Tuli mieleen tässä eräästä tapauksesta että tulisiko miehen juosta naisen perässä, ei konkreettisesti tietenkään :D (vaikka tässä tapauksessa on käyny mielessä sekin), mutta noin muuten eli yrittää tehdä vaikutusta ja kierrellä sekä kaarrella pitempään piirittäen naista? Auttaako se jos nainen on epävarma?
On vähän harmittava tilanne sikäli että tuttava nainen jota kuitenkaan en turhan tarkkaan tunne olisi saatavilla ja vapaana, mutten ota selvää hänen tuntemuksistaan. Näen häntä kuitenkin vähemmän usein ja vaikka jonkinlaisen kohtaamisen voisin järjestää niin ne kerrat kun olen yrittänyt suoraa aloitetta niin jotenkin tilanne on jäänyt epäselväksi sen ajankohdan myötä ja aloite on minulta jäänyt enemmän tiedustelun asteelle tyyliin "maistuisko kahvit". Mitään selvää vastausta en näihin saanut johtuen ehkä tilanteesta jossa en on kysytty ja mietin myös että ehkä hänen kohteliaisuudesta ettei anna ihan suoria pakkeja?
Olis kylllä aivan mahtava saada selvyys asiaan ja ihmettelen kun nainen ei minun suuntaan ole aktiivisempi jos olisi kiinnostunut ellei sitten arkaile asian kanssa tai ole epävarma minun kiinnostuksesta tai omastaan.
Ajattelin että helpottaakohan asiaa yhtään jos jatkan kiinnostuksen osoittamista vai oliskohan parempi vain jättää asia sikseen? En muuten tässä miettisi mutta on sen verran kiinnostava tapaus että tekisi mieli katsoa kortit loppuun mut toisaalta ei olisi hyväksi jos hän saa kuvan minusta jonkinlaisena epätoivoisena tyrkkynä. Ei tiedä edes miten moinen juttu leviäisi.
Hävettää jo pikkaisen nyt koko asia kun myönnettäköön että olen lätkässä ja pihkassa hieman jo valmiiksi.
Naisen perässä juokseminen?
51
3097
Vastaukset
- Running man
Enkä tarvitse sitten pokausvinkkejä tai rohkaisua varsinaisesti. Jos saisin tältä naiselta vähän enemmän vinkkiä tuntemuksista niin aivan varmasti selvän aloitteen tekisin uudestaan.
Tällä hetkellä se tuntuu tahdittomalta kun ollaan jonkinlaisessa kelluvassa tilassa tyhjän päällä. Pitää kai vain uskoa ettei ole kiinnostunut ja on ihan normaalia ystävällisyyttä mitä osoittaa.- 123AFF
Sinuna kysyisin suoraan... Hän voi olla ujo tai epävarma suhteesi. Monesti kiinnostunut välttelee ihastuksensa kohdetta, varsinkin jos on ujo.. Olen tehnyt itsekkin sitä, oon parikymppinen nainen. Jotkut ihmisethän voi olla kaverisuhteissa tosi rempseitä, mutta ihastuksen kanssa ihan onnettomia. Sittenpähän selviää.
- Running man
123AFF kirjoitti:
Sinuna kysyisin suoraan... Hän voi olla ujo tai epävarma suhteesi. Monesti kiinnostunut välttelee ihastuksensa kohdetta, varsinkin jos on ujo.. Olen tehnyt itsekkin sitä, oon parikymppinen nainen. Jotkut ihmisethän voi olla kaverisuhteissa tosi rempseitä, mutta ihastuksen kanssa ihan onnettomia. Sittenpähän selviää.
Olet varmaan oikeassa. Mitäs pelättävää siinä olisi. Maine menisi ja hänen silmissään näyttäisin ehkä typerältä. Pitää kattoa miten tämän tilanteen pelaisi sillä tavalla että pysyis välit vielä hyvinä sen jälkeen. Olisi ollut jotenkin kiva tutustua häneen muutenkin koska ei tiedä miten sovitaan yhteen.
Hän on kyllä avoin ja reippaan oloinen, joten hänen pitäisi olla aika epävarma asian suhteen enkä oikein usko noin vahvaan ihastumiseenkaan. Itse tietysti olen viilipyttymäinen hänen kohdalla vaikka sydän soittaa viidakkorumpuja.
Eniten harmittaisi jos menisi tilaisuus sivu suun vähän kuin molemmilta kun on sattuma tehnyt tepposia ja ajoitus on ollut väärä.
Mutta jos hän antaa myönteistä merkkiä niin kait se sitten on oltava suora. Kiitos ajatuksista.
- ninni91a
Minulla on sellainen tilanne, että olen siis 19-vuotias nainen, ja kiinnostunut yhdestä jätkästä, jota en kovin hyvin tunne, ollaan moikkaus-asteella. Joka tapauksessa, olen kiinnostunut hänestä, mutta hän on vähän mysteeri. En tiedä, mitä hän ajattelee minusta. Kerran kutsui mut bileisiin, mutta en juuri silloin päässyt, eikä ole sen jälkeen kysynyt uudestaan. Haluaisin kysyä häneltä suoraan, mutta piirit on aika pienet ja pelkään, että joku alkaa juoruta... Luulen kyllä, että hänkin saattaa olla hieman ujo...
- Running man
Minulla on vähän sama tilanne vaikak ollaan vanhempia jo.
Ehkä munkin tapauksessa hän odottaa että miehenä kysyn uudestaan tai että menetin kiinnostukseni jne. En osaa sanoa suuntaan tai toiseen hänen kiinnostuksesta koska on harvinaisen vaikealukuinen tapaus kyseessä.
Tuo juoruaminen on tosi ikävää tietysti kaiken lisänä. Jostakin syystä olen myös huolissani siitä miten välit hänen kanssaan sujuisi jatkossa. Ei viitsi vain olla mikään tyrkky. - ninni91a
Running man kirjoitti:
Minulla on vähän sama tilanne vaikak ollaan vanhempia jo.
Ehkä munkin tapauksessa hän odottaa että miehenä kysyn uudestaan tai että menetin kiinnostukseni jne. En osaa sanoa suuntaan tai toiseen hänen kiinnostuksesta koska on harvinaisen vaikealukuinen tapaus kyseessä.
Tuo juoruaminen on tosi ikävää tietysti kaiken lisänä. Jostakin syystä olen myös huolissani siitä miten välit hänen kanssaan sujuisi jatkossa. Ei viitsi vain olla mikään tyrkky.Niin, ei tietenkään viitsi olla tyrkky. Ongelmana on juuri se, että pienissä porukoissa saattaa olla joku juorukello, joka sitten mustamaalaa toisia... Saako udella, minkä ikäisiä olette suunnilleen? Jos nainen on jo vanhempi, niin luulisi olevan jo ehkä itsevarmenpikin. Tai toisaalta jotkut vaan on ujoja... En tiedä.
- Running man
ninni91a kirjoitti:
Niin, ei tietenkään viitsi olla tyrkky. Ongelmana on juuri se, että pienissä porukoissa saattaa olla joku juorukello, joka sitten mustamaalaa toisia... Saako udella, minkä ikäisiä olette suunnilleen? Jos nainen on jo vanhempi, niin luulisi olevan jo ehkä itsevarmenpikin. Tai toisaalta jotkut vaan on ujoja... En tiedä.
Päälle parikymppinen hän on. En ihan tarkkaa ikää tiedä itseasiassa, ehkä 22. Olen häntä vanhempikin, mutta ei se itsevarmuus tarkoita sitä että näissä tilanteissa olisi helppo toimia. Hänestä esimerkiksi saisi kuvan juuri itsevarmana, mutta toisaalta vaikuttaa välillä varovaiselta.
Onneksi ei olla sentään ihan pienissä piireissä, mutta silti viittis nolata itteään juoksemalla toisen perässä.
Parastahan olisi jos toisen tapaisi jossain kahdestaan siten että olisi luonnollista jutuskella siinä ja tutustua ilman että tarvitse tehdä aloitetta.
Sinunkin kohdalla niin voi olla että jos tuo mies on kiinnostunut niin ehkä jonkin verran mut ujous tai epävarmuus painaa häntäkin. - Vanha nainen
Running man kirjoitti:
Päälle parikymppinen hän on. En ihan tarkkaa ikää tiedä itseasiassa, ehkä 22. Olen häntä vanhempikin, mutta ei se itsevarmuus tarkoita sitä että näissä tilanteissa olisi helppo toimia. Hänestä esimerkiksi saisi kuvan juuri itsevarmana, mutta toisaalta vaikuttaa välillä varovaiselta.
Onneksi ei olla sentään ihan pienissä piireissä, mutta silti viittis nolata itteään juoksemalla toisen perässä.
Parastahan olisi jos toisen tapaisi jossain kahdestaan siten että olisi luonnollista jutuskella siinä ja tutustua ilman että tarvitse tehdä aloitetta.
Sinunkin kohdalla niin voi olla että jos tuo mies on kiinnostunut niin ehkä jonkin verran mut ujous tai epävarmuus painaa häntäkin.Ethän halua antaa itsestäsi saamatonta kuvaa?
Tai ettet välitä?
Kummatkin vältät sillä, että ilmoitat mitä haluat.
Milloin ja missä.
Sellaiselle päämärätietoisuudelle on hankala sanoa ei.
Se kun kertoo nuo kummatkin hyvät ja tärkeät asiat.
Ps. Jos mies ei tee aloitetta, nainen ei tule ikinä -sisimmässään-
uskomaan, että mies hänestä todella pitää. Peli on silloin menetetty.
Miehistä kun usein puhutaan, että heille kelpaa kuka vain.
Ja nainen EI halua olla kuka tahansa. - Running man
Vanha nainen kirjoitti:
Ethän halua antaa itsestäsi saamatonta kuvaa?
Tai ettet välitä?
Kummatkin vältät sillä, että ilmoitat mitä haluat.
Milloin ja missä.
Sellaiselle päämärätietoisuudelle on hankala sanoa ei.
Se kun kertoo nuo kummatkin hyvät ja tärkeät asiat.
Ps. Jos mies ei tee aloitetta, nainen ei tule ikinä -sisimmässään-
uskomaan, että mies hänestä todella pitää. Peli on silloin menetetty.
Miehistä kun usein puhutaan, että heille kelpaa kuka vain.
Ja nainen EI halua olla kuka tahansa.No en tietenkään, mutta toisaalta en tiedä onko kuva yliaktiivisesta metsästäjästäkään tai epätoivoisesta väkisin yrittäjästä sekään oikein hyvä?
Jos saan hänestä positiivisia viboja niin varmaan sitten tuo mainittu suora, rehti, selkeä ja avoin aloite on paikallaan. Hän ei ole todellakaan kuka nainen tahansa. Enemmän huolettaa se että miten saan hänet päästäni pois jos tässä käy huonosti.
En ole nähnyt häntä vähään aikaan ja ajatus siitä etten näkisi enää on aika raastava. En minä tiedä onko tämä hyvä odotusarvo sittenkään jos hän esimerkiksi vain vähän on kiinnostunut.
Mutta pitää kait toimia kun tilaisuus tulee ja jos hän vaikuttaa vastaanottavaiselta. - cvnbncvmc
Running man kirjoitti:
No en tietenkään, mutta toisaalta en tiedä onko kuva yliaktiivisesta metsästäjästäkään tai epätoivoisesta väkisin yrittäjästä sekään oikein hyvä?
Jos saan hänestä positiivisia viboja niin varmaan sitten tuo mainittu suora, rehti, selkeä ja avoin aloite on paikallaan. Hän ei ole todellakaan kuka nainen tahansa. Enemmän huolettaa se että miten saan hänet päästäni pois jos tässä käy huonosti.
En ole nähnyt häntä vähään aikaan ja ajatus siitä etten näkisi enää on aika raastava. En minä tiedä onko tämä hyvä odotusarvo sittenkään jos hän esimerkiksi vain vähän on kiinnostunut.
Mutta pitää kait toimia kun tilaisuus tulee ja jos hän vaikuttaa vastaanottavaiselta.Oikeasti, jos välittää liikaa siitä, mitä ihmiset susta ajattelee, jää asioita turhaan tekemättä. Pyydä sitä kahville tai johonkin, mutta älä tee siitä mitään isoa numeroa, äläkä anna sen tytönkään tehdä. Tee vain selvä tarjous, mutta älä elä haavekuvitelmissa, että se varmasti suostuu.
Toisaalta, siitä naisesta varmaan pystyy jossain määrin lukemaan, suostuisko se vai ei. - Running man
cvnbncvmc kirjoitti:
Oikeasti, jos välittää liikaa siitä, mitä ihmiset susta ajattelee, jää asioita turhaan tekemättä. Pyydä sitä kahville tai johonkin, mutta älä tee siitä mitään isoa numeroa, äläkä anna sen tytönkään tehdä. Tee vain selvä tarjous, mutta älä elä haavekuvitelmissa, että se varmasti suostuu.
Toisaalta, siitä naisesta varmaan pystyy jossain määrin lukemaan, suostuisko se vai ei.Joo, sitä juuri yritän.
En nyt ole suuntaan tai toiseen ajatellut siinä mielessä suostuuko se vai ei.
Varmistui että näen häntä loppuviikosta, jolloin voin juosta hänet kiinni ja ottaa härkää sarvista. Sen jälkeen asia selvinnee. - Kokemusta löytyy
ninni91a kirjoitti:
Niin, ei tietenkään viitsi olla tyrkky. Ongelmana on juuri se, että pienissä porukoissa saattaa olla joku juorukello, joka sitten mustamaalaa toisia... Saako udella, minkä ikäisiä olette suunnilleen? Jos nainen on jo vanhempi, niin luulisi olevan jo ehkä itsevarmenpikin. Tai toisaalta jotkut vaan on ujoja... En tiedä.
Hei! Valiettavasti en usko että hän on kiinnostunut sinusta, mutta voin olla väärässä. Yleensä jos miestä kiinnostaa niin hän yrittää hieman omia naista itselleen. Toivotaan ettei näin ole!
- fgfgfgg
Suora aloite on tilanteessasi paras. Avoin, selkeä, suora ja rehti aloite. Selviääpä siinä sitten kaikki arvuuttelemasi asiat.
- ehdottomasti
jatka perässä juoksua eli osoita kiinnostustasi. En usko, että naiset pitää miestä tyrkkynä tai stalkkerina, jos mies osoittaa kiinnostustaan. Itse en ainakaan pidä. Vasta sen jälkeen, jos saisit ehdottoman ein, ja jatkaisit asia olisi toinen.
Ujosta on vaikea päätellä, koska ujo käyttäytyy täysin päinvastaisesti ja ristiriitaisesti. Siksi ainoa vaihtoehto on olla vähän se hallitsevampi osapuoli piirityksessä ;)- Running man
Minulla oli paikka tänään, mutta jänistin. Hänkään ei vaikuttanut ihan sellaisella fiiliksillä olevan.että uskaltais.
Mutta ehkä jo huomenna yritän tehdä jostain tikkusesta asiaa.
- no hö hä
En ole ikinä alentunut tekemään naiselle aloitetta. Missään. En baarissa, en harrastuksissa, en työpaikoilla. En missään. Minusta naisia vokottelevat miehet ovat säälittäviä.
- Ja siksi
sä olet yksin.
- no hö hä
Ja siksi kirjoitti:
sä olet yksin.
Kyllä on seuraa riittänyt, älä sinä siitä murehdi.
Jos nyt ihan puolueettomasti asiaa ajattelee, niin kaikki teennäinen vaikutuksen tekeminen on jossain määrin säälittävää. Sellaista on siis myös vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen keinotekoinen herättely. Ja minun silmissäni mies, joka menee naisen kiinnostusta kerjäämään, asettautuu jo lähtötilanteessa tavallaan tossun alle. Antaa naiselle vallan. Ei ole mun juttu. Mutta kukin tavallaan jne.
- ...
mun mielestä ei ole mitään kiinnostuksen kerjäämistä jos kysyy toista ulos tai kahville tai no mihin vaan. Musta sellaiset miehet on vahvoja, jotka uskaltaa tavoitella sitä mitä haluaa. Ja ei sekään varmasti olisi kovin mukavaa jos se nainen tulisi vastaan jonkun toisen miehen käsipuolessa, ja vain sen takia ettei ole uskaltanut/viitsinyt tehdä aloitetta.
- no hö hä
Kysymys kuuluukin: miksi sen pitäisi olla aina mies, joka juoksee naisen perässä? Itse tiedän arvoni miehenä, ja yhdenkään naisen perässä en juokse. En alennu. En yhdenkään naisen takia itke. Vaikka tulisi ihailemani nainen naapurin kanssa käsipuolessa vastaan, niin entä sitten? Se on vaan nainen muiden joukossa, ja naisia on kuitenkin aika paljon. Sanottakoon vielä, että olen suht. hyvännäköinen ja lähes joka kerta baarissa saan naisilta lähestymisiä. Ja se jos mikä tekee naisen perässä juoksemisesta vielä vieraamman ajatuksen.
Periaatteeni on, että miehenä en tee aloitetta naiselle. En anna naiselle piruuttanikaan mahdollisuutta olla se, joka joko ottaa minut tai antaa pakit. En anna naiselle valtaa. Minun ei tarvitse. - djfhjdfjd
no hö hä kirjoitti:
Kysymys kuuluukin: miksi sen pitäisi olla aina mies, joka juoksee naisen perässä? Itse tiedän arvoni miehenä, ja yhdenkään naisen perässä en juokse. En alennu. En yhdenkään naisen takia itke. Vaikka tulisi ihailemani nainen naapurin kanssa käsipuolessa vastaan, niin entä sitten? Se on vaan nainen muiden joukossa, ja naisia on kuitenkin aika paljon. Sanottakoon vielä, että olen suht. hyvännäköinen ja lähes joka kerta baarissa saan naisilta lähestymisiä. Ja se jos mikä tekee naisen perässä juoksemisesta vielä vieraamman ajatuksen.
Periaatteeni on, että miehenä en tee aloitetta naiselle. En anna naiselle piruuttanikaan mahdollisuutta olla se, joka joko ottaa minut tai antaa pakit. En anna naiselle valtaa. Minun ei tarvitse.No hienoa jos ei sun tarvitse, mutta mitä valtaosalla miehistä on opittavaa sulta? Koska suurimman osan miehistä pitää lähestyä naisia tavalla tai toisella.
- no hö hä
djfhjdfjd kirjoitti:
No hienoa jos ei sun tarvitse, mutta mitä valtaosalla miehistä on opittavaa sulta? Koska suurimman osan miehistä pitää lähestyä naisia tavalla tai toisella.
Katso edellisen viestini ensimmäinen lause. No laitan sen vielä tähän:
"Kysymys kuuluukin: miksi sen pitäisi olla aina mies, joka juoksee naisen perässä?"
Moni nainen on näilläkin palstoilla todennut suoraan tai epäsuoraan, että miehen pitää olla se aktiivinen osapuoli. Jotkut naiset taas pelkäävät pakkeja niin kovin, että perustelevat sillä aloitteettomuuttaan. No kyllä varmaan miehiä jännittää nuo tilanteet yhtä lailla.
- sitkeys
palkitaan, useimmiten. Jos sinulla ei ole luurankoja kaapissa (et pyöritä montaa yht`aikaa) niin kyllä naisilla on tapana taipua sinnikkään ihailijan kosinnoille, että lycka till ;)
- sdsfsjdjs
Lähdit tossa jotenkin siitä, että kaveri on hurmaava tapaus. Jos naista ei kiinnosta, ei sitkeys kyllä taivuta.
- pävö
kyllä suoraan kysymykseen saa aina suoran vastauksen. ootko vapaa ja voisitko mitenkään olla kiinnostunut minusta.
- Running man
Sain pakit sitten. Kuulemma treffannut jotain toistakin nyt jonkin aikaa.
Oh, well...elämä jatkuu ja kevättä kohti ja sitä rataa...
Tulipahan sekin virhe tehtyä. Ei näköjään kannata juosta ja yrittää varsinkaan jos ei ole ihan se täydellisin ihminen ja hurmaavin mies.
Tosi ystävällinen oli kyllä torjuessa ehdotuksen, ei voi valittaa ja saa vain syyttää itseä, omaa kyvyttömyyttään sekä omaa habitustaan kun ei onnistanu.
Eipä ole eka kerta ja nyt ei oikeastaan tunnu miltään paitsi tajuaa ettei se onni taida kuulua kaikille vaan harvoille ja valituille tai sitten joutuu tyytymään johonkuhun jonka kanssa ei ole mitään yhteistä.
Seuraava aloite taitaa jäädä tältä mieheltä tekemättä tai sitten teen sen pikaisesti heti kun naisen näen (valitsen sitten ulkonäön perusteella koska näköjään luonteeseen ei auta ihastua => menee liikaa aikaa) niin ei ehdi pihkaantua naiseen turhaan.
Opittavaa kaikille. Moro.- eräs deittailija
No voi harmi. Mutta älä lannistu, seuraavan kerran kun tapaat mielenkiintoisen naisen johon haluaisit tutustua niin tee vielä reippaammin aloite. Eli pyydä häntä kahville ja mieluusti sovi aika ja paikka samantien. Nyt kävi huono tuuri muttei se ikuisesti jatku.
Ja yleisesti, joo kyllä miehelle paras taktiikka on tehdä aloitteet, ei ehkä juosta naisen perässä vaan lähestyä rohkeasti ja reippaasti pyytää treffeille. Se on miehekästä ja helppoa molemmille osapuolille, ei tarvi miettiä että olisiko tuo kiinnostunut eikä juosta perässä. - Mies 36
eräs deittailija kirjoitti:
No voi harmi. Mutta älä lannistu, seuraavan kerran kun tapaat mielenkiintoisen naisen johon haluaisit tutustua niin tee vielä reippaammin aloite. Eli pyydä häntä kahville ja mieluusti sovi aika ja paikka samantien. Nyt kävi huono tuuri muttei se ikuisesti jatku.
Ja yleisesti, joo kyllä miehelle paras taktiikka on tehdä aloitteet, ei ehkä juosta naisen perässä vaan lähestyä rohkeasti ja reippaasti pyytää treffeille. Se on miehekästä ja helppoa molemmille osapuolille, ei tarvi miettiä että olisiko tuo kiinnostunut eikä juosta perässä.Tarkoitit varmaan, että helppoa naiselle?
- eräs deittailija
Mies 36 kirjoitti:
Tarkoitit varmaan, että helppoa naiselle?
Tarkoitin kyllä että helppoa miehellekin. Ainakin kuvittelisin että olisi helpompaa kysyä suoraan kuin juosta kuukausitolkulla naisen perässä vihjaillen ja miettiä että onko kiinnostunut vai ei.
- Mies 36
eräs deittailija kirjoitti:
Tarkoitin kyllä että helppoa miehellekin. Ainakin kuvittelisin että olisi helpompaa kysyä suoraan kuin juosta kuukausitolkulla naisen perässä vihjaillen ja miettiä että onko kiinnostunut vai ei.
Ei tuollainen aloitteen tekeminen nyt ihan pikkujuttu ole kuitenkaan, jos on kerran epäselvyyttä siitä, onko toinen kiinnostunut vai ei. Helppoahan se on vaan olla ja odotella sitä aloitetta toiselta.
Mutta ei siinä mitään, kannatan tottakai selkeän aloitteen tekemistä puolin ja toisin. Ei vaan kuulostanut oikealta, että miehen pitäisi aina olla se aloitteen tekijä naisen valitessa sen helpomman osan. - ikäkysymys
Mies 36 kirjoitti:
Ei tuollainen aloitteen tekeminen nyt ihan pikkujuttu ole kuitenkaan, jos on kerran epäselvyyttä siitä, onko toinen kiinnostunut vai ei. Helppoahan se on vaan olla ja odotella sitä aloitetta toiselta.
Mutta ei siinä mitään, kannatan tottakai selkeän aloitteen tekemistä puolin ja toisin. Ei vaan kuulostanut oikealta, että miehen pitäisi aina olla se aloitteen tekijä naisen valitessa sen helpomman osan.Usein kyllä näyttää helpolta. Oliko ikä totta? Olen luullut et iän myötä asia muuttuu helpommaksi. Ehkä näin ei ole
- hidas hidalgo
Kanattaa olla nopea, jos sopiva ja kiva nainen on kiikarissa.
Sellaisella on taatusti muitakin ottajia. Jos ei toimi, niin
joku toinen on nopeampi. Mulle on käynyt joskus niin, että
mun neneän edestä vietiin nainen tai omaa saamattomuuttahan
se oli, en voi siitä jahkailusta ketään toista syyttää.
Jos meinaa lempiä - ei pidä empiä. - aika kuluu
hidas hidalgo kirjoitti:
Kanattaa olla nopea, jos sopiva ja kiva nainen on kiikarissa.
Sellaisella on taatusti muitakin ottajia. Jos ei toimi, niin
joku toinen on nopeampi. Mulle on käynyt joskus niin, että
mun neneän edestä vietiin nainen tai omaa saamattomuuttahan
se oli, en voi siitä jahkailusta ketään toista syyttää.
Jos meinaa lempiä - ei pidä empiä.Totta.
Naisena ei oikein viitsi kysyä, et mitä peliä tämä oikein on. Jos mies ei asiaa selvennä, ni antaapa olla. Olen joskus lähtenyt vähemmän kiinostavan matkaan vain siksi, että en enää jaksanut jahkailua. - hidas hidalgo
aika kuluu kirjoitti:
Totta.
Naisena ei oikein viitsi kysyä, et mitä peliä tämä oikein on. Jos mies ei asiaa selvennä, ni antaapa olla. Olen joskus lähtenyt vähemmän kiinostavan matkaan vain siksi, että en enää jaksanut jahkailua.En tiedä miksi olin silloin niin lukossa, että kävi miten kävi.
Mulla oli kyllä toinen suhde päättynyt hiljakkoin ja en kai
sitten ihan vielä ollut valmis uuteen. Mutta sen tiedän, että
nyt kaduttaa pirusti, kun en toiminut. Se vielä hatuttaa, kun
se joka sen naisen vei, on sellanen puolituttu kaveri.
Siitä on kohta vuosi aikaa, enkä ole vieläkään oikein selvillä
vesillä vitu**ksesta. Toimikaa, tai saatte olla pitkään kyr*ä
ottassa, niinku mulla on ollut jo kohta vuodenpäivät. - Mies 36
ikäkysymys kirjoitti:
Usein kyllä näyttää helpolta. Oliko ikä totta? Olen luullut et iän myötä asia muuttuu helpommaksi. Ehkä näin ei ole
Viittaatko minun ikääni? Joo, on se 36. Ja kyllä, aloitteiden teko on helpompaa kuin nuorempana. Se ei silti tee minusta sellaista supliikkimiestä, joka lähestyisi tosta vaan ketä tahansa mukavan oloista naista. Yhtä vaikeaa se on meille miehille kuin suurimmalle osalle naisistakin. Ihan samalla tavalla siinä joutuu itse kukin laittamaan itsensä peliin, jos aloitteen tekee. Mutta aloitteen vastaanottajana on aina helppo olla. Passiivisuus ei vaadi mitään, mutta ei kyllä sitten välttämättä tuotakaan mitään.
- nainen---
No jos se treffailee toista, niin ethän sä silloin voi päätellä, että sussa on vika, minkä takia sait pakit. Sait pakit siksi, että se tapailee toista. Mä voisin itsekin antaa mielenkiintoiselle miehelle pakit, jos jo tapailisin toista mielenkiintoista miestä.
Kunnioitan sua rohkeutesi takia.- Running man
Turhaa paskaa kaiken kaikkiaan koko homma.
Rohkeudella ei ole väliä jos jää ilman rakkautta.
Vainajiakin kunnioitetaan, mutta tuskin sillä on heille väliä.
Ei kannata siis juosta ja yrittää vaan ihastella mm. naisen ulkonäköä ja sitä kautta tehdä tuttavuutta. Luonteet yms. ovat ihan turhia.
Ei kun lihatiskille tiiraamaan persettä ja sieltä iskemään. - n29v
Running man kirjoitti:
Turhaa paskaa kaiken kaikkiaan koko homma.
Rohkeudella ei ole väliä jos jää ilman rakkautta.
Vainajiakin kunnioitetaan, mutta tuskin sillä on heille väliä.
Ei kannata siis juosta ja yrittää vaan ihastella mm. naisen ulkonäköä ja sitä kautta tehdä tuttavuutta. Luonteet yms. ovat ihan turhia.
Ei kun lihatiskille tiiraamaan persettä ja sieltä iskemään.Kyllä tuo katkeruus siitä helpottaa, usko pois...
Sitä paitsi, alussa sanoit että et turhan tarkkaan tunne naista, ja myöhemmin taas viittasit ihastuneesi luonteeseen. Ilmeisesti nyt lähdetään kuitenkin siitä, että ette tunne toisianne pahemmin. Silloin, kuten muulloinkin oikeastaan, ihastuminen on aina enemmän tai vähemmän ihastumista ihannekuvaan, ei siihen mitä se ihminen TODELLA on. Eli ei ehkä kannata ajatella menettäneensä mitään elämän rakkautta tuossa vaiheessa.
Toki, ainahan se kirpaisee, etenkin jos tuntee itse olleensa paljon vahvemmin kiinnostunut kuin se toinen. Mutta tuo kokemus ei kyllä missään määrin tarkoita sitä, etteikö "rakkaus" olisi sinulle mahdollista. Ei tuo tilanne nyt minun mielestäni missään määrin tarkoita sitä, että pelkkä lihatiski ja perseen tiirailu on vaihtoehto. Ihan terve vaihe se voi kyllä olla, ainakin itse nuolin lyhyen suhteen jälkeen kaksi vuotta haavojani, ensin reilun puoli vuotta välttelin miehiä ylipäänsä (siis muuten kuin "neutraalissa" mielessä) ja sen jälkeen alkoikin hauskanpito innostaa, ei suhteita mutta jotain pientä hauskaa juttua. Suhdetta en halunnut vielä siihen puoleentoistavuoteen, mutta kun oli tarpeeksi koonnut itseään niin senkin aika tuli. - Running man
n29v kirjoitti:
Kyllä tuo katkeruus siitä helpottaa, usko pois...
Sitä paitsi, alussa sanoit että et turhan tarkkaan tunne naista, ja myöhemmin taas viittasit ihastuneesi luonteeseen. Ilmeisesti nyt lähdetään kuitenkin siitä, että ette tunne toisianne pahemmin. Silloin, kuten muulloinkin oikeastaan, ihastuminen on aina enemmän tai vähemmän ihastumista ihannekuvaan, ei siihen mitä se ihminen TODELLA on. Eli ei ehkä kannata ajatella menettäneensä mitään elämän rakkautta tuossa vaiheessa.
Toki, ainahan se kirpaisee, etenkin jos tuntee itse olleensa paljon vahvemmin kiinnostunut kuin se toinen. Mutta tuo kokemus ei kyllä missään määrin tarkoita sitä, etteikö "rakkaus" olisi sinulle mahdollista. Ei tuo tilanne nyt minun mielestäni missään määrin tarkoita sitä, että pelkkä lihatiski ja perseen tiirailu on vaihtoehto. Ihan terve vaihe se voi kyllä olla, ainakin itse nuolin lyhyen suhteen jälkeen kaksi vuotta haavojani, ensin reilun puoli vuotta välttelin miehiä ylipäänsä (siis muuten kuin "neutraalissa" mielessä) ja sen jälkeen alkoikin hauskanpito innostaa, ei suhteita mutta jotain pientä hauskaa juttua. Suhdetta en halunnut vielä siihen puoleentoistavuoteen, mutta kun oli tarpeeksi koonnut itseään niin senkin aika tuli.Tulin just ravintolasta tiirailemasta niitä perseitä.
Mikä siinä on että kaikkeen aina viitataan "katkeruudella"?
Eikö mitään negatiivista saa tuntea enää ettei se olisi "katkeruutta"?
Jos tuntee harmitusta niin sekö on kiellettyä nykyään ja heti jotain ihmeen "katkeruutta"?
Tunsin hänet tarpeeksi hyvin tuttavana että ihastuin häneen luonteeseensa mutten tarpeeksi tiennyt hänen taustojaan tai tuntenut hänen tuttavapiiriään että olisin voinut muuten häneen tutustua paitsi tuota kautta.
Ei se mikään ihannekuva ollut johon ihastuin. Ei ole taipumusta sellaiseen.
Sinulla ehkä naisena on varaa nuoleskella haavojasi, mutta ainakin ite olen huomannut sen ettei tuollaisia tapauksia satu kovin usein.
Vituttaa ankarasti se että olen tällainen joka ihastuu luonteeseen juuri tuollaisen tuttavuuden kautta enkä heti persettä tiiraamalla.
Mutta taidan vaihtaa taktiikkaa koska kuten näkyy niin se ei toimi varsinkaan kun nainen vaikka flirttaili niin nähtävästi ei halunnut laittaa itseään likoon eikä tulla yhtään vastaan asiassa.
- nainen---
Taas yksi uusi katkeroitunut mies :(
- Running man
Ei vaan totuuden tajunnu miten tulkis iskeä naista.
Luonteella paskan väliä tai tuttavuuksilla, kunhan vain herää himot niin sitte vain suoraan vilautan kondomeja jatkossa. - onnea opiskeluun
Running man kirjoitti:
Ei vaan totuuden tajunnu miten tulkis iskeä naista.
Luonteella paskan väliä tai tuttavuuksilla, kunhan vain herää himot niin sitte vain suoraan vilautan kondomeja jatkossa.Riippuu siitä mitä haluat juuri siltä naiselta. Haluatko pimppiä vai koko ihmisen. Joillekkin miehille rittää pelkkä fyysinenhetken suhde. Jotkut kaipaavat myös haasteita henkiseltä puolelta. Ihmissuhde kiemurat ovat melko vaikeita. Suhteen aloittaminen on pääsykoe parisuhteen opintoihin.
- Running man
onnea opiskeluun kirjoitti:
Riippuu siitä mitä haluat juuri siltä naiselta. Haluatko pimppiä vai koko ihmisen. Joillekkin miehille rittää pelkkä fyysinenhetken suhde. Jotkut kaipaavat myös haasteita henkiseltä puolelta. Ihmissuhde kiemurat ovat melko vaikeita. Suhteen aloittaminen on pääsykoe parisuhteen opintoihin.
Henkistä puolta kaipaan mut jatkossa taidan tyytyä tuohon toiseen vaihtoehtoon. En jaksa oikeasti enää kiinnostua luonteesta ja henkisistä puolista kun ei jää mitään lopulta käteen.
Enkä usko että se mikään pääsykoe on se suhteen alku koska siinä pitäisi olla kaksi aktiivista osallistujaa.
Tässä tuli tunne että istuin tentissä ihan yksikseen. Se tuossa jäi kaivelemaan. - läpänheittäjä
Running man kirjoitti:
Henkistä puolta kaipaan mut jatkossa taidan tyytyä tuohon toiseen vaihtoehtoon. En jaksa oikeasti enää kiinnostua luonteesta ja henkisistä puolista kun ei jää mitään lopulta käteen.
Enkä usko että se mikään pääsykoe on se suhteen alku koska siinä pitäisi olla kaksi aktiivista osallistujaa.
Tässä tuli tunne että istuin tentissä ihan yksikseen. Se tuossa jäi kaivelemaan.Monet suhteethan alkaa just niin, että heilutellaan ensin
sitä peittoa, esim. baarista tarttuu mukaan joku yökylään.
Jos se peitonheilutus jatkuu sen saman kaverin kanssa
seuraavana ja sitäkin seuraavana viikonloppuna, niin
pakostihan sitä ihmistä kohtaan alkaa tunteakkin jotain.
Siihen suhteeseen alkaa tulla mukaan sitä henkisyyttäkin,
tunnepuolta.
Aivot kannattaa viskata narikkaan aluksi, kun parisuhde
kiemuroista on kyse. Eli ei kannata olla liian analyyttinen
ja odottaa jo ensimmäiseltä illallata sellaisia maraton
keskusteluja maailmanrauhan parantamiseen, afrikan
lasten nälänhädän helpottamiseen ja päivänpolitiikan
kuumiin perunoihin liittyen, vaan naiselle kannattaa
heittää aluksi sellaista kevyttä läppää. Siitä se lähtee.
Sitten myöhemmin siinä suhteessa voidaan keskustella
vaikka mistä, tyyliin teetä&sympatiaa, tuntikaudet. - Running man
läpänheittäjä kirjoitti:
Monet suhteethan alkaa just niin, että heilutellaan ensin
sitä peittoa, esim. baarista tarttuu mukaan joku yökylään.
Jos se peitonheilutus jatkuu sen saman kaverin kanssa
seuraavana ja sitäkin seuraavana viikonloppuna, niin
pakostihan sitä ihmistä kohtaan alkaa tunteakkin jotain.
Siihen suhteeseen alkaa tulla mukaan sitä henkisyyttäkin,
tunnepuolta.
Aivot kannattaa viskata narikkaan aluksi, kun parisuhde
kiemuroista on kyse. Eli ei kannata olla liian analyyttinen
ja odottaa jo ensimmäiseltä illallata sellaisia maraton
keskusteluja maailmanrauhan parantamiseen, afrikan
lasten nälänhädän helpottamiseen ja päivänpolitiikan
kuumiin perunoihin liittyen, vaan naiselle kannattaa
heittää aluksi sellaista kevyttä läppää. Siitä se lähtee.
Sitten myöhemmin siinä suhteessa voidaan keskustella
vaikka mistä, tyyliin teetä&sympatiaa, tuntikaudet.Mehän ei ehditty vielä tuolle asteelle, mutta oikeassa varmaan olet.
Käsitykseni ja tietojeni mukaan tuo tapailu jossa nainen nyt on alkoi juuri tuollaisesta pintapuolisesta tapaamisesta jossain.
Nähtävästi nykyaikana muunlaista syvempää suhdetta taitaa olla turha etsiä ja sitä kehitellä.
Krapulan jälkeen vain baanalle tiiraamaan ja peiton alle touhuamaan. Sieltä ne kemiat nykyään löytyy.
- suukko mörölle
Ottaisin sen katkeran mörököllin syliin. Kyllä se menee aikanaan ohitse. Kyllä naisesta on miehelle iloa ja sama toisinpäin.
Juokse juokse, kyllä jalkoja riittää!
Juokse ihmeessä naisen perässä. Älä juokse naisten perässä. Kavereita voi olla monta, rakkauteen tarvitaan vain kaksi.- Running man
Tällä hetkellä on tuo ihastus jo unohtumassa koska ei tässä muuta voi.
Siirryn ihan suosiolla niihin perseen tiirailuun ja naisen ulkonäön kautta ihastumiseen.
Miksi helvetissä enää tutustua johonkin pitemmällä aikavälillä ja yrittää lämmitellä sitä kautta suhdetta jos lopputulos on tämä?
Olisi pitänyt vain tsekata hänen suht liikunnallinen kroppa ja hyvin muodostunut perse sekä vihjata että kiinnostais petipuuhat. Ehkä sitte ois onnistanu ja ei olis tarvinnut mitään typeriä luonnetouhuja siihen mukaan.
Olen kai syntynyt vääränlaiseksi mieheksi kun luonteeseen ja ihmiseen ihastun hiljalleen jota seuraa aina tämä sama paska miten tahansa homman hoiduin. Suhteessa olen sitte turhakkeiden kanssa kun en näitä naisia saa koskaan treffeille.
Joten sama olla tällaisessa pikkumyötäisessä ravintolassa tiiraamassa sitä parasta perää mielellään housut kovana.
Tällaista miesten maailmassa, teillä naisilla tietysti asiat toisin kun voit ootella että joku tulee iskemään ihan rauhassa.
Hopoti hop hop. - kopoti kop
Running man kirjoitti:
Tällä hetkellä on tuo ihastus jo unohtumassa koska ei tässä muuta voi.
Siirryn ihan suosiolla niihin perseen tiirailuun ja naisen ulkonäön kautta ihastumiseen.
Miksi helvetissä enää tutustua johonkin pitemmällä aikavälillä ja yrittää lämmitellä sitä kautta suhdetta jos lopputulos on tämä?
Olisi pitänyt vain tsekata hänen suht liikunnallinen kroppa ja hyvin muodostunut perse sekä vihjata että kiinnostais petipuuhat. Ehkä sitte ois onnistanu ja ei olis tarvinnut mitään typeriä luonnetouhuja siihen mukaan.
Olen kai syntynyt vääränlaiseksi mieheksi kun luonteeseen ja ihmiseen ihastun hiljalleen jota seuraa aina tämä sama paska miten tahansa homman hoiduin. Suhteessa olen sitte turhakkeiden kanssa kun en näitä naisia saa koskaan treffeille.
Joten sama olla tällaisessa pikkumyötäisessä ravintolassa tiiraamassa sitä parasta perää mielellään housut kovana.
Tällaista miesten maailmassa, teillä naisilla tietysti asiat toisin kun voit ootella että joku tulee iskemään ihan rauhassa.
Hopoti hop hop.Hei haloo,
Mä olisin kyl mielellään jutellut enemmänkin sun kans, mut kun pelkäsin mokaavani. Pelkäsin et huomaat miten sydän hakkaa. Hävetti. En uskonut, että olet tosissaan. Luulin, et olet sellainen pelimies. Pidän ihan hirveesti susta. Kysy vaikka suoraan; "Pidätkö minusta?" Ihan varmasti pidän !
Oli tässä se hyvä puoli, et tulit ajoissa kotiin. Taas nousi pisteet... - Running man
kopoti kop kirjoitti:
Hei haloo,
Mä olisin kyl mielellään jutellut enemmänkin sun kans, mut kun pelkäsin mokaavani. Pelkäsin et huomaat miten sydän hakkaa. Hävetti. En uskonut, että olet tosissaan. Luulin, et olet sellainen pelimies. Pidän ihan hirveesti susta. Kysy vaikka suoraan; "Pidätkö minusta?" Ihan varmasti pidän !
Oli tässä se hyvä puoli, et tulit ajoissa kotiin. Taas nousi pisteet...Kuka oletkin niin et viittis vitsailla moisella asialla. En oo sillä tuulella.
- Running man
Running man kirjoitti:
Kuka oletkin niin et viittis vitsailla moisella asialla. En oo sillä tuulella.
Eikä tämä katkeraksi vedä. Oppia ikä kaikki mikä kannattaa ja mikä ei.
Vähän sama kuin syyttää krapulasta jotakuta toista tahoa tai alkoholia. Itsehän sitä nautin. Ei se ikuisesti kestä sekään ja sitten taas on tajunnut olla ottamatta liikaa ensi kerralla.
- Running man
Pitää olla rehellinen ja todeta etten edes ollu missään ravintelissa.
Teki kyllä mieli, mutta kestää aikansa ennen kuin pystyn tässä perseitä tiirailemaan.
Kotonakin on joskus kiva vähän ottaa ja kirjoitan jopa parempaa tekstiä näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472