut itsekin monta kertaa, että seksijutut ovat aika rasittavia. Mutta puhuu Eino paljon muustakin, jopa ihan asiaa; ilmeisesti vaan luet mieluummin ne seksijutut?

No joo, tämä on just tätä. Sori, olen niin kiihottunut pelkästä Einon läsnäolosta, että minun kanssani ei kannata edes keskustella. Sikäli hyvä siis, että sinä olet jo päättänyt, mitä mieltä minä olen.

"No, netissä näkyy aika paljon narsismia nykyään, ja sitäkin enemmän ihan perustason omannavanympärilläpyörimistä. N. 95% prosenttia tämän palstan kävijöistä ovat omannavanympärilläpyörijöitä. Et ehkä huomaa, koska useimmat eivät ärsytä sinua tarpeeksi."

Anonymiteetti sen mahdollistaa. En voi olla näin itsekeskeinen enkä näin seksikeskeinen IRL. Täällä voin. Voin kirjoittaa asioita mistä ei tule siellä puhuttua. Sama pätee olettaakseni moniin muihin kirjoittajiin. Täällä voi puhua asioista mistä ei voi puhua muualla. Iso osa sellaisista asioista liittyy omaan itseen. Sitä on tiettyjen rajoitteiden vanki.

"No joo, tämä on just tätä. Sori, olen niin kiihottunut pelkästä Einon läsnäolosta, että minun kanssani ei kannata edes keskustella. Sikäli hyvä siis, että sinä olet jo päättänyt, mitä mieltä minä olen."

Oletko? No ei vaan. Mielestäni tämän Mixed Bagin vastaus mitä oivallisimmalla tavalla vahvisti aloitusviestini väittämän. Tai väittämät. Sosiaalinen kontrolli myös netissä tapahtuu mustamaalaamalla henkilö X ja tämän jälkeen syyllistämällä tämän kanssa tekemisissä oleva henkilö sillä että mitä vittua sä nyt ton kanssa... Lisätään mielellään perään vielä liioiteltu tai perätön väite henkilöiden välisestä suhteesta.

Hitto, olisin hyvä sosiologi.

• Mixed Bag

"No, netissä näkyy aika paljon narsismia nykyään, ja sitäkin enemmän ihan perustason omannavanympärilläpyörimistä. N. 95% prosenttia tämän palstan kävijöistä ovat omannavanympärilläpyörijöitä. Et ehkä huomaa, koska useimmat eivät ärsytä sinua tarpeeksi."

Ehkä, en lue palstaa tarpeeksi.

Eino on samanlainen ruikuttaja plus omakehuhaiseepierulla kuin joku muu näistä ATM pelleistä.

"Sitä paitsi olen sanonut itsekin monta kertaa, että seksijutut ovat aika rasittavia. Mutta puhuu Eino paljon muustakin, jopa ihan asiaa; ilmeisesti vaan luet mieluummin ne seksijutut?"

Kysymys ei ole mistään seksijutuista vaan "MINÄ MINÄ MINÄ" asenteesta.
        Osais edes yhden lauseen puhua jostakin muusta lähteestä.

"No joo, tämä on just tätä. Sori, olen niin kiihottunut pelkästä Einon läsnäolosta, että minun kanssani ei kannata edes keskustella. Sikäli hyvä siis, että sinä olet jo päättänyt, mitä mieltä minä olen. "

Vaikuttais siltä.

En yleensäkään jaksa keskustella täällä, mutta oli vähän pakko kommentoida tämän narsistin avautumista kerrankin että häntä vainottaisiin joukolla täällä "ILMAN HYVÄÄ SYYTÄ". :D

• also_sprach_jungfrau
        Mixed Bag kirjoitti:

Ehkä, en lue palstaa tarpeeksi.

Eino on samanlainen ruikuttaja plus omakehuhaiseepierulla kuin joku muu näistä ATM pelleistä.

"Sitä paitsi olen sanonut itsekin monta kertaa, että seksijutut ovat aika rasittavia. Mutta puhuu Eino paljon muustakin, jopa ihan asiaa; ilmeisesti vaan luet mieluummin ne seksijutut?"

Kysymys ei ole mistään seksijutuista vaan "MINÄ MINÄ MINÄ" asenteesta.
        Osais edes yhden lauseen puhua jostakin muusta lähteestä.

"No joo, tämä on just tätä. Sori, olen niin kiihottunut pelkästä Einon läsnäolosta, että minun kanssani ei kannata edes keskustella. Sikäli hyvä siis, että sinä olet jo päättänyt, mitä mieltä minä olen. "

Vaikuttais siltä.

En yleensäkään jaksa keskustella täällä, mutta oli vähän pakko kommentoida tämän narsistin avautumista kerrankin että häntä vainottaisiin joukolla täällä "ILMAN HYVÄÄ SYYTÄ". :D

Okei, voi olla ruikuttaja. Itsekin olen ruikuttaja, joten en voi siitä ketään syyllistää. Eino on ollut minulle aina ihan ystävällinen (toisin kuin suurin osa palstan muusta miespopulaatiosta), ja olen ystävällinen takaisin. En ole aina samaa mieltä Einon kanssa, en todellakaan, mutta mitäs siitä. Tiedätkö, ihmisten kanssa voi keskustella ihquttelematta ihan kaikkea, mitä niiden suusta (näppäimistöltä) tulee?

Minun mielestäni pelkästään Eino-aiheiset ketjut ovat hölmöjä (sori, Eino), mutta tätä oli pakko kommentoida, koska siinä on se naisnäkökulma mukana. Sanoit, että siinä ei ole mitään väärää, jos kiihottuu Einosta. No ei varmaan olekaan. Se taas sitävastoin ärsyttää ja/tai naurattaa, että joku luulee palstakirjoittelun perusteella ihan oikeasti tietävänsä, mistä minä (tai vaikkapa Ella) olisin kiinnostunut, mistä kiihottuisin, mitä minä toivoisin tai ajattelisin. Kukaan ei tiedä, sitten yhtään. Hassunhauskat pussauskoppivitsit sikseen, mutta sinäkin tunnut ihan tosissasi luulevan tietäväsi - ja sen perusteella mitätöivän, mitä sanon, sillä enhän voi puhua millään tavalla rationaalisesti, koska piehtaroin hillitsemättömässä einonhimossa.

• sir_eino

Okei, voi olla ruikuttaja. Itsekin olen ruikuttaja, joten en voi siitä ketään syyllistää. Eino on ollut minulle aina ihan ystävällinen (toisin kuin suurin osa palstan muusta miespopulaatiosta), ja olen ystävällinen takaisin. En ole aina samaa mieltä Einon kanssa, en todellakaan, mutta mitäs siitä. Tiedätkö, ihmisten kanssa voi keskustella ihquttelematta ihan kaikkea, mitä niiden suusta (näppäimistöltä) tulee?

Minun mielestäni pelkästään Eino-aiheiset ketjut ovat hölmöjä (sori, Eino), mutta tätä oli pakko kommentoida, koska siinä on se naisnäkökulma mukana. Sanoit, että siinä ei ole mitään väärää, jos kiihottuu Einosta. No ei varmaan olekaan. Se taas sitävastoin ärsyttää ja/tai naurattaa, että joku luulee palstakirjoittelun perusteella ihan oikeasti tietävänsä, mistä minä (tai vaikkapa Ella) olisin kiinnostunut, mistä kiihottuisin, mitä minä toivoisin tai ajattelisin. Kukaan ei tiedä, sitten yhtään. Hassunhauskat pussauskoppivitsit sikseen, mutta sinäkin tunnut ihan tosissasi luulevan tietäväsi - ja sen perusteella mitätöivän, mitä sanon, sillä enhän voi puhua millään tavalla rationaalisesti, koska piehtaroin hillitsemättömässä einonhimossa.

Eino on kiltti ja ystävällinen poika.

Eikä tästä oikeasti pitänyt tulla mikään minua käsittelevä ketju, tykkään vain käyttää itseäni esimerkkinä. Se on ainakin reilua.

Ja toi kaveri jolle vastasit taitaa olla sellainen jolla ei ole kaikki muumit laaksossa joten turhaan väittelet.

• Mixed Bag
        sir_eino kirjoitti:

Eino on kiltti ja ystävällinen poika.

Eikä tästä oikeasti pitänyt tulla mikään minua käsittelevä ketju, tykkään vain käyttää itseäni esimerkkinä. Se on ainakin reilua.

Ja toi kaveri jolle vastasit taitaa olla sellainen jolla ei ole kaikki muumit laaksossa joten turhaan väittelet.

Sulla taas ei ole kuin yksi muumi siellä laaksossa ja sen nimi on eino.

• Mixed Bag

No siis esitin asian sinun kiihottumisesta provosoivasti. Minulle on kuule ihan sama miten asia oikeasti on.
        Ongelma tässä on se että sinä tietyllä tavalla ruokit tuota narsismia. Einon narsimia siis.

Nyt hän jopa väittää että ketjun joka on hänen tekemänsä hänestä itsestään ei pitänyt käsitellä häntä itseään vaan nähtävästi kaikkia muita jotka ajattelevat hänestä jotain.

Voiko olla narsistisempaa?

• sir_eino
        Mixed Bag kirjoitti:

No siis esitin asian sinun kiihottumisesta provosoivasti. Minulle on kuule ihan sama miten asia oikeasti on.
        Ongelma tässä on se että sinä tietyllä tavalla ruokit tuota narsismia. Einon narsimia siis.

Nyt hän jopa väittää että ketjun joka on hänen tekemänsä hänestä itsestään ei pitänyt käsitellä häntä itseään vaan nähtävästi kaikkia muita jotka ajattelevat hänestä jotain.

Voiko olla narsistisempaa?

Yleensä yritän vältellä keskustelua ihmisen kanssa jolla on vaikea lukihäiriö näin internetin välityksellä mutta... Se ajatus ei ollut minä tai mielipiteet minusta vaan ihan yleisesti ilmiö jossa AT-miehet ja miksei muutkin miehet pyrkivät suuntaamaan naisten pariutumisvalintoja ja jopa heidän käymiään keskusteluja itselleen mieleiseen suuntaan. Ketjun osa-asiasisältö on napattu eräästä tyhjänpäiväisestä ketjusta enkä alkanut editoida sitä persoonapronominineutraaliin suuntaan. Olisi ehkä pitänyt.

Mutta turha tätä on selittää kun ilmeisesti tiedät minua paremmin mitä ajattelet ja jungfrauta paremmin mikä häntä kiihottaa. Kai sillekin joku hieno populaaripsykologinen termi on. Vainoharha?

• Nusnusmaster

Ihan hyvää rationalisointia mutta kyllä ne jungfraun ja ellastellan juttelut Einolle on ollut ainakin joskus jotain muutakin kuin vain juttelua. Selkeää flirttailua ja sen sellaista. Leikkimielistä piiskaamista ja väkisinmakaamista ja ties mitä. Heh heh. Aika viatonta touhua?

• m30.

Jaaha, Eino-ketju.

• 13

Iha vihreenä!

• hehheeehh

Carrie-lookalikes-mentalylikes skrivaa eikalle,miksei sulle?Ethän oo pinnallinen,ethän?

• m30.
        13 kirjoitti:

Iha vihreenä!

Joo haluaisin kertoa mitä mun pikkuveikalle kuuluu ja kuinka räydyn aina silloin kun en oo just tulossa, mut ei oo omaa ketjua. Minkä sille voi että tulee kateelliseksi. Mut ainiin sanoinko jo että mua panettaa, onx tääl ketään ketä lähtis paneen??

• sir_eino
        m30. kirjoitti:

Joo haluaisin kertoa mitä mun pikkuveikalle kuuluu ja kuinka räydyn aina silloin kun en oo just tulossa, mut ei oo omaa ketjua. Minkä sille voi että tulee kateelliseksi. Mut ainiin sanoinko jo että mua panettaa, onx tääl ketään ketä lähtis paneen??

Ei kun sä haluat kirjoittaa siitä miten Ihan Kaikki on naisten ja feministien vikaa. Siis Ihan Kaikki. Niin. Siitähän sä kirjoitatkin. Pidä se linja. Toimii varmaan tosi hyvin.

• BobHarley
        m30. kirjoitti:

But you cry anyway..blame it on the ladies!

• Reipas Poikamies
        hehheeehh kirjoitti:

Carrie-lookalikes-mentalylikes skrivaa eikalle,miksei sulle?Ethän oo pinnallinen,ethän?

"Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, se ei ole mikään kovin suuri yllätys, ettei palstan miesenemmistö sinusta pidä. "

Ei vaivaa minua edes peeniskatteus ( by Turos Hevi Gee).

Panettaakin kyllä taas vietävästi.

• Mixed Bag

Ainut asia mikä sinua monia rasittaa on sinun päivänselvä NARSISMI.
      Jauhat vain itsestäsi paskaa loputtomasti täällä.

Hittojako ketään kiinnostaa jos saat jonkun avuttoman tyttösen punkkaasi. Oikeastaan käy häntä sääliksi.

Tämäkin ketjusi on henkistä masturbointia ja aivan tyhjän päiväisiä väitteitä.
      Samaa toki sisältävät nuo ATM ketjut

T: Ei ATM, mutta väsynyt palstan ATM ja pelimies NARSISTEIHIN

• ES

"Narsismi" on muotisana, jota käytetään nykyään mielellään, kun halutaan lytätä joku.

Itsekeskeinen Eino toki on. Itsekeskeisyyttäkin on monenlaista.

Taasko tätä "Einolla on demonisisia kykyjä lumota nainen" ja "naiset ovat tyhmiä ja avuttomia"...

• sir_eino

Hei kuule, lue aloitusteksti ennen kun vastaat siihen. Se ei itse asiassa käsittele minua vaikka käytän itseäni mielelläni esimerkkinä. Se käsittelee sitä kuinka ihmiset pyrkivät kontrolloimaan toisiaan. Sitä sinäkin teet esimerkiksi jungfraulle tuossa edellisessä viestissäni. Esität siinä ainakin kaksi virheellistä väittämää. Ensimmäinen on että olen narsisti ja toinen on että olen henkisesti 15-vuotiaan tasolla. Kumpikaan ei ole totta. Sitten väität että jungfrau kiihottuu minusta vaikka olen narsistinen luuseri ja sitten jungfraun pitää kertoa miksi.

Itse asiassa... Kirjoitat juuri kuten väitin aloitusviestissäni tiettyjen henkilöiden kirjoittavan ja ajattelevan ja toimivan. Pyrit kontrolloimaan naisia, olet aggressiivinen ja ikävä. Olen pahoillani puolestasi.

• sir_eino
        ES kirjoitti:

"Narsismi" on muotisana, jota käytetään nykyään mielellään, kun halutaan lytätä joku.

Taasko tätä "Einolla on demonisisia kykyjä lumota nainen" ja "naiset ovat tyhmiä ja avuttomia"...

"Taasko tätä "Einolla on demonisisia kykyjä lumota nainen" ja "naiset ovat tyhmiä ja avuttomia"..."

Joku muukin huomasi. On itse asiassa ihan jännittävä huomata kuinka monen (= kaikkien) mieskirjoittajan viesti ei sisällä mitään kunnon vasta-argumenttia aloitukseen vaan käy suoraan sen kirjoittajaan (= enimmäkseen perättömiä oletuksia minusta) tai haukkumaan naisia (= enimmäkseen perättömiä oletuksia muunmuassa sinusta). Eli itse asiassa vain vahvistaa sen että kaikki aloitusviestissä mainittu on... totta.

• Mixed Bag
        sir_eino kirjoitti:

Hei kuule, lue aloitusteksti ennen kun vastaat siihen. Se ei itse asiassa käsittele minua vaikka käytän itseäni mielelläni esimerkkinä. Se käsittelee sitä kuinka ihmiset pyrkivät kontrolloimaan toisiaan. Sitä sinäkin teet esimerkiksi jungfraulle tuossa edellisessä viestissäni. Esität siinä ainakin kaksi virheellistä väittämää. Ensimmäinen on että olen narsisti ja toinen on että olen henkisesti 15-vuotiaan tasolla. Kumpikaan ei ole totta. Sitten väität että jungfrau kiihottuu minusta vaikka olen narsistinen luuseri ja sitten jungfraun pitää kertoa miksi.

Itse asiassa... Kirjoitat juuri kuten väitin aloitusviestissäni tiettyjen henkilöiden kirjoittavan ja ajattelevan ja toimivan. Pyrit kontrolloimaan naisia, olet aggressiivinen ja ikävä. Olen pahoillani puolestasi.

Haista nyt vittu.
        Tällä ei ole mitään tekemistä naisten kanssa.

"Itse asiassa... Kirjoitat juuri kuten väitin aloitusviestissäni tiettyjen henkilöiden kirjoittavan ja ajattelevan ja toimivan. Pyrit kontrolloimaan naisia, olet aggressiivinen ja ikävä. Olen pahoillani puolestasi. "

Jauhat vain paskaa omasta narsistisesta näkökulmastasi ja käännät jokaisen jutun käsittelemään kuinka asiaa katsot.

Kysyin Jungfraulta asiaa koska se varmaan häiritsee JOITAKIN MIEHIÄ. EI MINUA.

Minua häiritsee sinun narsistisuutesi joka on niin silmiinpistävää ettei ole tosikaan.
        Kaikkea käsittelet itsesi kautta aivan kuten kunnon ATM.

Tässä tapauksessa tietysti käänsit oman passiivisaggressiivisuutesi tukeemaan omaa sairasta väitettäsi.

Oikeastaan mikä tahansa mitä olisin sanonut olisi ollut "todiste väitteellesi".

Haet huomiota ja olet narsistinen huomiopelle. Et mitään muuta.
        Sille saatko naista vai et on ihan täysi lysti.

Mulle katsos ATM tai naisten nussija joka hakee huomiota nettipalstalla ovat ihan samanlaisia luusereita molemmat.

Millä tavoin pyrin kontrolloimaan naisia muuten? Sanoinko etten jungfrau tai joku nainen saisi olla kiihottunut sinusta?
        En edes ihmettele asiaa koska jostakin syystä jatkuva narsistinen lässytys kiehtoo joitakin naisia.

Itse vetäisin tuollaista tyyppiä turpaan tosi maailmassa. En sen takia että he nussivat naisia ja minä muka yrittäisin kontrolloida vaan sen takia koska olet vitun rasittava hölöttäjä narsisti.

PISTE.

• Mixed Bag
        ES kirjoitti:

Ei ne mitään demonisia kykyjä ole.
        Eino vaikuttaa itsevarmalta narsistilta ja osa kuten joku jungfrau omassa epävarmuudessaan on ihan mehuissa sen takia.

Tähän yhdistetään joku jatkuva hölötys niin nainen kuvittelee einon "ymmärtävän" häntä.
        Osa fruittaricakesta on kuten eino ja saa pillua sitä kautta. Ei siinä sen ihmeempiä.

Eino on vain tämä lisäksi aivan uskomattoman rasittava narsisti.

Ei naiset yleisesti ole tyhmiä ja avuttomia, mutta osa on. ;)

• Mixed Bag
        ES kirjoitti:

Narsismi on muotisana ja se on tullut muotiin koska ihmisistä on tullut entistä narsistisempia.

Eino on malliesimerkki tästä.

Eino nyt on helppo lytätä. Yksi isku tai sana niin hän on säpäleinä.

• sir_eino
        Mixed Bag kirjoitti:

Haista nyt vittu.
        Tällä ei ole mitään tekemistä naisten kanssa.

"Itse asiassa... Kirjoitat juuri kuten väitin aloitusviestissäni tiettyjen henkilöiden kirjoittavan ja ajattelevan ja toimivan. Pyrit kontrolloimaan naisia, olet aggressiivinen ja ikävä. Olen pahoillani puolestasi. "

Jauhat vain paskaa omasta narsistisesta näkökulmastasi ja käännät jokaisen jutun käsittelemään kuinka asiaa katsot.

Kysyin Jungfraulta asiaa koska se varmaan häiritsee JOITAKIN MIEHIÄ. EI MINUA.

Minua häiritsee sinun narsistisuutesi joka on niin silmiinpistävää ettei ole tosikaan.
        Kaikkea käsittelet itsesi kautta aivan kuten kunnon ATM.

Tässä tapauksessa tietysti käänsit oman passiivisaggressiivisuutesi tukeemaan omaa sairasta väitettäsi.

Oikeastaan mikä tahansa mitä olisin sanonut olisi ollut "todiste väitteellesi".

Haet huomiota ja olet narsistinen huomiopelle. Et mitään muuta.
        Sille saatko naista vai et on ihan täysi lysti.

Mulle katsos ATM tai naisten nussija joka hakee huomiota nettipalstalla ovat ihan samanlaisia luusereita molemmat.

Millä tavoin pyrin kontrolloimaan naisia muuten? Sanoinko etten jungfrau tai joku nainen saisi olla kiihottunut sinusta?
        En edes ihmettele asiaa koska jostakin syystä jatkuva narsistinen lässytys kiehtoo joitakin naisia.

Itse vetäisin tuollaista tyyppiä turpaan tosi maailmassa. En sen takia että he nussivat naisia ja minä muka yrittäisin kontrolloida vaan sen takia koska olet vitun rasittava hölöttäjä narsisti.

PISTE.

Miksi edes yrittää keskustella ihmisen kanssa joka on vielä kiinnostuneempi minusta kun mitä itse olen? Hohhoijaa.

• Mixed Bag
        sir_eino kirjoitti:

Miksi edes yrittää keskustella ihmisen kanssa joka on vielä kiinnostuneempi minusta kun mitä itse olen? Hohhoijaa.

Narsistin odotettu vastaus.

Teit tämänkin ketjun ihan sitä varten että saat laukoa noita kommentteja ja masturboida sillä miten tärkeänä joku kuten minä pidän sinua.

Olet mitätön luikku ja ei kiinnosta pätkääkään elämäsi. Sen takia asiaa kommentoinkin miten rasittava olet.

• sir_eino
        Mixed Bag kirjoitti:

Narsistin odotettu vastaus.

Teit tämänkin ketjun ihan sitä varten että saat laukoa noita kommentteja ja masturboida sillä miten tärkeänä joku kuten minä pidän sinua.

Olet mitätön luikku ja ei kiinnosta pätkääkään elämäsi. Sen takia asiaa kommentoinkin miten rasittava olet.

Eli myönnät pitäväsi minua tärkeänä? Ok.

• rtyfvgffgbbbbb
        sir_eino kirjoitti:

Ehkä ei kannata vastata mitään, jos joku ihan oikeasti sairaspää & inhottava ihminen tulee sulle vänkäämään? Esim. tuo "Mixed"-tyyppihän vaikuttaa paranoidilta ja pakkomielteiseltä.

Mielenvikaisia on monenlaisia - myös luonteeltaan. Paranoidit eivät taida aina olla siitä mukavimmasta päästä.

• ........
        sir_eino kirjoitti:

No Einohan nyt on huomiohuora, mutta so what. Hän on myös mieshuora. Enkä sano tätä kateudesta, vaikka yhtä paljon pillua haluaisinkin.

• sir_eino
        rtyfvgffgbbbbb kirjoitti:

Ehkä ei kannata vastata mitään, jos joku ihan oikeasti sairaspää & inhottava ihminen tulee sulle vänkäämään? Esim. tuo "Mixed"-tyyppihän vaikuttaa paranoidilta ja pakkomielteiseltä.

Mielenvikaisia on monenlaisia - myös luonteeltaan. Paranoidit eivät taida aina olla siitä mukavimmasta päästä.

Mulla on vaan vähän tylsää. Meni taas yksi sunnuntai tehokkaasti krapulan korjailuun vaikka vielä eilen olin sitä mieltä että otan vain kohtuudella. Se päätös piti siihen asti kun yksi kaveri alkoi tarjota shotteja. Tietty jos vetää muutaman kaljan päälle kymmenkunta shottia niin lopputulos on tukkihumala. Nukuin sohvalla kengät jalassa.

• ytghgggggggd
        sir_eino kirjoitti:

Mulla on vaan vähän tylsää. Meni taas yksi sunnuntai tehokkaasti krapulan korjailuun vaikka vielä eilen olin sitä mieltä että otan vain kohtuudella. Se päätös piti siihen asti kun yksi kaveri alkoi tarjota shotteja. Tietty jos vetää muutaman kaljan päälle kymmenkunta shottia niin lopputulos on tukkihumala. Nukuin sohvalla kengät jalassa.

Sussa on henkisen masokistin vikaa.

• sir_eino
        ytghgggggggd kirjoitti:

Sussa on henkisen masokistin vikaa.

Eiku fyysisen. Hieroin pari tuntia sitten vahingossa jotain vitun chilikastiketta silmään ja vieläkin kirvelee.

Taidan joutua huomenna kohtaamaan pahimman pelkoni. Asunnosta poistumisen ilman piilolaseja.

• gdfgdfgssssd
        sir_eino kirjoitti:

Eiku fyysisen. Hieroin pari tuntia sitten vahingossa jotain vitun chilikastiketta silmään ja vieläkin kirvelee.

Taidan joutua huomenna kohtaamaan pahimman pelkoni. Asunnosta poistumisen ilman piilolaseja.

Sulla on hassu pahin pelko.

• sir_eino
        ........ kirjoitti:

No Einohan nyt on huomiohuora, mutta so what. Hän on myös mieshuora. Enkä sano tätä kateudesta, vaikka yhtä paljon pillua haluaisinkin.

Kiellän jyrkästi olevani mieshuora. En ota maksua. Kerran maksoin kyllä itselleni vitosen kun olin tosi tyytyväinen oikean käden suoritukseen.

• sir_eino
        gdfgdfgssssd kirjoitti:

Sulla on hassu pahin pelko.

No ehkä se ei ole mun pahin pelkoni. Pelkään enemmän esimerkiksi ampiaisia. Mutta sanotaanko näin etten käytä mielelläni laseja julkisesti. En muista milloin viimeksi. Näytän typerältä.

• apsoodolaallal
        sir_eino kirjoitti:

Kiellän jyrkästi olevani mieshuora. En ota maksua. Kerran maksoin kyllä itselleni vitosen kun olin tosi tyytyväinen oikean käden suoritukseen.

Eli mieslutka. Kun ei ota maksua. :)

• jaaaaaaaaaaaaax

No en varmasti uhkaa naisiasi jo siksikään kun en ole ihan niin nuorten naisten perään kuin mitä arvelen sinun olevan, enkä paljon enää minkäänlaisten naisten perään. Ja en ole varsinkaan monien miesten nussittavina pyörineiden ja heille kelpaamattomiksi tulleiden naisten perään koskaankaan ollut. Minulle on ollut ja on varmasti edelleen yhdentekevä asia se minkälaisten miesten seurassa tällaiset naiset pyörivät.
      Minä suhtaudun kriittisesti lähinnä nuorten naistemme käyttäytymiseen PS- markkinoilla, ja siihen propakantaan mitä heille sytetään mediassa a joka puolella.

• Reipas Poikamies

"Itse vetäisin tuollaista tyyppiä turpaan tosi maailmassa. "

En ole varma tekisinkö samoin, vai tahtoisinko halata Einoa....

Olen varma etten ole kateellinen hänen naisasiamenestyksestä, sillä tavalla että tahtoisin itse olla samanlainen.

*confused*

• gfhrtyvbniii

Olen varma etten ole kateellinen hänen naisasiamenestyksestä, sillä tavalla että tahtoisin itse olla samanlainen.

*confused*

Johan on herkkyyttä ilmassa tänä sunnuntai-iltana...

• sir_eino

*confused*

Niin. Enhän minä ole erityisen menestynyt naismaailmassa. Irtosuhde on sellaisen korvike mitä kaipaan enemmän.

• sir_eino

Reilu tuhat lukijaa, yli sata viestiä, ei yhtäkään vastausta itse aiheeseen. Pelkkää offtopicia. Rakastan internettiä.

• gfghouiyioybb

"ei yhtäkään vastausta itse aiheeseen"

Eikö?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe