Tietääkö kukaan alusvaatteiden postimyyntiä,missä myytäisiin alusvaatteita,rintliivejä pikkuhousuja yö pukuja ym.ja jossa olis myös isompia kokoja.
Alusvaatteet
6
549
Vastaukset
- helpoimmista
taitaa olla Ellos. Useita maksuvaihtoehtoja ja toimitustapoja. Vakoasiakkaalle vielä suuria tarjousalennuksia.
- eeererrr
sekin on suhteellista... jollekin isoa on jo koko 44, toiselle 54...
- letena
kokeileppa bravissimo.com ja figleaves.com- molemmissa mahtavia, toimivia isoja kokoja- olen ollut molempien palveluun erittäin tyytyväinen!
- hantta82
Tilasin itselleni kuukausi sitten kaksi kaunista babydoll alusasua consuelo collection (www.consuelocollection.fi) nimisestä nettifirmasta. Olen kokoa 2xl ja hieman arvelutti tilata, mutta olen erittäin tyytyväinen ostoksiini. Heillä oli myynnissä isoja kokoja enemmänkin.
- 100E
Itse tilasin täältä kahdet liivit ja pikkarit: www.feminelli.fi
- helmihelena79
Täällä myös yksi shoppailija, joka piti kovasti ostoksistaan www.consuelocollection.fi
Asiallista palvelua ja neuvoa sain kokoasioissa :)) Käsittääkseni tämä on suhteellisen uusi kauppa, mutta näköjään muillakin on hyviä kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463