Se olen MINÄ.!
Kohta on oma asunto ja oma elämä. Ei tarvitse kuulla kälätystä kuorsaamisesta...siisteydestä..työajoista...lumitöistä....ei vittu mistään..!!!
Avioliitto on siitä metka instituutio että naiset haluaa avioon palavasti ja samalla ottavat oikeuden päättää myös miehensä kaikista asioista.
Kaikki arvostellaan..kaikki suunnitellaan..kaikki salaisuudet kerrotaan toisille naisille...vaaditaan kaikkea mahdollista...jne..!
Miehelle uskotellaan vuosien aikana että hän on avuton,ruma, saamaton ja EI PÄRJÄÄ ILMAN TYRANNIPUOLISOAAN..!!!
Sitten valitetaan,kun mies lähtee Thaimaahan tai jonnekin..! PAKKO...ei jaksa jatkuvaa päänsärkyä tai muuta tekosyytä seksin pihtaamiseen..! Itse en kyllä vielä ole käynyt,,,mut kohta..!
Toinen liitto päättyy ihan kohta...oma asunto..omat matkat ja tietysti omat velvollisuudet ja puuhastelut.
Laitan ruokaa mitä osaan..valmiina ostan loput..tuon vällyjen väliin keitä haluan (saan) ja käyn panoreissuilla mihin varat riittää...!!!!
Ei tarvitse kuunnella sitä helvetin kälätystä, juonimista, alistamista, hyväksikäyttöä eikä seksin pihtaamista..!!! Ja sitäpaitsi, ex-vaimo, aloin jo kyllästyä sun roikkuvaan perään...!!!
Siel kiinteät thai-tytöt oottelee suomipoikii........!!!! Jabadabaduu.....
Onnellinen mies..!!
34
1357
Vastaukset
- hhgkjhgh
"Siel kiinteät thai-tytöt oottelee suomipoikii........!!!! Jabadabaduu..."
Mitä tykkäisit, jos sinun tyttäresi olisi uhrina, ja vaikka venäläiset ökyrikkaat kehuisi samalla tavalla lapsestasi?- Kapitalistiriistäjä
maassa jotain seurantaa..! Vapaamielinen,tottakai, mutta se että kaikki seksiturismi olisi pedofiliaa on liioittelua..!
Et muuten vastannut mitään esittämääni suhdekriisiin..!!!
Naisilta menee heti jauhot suuhun kun MIES alkaakin puhua..! Hauskaa...
- Totta maar
Niin sitä pitää-kyllä mies on mies, vaikka akkansa muuta väittääkin. Ei se kärsimys ketään jalosta mihinkään suuntaan, se on totta. Varsinkaan, kun kyse PITÄISI olla tasa-arvoisesta ihmissuhteesta.
Ajatteles, jos olisit nainen, niin sinua kehuttaisiin kuorossa, ja naistenlehdet oikein toitottaisivat että: "onnea rohkeasta valinnasta, kun pääsit miehisestä ikeestä eroon toteuttamaan unelmiasi"...
Useimmiten se tulee näille "kälättäjillekin" yllätyksenä, että mies on oikeasti onnellinen HYVIN vähästä, ei se onnellisuus paljon vaadi-mutta monelle naiselle se tuntuu olevan IHAN liikaa... - Ex-vaimosi....
kyllä tässä pelissä taitaa suurin voittaja olla vaimosi, ainakin kirjoituksestasi päätellen. Hyvä, että lähdet!!!!!
- Hyvää matkaa!
Olis varmaan jo peiliin katsomisen paikka sinullakin, kerrankin.
Niin kuka se valittaa ukkojen Thaimaaseen menoja? Ero ensin, menkää sitten..ei kuulu kenellekkään.
Itsehän te jätetyt äijät siitä kuolaatte, kuin juopuneet...? Jos sellainen hampaita naama täynnä oleva tekohymyä vääntävä lättänaama kiinnostaa, niin siitä vaan. Eiköhän se enempi ällötä naisia, kun tietää, että
jos pelkkä pillu hengittäisi, jättäisi kaltaisesi ukot sen muun siitäkin naikkosesta rannalle.
Olet kirjoitellut täällä ennenkin ja jotenkin sen ymmärrän, ettet ainakaan suomalaisen naisen makuun ole,
nainen kun on täällä jo oppinut sen, että myös miehen tulee tyydyttää nainen, eikä vain naisen miestä, niinkuin sinun ajatusmaailmaasi kuuluu.
Vähän epätoivoiselta kirjoituksesi kuulostaa, enkä kyllä ole niin varma, liekkö ne thaitytöt sitä sunkaan roikkuvaa perääsi niin himoaa, mutta rahasi kelpaa ja tekoystävällisyys siellä puree varmasti sinuun.
Yritä nyt oikeasti lähteä sinne onnenmaahan ja löytää se limppikuppi, joka ei sinua jättäisi,
täällä sinua ei varmaan kukaan jää kaipaamaan ja ilkeät, mielestäsi kaikkia suomalaisia naisia (myös äitiäsi) koskevat ala-arvoiset kommenttisi lähinnä säälittävät...
Kummallista, että minun rinnallani on aivan tyytyväinen suomalainen mies? Ja on ollut jo parikymmentä vuotta.
Seksiä harrastetaan ja tulen onnelliseksi siitä, miten ihmeessä se ei sinulta onnistu naistesi kanssa....? - fdgcfdscdgf
Jos kohdalle sattuu kaksi samanlaista kälättäjää, niin minusta se kertoo enemmänkin sinusta miehenä. Olen varma, että sinä saat vain kälättäjiä, ellet sitten älyä katsoa peiliin.
- kälkätikälkäti.Kiäh!
Samaa mieltä..
Miten lie muuttuukin mukavat naiset kälkättäjiksi aina tuon ukon kanssa?
Aika kälkättäjältä vaikuttaa ukko kyllä itekkin. ;))
Oma mieheni ei onneksi ole tuollainen kälkättäjä... - Totuudenlaukoja 3
Ei kerro yhtään mitään. Nimittäin samalla logiikalla hakkaajamiehen kanssa elävä nainen on itse syyllinen siihen, että saa turpaansa.
Ja näistä kirjoituksista saa kyllä helposti senkin selville, että suomalainen nainen on kovemman luokan rasisti, suorastaan "herrarodun" kannattaja. - gxcdfgd
Totuudenlaukoja 3 kirjoitti:
Ei kerro yhtään mitään. Nimittäin samalla logiikalla hakkaajamiehen kanssa elävä nainen on itse syyllinen siihen, että saa turpaansa.
Ja näistä kirjoituksista saa kyllä helposti senkin selville, että suomalainen nainen on kovemman luokan rasisti, suorastaan "herrarodun" kannattaja.Lyöminen ei koskaan ole uhrin vika, EI KOSKAAN! Sama pätee muuhunkin väkivaltaan. Lyöjä tekee aina päätöksen siitä, että lyökö vai ei ja lyömään päädytään usein sillloin, kun ei muuten enää koe pärjäävänsä. Sinä ilmeisesti olet itse väkivaltainen ja selittelet oikeutusta lyömiseen muiden käytöksellä. Muutenhan tuollaisessa toteamuksessa ei nimenomaan ole sitä logiikkaa. Huonon itsetunnon omaavan reppanan käytöstä on toisen alistaminen.
- nainenhan se paha on
gxcdfgd kirjoitti:
Lyöminen ei koskaan ole uhrin vika, EI KOSKAAN! Sama pätee muuhunkin väkivaltaan. Lyöjä tekee aina päätöksen siitä, että lyökö vai ei ja lyömään päädytään usein sillloin, kun ei muuten enää koe pärjäävänsä. Sinä ilmeisesti olet itse väkivaltainen ja selittelet oikeutusta lyömiseen muiden käytöksellä. Muutenhan tuollaisessa toteamuksessa ei nimenomaan ole sitä logiikkaa. Huonon itsetunnon omaavan reppanan käytöstä on toisen alistaminen.
Esim. näitä koirien potkijoita ja muitakin heikompien hakkaajia ei tosiaan voi puolustella, että itsepähän uhrit kerjäsivät! Väkivaltainen on yksin sairas tapaus.
Totuudenlaukojalla on mennyt puurot ja vellit sekaisin..
Suomalainenko nainen muka rasisti, kun sanoo vain suoraan sen, mitä miehet näkee niissä thaitytöissäkin?
Pelkän pillunhan ne näkee.
AP.kin höpöttää "kiinteästä thaitytöstä, jolta saa seksiä?" Siis mieskö ei ole rasisti, kun tytöstä vaan sitä pillua himoaa? Hyväksikäyttäjäkö sitten, vai? Sekö on hyväksyttävää?
Eikö nainen saa arvostella tuollaista typerää miestä, jolla seisoo aivojen paikalla pikkuinen mulkku?
Harmi, että tuollaiset ei sitten saa edes sitä aikaiseksi, että menis sinne pillumaahan.
Täällä vaan "kälättävät". - Totuudenlaukoja 3
nainenhan se paha on kirjoitti:
Esim. näitä koirien potkijoita ja muitakin heikompien hakkaajia ei tosiaan voi puolustella, että itsepähän uhrit kerjäsivät! Väkivaltainen on yksin sairas tapaus.
Totuudenlaukojalla on mennyt puurot ja vellit sekaisin..
Suomalainenko nainen muka rasisti, kun sanoo vain suoraan sen, mitä miehet näkee niissä thaitytöissäkin?
Pelkän pillunhan ne näkee.
AP.kin höpöttää "kiinteästä thaitytöstä, jolta saa seksiä?" Siis mieskö ei ole rasisti, kun tytöstä vaan sitä pillua himoaa? Hyväksikäyttäjäkö sitten, vai? Sekö on hyväksyttävää?
Eikö nainen saa arvostella tuollaista typerää miestä, jolla seisoo aivojen paikalla pikkuinen mulkku?
Harmi, että tuollaiset ei sitten saa edes sitä aikaiseksi, että menis sinne pillumaahan.
Täällä vaan "kälättävät"."Suomalainenko nainen muka rasisti, kun sanoo vain suoraan sen, mitä miehet näkee niissä thaitytöissäkin?"
Sen verran voit sinäkin tutustua "rasismin" määritelmään, että tietäisit edes, mistä valitat.
"Eikö nainen saa arvostella tuollaista typerää miestä, jolla seisoo aivojen paikalla pikkuinen mulkku?"
Viehättävää, kun nainen jää älyllisestikin kakkoseksi, sitten epäillään miehen seksuaalisia kykyjä, tietämättä hänestä YHTÄÄN MITÄÄN...niin, paitsi sen, että ainakin 2 naista on mennyt siis naimisiin miehen kanssa, joka on...vaatimaton kooltaan, kuten NAISET epäilevät...
Naisten "logiikkaa" lainaten: miten se vaimo voi olla onnellinen päästessään eroon tuosta miehestä, jos alunperinkin oli niin vi**n tyhmä, että meni naimisiin tämän kanssa? Oikeasti, se mieshän on älykkö-entiset vaimonsa tosiaan pelkkiä "kälättäjiä".
Nuff said.
- mee hoitoon, perk..
TÄYSHULLU!
- yhyyyyyyyyy!
Oot väärällä palstalla,
kuulut tuonne avioero-osioon,
mee sinne itkeen jonoon. - Yksi nainen
uudella elämällesi.
Mielenkiintoista nähdä mitä vastauksia olet saanut, jos mies uskaltaa tehdä päätöksen ja hakea elämäänsä muutosta, niin kommentit ovat juuri tätä tasoa mitä tässä ketjussa saa lukea.
Juttelin juuri pari viikkoa erään tuttava miehen kanssa ja hän sanoi mulle, että miksi vaimot tekevät miehistään neitejä. Kaikki pitää mennä vaimon tahdon mukaan ja jos ei mene, seuraukset ovat sen mukaiset.
Täytyy sanoa, että tuo kommentti pisti minut miettimään ihan todella ja pakko oli todeta että asia on todella näin.
Puuttuu vielä että vaimot kävisivät ostamassa miehilleen hameet, neidithän niitä käyttävät.- Esa.
Liian kiltti mies on yksi yleisimpiä avioeroon johtaneista syistä.
Tarvitaan omaa tahtoa ja omia ajatuksia, mutta myös toisen huomioimista. Ei naiset kaipaa miehiä jotka ei uskalla kertoa omia mielipiteitä, hoitaa yksin kotityöt, huolehtii kaikesta ja sanoo viimeisen sanan "kyllä rakkaani". Yhtä hyvin mies tekee tässä itsensä munattomaksi, kun siinä missä heittäydytään vastaavasti lapseksi. Kumpikaan sukupuoli ei halua puolisostaan äitiä tai isää. - vedä runkku kätees!
Niin, minkä päätöksen?
Hame päällä täällä uhoilee aikomuksistaan, jota ei kuitenkaan uskalla tehdä. ;))
Voi jee!! kyllä se tosi mies menee ja hakee sen ihanuuden mulkkuansa imemään, eikä täällä kuukausitolkulla uhittele, kuin pikkupenikka äidilleen, että "kyllä mää meen sinne varmasti!!"
Tuollainen paskahousu ei uskalla koskaan tehdä yhtään mittään.
Tosimies on erimies, kuin roikkuperseinen ap.
Ap on kälättäjäukko.
- Riistäjä nainen
Olisit vielä kirjoittanut omalla nimelläsi kuullostat erittäin tutulta.
- ex rouva
Täällä uhotaan, hypätään huorissa ja vaimolle ollaan just niitä munattomia miehiä, jotka ovat vaimon tossun alla, loukkaavat vaimoa ja kaikkia panemiaan naisia. Kun teitä yrittää järjellä pysäyttää, niin itku tulee ja mennään vaimon selän taakse ja huudellaan, minusta et sitten enää kuule, lähden muualle töihin, pelätään eroa niin pirusti, että laitetaan vaimonkin numero salaiseksi, jopa myydään talo ettei vaan kärähdetä vieraista naisista.
Pelkuri olet.- missä munat?
Tyypillinen luuseri.
Perseelle tekis mieli potkaista mammankultaa.... - Kapitalistiriistäjä
missä munat? kirjoitti:
Tyypillinen luuseri.
Perseelle tekis mieli potkaista mammankultaa....Edellisistä viesteistä sitten näkyykin läpileikkaus suomalaisista ihmisistä..!!
Ystävällisiä, empaattisia, rakentavan hengen omaavia kansalaisia..!!
Ei tarvitse ihmetellä että kun kuulee lomakohteessa suomen kieltä ,niin tulee täyskäännös ja helvetinmoinen kiire muualle..!!!
Hyvää kevään jatkoa,apinat..!! - Huijattu ja pahasti
Kapitalistiriistäjä kirjoitti:
Edellisistä viesteistä sitten näkyykin läpileikkaus suomalaisista ihmisistä..!!
Ystävällisiä, empaattisia, rakentavan hengen omaavia kansalaisia..!!
Ei tarvitse ihmetellä että kun kuulee lomakohteessa suomen kieltä ,niin tulee täyskäännös ja helvetinmoinen kiire muualle..!!!
Hyvää kevään jatkoa,apinat..!!Teidänlaiset miehet pitäisi polttomerkitä, ettei kukaan täysjärkinen nainen menisi retkuun kun esitätte pettämätöntä ja selkärangan omaavaa miestä, koska kumpaakaan teistä ei löydy, ei selkärankaa kuin sieltä yhdestä kohti ja naisen kunnioittamista ei mistään kohti. Ole kerrankin hyvä mies ja eroa, sen jälkeen sinne missä pippuri kasvaa..
- Kapitalistiriistäjä
Huijattu ja pahasti kirjoitti:
Teidänlaiset miehet pitäisi polttomerkitä, ettei kukaan täysjärkinen nainen menisi retkuun kun esitätte pettämätöntä ja selkärangan omaavaa miestä, koska kumpaakaan teistä ei löydy, ei selkärankaa kuin sieltä yhdestä kohti ja naisen kunnioittamista ei mistään kohti. Ole kerrankin hyvä mies ja eroa, sen jälkeen sinne missä pippuri kasvaa..
sun mielipide..!!
Tulin kotiin töistä.....(ex)-vaimo kännissä sohvalla.....alkoi heti solvaamaan...saatanan äijä pidät peliä mun selän takana..!!!!!
Minä ihmeissään että MITÄ..!!!! sättäilet muitten muijien kanssa....no,mulla on on ollut e-kontakti osoite jo pitkään..!
Se jostain tiesi mun salasanan ja muutti profiilin homoksi ja lopuksi lupasi että mä KÄRSIN tästä erosta....!!!
Olen luvannut muuttaa sen kamat,sen se vaatii,ja sen jälkeen soromnoo....eli aika vaikea ero on tulossa...mitä teen kysyy epätietoinen vantaalta...!!
P,s lupasi keksiä kaikkea KIVAA tulevaan elämään...onko uhkailua vai onko uhkailua..??!! - Kapitalistiriistäjä
sun mielipide..!!
Tulin kotiin töistä.....(ex)-vaimo kännissä sohvalla.....alkoi heti solvaamaan...saatanan äijä pidät peliä mun selän takana..!!!!!
Minä ihmeissään että MITÄ..!!!! sättäilet muitten muijien kanssa....no,mulla on on ollut e-kontakti osoite jo pitkään..!
Se jostain tiesi mun salasanan ja muutti profiilin homoksi ja lopuksi lupasi että mä KÄRSIN tästä erosta....!!!
Olen luvannut muuttaa sen kamat,sen se vaatii,ja sen jälkeen soromnoo....eli aika vaikea ero on tulossa...mitä teen kysyy epätietoinen vantaalta...!!
P,s lupasi keksiä kaikkea KIVAA tulevaan elämään...onko uhkailua vai onko uhkailua..??!!vaihdan tämän pakkashelvetin imuttelulämpöön..........!!!! Ymmärsittekö,apinat...!!??
- sinullakaan
vaihdan tämän pakkashelvetin imuttelulämpöön..........!!!! Ymmärsittekö,apinat...!!??
Naisena olen kuitenkin sitä mieltä, että on meissä suominaisissakin ihan hienoja ihmisiä.
Ota tosiaan ero siitä naisestasi. - dvfggh
vaihdan tämän pakkashelvetin imuttelulämpöön..........!!!! Ymmärsittekö,apinat...!!??
Hyvä idea. Tervemenoa.
- idiootin ex-vaimo
sun mielipide..!!
P,s lupasi keksiä kaikkea KIVAA tulevaan elämään...onko uhkailua vai onko uhkailua..??!!Kuuleppas Reitii.. Mitäs jos lopettaisit mun solvaamisen täällä, ettei tarvi ryhtyä toimenpiteisin.
- Liina Anniina
Sinulle on käynyt ikävästi, olet haksahtanut vääränlaiseen muijatyyppiin.
Tai mitä enemmän ounastelen, että ex-naisesi ovat aikoinaan valinneet sinut, ja olet uinut kuin ajopuu pahaan loukkuun. Seuraukset ovat senmukaiset.
Nyt kun menet Thaikkuihin, niin koet valitsevasi itse naisen. Surullista, että sen pitää tapahtua tällä lailla, koska maksettu rakkaus ei ole aitoa.- Mitä se on ?
Mut oisko se kuitenkin ihan hyvä, että saa edes maksettua lajia. Kaikki kun eivät ansaitse oikeaa ollenkaan ontuessaan omine omituisine ongelmineen elontietään ja -taivaltaan kohti onnetonta loppuaan.
- epäilen sitä
Oikein arvasin, eronnut siellä ilakoi. Sinulla on jäänyt aikuistuminen kesken. Kannattaisi myös ajan kanssa tutkailla, millaisesta naisesta on kyse.
Onko itsestäsi vastuun kantajaksi? - Ihmettelen palstaa
Mistä näitä thai-viestejä yhtäkkiä sikiää?
Onko avioliittopalstalle viimeaikoina pesiytynyt joku häiriintynyt islaminvastainen ja thaiprovoinen sinkku?- Kapitalistiriistäjä
vaan täyttä elämää...!!!
Hauskaa tämä avioliitto.....vielä kun sitä on...loppusuoralla kuitenkin..!!!
Nyt vaimo(ex-Vaimo) laukoo jatkuvasti totuuksiaan(hänen) ja etsii vaikka mitä viko minusta ja talosta ja kaikesta..!!
Kaikki on päin persettä....siis ihan uskomatonta panettelua mutta se onkin DUUNARI..!!!!!!!!!
MINÄ olen sentään YRITTÄJÄ,kapitalisti.....niin on vähän isommat aivot...!!!! - niin....
vaan täyttä elämää...!!!
Hauskaa tämä avioliitto.....vielä kun sitä on...loppusuoralla kuitenkin..!!!
Nyt vaimo(ex-Vaimo) laukoo jatkuvasti totuuksiaan(hänen) ja etsii vaikka mitä viko minusta ja talosta ja kaikesta..!!
Kaikki on päin persettä....siis ihan uskomatonta panettelua mutta se onkin DUUNARI..!!!!!!!!!
MINÄ olen sentään YRITTÄJÄ,kapitalisti.....niin on vähän isommat aivot...!!!!Ja ennen kuin tuleva ex-vaimo alkoi laukomaan totukksia, niin sinä siis olit vehtaillut jo toisen kanssa?! Niinkö se meni? Niin makaa kuin petaa. Pään taputuksiako odotit?
- idiootin ex-vaimo
No mites on nyt eron jälkeen mennyt ? Kovastikko on jonoa makkarin ovella ? Kiitos kysymästä, minulla, roikkuvaperseisellä ex- vaimolla on asiat hyvin. Paremmin ei voisi olla. Kivaa kevättä sinulle.
- 68-v
Toinen liittosi?
Ovatkohan puolisosi valintaperusteet, tarpeitasi ajatellen, aivan kohdallaan?
Kaksi hutia!
Toivottavasti olet tehnyt ratkaisusi mahdollisimman nopeasti menettääksesi mahdollisimman vähän sinkun onnen aikaa.
Olisi mielenkintoista , ja ehkäpä opettavaa kuulla, ex-puolisojesi näkemyksiä yhteiselämästänne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560