Oisko täällä Kuopiossa yhtään kivaa perusnättiä tyttöä, joka haluaisi tutustua 18 vuotta juuri täyttäneeseen nuoreen mieheen? Olen tällä hetkellä melkoisen yksinäinen ja en oikein asialle osaa muuta tehdä kuin seikkailla täällä netissä ja toivoa parasta. En pidä kiirettä elämässä, joten etsin ihan avoimella mielellä vaikka kavereitakin jos ei muuta. Haaveenani olisi tosin löytää suloinen, rakastava ja elämäniloinen tyttö, jonka kanssa sitten voisi jakaa elämää, käydä vaikkapa lämpiminä kesäiltoina lenkillä katselemassa kaunista luontoa ja ihmetellä, kuinka suloista elämä voikaan olla :) En tiedä, kuinka kaukainen haave tämä tällä hetkellä vielä on, mutta itse ainakin uskon unelmiini ja elän päivän kerrallaan murehtimatta liikoja.
Olen mielestäni hyvin mukava nuori mies, harrastan musiikkia kuuntelu- ja soittamismielessä, liikuntaa monta kertaa päivässä sekä tietysti täällä netissä pyörimistä ja elämästä nauttimista :D Olen luotettava, huumorintajuinen, iloinen, hyvin tunteellinen, itsestään huoltapitävä poika, mutta myös sosiaalisesti pelokas ja tämä selittää suurimmaksi osakseen yksinäisyyttäni. Jos kiinnostaa niin voisin ottaa sähköpostiosotteita vastaan ja voin lähettää myös omani kunhan pyydätte :D
Ja siis en etsi väkipakolla mitään, otetaan rauhallisesti, jutellaan ja mietitään asioita :) Aika näyttää sitten miten käy
Seuraa Kuopiosta?
H.
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462