"Vapaus pilapiirtäjille!" -aloitus on siirretty

Mover

Sananvapaus -palstalle.

9

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu joo huomasin

      Miksi te ette tahdo kekustella täällä siitä mikä aiheuttaa rasismia?

      Te vaan tahdotte täällä haukkua suomalaisia rasisteiksi.

      Se on juurikin se mikä aiheuttaa vihaa ja myöhemmin sitten rasimia.

      Elikkä siis Moverit politikot virkamiehet kylvää rasismia. Sitä saa mitä tilaa
      http://www.youtube.com/watch?v=Npjw567Fqek
      Sitä saa mitää tilaa
      Täysin mitoin, kukkupäin
      Hei, usko pois mun kultasein
      Niin on juttu näin

      Sitä paitsi pilapiirtäjät eivät ole sananvapauden uhreja, vaan rasismin uhreja!
      Rasistit uhkaavat pilapiirtäjien henkeä, ai niin se olikin vaan uskontoa.

      Millasta uskon-sotaa te tahdotte Eurooppaan?

      Meinaan vaan että sota tästä syntyy, kyllä tämä on niin naurettavaa.
      Suomalaisia vaan haukutaan ja länkkäreitä tahdotaan tappaa uskontoon vedoten.

      • ihmisen sisällä oleva vinoutuma, joka reagoi kokemiinsa vääryyksiin laittomasti.

        SIITÄ mitä se on, sinun pitäisi täällä keskustella - ei jostain tyystin muusta rikoksesta, jonka joku ulkomailla on tehnyt.

        Vaadit sananvapautta pilapiirtäjille. Ihan ok. Minä yhdyn vaatimukseesi.

        Mutta hyvänen aika, pilapiirtäjien ahdistelu EI OIKEUTA rasistisuuteen, jos vaan yhtään yritätä sellaista agitoida. Ok?


      • Mover kirjoitti:

        ihmisen sisällä oleva vinoutuma, joka reagoi kokemiinsa vääryyksiin laittomasti.

        SIITÄ mitä se on, sinun pitäisi täällä keskustella - ei jostain tyystin muusta rikoksesta, jonka joku ulkomailla on tehnyt.

        Vaadit sananvapautta pilapiirtäjille. Ihan ok. Minä yhdyn vaatimukseesi.

        Mutta hyvänen aika, pilapiirtäjien ahdistelu EI OIKEUTA rasistisuuteen, jos vaan yhtään yritätä sellaista agitoida. Ok?

        juu ei ymmärrä?

        Minä puhuin että pilapiirtäjien henkeä uhataan syyttä!
        Ne vaan piirsi.
        Onko piirtäminen niin iso rikos että muslimien pitää ruveta tappamaan heitä?
        Ja sitäpaitsi Suomessakin uhattiin pilapiirtäjiä ja lehtiä jos ne julkaisee niitä kuvia.

        Ja kesällä Lars Vilks oli tulossa Suomeen mutta se peruttiin, koska Vilksin henki saattoi olla vaarassa.
        Hesarista luin, muistaakseni 13.6.2010 C-osa oikealla ylhäällä pieni ohut juttu.

        En yritä agitoida (=yllyttää mellakoimaan), se on sinun hommasi. Minä puhun asiallisesti ongelmasta nimeltä muslimeille annetut tappo-käskyt. Miten tollasen kanssa voi elää ? Ja olen ehdottanut
        a) uskonnon vaihtoa
        b) jos ei kelpaa niin lähtekööt sitten pois, mutta tappokäskyjen kanssa on mahdoton elää, siitä syntyy uskonsota, jota en tahdo.


      • Mover kirjoitti:

        ihmisen sisällä oleva vinoutuma, joka reagoi kokemiinsa vääryyksiin laittomasti.

        SIITÄ mitä se on, sinun pitäisi täällä keskustella - ei jostain tyystin muusta rikoksesta, jonka joku ulkomailla on tehnyt.

        Vaadit sananvapautta pilapiirtäjille. Ihan ok. Minä yhdyn vaatimukseesi.

        Mutta hyvänen aika, pilapiirtäjien ahdistelu EI OIKEUTA rasistisuuteen, jos vaan yhtään yritätä sellaista agitoida. Ok?

        Mover : Rasismia aiheuttaa ihmisen sisällä oleva vinoutuma, joka reagoi kokemiinsa vääryyksiin laittomasti.

        Kuten esimerkiksi WTC-tornien iskut
        Venäjällä tapahtuvat iskut
        Espanjassa tapahtuneet ja Englannissa tapahtuneet ym ym Ainiin se Ruotsi homma, mutta oliko se.. no ei nyt huonoja vitsejä…
        Ne kaikkihan johtuu islaminuskoisten sisällä olevista vinoutumista, minkä tähden reagoi kokemiinsa vääryyksiin laittomasti. Ja aivan oikein, kuten pilapiirrosten aiheuttama vinoutuma, johon reagoivat laittomasti, eli uhkaavat tappaa viattomia hassuja miehiä, jotka pitävät yllä demokratiaa, eli ovat mielivallan vahtikoiria, räksyttävät mielivallalle, joka alistaa ihmisiä. Ja aivan oikein kuten tekee/ teki myös Tunisia Egypti Libya jne. Jos heillä olisi pilapiirtäjiä niin heilläkin olisi demokratia. Siitä se vapaus lähtee, eli pilapiirtäjistä ja pilarit pitää mielivallan poissa!

        Ja miksi mikä niissä piirustuksissa nyt oli tappamisen arvoista?
        Ja miksi Lars Vilkisiä ei uskalleta päästää Suomeen? Ilmeisesti Suomessa uskotaan olevan TAPPAJIA.
        Ja kuten aivan oikein pelkäsin ja pelkään heitä, mutta Moveri sanoi :
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9645945#comment-48028659
        Jos pelkäät kaikkia muslimeja MoverKäyttäjän viestit 9.2.2011 22:08 - niin pelkää.
        Se on omaa fobiaasi. Mutta älä tule tänne palstalle sitä hoitamaan.

        Miksiköhän kaikki pelkää?
        Miksikähän me yritetään keskustella?
        Onkohan suomalainen mini-rotu vaarassa kuolla?
        Missä on niitä rasisteja jotka uhkaa suomalaista rotua kulttuuria ja kieltä.

        Sitähän minä olen yrittänyt huutaa jo huhtikuusta2010 asti että muslimit ne rasisteja ovat, eivätkä suomalaiset.
        Suomalaisia suurempana rotuna ne uhkaavat pientä suomalaista rotua :
        islam CIA World Factbook 2004:n mukaan islam on maailman toiseksi suurin uskonto. Koko maailmassa arvioidaan olevan jo yli 1.3 miljardia muslimia. Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Islam#V.C3.A4est.C3.B6
        suomalaisia : Suomen väestö oli joulukuun 2010 lopussa = 5 374 499 henkeä. Lähde : http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_väestö

        Ymmärtääkö kukaan että kusessa ollaan?


    • Ja se vetoomus sekä linkki on pilapiirtäjien hengen puolesta on :
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9686698

      Me tahdotaan pilapiirtäjien uhkaajat pois EUroopasta.
      Ja jos kerta tappo-käsky ja lupa on annettu kaikille muslimeille, niin eikö ne kaikki muslimit silloin juurikin ole uhkana pilapiirtäjien hengelle?

      Ja seuraava kysymys onkin että kuka tai mikä ryhmä on seuraava kun joutuu muslimien tappolistalle?
      Ja entäs se seuraava?
      Tai siitä seuraava?
      Koska noiden tappokäskyjen voidaan olettaa edes loppuvan?
      Koskaankokaan?

    • Kyllä sinulle on vaikea saada ymmärrykseen, että muslimien tappokäskyt aiheuttavat rasismia,
      jota te virkaintoiset ihmettelette.

      Ja sitten asiasta ei saa edes puhua. On tää kyl yhden moista.

      Entä sitten kun muslimeille tuleekin lähtö? Ihan oikeesti? Taasko syytätte meitä ahdasmielisiksi?

      Meinaan vaan että huomasin kun taas poistoleikkuri leikkasi. Kiitti vaan taas siitäkin

      Ette te poista rasismia sillä että lakaisette muslimien pahat teot bittiavaruuteen. Ettekö te ymmärrä että se puhumattomuus ongelmista juuri aiheuttaa vihaa.

      Poista vaan ongelmat maton alle, älkää sitten ihmetelkö kun rasismi yltyy.
      Ja sitten virkaintoiset akat ihmettelee suu pyöreänä Oi miksi? Oi miksi?

      • tämä läx ku kuppa töölöstä
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9692777#comment-48292905

        Oi anteeksi siinä luki sana huumori. Anteeksi kamalasti.
        Kai se poistaa tämänkin.

        Siis huomio huomio kaikki ei pelkästään n-sana ole pannassa
        vaan myös huumori-sana on kiellettyjen listalla.

        Voi taivas tätä elämätä. :
        Ymmärrätkö huumoria yhtään?
        Jos et ymmärrä niin oletettavasti olet muslimi.
        Josta seuraakin kysymys, mikä on sallittua huumoria muslimille ?
        No kerro kun tyhmä ei taaskaan tiedä.
        Vai onko aina sama vastaus kun et tiedä niin mene hoitoon?


    • sookrates

      Kyllä tämä liittyy oleellisesti rasismiin ja sitä kautta vasta sananvapauteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe