kuka pisimpään sinkut palstalla?

palstalla 6kk

kauanko olette kirjoitelleet tälle palstalle ja kuka nykyisistä palstalaisista on ollut palstalla
pisimpään? Varmaan Älymies 23?
Entä onko joku " kadonnut" palstalta?

34

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Poikamies

Missing in action:
      Kylmä nainen, pokaalimamma, nöösipoika, LordBored(jotain), "se nainen jonka jalka meni pipiksi"...

• m30.

Glammie kirjoitteli kyllä kauan täällä. Kävin lukemassa tätä palstaa ainakin pari vuotta satunnaisesti ennen kuin aloin kirjoittelemaan, ja Glammien muistan. Samoin LoedBoredom on kirjoittanut tänne varmaan jo vuosia sitten, vaikka nyt ei olekaan näkynyt.

• sir_eino
        m30. kirjoitti:

Glammie kirjoitteli kyllä kauan täällä. Kävin lukemassa tätä palstaa ainakin pari vuotta satunnaisesti ennen kuin aloin kirjoittelemaan, ja Glammien muistan. Samoin LoedBoredom on kirjoittanut tänne varmaan jo vuosia sitten, vaikka nyt ei olekaan näkynyt.

Glammie taisi olla se tyttö jonka ulkonäköä en pitänyt vastenmielisenä vaikka olisi joidenkin mielestä pitänyt? Se kasvoiltaan aika söpö punapää?

• ES
        sir_eino kirjoitti:

Glammie taisi olla se tyttö jonka ulkonäköä en pitänyt vastenmielisenä vaikka olisi joidenkin mielestä pitänyt? Se kasvoiltaan aika söpö punapää?

Kauanko sä Eino oot ollut täällä?
        Jungfrau?
        m30?
        Reipas Poikamies?
        Muut?

Mä oon ollut muutaman kuukauden, viime syystalvella lueskelin satunanisesti joitain kirjoituksia. Sitten vastailin anonyymina jonkin yksittäisen kommentin joskus. Parisen kuukautta kai enemmän vastaillut nimimerkillä.

• sir_eino
        ES kirjoitti:

Jungfrau?
        m30?
        Reipas Poikamies?
        Muut?

Mä oon ollut muutaman kuukauden, viime syystalvella lueskelin satunanisesti joitain kirjoituksia. Sitten vastailin anonyymina jonkin yksittäisen kommentin joskus. Parisen kuukautta kai enemmän vastaillut nimimerkillä.

Marraskuusta? Ehkä lokakuusta. En missään tapauksessa pidempään. En ole edes lueskellut palstaa aikaisemmin.

• Reipas Poikamies
        ES kirjoitti:

Jungfrau?
        m30?
        Reipas Poikamies?
        Muut?

Kerron jos teet korkokenkä-poseerauksen ;)

• RP
        Reipas Poikamies kirjoitti:

Kerron jos teet korkokenkä-poseerauksen ;)

Schaisse! Siis tarkoitettu ES:lle.

• ES
        sir_eino kirjoitti:

Marraskuusta? Ehkä lokakuusta. En missään tapauksessa pidempään. En ole edes lueskellut palstaa aikaisemmin.

Ja sit tulin mä ja ristin/rastin sut Einoksi! Ihmettelin alkuun mikähän hörhö tuo "Ei noin" on kun on tuollainen nimikin.

• sir_eino
        ES kirjoitti:

Ja sit tulin mä ja ristin/rastin sut Einoksi! Ihmettelin alkuun mikähän hörhö tuo "Ei noin" on kun on tuollainen nimikin.

Elämäni motto. Teen kaiken yleensä väärin kun vaivaudun tekemään jotain. Toistelen sitä aika usein päässäni. Sössin ihmissuhteet, raha-asiat, en syö lääkkeitäni ja juon liikaa. Sitten tulee morkkis ja vituttaa.

• ES
        RP kirjoitti:

Schaisse! Siis tarkoitettu ES:lle.

Sun jutut ovat olleet aika kummia tänään. Korkkarit kesällä. Saappaat ja pipo silmillä talvella. Ja nyt nukkumaan. Olen aikonut jo pari tuntia mennä nukkumaan. Nyt meen. Ötyä.

• ES
        sir_eino kirjoitti:

Elämäni motto. Teen kaiken yleensä väärin kun vaivaudun tekemään jotain. Toistelen sitä aika usein päässäni. Sössin ihmissuhteet, raha-asiat, en syö lääkkeitäni ja juon liikaa. Sitten tulee morkkis ja vituttaa.

Ahaa. Kertoo paljon. Olin vaan ihmetellyt sitä "Ei noinia"...

• sir_eino
        ES kirjoitti:

Ahaa. Kertoo paljon. Olin vaan ihmetellyt sitä "Ei noinia"...

No... Mä olen oikeasti aika lahjakas siinä että teen asioita väärin. Vähän tasaisempi luonne ja varmasti esimerkiksi ihmissuhdeasiat olisivat pysyvämmällä mallilla. Kuka hitto tätä mun vuoristorataa jaksaisi katsella? Paitsi joku täysi marttyyri jota minä en jaksa katsella... Voi elämä.

• ES
        sir_eino kirjoitti:

No... Mä olen oikeasti aika lahjakas siinä että teen asioita väärin. Vähän tasaisempi luonne ja varmasti esimerkiksi ihmissuhdeasiat olisivat pysyvämmällä mallilla. Kuka hitto tätä mun vuoristorataa jaksaisi katsella? Paitsi joku täysi marttyyri jota minä en jaksa katsella... Voi elämä.

Niinpä. Ehkä sä oot kuuskybäsenä jo aika leuto ukkeli.

• sir_eino
        ES kirjoitti:

Niinpä. Ehkä sä oot kuuskybäsenä jo aika leuto ukkeli.

No totta puhuen en usko eläväni tätä menoa niin pitkään. Mulla on kohonnut itsemurhariski perussairauden takia ja kohonnut tapaturmaisen tai väkivaltaisen kuoleman riski ajoittaisen alkoholin liikakäytön takia. Jotta eläisin yli kuusikymppiseksi, jotain radikaalia pitää tapahtua. Käytännössä se kai tarkoittaisi päihteidenkäytön lopettamista esimerkiksi sille tasolle kun edellisessä parisuhteessa ja sitä etten itse säätäisi ton psyykenlääkityksen kanssa vaan keskittyisin vähän paremmin ton pääkopan hoitoon.

Tiedostan ongelman. Ok. Miksi en tee sille mitään onkin se mielenkiintoinen kysymys. Ei vaan ole motivaatiota ollut. Tuossa syksyllä oli, nyt taas... Ei vaan ole. En näe oikein pitkällä tähtäimellä missään mitään mieltä.

• Reipas Poikamies
        ES kirjoitti:

Sun jutut ovat olleet aika kummia tänään. Korkkarit kesällä. Saappaat ja pipo silmillä talvella. Ja nyt nukkumaan. Olen aikonut jo pari tuntia mennä nukkumaan. Nyt meen. Ötyä.

Öitä vaan sulle ja muillekkin :) Voithan korkkareita näytösluontoisesti käyttää jalassa sisätiloissa. En toki tahdo että sievät varpaasi tuolla pakkasessa paleltuvat! :)

Olen kyllä kummalla tuulella... oloni on jotenkin hmm....vapautunut? Ja pidän siitä tunteesta.

• 18+13
        sir_eino kirjoitti:

Luulin että Ei noin oli tarkoitettu palstan at-miehille.
        "Naista ei saa noin" hehe.

• ES
        18+13 kirjoitti:

Luulin että Ei noin oli tarkoitettu palstan at-miehille.
        "Naista ei saa noin" hehe.

Mäkin luulin noin. Tähän asiaan tulikin näkökulman vaihdos.

• Rinkelikauppias
        ES kirjoitti:

Eino vaan yrittää. Se tietää että itsesäälillä saa sut houkuteltua panorinkeliinsä. Varo vaan.

• sir_eino
        ES kirjoitti:

No mun elämä on aika perseestä ja syypää siihen olen minä. Kun en oikein taas hoida itseäni. Vituttaa, ja sitten taas... Äh. En mä tiedä.

• ES
        Rinkelikauppias kirjoitti:

Eino vaan yrittää. Se tietää että itsesäälillä saa sut houkuteltua panorinkeliinsä. Varo vaan.

Höpönlöpönlöö KAIKKI. Eikun oikeasti, luulin eka että nimimerkki viittasi johonkin joka opastaa muita, mutta aika pian tajusin ettei kyse ollut siitä. Mun piti mennä nukkumaan ajat sitten!

• ES
        Reipas Poikamies kirjoitti:

Öitä vaan sulle ja muillekkin :) Voithan korkkareita näytösluontoisesti käyttää jalassa sisätiloissa. En toki tahdo että sievät varpaasi tuolla pakkasessa paleltuvat! :)

Olen kyllä kummalla tuulella... oloni on jotenkin hmm....vapautunut? Ja pidän siitä tunteesta.

Sinäkin pörö nukkumaan siitä.

• sdfdghjkgfffff
        sir_eino kirjoitti:

No totta puhuen en usko eläväni tätä menoa niin pitkään. Mulla on kohonnut itsemurhariski perussairauden takia ja kohonnut tapaturmaisen tai väkivaltaisen kuoleman riski ajoittaisen alkoholin liikakäytön takia. Jotta eläisin yli kuusikymppiseksi, jotain radikaalia pitää tapahtua. Käytännössä se kai tarkoittaisi päihteidenkäytön lopettamista esimerkiksi sille tasolle kun edellisessä parisuhteessa ja sitä etten itse säätäisi ton psyykenlääkityksen kanssa vaan keskittyisin vähän paremmin ton pääkopan hoitoon.

Tiedostan ongelman. Ok. Miksi en tee sille mitään onkin se mielenkiintoinen kysymys. Ei vaan ole motivaatiota ollut. Tuossa syksyllä oli, nyt taas... Ei vaan ole. En näe oikein pitkällä tähtäimellä missään mitään mieltä.

"En näe oikein pitkällä tähtäimellä missään mitään mieltä."

En mäkään enkä edes lyhyelläkään tähtäimellä.

Sun olisi varmaan hyvä vaan syödä kiltisti kaikki lääkket joita lääkäri kirjoittaa.

• t24w4aqtg
        sir_eino kirjoitti:

No mun elämä on aika perseestä ja syypää siihen olen minä. Kun en oikein taas hoida itseäni. Vituttaa, ja sitten taas... Äh. En mä tiedä.

No voi toista. Onneksi sä saat tällä palstalla paljon huomiota.

• fgjhtyrvbnmhh

Kauanko Älymies 23/työtön ATM onkaan täällä ollut? Vuosia kai. Montako vuotta?

Myös Naisasialooseri ollut kai vuosia.

• työtön ATM

4 vuotta :-(

• fgjhtyrvbnmhh
        työtön ATM kirjoitti:

4 vuotta :-(

Mikää asia muuttunut 4 vuodessa?

• työtön ATM
        fgjhtyrvbnmhh kirjoitti:

Mikää asia muuttunut 4 vuodessa?

Pohdiskelin tätä sattumalta tänään. Ainakin peilistä katsoo päivä päivältä rumemman näköinen mies. Eristäytyneisyys ja yksinäisyys ovat lisäksi tehneet minusta aiempaakin eksentrisemmän.

• fgjhtyrvbnmhh
        työtön ATM kirjoitti:

Pohdiskelin tätä sattumalta tänään. Ainakin peilistä katsoo päivä päivältä rumemman näköinen mies. Eristäytyneisyys ja yksinäisyys ovat lisäksi tehneet minusta aiempaakin eksentrisemmän.

Nyt siellä puhuu trolli, mutta trolli puhuu totta.

• työtön ATM
        fgjhtyrvbnmhh kirjoitti:

Nyt siellä puhuu trolli, mutta trolli puhuu totta.

En ole trolli vaan aito ja oikea työtön ATM. Kyllä minulla on kykyä nähdä vikoja myös itsessäni, en mä mikään Lord Boredom/PHöglund nyyhkyttäjä ole.

• fgjhtyrvbnmhh
        työtön ATM kirjoitti:

En ole trolli vaan aito ja oikea työtön ATM. Kyllä minulla on kykyä nähdä vikoja myös itsessäni, en mä mikään Lord Boredom/PHöglund nyyhkyttäjä ole.

Etkö??

• .....
        työtön ATM kirjoitti:

Miehellä rumuus ei silleen haittaa. Rumalla naisella sen sijaan ei tee mitään! ;)

• joskin kuluttavaa

3 vuotta satunnaisena vompattina häiriköin Asiallisia keskustelioita.

• Vienkö voiton?

Selasin kirjanmerkkejä ja löysin vahimman viestini 7.6.2005 joten joskus niillä kieppein olen kai aloittanut palstalle kirjoittamisen. Vähintään yli 5,5 vuotta olen siis ollut mukana täällä. Moni nimimerkki kadonnut kuvioista tai vaihtanut uuteen (enkä tämän takia koe tarpeellliseksi lähteä tekemään listaa).

Alkuaikona tuli käytettyä rekisteröityä nimerkkiä (tänne omaa ja harrastuspalstalle omaa), sitten muutamaa vakiota, ja nyt ehkä vuosia olen käyttänyt joka ketjussa eri nimerkkiä joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.

Seuraan nykyään lähinnä vain suhteet otsikon alla olevia palstoja. Alkuakoinen seurasin miehen logiikkaa palstaa muttta en enää pitkään aikaan. Sinkku palstaa olen seuraannut aina, ja kirjoitelllutkin.

• Jätkä 25

rupesin olemaan täällä muistaakseni jo 2008-vuoden lopusta, eli joidenkin kirjoittajien mukaan siis tulin tänne suunnilleen samaan aikaan kuin Älymies 23/Työtön ATM/Arasville ja Mies1985.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe