Kaikki naiset aina sanoo, "eivät voi uskoa sitä ettei mulla ole ollut ketään 6 vuoteen..." mutta se on totuus.. on totuus että kelpaisen kelle vain kuulemma ja minussa vika etten kelpuuta niitä ihmisiä. Vaan kun ei ole. Liikaa virheitä.. ikä tuo sen, että alkaa näkemään liian virheellisiä ihmisiä, tapoihinsa piintyneitä ja sellasia ettei niiden kanssa vain tule mitään aikaseksi kuitenkaan. Ja ne jotka ois potenttiaalisia, on varattu ja piirittää silti kokoajan vesittäen juttujani. Lisäksi 35 vuoden ikä alkaa olla niin paljon, ettei jaksa kiinnostaa naisten höpinät enään. Ei vaan kiinnosta iskeä, olla kuin joku prinssi, hymyillä oikeissa kohdissa, katsella sillä silmällä jne. mitä naiset toivois. Se menee ohi kun vaan kyllästyy.
Nykyisin on se olo enemmän vielä etten ole edukseni millään tavoin. En kerro asioita, jotka naisia kiinnostaa vaikka niitä oikeasti kiinnostaisi kuullakin. Pitäisivät liian hyvänä miehenä ollakseen totta.
Aioin lähteä muuten oikeastikin Ranskaan viikonloppu lomalle, ensviikolla, sattuipa vaan uutinen silmääni. Jonku verran siellä käyneenä, tiesin jo asiasta. Itseasiassa mulla asuu sukulaisia Ranskassa jne... tuota naureskeltiin, mutta mun mielestä se on ihan hyvä juttu. Itseasiassa jos Suomessa olisi tuollasta palvelua, varmaankin käyttäisin sitä. On mukava mennä paikkoihin, kun ei kukaan kysele naisista mitään kun kerran edes näkevät. No mutta... siihen asti odotellen Suomeen..
http://www.mtv3.fi/helmi/vapaalla/artikkeli.shtml/2011/02/1273674
Ongelma löytää ketään
Ranskaan mänijöitä
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462