Onkos vinkkejä, miten helpoiten tunnistaa naistyypin henkilökohtaisesti tavattaessa ?
Siis tyyliin:
1. Supervalikoiva (yleensä hyvännäköisiä ja kalliisiin merkkivaatteisiin puheutuvia, mutta joskus rumempikion voi yllättää ja olla siltikin supervalikoiva). Tätä tyyppiä ei siis kannata iskeä, jollet sitten itse ole lätkäpelaaja (niihinhän varsinkin missit käyvät kuumina) tai bodari (fitness -tytöt tykkäävät näistä).
2. Tyypillisen valikoiva (onnistuaksesi iskemään tällaisen, sinun ei tarvitse olla ihan lätkäpelaaja, mutta ainakin pitkä ja sen lisäksi ainakin yksi seuraavista tulee täsmätä sinun: kookas, lihaksikas, hyvätuloinen/varakas)
3. Vain hieman valikoiva (No ei tällekään ihan kaikki kelpaa, mutta jos osaat käyttäytyä asiallisesti etkä näytä hirviöltä niin saatat onnistua saamaan tällaisen tyttöystäväksesi)
4. Epätoivoinen, (melkein) kaikki käy. Kunhan et ole pultsari, niin tämäkin on tyttöystäväksesi saatavissa, ja liikoja vaatimuksiakaan ei ole. Tätä naistyyppiä ei ainakaan lapsettomana versiona tunnu löytyvän pääkaupunkiseudulla yhtään mistään! Tällaisen kun löytäisin (siis sellaisen, jolla ei ole lapsia) niin menisin hänen kanssaan naimisiin.
Valitettavasti ainoastaan kohtaan 1 minulla on itselläni tunnistusohje: "yleensä hyvännäköisiä ja kalliisiin merkkivaatteisiin puheutuvia", mutta tämäkään ei ole aukoton, sillä jotkut naiset kuuluvat ryhmään 1, vaikka esittämäni kriteeri ei heidän kohdallaan täytykään. Kohtien 2-4 tunnistamisesta minulla ei ikävä kylä ole mitään käsitystä, voisiko joku asiaa paremmin tunteva auttaa ?
Naistyypin tunnistaminen ?
6
640
Vastaukset
- meistä naisista
Ei, en pysty auttamaan, koska minä en ole mikään näistä ja edustan kuitenkin naissukupuolta.
- Mr Groove
Älä tuhlaa energiaasi typeriin tyypityksiin. Mitä väliä tuollaisella luokittelulla ylipäätään on? Jokainen nainen on oma ainutkertaine yksilönsä. Naiset ovat valikoivia, mutta valintaperusteet ovat täysin yksilöllisiä. Kaksi ykköstyypin naista voisi valita sinut ihan eri perustein.
- gogsjgkljsk
Mitäs jos yrittäisit ihan oikeasti tutustua naiseen, myös ihmisenä?
- karmeaa luettavaa
Toivottavasti en törmää sinuun koskaan, missään, milloinkaan. Jos naiset pitää luokitella sen mukaan miten "saatavilla" he ovat, et ole ansainnut edes puli-akkaa
- luokittelematon täti
VOI EI
- sukkahousu
olet idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462