Senja-tyttö tarjoaa riemu....

kaikille...

YLE:

"Suomenkieliset abiturientit oppivat ruotsia julkkiksien kautta Facebookissa:


"Finska abiturienter lär sig svenska via kändisar på Facebook

Senja opetta sinulle ruotsia
26.02.2011 18.05 - Se större bild - Bild:Facebook
Finlandssvenska kändisar hjälper finskspråkiga abiturienter att lära sig svenska via Facebook och nättelefontjänsten Skype.

Kända personer, bland annat André Wickström, Jörn Donner, Kjell Westö, Baba Lybeck och Peter Nyman deltar i kampanjen som inleds i början av mars. Kampanjen presenteras på Facebook-sidan "Senja opettaa sinulle ruotsia" (Senja lär dig svenska). Sidan öppnades i början av året.
Lyssna: Radio Vega Österbotten/Senjas språkskola

Abiturienter som vill prata med någon av kändisarna ska motivera varför de vill bekanta sig med just den personen. Motiveringen bedöms av publiken och priset är en internetträff med någon av kändisarna.

I början av mars publiceras en tidtabell där tidpunkten för respektive kändisuppträdande framgår. Den kända personen är tillgänglig via chat på Facebook eller internettelefonen Skype."

12

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksillä svenskaa.nu

      Elikkä tuolla sivulla "suomenruotsalaiset julkkikset" kuten Andre Wikström, Jorn Donner, Baba kybeck ja Peter Nyman(koko pakkoruotsihuorakaarti siis) osallistuvat kampanjaan, joka alkaa malaiskuun alussa (sopivasti vaalein alla).
      Abiturientteja houkutellaan seksihahmo Senjan(suomenkielinen, eihän suomenruotsalaista naista voi käyttää seksihahmona!) kautta perustelemaan, miksi juuri heidän tulisi päästä noiden julkkisten kanssa treffeille internetissä. Abiet pitää hakea tuota mahdolliuuttaa ja toiset äänestävät.....ei siis rkp.Tä...ei....kai...?

      YLE:n uutinen ei kerro, mikä pulju on tämänvaalijipon takana, mutta veikkaanpa,että svenska.nuuska.

    • 45

      julkisuuskuvansa suomenkielisen YLE:n taholta. Ilman suomenkielistä toimintaa he eivät olisi näitä ns. julkiksiakaan vaan aivan tavallisia rantaruotsalaisia.

      • pentilä norge kolkyt

        ahuhaahheh jos joku Bertina on julkis niin minä olen Theodor Eicke. Tunteekohan ne sitä edes Uuumajassa saatana!


    • seilori.

      Kaikkea ne svekot keksivät yrittäessään pitää uppoavaa laivaa pinnalla. Vaan eipä onnistu. Rotat ovat jo jättämässä pakkoruotslaivan ja meren pohja kutsuu.

      • voivoi sentään

        ja sehän meitä naurattaa- voivoi meitin fennoreppanoita kun ny harmittaa niin kauhiasti


      • hitrl plans to svae
        voivoi sentään kirjoitti:

        ja sehän meitä naurattaa- voivoi meitin fennoreppanoita kun ny harmittaa niin kauhiasti

        Normaalisti ruotsalaisten kohdalla mainoskampaniassa olisi ollut Börje tai joku muu mies kuten vaikkapa Mark Levengood vai mitä svekko HOMO!!!


      • siellä se piilohomo
        hitrl plans to svae kirjoitti:

        Normaalisti ruotsalaisten kohdalla mainoskampaniassa olisi ollut Börje tai joku muu mies kuten vaikkapa Mark Levengood vai mitä svekko HOMO!!!

        taitaa ittelläs olla joku iso piilohomous taustalla kun pitää jankata homohomohomo, ootko ihan pelle vai muuten vaan alaikäinen- tuu muuten ulos kaapista rohkeesti vaan äläkä täällä muita osoittele hei!


      • garbo spide rase ext
        siellä se piilohomo kirjoitti:

        taitaa ittelläs olla joku iso piilohomous taustalla kun pitää jankata homohomohomo, ootko ihan pelle vai muuten vaan alaikäinen- tuu muuten ulos kaapista rohkeesti vaan äläkä täällä muita osoittele hei!

        Svekko papit ne homoja on. Larsmon lestadiolaisista Uppsalan hurskaisiin protestantteihin.


    • Onnea vaan!

      Ei siinä mitään, jos joku hyvä hyvyyttään haluaa opettaa VALINNAISTA ruotsia.
      Hyvää jatkoa vaan Senjalle.

      • Huonoa huonuttaan.

        Tuo ilmaus on kaikkein kauimpana totuudesta, kun puhutaan pakkoruotsituksesta kaikkine ruminen lieveilmiöineen.


      • outoa ,
        Huonoa huonuttaan. kirjoitti:

        Tuo ilmaus on kaikkein kauimpana totuudesta, kun puhutaan pakkoruotsituksesta kaikkine ruminen lieveilmiöineen.

        Miksi sen houkutuslinnun, pakkoruotsihuoran nimi on suomenkielinen? Senja.
        Miksei se ole ruotsinkielinen?


      • arveleva
        outoa , kirjoitti:

        Miksi sen houkutuslinnun, pakkoruotsihuoran nimi on suomenkielinen? Senja.
        Miksei se ole ruotsinkielinen?

        Jos tarkoitus on vain suomalaisten tyttöjen halventaminen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      183
      848
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe