Naistyypin tunnistaminen ?

Sinkkumies_Helsinki

Onkos vinkkejä, miten helpoiten tunnistaa naistyypin henkilökohtaisesti tavattaessa ?

Siis tyyliin:

1. Supervalikoiva (yleensä hyvännäköisiä ja kalliisiin merkkivaatteisiin puheutuvia, mutta joskus rumempikion voi yllättää ja olla siltikin supervalikoiva). Tätä tyyppiä ei siis kannata iskeä, jollet sitten itse ole lätkäpelaaja (niihinhän varsinkin missit käyvät kuumina) tai bodari (fitness -tytöt tykkäävät näistä).

2. Tyypillisen valikoiva (onnistuaksesi iskemään tällaisen, sinun ei tarvitse olla ihan lätkäpelaaja, mutta ainakin pitkä ja sen lisäksi ainakin yksi seuraavista tulee täsmätä sinun: kookas, lihaksikas, hyvätuloinen/varakas)

3. Vain hieman valikoiva (No ei tällekään ihan kaikki kelpaa, mutta jos osaat käyttäytyä asiallisesti etkä näytä hirviöltä niin saatat onnistua saamaan tällaisen tyttöystäväksesi)

4. Epätoivoinen, (melkein) kaikki käy. Kunhan et ole pultsari, niin tämäkin on tyttöystäväksesi saatavissa, ja liikoja vaatimuksiakaan ei ole. Tätä naistyyppiä ei ainakaan lapsettomana versiona tunnu löytyvän pääkaupunkiseudulla yhtään mistään! Tällaisen kun löytäisin (siis sellaisen, jolla ei ole lapsia) niin menisin hänen kanssaan naimisiin.

Valitettavasti ainoastaan kohtaan 1 minulla on itselläni tunnistusohje: "yleensä hyvännäköisiä ja kalliisiin merkkivaatteisiin puheutuvia", mutta tämäkään ei ole aukoton, sillä jotkut naiset kuuluvat ryhmään 1, vaikka esittämäni kriteeri ei heidän kohdallaan täytykään. Kohtien 2-4 tunnistamisesta minulla ei ikävä kylä ole mitään käsitystä, voisiko joku asiaa paremmin tunteva auttaa ?

6

640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meistä naisista

Ei, en pysty auttamaan, koska minä en ole mikään näistä ja edustan kuitenkin naissukupuolta.

• Mr Groove

Älä tuhlaa energiaasi typeriin tyypityksiin. Mitä väliä tuollaisella luokittelulla ylipäätään on? Jokainen nainen on oma ainutkertaine yksilönsä. Naiset ovat valikoivia, mutta valintaperusteet ovat täysin yksilöllisiä. Kaksi ykköstyypin naista voisi valita sinut ihan eri perustein.

• gogsjgkljsk

Mitäs jos yrittäisit ihan oikeasti tutustua naiseen, myös ihmisenä?

• karmeaa luettavaa

Toivottavasti en törmää sinuun koskaan, missään, milloinkaan. Jos naiset pitää luokitella sen mukaan miten "saatavilla" he ovat, et ole ansainnut edes puli-akkaa

• luokittelematon täti

VOI EI

• sukkahousu

olet idiootti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe