Mitähän tässä on nyt tullut kustua vai onko mitään? Ollan tultu yhden tytön kanssa tosi hienosti juttuun tähän mennessä, mutta nyt se on ollut jossain sukulaistensa luona reissussa ja tosi nihkeää on. Ei ole oikein ilmoitellut mitään itsestään, vaikka ollaan aiemmin oltu päivittäin yhteyksissa. Facebookissakaan ei ole alkanut juttelemaan, joten olen sitten itsekin ollut hiljaa.
Olen sanonut tuolle tytölle pari kuukautta sitten olevani ihastunut siihen. Aluksi se hieman pakeni, mutta sitten ollaan taas hengailtu yhdessä ihan normaalisti. Ihan viime viikkoina se alkoi itsekin olemaan paljon enemmän mukana tässä, mutta nyt taas tuntuu, että joku juttu tässä mättää.
Olen ollut ehkäpä liian aktiivinen tai liian "helppo" tuolle tytölle. Mahdotontahan tässä on kuitenkaan enää esittää mitään vaikeasti tavoiteltavaa, kun olen jo sille kertonut olevani ihastunut siihen. Alkaa olla ns. hylsyt sylissä tämän jutun suhteen. Tuntuu juttelevan aika ahkerasti kaikille muille jätkille, mutta mulle ei muka tahdo löytyä aikaa a muutamat treffitkin on perunut aika selkeillä tekosyillä. Tosin 90% kerroista, kun olen ehdottanut niin tyttö on kyllä lähtenyt mielellään.
Naiset ovat helvetin hyviä pitämään varalta yllä kipinää. Minä olen ainakin tullut siihen tulokseen, että olen pelkkä varamies ja hyvän päivän tuttu tuolle tytölle. Vai voiko tämän nähdä jotenkin muutenkin?
Ihastuksen kanssa ongelmia
8
697
Vastaukset
- Only fools & horses
Vaikea tohon on mitään lisätä näin ulkopuolisena. Kuulostat tietävän hyvin missä kulloinkin mennään, kuuntele siis reilusti vaan sen oman sydämesi (ja järkesi) ääntä äläkä tyydy olemaan pelkkä varamies kun se pesti ei sulle riitä.
Saahan ne tytöt olla ja tehdä vaikka mitä kierouksia, jos pojatkin suo siihen mahdollisuuden...
Rakkaudessakin se antamisen ja saamisen logiikkaa toimii tasapuolisuuden periaatteella, joten itseään saa syyttää jos suostuu vedettäväksi perässä.
Jos et uskalla läväyttää suoraan päin näköä omia tänhetkisiä ajatuksiasi sen tytön käytöksestä, niin äänestä sitten jaloillasi ja pysyttele tovi saavuttamattomissa, niin näet varmasti totuuden. Kyllä se alkaa huhuilla jos sillon oikeesti ikävä, tai jos se löytää heti toisen, niin jouti sitten mennäkin.
Kerran se vaan kirpaisee ja maailmahan on täynnä tyttöjä... ;)- Substitute
Olen pitänyt kyllä radiohiljaisuuttakin välillä, mutta eipä ole kestänyt kuin joku 3-4 päivää maksimissaan ja tyttö on pistänyt viestiä, että "miten menee?" tai vastaavaa. Se on kuitenkin perunut tapaamisia esimerkiksi liian kylmän ilman takia ja välillä ei ole vastannut viestiinkään, kun se on muka niin kallista. Tosin tuolloin se oli ulkomailla, mutta eipä ollut kertonut mulle siitäkään mitään.
Varmaan nyt olisi paikallaan ottaa vähän jäätävämpää linjaa tämän kanssa. Ei kuitenkaan mitenkään tyly, mutta silleen sopivasti välinpitämätön. - Pekkasi
Substitute kirjoitti:
Olen pitänyt kyllä radiohiljaisuuttakin välillä, mutta eipä ole kestänyt kuin joku 3-4 päivää maksimissaan ja tyttö on pistänyt viestiä, että "miten menee?" tai vastaavaa. Se on kuitenkin perunut tapaamisia esimerkiksi liian kylmän ilman takia ja välillä ei ole vastannut viestiinkään, kun se on muka niin kallista. Tosin tuolloin se oli ulkomailla, mutta eipä ollut kertonut mulle siitäkään mitään.
Varmaan nyt olisi paikallaan ottaa vähän jäätävämpää linjaa tämän kanssa. Ei kuitenkaan mitenkään tyly, mutta silleen sopivasti välinpitämätön.Teit kyllä jo virheen siinä vaiheessa kun menit neidille paljastamaan että olet ihastunut häneen, EI EI EI ja vielä kerran EI... En tiedä miten mokasi voi korjata mutta onnea jokatapauksessa!
- Kokemusta on
Substitute kirjoitti:
Varmaan nyt olisi paikallaan ottaa vähän jäätävämpää linjaa tämän kanssa. Ei kuitenkaan mitenkään tyly, mutta silleen sopivasti välinpitämätön.Tyttö leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Jos tosiaan peruu tapaamisia "kylmän ilman" takia ja "unohtaa" kertoa olevansa menossa ulkomaille niin hän luultavasti haluaa sinun yrittävän häntä kovemmin. Itsellänikin oli nuorempana miehenä jatkuvasti tällaisia tyttöjä koukussa mutta usein ne kuihtuivat kasaan koulupaineiden ja harrastusten ristitulessa. Noh, lopetin sitten yhden harrastuksistani ja hölläsin vähän sen aikaisen "eliittilukioni" kanssa ja käytin vapaaksi jääneen ajan tyttöön josta olin kiinnostunut. Kävin aggressiivisesti ja itseeni uskoen jahtaamaan tätä tyttöä ja alle kuukauden päästä hän oli tyttöystävä. Ole aktiivinen mutta älä kuitenkaan liian ahdistava. Älä anna itsestäsi kuvaa miehenä jota pitää aina tökkiä eteenpäin vaan ole aloitteellinen. Olette kuitenkin niin kauan olleet tekemisissä että jotain olisi jo tapahtunut jos vain haluaisit. Jos et halua olla pompoteltavana niin nosta kissa pöydälle ja puhu suoraan!! Äläkä luo mitään ihmeen virtuaalisuhdetta tekstiviestien ja facebookin avulla, aina on parempi vaikka soittaa tai mieluiten olla kasvotusten, siinä huomaa paljon paremmin tuleeko jonkun kanssa juttuun vai ei. Kuka tahansa voi olla huipputyyppi facebookissa mutta aidossa sosiaalisessa kanssakäymisessä täysi urpo.
- Substitute
Kokemusta on kirjoitti:
Tyttö leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Jos tosiaan peruu tapaamisia "kylmän ilman" takia ja "unohtaa" kertoa olevansa menossa ulkomaille niin hän luultavasti haluaa sinun yrittävän häntä kovemmin. Itsellänikin oli nuorempana miehenä jatkuvasti tällaisia tyttöjä koukussa mutta usein ne kuihtuivat kasaan koulupaineiden ja harrastusten ristitulessa. Noh, lopetin sitten yhden harrastuksistani ja hölläsin vähän sen aikaisen "eliittilukioni" kanssa ja käytin vapaaksi jääneen ajan tyttöön josta olin kiinnostunut. Kävin aggressiivisesti ja itseeni uskoen jahtaamaan tätä tyttöä ja alle kuukauden päästä hän oli tyttöystävä. Ole aktiivinen mutta älä kuitenkaan liian ahdistava. Älä anna itsestäsi kuvaa miehenä jota pitää aina tökkiä eteenpäin vaan ole aloitteellinen. Olette kuitenkin niin kauan olleet tekemisissä että jotain olisi jo tapahtunut jos vain haluaisit. Jos et halua olla pompoteltavana niin nosta kissa pöydälle ja puhu suoraan!! Äläkä luo mitään ihmeen virtuaalisuhdetta tekstiviestien ja facebookin avulla, aina on parempi vaikka soittaa tai mieluiten olla kasvotusten, siinä huomaa paljon paremmin tuleeko jonkun kanssa juttuun vai ei. Kuka tahansa voi olla huipputyyppi facebookissa mutta aidossa sosiaalisessa kanssakäymisessä täysi urpo.
Tuo ihastumisen tunnustaminen kyllä todellakin oli tosi iso munaus. Luulin, että tyttökin olisi ollut ihastunut minuun, koska siihen malliin hän aina välillä puhuu.
Olen ollut aluksi tässä se aktiivisempi osapuoli, mutta sitten ikään kuin luovutin tämän homman, koska tyttökin tuntui olevan hälläväliä -asenteella liikenteessä. Siis naamatusten me kyllä jutellaankin paljon enemmän kuin vaikkapa facebookissa tai tekstareilla. Koulussa oikeastaan päivittäin jotain. Välillä, kun ollaan omissa kaveriporukoissa niin menee pitkiä aikoja siihen, että pelkästään katselemme toisiamme ja hymyilemme. :) Sitten tyttö kuitenkin saattaa välillä muuttua todella kylmäksi, eikä välttämättä puhu moneen päivään yhtään mitään ja koulullakin sama meno jatkuu. Ottaa nämä pelailut aika rankasti päähän.
Tyttö hieman otti nokkiinsa silloin, kun sanoin olevani ihastunut tähän, joten jos uudelleen ottaisin asian puheeksi, niin minusta tuntuu, että se olisi viimeinen niitti, koska se nimenomaan sanoi mulle, että se "haluaa katsella rauhassa".
Omasta mielestäni paras keino olisi nimenomaan otta omalta osaltani kylmempi linja ja alkaa useammin kieltäytymään, jos se haluaa tavata. Pitäisi muuttua saalistajasta saaliiksi. :) - hwhehehoho
Kokemusta on kirjoitti:
Tyttö leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Jos tosiaan peruu tapaamisia "kylmän ilman" takia ja "unohtaa" kertoa olevansa menossa ulkomaille niin hän luultavasti haluaa sinun yrittävän häntä kovemmin. Itsellänikin oli nuorempana miehenä jatkuvasti tällaisia tyttöjä koukussa mutta usein ne kuihtuivat kasaan koulupaineiden ja harrastusten ristitulessa. Noh, lopetin sitten yhden harrastuksistani ja hölläsin vähän sen aikaisen "eliittilukioni" kanssa ja käytin vapaaksi jääneen ajan tyttöön josta olin kiinnostunut. Kävin aggressiivisesti ja itseeni uskoen jahtaamaan tätä tyttöä ja alle kuukauden päästä hän oli tyttöystävä. Ole aktiivinen mutta älä kuitenkaan liian ahdistava. Älä anna itsestäsi kuvaa miehenä jota pitää aina tökkiä eteenpäin vaan ole aloitteellinen. Olette kuitenkin niin kauan olleet tekemisissä että jotain olisi jo tapahtunut jos vain haluaisit. Jos et halua olla pompoteltavana niin nosta kissa pöydälle ja puhu suoraan!! Äläkä luo mitään ihmeen virtuaalisuhdetta tekstiviestien ja facebookin avulla, aina on parempi vaikka soittaa tai mieluiten olla kasvotusten, siinä huomaa paljon paremmin tuleeko jonkun kanssa juttuun vai ei. Kuka tahansa voi olla huipputyyppi facebookissa mutta aidossa sosiaalisessa kanssakäymisessä täysi urpo.
Tähän nopeana lisäyksenä vielä, että mainitsemasi facebook-kuvio toimii myös toisinpäin: fb(tai yli päätään netti)-persoona voi vaikuttaa kylmältä ja etäiseltä, mutta livenä sama tyyppi voi olla huippukiva ja lämmin henkilö.
- yks tyttö 90
voi ei,tunnistan itseni niin tuon tytön käytöksestä. enpä kyllä ajatellut että miehet aattelisi tuolla tavalla. oon varmaan jotenkin erikoinen. selittäsin tytön käytöksen suoranaisesti sillä että hän pitää sinua hyvänä miehenä ja siksi kattelee asiaa kauan. ei tunteet hetkessä synny. tyttö saattaa olla vähän ihastunut suhun,mutta ei ole vielä mitään niin varmaa pohjaa. itseäni ihmetyttää se miten nopeasti miehet aina haluaa jotain tapahtuvan. mielestäni se on iha normaalia että tyttö on oma itsensä,välillä on kiinnostuneempi ja välillä ottaa takapakkia,mikä EI TOSIAANKAAN tarkoita sitä että kiinnostus oisi jotenkin lopahtanu,se vaan ei syty niin nopeasti. kannattaa olla yhteyksissä,mutta anna tytölle aikaa ja viettäkää aikaa ensin ystäväpohjalta niin alkaa sujua,jos tyttö tosissaan on kiinnostunut. =)
- Ahdistamaan
Miksei tyttö saa rauhassa viettää aikaansa sukulaistensa kanssa, joita harvemmin tapaa, oletko mustasukkainen?
älä kahlitse ihmisiä liikaa, tai muuten menetät ne. Jokainen tarvitsee myös omaa aikaa, kuulostaa ahdistavalta toi et heti kun on pieni tauko, sä kuvittelet et se ei oo mukana kuviossa.
Kannattaa etsiä itselleen omia harrastuksia, jos päivät kuluu siihen et miettii vaan tätä tyttöä, eikä ole mitään omaa sisältöä elämässä, jolla voisi päivänsä kuluttaa. se ei pidemmän päälle toimi, jos vahtaa kuin jotain omistamaansa esinettä.
Jos tyttö susta tykkää, se pysyy sun luona vahtimattakin ja tilanteiden mukaan pidetään yhteyttä. Maksa tytön puhelinlaskut, jos odotat hänen pitävän tauotta sinuun yhteyttä missä ikinä onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550