Oletko hajamielinen?

arieswoman

Oletko usein poissaoleva tilanteissa kun ne tapahtuvat?
Vai lipuvatko tilanteet ohitse ja tajuat niiden merkityksen myöhemmin?

Kun tapaat uuden miehen tai naisen, huomaatko ensimmäisenä miltä hänen kasvonsa näyttävät ja miltä hänen vaatteensa näyttävät, vai huomaatko ensimmäisenä jonkinlaisen yleisolemuksen tai "auran" miltä tämä henkilö näyttää?

Jos olet hajamielinen, miten tämä on vaikuttanut parisuhteiden hankkimiseen?
Jos et ole hajamieline, niin miten se on vaikuttanut parisuhteiden hankkimiseen?

4

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arieswoman

Unohdatko helposti arkipäiväisiä asioita, vaikkapa ottaa avaimet mukaan tai ilmoittaa deittikaverille jotain arkipäiväistä mutta tärkeää tapaamiseen liittyen?

Oletko saanut jonkun johon olet ihastunut suuttumaan tahattomasti hajamielisyydelläsi?

• 20

..oleilen enimmän osan aikaa omassa kuplassani, jopa töissä. Konkreettisestikin viihdyn paljon omissa oloissani, joten en juurikaan tapaa uusia ihmisiä. Parisuhteiden hankintaa tämä on vaikeuttanut, tehnyt liki mahdottomaksi.

En ole aktiivinen, enkä skarppina mukana tilanteissa. En edes oikein osaa ajatella, että joku mukava mies voisi oikeasti kiinnostua minusta. Muutaman kerran elämässä olen tilanteen mentyä jo peruuttamattomasti ohi tajunnut, että nenäni edessä ollut miesparka yritti viestittää kiinnostustaan. Hienovaraisia viestejä en järin nopeasti bongaa. Jos taas minut säikäytetään ja mies tällä tavoin tahtoo tulla huomatuksi, en halua olla koko tyypin kanssa missään tekemisissä.

Huomaan kiinnostavissa miehissä jonkinlaisen auran - harmi, että se rantautuu tajuntaani niin pahasti jälkijunassa.

• ES

Mä taidan yleensä olla ihan liiankin muistavainen ja huolehtivainen. Omat ongelmansa siinäkin. Toisaalta, samaan aikaan aika avutonta joskus esim. kengännauhojen sitominenkin... Ja tiskit, kuka ne tiskaisi.

Sinulle "hajamielisyys tarkoittaa" kai että ei ole tässä-ja-nyt läsnä tms. Mun vastaava kokemus olisi kai avuttomuus ja aikaansaamattomuus, se ettei pysty mihinkään eikä osaa mitään. Surkeaa.

Ja vetäytyminen kaikesta voisi myös kuvata kokemustani, etenkin parisuhteiden osalta. Avuton ja vetäytyvä. Sellainen olen. Uskoisin että se on vaikuttanut olennaisesti siihen, etten ole kelvannut kenellekään/en ole osannut tai uskaltanut saada aikaan parisuhdetta. Olen aika avuton tapaus.

En osaa mitään. En uskalla mitään. Ihan kuin olisin katsellut sormi suussa koko elämäni, miten se menee ohi.

• emmätiiämiätämä

Hiusten väri täytyy miellyttää silmää.
      Jos se ei ole oikea,menee turnoutiksi koko paska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe