Mito QV himottaa

Olis se kiva mutku

Mutta kun siinä on niin paljon Italian sähkövempeleitä. Karmittomat ikkunat liikkuvat joka oven avauksella, sähkösäätöinen alusta jne. Pelottaa laskujen summat KUN niitä aletaan korjata takuun umpeuduttua.

26

2192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellet

      Italian sähkövempeleet on Saksalaisia...

    • JiiJii69

      Jos pelottaa niin osta Tojota, hopeanharmaana!

      • tojo pettää aina

      • En sit uskaltanut

        No ostin perhana. Ja hopeanharmaa Yaris 2012. Ei niin vian vikaa. Huolto kyllä maksoi 138e. Väri vain vahituu,kun muutaman vuoden päästä uuteen vaihdan. Olin jo Fiattia Mitoon vaihtamassa ,mutta vaihtohyvitys nii huono että Toyotan valitsin.


    • Alfailija

      Karsii kokeilijat eroon tosiAlfisteista!

      Jokainen autonhankintaa järjellä ajatteleva kiertää Alfa Romeot kaukaa! Ne on tarkoitettu puhtaille fiilisostajille, ihmisille jotka haluavat erottua joukosta ja ajaa merkillä, jolla jo Enzo Ferrari ajoi aikoinaan kilpaa.

      Pahin vika Alfassa on, että kun kerran sellaisen omistaa, ei tavanomaiseen ole enää paluuta......

      "Ilman sydäntä, ne olisivat pelkkiä koneita!"

      • fiilistelijä...

        "Pahin vika Alfassa on, että kun kerran sellaisen omistaa, ei tavanomaiseen ole enää paluuta......"

        Yllättäen tunnen montakin Alfasta pois siirtynyttä. Toki nyt väität, etteivät he alfisteja koskaan sitten olleetkaan, mutta itse väitän toisin. Voi sen Alfan vaihtaa, jos huvittaa.

        - työkaveri vaihtoi Alfa 156:n V50-farkku Volvoon
        - toinen tapaus vaihtoi 156:n C-luokan Sportscoupe Mersuun
        - kolmas tapaus vaihtoi 147:n BMW 325i:een

        Eli kyllä on elämää myös alfan jälkeen. Itselläni Alfa vaihtui Fiatiin. Mikä tosin vikoineen on vielä Alfaakin enemmän "fiilistelijän auto".

        Nimimerkillä
        'engine fault' ja 'air bag failure' päällä 12 kuukautta vuodessa


      • ...fiilistelijälle..
        fiilistelijä... kirjoitti:

        "Pahin vika Alfassa on, että kun kerran sellaisen omistaa, ei tavanomaiseen ole enää paluuta......"

        Yllättäen tunnen montakin Alfasta pois siirtynyttä. Toki nyt väität, etteivät he alfisteja koskaan sitten olleetkaan, mutta itse väitän toisin. Voi sen Alfan vaihtaa, jos huvittaa.

        - työkaveri vaihtoi Alfa 156:n V50-farkku Volvoon
        - toinen tapaus vaihtoi 156:n C-luokan Sportscoupe Mersuun
        - kolmas tapaus vaihtoi 147:n BMW 325i:een

        Eli kyllä on elämää myös alfan jälkeen. Itselläni Alfa vaihtui Fiatiin. Mikä tosin vikoineen on vielä Alfaakin enemmän "fiilistelijän auto".

        Nimimerkillä
        'engine fault' ja 'air bag failure' päällä 12 kuukautta vuodessa

        ......toki kokeilijoita löytyy aina, tunnen lähipiiristäni useitakin ns"autoasiantuntijoita" jotka seilaavat merkistä toiseen, eikä mieleistä (lue=täydellistä) ajokkia ole näihin päiviin mennessä löytynyt.

        Yleensä nämä henkilöt ovat lähes poikkeuksetta taloudellisesti hyvin toimeen tulevia "premium" (lue=volvomersubemariaudi) -tyyppejä joille vain paras on kyllin hyvää ja jotka edellyttävät ajokiltaan aivan erilaisia ominaisuuksia, kuin mitä Alfa tarjoaa.

        Alfaan rakastutaan! En itse ole mikään "premium" -kansalainen (pikemminkin "pierium"), mutta itselläni ei enää ole paluuta mihinkään muuhun merkkiin.

        Olen hyväksynyt Alfan persoonalliset luonteenpiirteet, lonksuvat nivelet, natisevan kojelaudan ja konepuolen eritasoiset säksätykset ja krohinat, mutta myös sen hilpeän ajettavuuden, kauniin ulkonäön ja viidentuhannen tuollapuolen kiekuvan koneen ;-)

        Ja aina, kun jätän sen parkkipaikalle, katson taakseni......on se niin hyvän näköinen...... katsoisinko Volvoa, Audia, Mersua tai Bemaria.....en, miksi ihmeessä katsoisin? Ei ne siitä kaunistuisi, pelkät kylmät koneet.....


      • fiilistelijä...
        ...fiilistelijälle.. kirjoitti:

        ......toki kokeilijoita löytyy aina, tunnen lähipiiristäni useitakin ns"autoasiantuntijoita" jotka seilaavat merkistä toiseen, eikä mieleistä (lue=täydellistä) ajokkia ole näihin päiviin mennessä löytynyt.

        Yleensä nämä henkilöt ovat lähes poikkeuksetta taloudellisesti hyvin toimeen tulevia "premium" (lue=volvomersubemariaudi) -tyyppejä joille vain paras on kyllin hyvää ja jotka edellyttävät ajokiltaan aivan erilaisia ominaisuuksia, kuin mitä Alfa tarjoaa.

        Alfaan rakastutaan! En itse ole mikään "premium" -kansalainen (pikemminkin "pierium"), mutta itselläni ei enää ole paluuta mihinkään muuhun merkkiin.

        Olen hyväksynyt Alfan persoonalliset luonteenpiirteet, lonksuvat nivelet, natisevan kojelaudan ja konepuolen eritasoiset säksätykset ja krohinat, mutta myös sen hilpeän ajettavuuden, kauniin ulkonäön ja viidentuhannen tuollapuolen kiekuvan koneen ;-)

        Ja aina, kun jätän sen parkkipaikalle, katson taakseni......on se niin hyvän näköinen...... katsoisinko Volvoa, Audia, Mersua tai Bemaria.....en, miksi ihmeessä katsoisin? Ei ne siitä kaunistuisi, pelkät kylmät koneet.....

        "Ja aina, kun jätän sen parkkipaikalle, katson taakseni......on se niin hyvän näköinen...... katsoisinko Volvoa, Audia, Mersua tai Bemaria.....en, miksi ihmeessä katsoisin? Ei ne siitä kaunistuisi, pelkät kylmät koneet....."

        Tässäkin asiassa kauneus lienee katsojan silmässä.

        http://car2mercedesbenz.tk/pictures/car/images/63/9431-2006-mercedes-benz-cls55-amg.jpg

        Enkä yhtään ihmettelisi vaikka CLS-Mersun omistajakin pyörittelisi päätään autonsa perään...


      • ...fiilistelijälle..
        fiilistelijä... kirjoitti:

        "Ja aina, kun jätän sen parkkipaikalle, katson taakseni......on se niin hyvän näköinen...... katsoisinko Volvoa, Audia, Mersua tai Bemaria.....en, miksi ihmeessä katsoisin? Ei ne siitä kaunistuisi, pelkät kylmät koneet....."

        Tässäkin asiassa kauneus lienee katsojan silmässä.

        http://car2mercedesbenz.tk/pictures/car/images/63/9431-2006-mercedes-benz-cls55-amg.jpg

        Enkä yhtään ihmettelisi vaikka CLS-Mersun omistajakin pyörittelisi päätään autonsa perään...

        ...aivan varmasti pyörittelee, maksaessaan sen 84:ttä osamaksuerää, täyskaskoa ja huoltolaskua....ajokki, joka erottelee takuuvarmasti rahamiehet tyhjätaskuista ja viestittää, että omistajalla on TAATUSTI.....no, ainakin rahaa......auto, joka kosiskelee aivan eritasoisia ja -tyylisiä omistajia, kuin Alfa Romeo......

        Hieno ja tuohon hintaan varmasti laadukas vaunu, mutta en voisi kuvitella itseäni tuollaisen rattiin, en vaikka rikas olisinkin......autoa millään lailla väheksymättä, siitä puuttuu jotakin.....................

        ......sillä ilman sydäntä, ne ovat vain pelkkiä koneita.....


      • ...fiilistelijälle.. kirjoitti:

        ......toki kokeilijoita löytyy aina, tunnen lähipiiristäni useitakin ns"autoasiantuntijoita" jotka seilaavat merkistä toiseen, eikä mieleistä (lue=täydellistä) ajokkia ole näihin päiviin mennessä löytynyt.

        Yleensä nämä henkilöt ovat lähes poikkeuksetta taloudellisesti hyvin toimeen tulevia "premium" (lue=volvomersubemariaudi) -tyyppejä joille vain paras on kyllin hyvää ja jotka edellyttävät ajokiltaan aivan erilaisia ominaisuuksia, kuin mitä Alfa tarjoaa.

        Alfaan rakastutaan! En itse ole mikään "premium" -kansalainen (pikemminkin "pierium"), mutta itselläni ei enää ole paluuta mihinkään muuhun merkkiin.

        Olen hyväksynyt Alfan persoonalliset luonteenpiirteet, lonksuvat nivelet, natisevan kojelaudan ja konepuolen eritasoiset säksätykset ja krohinat, mutta myös sen hilpeän ajettavuuden, kauniin ulkonäön ja viidentuhannen tuollapuolen kiekuvan koneen ;-)

        Ja aina, kun jätän sen parkkipaikalle, katson taakseni......on se niin hyvän näköinen...... katsoisinko Volvoa, Audia, Mersua tai Bemaria.....en, miksi ihmeessä katsoisin? Ei ne siitä kaunistuisi, pelkät kylmät koneet.....

        Ensimmäinen Alfa sisäänajossa eikä muuhun ole paluuta,jos vain mahdollista on. Mersut, audit ja bemarit ihan kivaa luotettavaa tukevaa tuffakamaa kaikin puolin halveeraamatta joo, mutta ei minulle. Alfa, jos mahdollista. Jukuplädy, että se on kaunis ja ihana ajaa! (giulietta, uusi)


      • fiilistelijä...
        ...fiilistelijälle.. kirjoitti:

        ...aivan varmasti pyörittelee, maksaessaan sen 84:ttä osamaksuerää, täyskaskoa ja huoltolaskua....ajokki, joka erottelee takuuvarmasti rahamiehet tyhjätaskuista ja viestittää, että omistajalla on TAATUSTI.....no, ainakin rahaa......auto, joka kosiskelee aivan eritasoisia ja -tyylisiä omistajia, kuin Alfa Romeo......

        Hieno ja tuohon hintaan varmasti laadukas vaunu, mutta en voisi kuvitella itseäni tuollaisen rattiin, en vaikka rikas olisinkin......autoa millään lailla väheksymättä, siitä puuttuu jotakin.....................

        ......sillä ilman sydäntä, ne ovat vain pelkkiä koneita.....

        Tähän pitänee loppukaneettina todeta, että kauneus on katsojan silmässä.

        Kyllä sen sydämen voi löytää muualtakin kuin Alfasta, jos se tarkoittaa sitä, että katso "ongelmia" läpi sormien ja hyväksyy ne.

        Mersuissa on paljon vikoja, kuten Alfoissakin. Paitsi että Alfoissa on rehellisyyden nimissä enemmän vikoja, joten siksi kai Mersu-miestä ei voi koskaan sanoa sydämellään autonsa valinneeksi.

        Mercedes...sillä ilman sydäntä, ne ovat vain pelkkiä koneita.


      • boxi kirjoitti:

        Ensimmäinen Alfa sisäänajossa eikä muuhun ole paluuta,jos vain mahdollista on. Mersut, audit ja bemarit ihan kivaa luotettavaa tukevaa tuffakamaa kaikin puolin halveeraamatta joo, mutta ei minulle. Alfa, jos mahdollista. Jukuplädy, että se on kaunis ja ihana ajaa! (giulietta, uusi)

        Alfassa on sekin hyvä puoli, että ei kadehdi enää mitään autoa. Ihan sama,mikä timangein koristeltu avoRolls Royce porhaltaa kahtasataa ohi. Hyvää matkaa vaan! Köröttelen rauhassa nauttien Giuliettalla perässä. Oikein tuntee,, miten siinä olisi voimaa, mutta en tarvi sitä. Jukoliste että olen höyrähtänyt. ( Nainen 56 v ja kova koulutus)!!! Giuliettan persuskin on niin nätti verrattuna kaiken maailman norsuihin kun kerrostalon pihalla autot ovat karsinassa vierekkäin!! Siis höynähtänyt!!!


      • Alfa forever
        boxi kirjoitti:

        Alfassa on sekin hyvä puoli, että ei kadehdi enää mitään autoa. Ihan sama,mikä timangein koristeltu avoRolls Royce porhaltaa kahtasataa ohi. Hyvää matkaa vaan! Köröttelen rauhassa nauttien Giuliettalla perässä. Oikein tuntee,, miten siinä olisi voimaa, mutta en tarvi sitä. Jukoliste että olen höyrähtänyt. ( Nainen 56 v ja kova koulutus)!!! Giuliettan persuskin on niin nätti verrattuna kaiken maailman norsuihin kun kerrostalon pihalla autot ovat karsinassa vierekkäin!! Siis höynähtänyt!!!

        Vuokralle sain aikanaan Englannissa Giulietan ja sieluni menetin.
        Itselläni on ollut Giulietta nyt kolme vuotta, paluuta ei merkistä ole. Viimeisen vuosihuollon ajaksi sain kymppitonnin kalliimman bemarin vara-autoksi.
        Kyllä oli ihanaa saada tuon rimpulan jälkeen oma auto alle!


      • Alfa forever kirjoitti:

        Vuokralle sain aikanaan Englannissa Giulietan ja sieluni menetin.
        Itselläni on ollut Giulietta nyt kolme vuotta, paluuta ei merkistä ole. Viimeisen vuosihuollon ajaksi sain kymppitonnin kalliimman bemarin vara-autoksi.
        Kyllä oli ihanaa saada tuon rimpulan jälkeen oma auto alle!

        Eilein moikkailtiin yksi Gilulietta ja tänään kaksi, kun oltiin liikenteessä. Mies ajoi. Eilen tällä oli selkä vähän kipeä raskaan tavaran noston jälkeen ja minä ehdotin, että minä kyllä ajan 80 km mökiltä kotiin kaupunkiin, mutta ei antanut!!! Pitää itsekin hanikoista kiinni ja nauttii ajosta! Ihana kärry!


    • Järkevä kuluttaja

      Juu ei kannata ostaa. Vaihtoarvokin on varmasti huono. Kannattaa ostaa joku käytännöllisempi.

      • Kerralla uusi Auris!

        Olen samaa mieltä. Paskoja on nuo makaronimaan tuotokset -khm- sanotaanko kyhäelmät. Autoja ne eivät ole, puhutaan kulkuneuvosta joka sattuu ehkä joskus toimimaankin. Samalla rahalla saa hyvinvarustellun uuden Toyota Auriksen joka on jo Auto.


      • Nauris?
        Kerralla uusi Auris! kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Paskoja on nuo makaronimaan tuotokset -khm- sanotaanko kyhäelmät. Autoja ne eivät ole, puhutaan kulkuneuvosta joka sattuu ehkä joskus toimimaankin. Samalla rahalla saa hyvinvarustellun uuden Toyota Auriksen joka on jo Auto.

        ....omituista? Itse olen omistanut tuollaisen "makaronimaan kyhäelmän" jo yli viisi vuotta ja kas kummaa, se on toiminut koko tämän ajan luotettavasti. Toki sitä on näiden vuosien aikana säännöllisesti huollettu ja osiakin vaihdettu, mutta kohtuullisissa määrin ja mikä automerkki on se, jota ei huollettaisi/korjattaisi? Ainakaan silloin, kun ikää on yli 11 vuotta ja kilometrejä parisataatuhatta.....

        Naurisko?

        Tuntuu hieman siltä, että tukevimmat kommentit "makaronimaan kyhäelmistä" löytyvät henkilöiltä, jotka eivät ole sellaista koskaan omistaneet, etenkään Alfaa.

        Toisaalta, on hyvä että ennakkoluuloja ja "kyllä minä tiedän "-asennetta löytyy, sillä jos Alfa olisi yleisesti tunnustettu, luotettava laatuauto, niin sen vaihtoarvo pysyisi keinotekoisen korkealla ja kaiken maailman nenänkaivajat ajelisivat sillä kaljakori takakontissa...

        Nykyisellä systeemillä Alfassa säilyy tietty mystiikka, tyyli ja maine marginaalisena ajokkina niille, jotka eivät kokeile, vaan haluavat sellaisen.


      • Pujazuba
        Nauris? kirjoitti:

        ....omituista? Itse olen omistanut tuollaisen "makaronimaan kyhäelmän" jo yli viisi vuotta ja kas kummaa, se on toiminut koko tämän ajan luotettavasti. Toki sitä on näiden vuosien aikana säännöllisesti huollettu ja osiakin vaihdettu, mutta kohtuullisissa määrin ja mikä automerkki on se, jota ei huollettaisi/korjattaisi? Ainakaan silloin, kun ikää on yli 11 vuotta ja kilometrejä parisataatuhatta.....

        Naurisko?

        Tuntuu hieman siltä, että tukevimmat kommentit "makaronimaan kyhäelmistä" löytyvät henkilöiltä, jotka eivät ole sellaista koskaan omistaneet, etenkään Alfaa.

        Toisaalta, on hyvä että ennakkoluuloja ja "kyllä minä tiedän "-asennetta löytyy, sillä jos Alfa olisi yleisesti tunnustettu, luotettava laatuauto, niin sen vaihtoarvo pysyisi keinotekoisen korkealla ja kaiken maailman nenänkaivajat ajelisivat sillä kaljakori takakontissa...

        Nykyisellä systeemillä Alfassa säilyy tietty mystiikka, tyyli ja maine marginaalisena ajokkina niille, jotka eivät kokeile, vaan haluavat sellaisen.

        Amen


      • onneksi ei...
        Nauris? kirjoitti:

        ....omituista? Itse olen omistanut tuollaisen "makaronimaan kyhäelmän" jo yli viisi vuotta ja kas kummaa, se on toiminut koko tämän ajan luotettavasti. Toki sitä on näiden vuosien aikana säännöllisesti huollettu ja osiakin vaihdettu, mutta kohtuullisissa määrin ja mikä automerkki on se, jota ei huollettaisi/korjattaisi? Ainakaan silloin, kun ikää on yli 11 vuotta ja kilometrejä parisataatuhatta.....

        Naurisko?

        Tuntuu hieman siltä, että tukevimmat kommentit "makaronimaan kyhäelmistä" löytyvät henkilöiltä, jotka eivät ole sellaista koskaan omistaneet, etenkään Alfaa.

        Toisaalta, on hyvä että ennakkoluuloja ja "kyllä minä tiedän "-asennetta löytyy, sillä jos Alfa olisi yleisesti tunnustettu, luotettava laatuauto, niin sen vaihtoarvo pysyisi keinotekoisen korkealla ja kaiken maailman nenänkaivajat ajelisivat sillä kaljakori takakontissa...

        Nykyisellä systeemillä Alfassa säilyy tietty mystiikka, tyyli ja maine marginaalisena ajokkina niille, jotka eivät kokeile, vaan haluavat sellaisen.

        ...todellakaan tarvitse Alfaa edes harkita. Sen verran on järkeä ja taloudellisuutta päänupissa. Toisa se on teillä Alfaan haksahtaneilla, ei taloudenpidosta häivääkään vaan pelkällä tunteella mennään ja kuvitellaan että arki on yhtä autuutta. Ja kas, kun arki koittaa, Alfa temppuilee ja rempat nielee monen kuukauden nettopalkat, niin sitten itkettää. Itku itketään tietysti salaa vaimolta ja lapsilta ja asiasta kitistään vaikkapa alfabbs-foorumilla. Mutta, kunhan se merkki vaan on Alfa niin muusta väliä. Ja vaikkei nyky-Alfa olisi enää edes Alfa vaan Fiat, niin so what.

        En ymmärrä, en. No, siksi ajankin onnellisena myös arjessa, eli Auriksella.


      • Nauris?
        onneksi ei... kirjoitti:

        ...todellakaan tarvitse Alfaa edes harkita. Sen verran on järkeä ja taloudellisuutta päänupissa. Toisa se on teillä Alfaan haksahtaneilla, ei taloudenpidosta häivääkään vaan pelkällä tunteella mennään ja kuvitellaan että arki on yhtä autuutta. Ja kas, kun arki koittaa, Alfa temppuilee ja rempat nielee monen kuukauden nettopalkat, niin sitten itkettää. Itku itketään tietysti salaa vaimolta ja lapsilta ja asiasta kitistään vaikkapa alfabbs-foorumilla. Mutta, kunhan se merkki vaan on Alfa niin muusta väliä. Ja vaikkei nyky-Alfa olisi enää edes Alfa vaan Fiat, niin so what.

        En ymmärrä, en. No, siksi ajankin onnellisena myös arjessa, eli Auriksella.

        ...onneksi ei tarvitse kuvitella moisia. Niin kuin kirjoitin, on Alfamme palvellut perhettämme luotettavasti nyt jo yli viiden vuoden ajan, ilman monen kuukauden nettopalkkojen menetyksiä, ilman salaa kenellekkään poraamisia.

        Mikäli jokin muun merkkinen auto palvelisi meitä vielä Alfaamme paremmin, niin mikähän se mahtaisi olla ja mitenhän se onnistuisi sen tekemään? Naurisko? Kulkematta ilman määräaikaishuoltoja? Ilman öljynvaihtoja? Ilman polttoainetta??

        Mutta ja mutta, jokainen on tyytyväinen tai tyytymätön oman kulkuneuvonsa valintaan, meidän perhe on ollut tyytyväinen Alfaan ja se antaa harmaaseen arkeenkin pientä autuutta ;-) sillä sen pörinä ja vilkas meno saa aina hyvälle tuulelle!!!!!


      • jokumuu.
        onneksi ei... kirjoitti:

        ...todellakaan tarvitse Alfaa edes harkita. Sen verran on järkeä ja taloudellisuutta päänupissa. Toisa se on teillä Alfaan haksahtaneilla, ei taloudenpidosta häivääkään vaan pelkällä tunteella mennään ja kuvitellaan että arki on yhtä autuutta. Ja kas, kun arki koittaa, Alfa temppuilee ja rempat nielee monen kuukauden nettopalkat, niin sitten itkettää. Itku itketään tietysti salaa vaimolta ja lapsilta ja asiasta kitistään vaikkapa alfabbs-foorumilla. Mutta, kunhan se merkki vaan on Alfa niin muusta väliä. Ja vaikkei nyky-Alfa olisi enää edes Alfa vaan Fiat, niin so what.

        En ymmärrä, en. No, siksi ajankin onnellisena myös arjessa, eli Auriksella.

        No kuule, kyllä 15 vuotta ja melkein yhtä monta Alfaa on sen arjen jo paljastanut. Silti käyttöautokin on taas kolmen muunmerkkisen jälkeen Alfa Romeo.

        Tämä yksilö tosin on ollut edellisiin verrattuna täys paska. Eipä silti, se oli ostohinnan vuoksi jo odotettavissakin; Jos viisivuotiaan dieselfarmarin ostohinta on 4200,- niin kyllä se jossain jo näkyy. Kallein yksittäinen remontti on ollut konepellin, takapuskurin, etulokasuojien ja helmojen maalautus, 600 euroa. Ei olisi tarvinnut tuotakaan tehdä ellei edellinen omistaja olisi rässinyt autoa milloin minnekin. Kallein vika, joka olisi estänyt katsastamisen, taisi olla haljennut tuulilasi; 250 euroa. Monen kuukauden nettopalkasta ollaan vielä aika kaukana.

        Ja kun tämä on vielä aika kiva peli ajella...


    • GTA!

      No jaa, onhan noita alfoja ollut ja muutakin tullut kokeiltua. Alfaan palaan aina kuitenkin uudestaan, se kertonee aika paljon.
      Uudet alfat ovat yhtä luotettavia kuin muut vastaavan hintaiset ajokit. Ne kestää mainiosti kunhan huollatte ne silloin, kun se on huoltoohjelmassa kerrottu.
      Ainoa isompi kritiikin aihe on se, että downsizing on päivän sana myös alfoissa...

    • Kestotestiä

      Karmittomat lasit toimii mitossa. Ittellä oli mito kaks vuotta ja työpäivän aikana avasin ovea kymmeniä kertoja päivittäin lyhyissä pätkäajoissa. Testasin kuskin ja vänkärin puolen ovien eroja toiminnassa ennenkuin luovuin autosta, enkä huomannut vähän käytetyn ja paljon käytetyn oven kohdalla mitään eroa. Ja mulla tosiaan oli oven käyttöä huomattavasti enemmän, kun normaali käytössä.

      Sähkövikoja ei tuossa perusversiossa ollu muutenkaa. Alustaan meni takuuseen joku ohjauksen laakeri, sekä jarruvalon irronnut lasi.

      Oli mukava auto ja kaipailen tätänykyä fiilistä, mikä alfassa oli, mutta kun perheeseen tuli toinenkin turvaistuinmatkustaja, meni käytäntö kolmiovisella liian hankalaksi.

      • slfkdjfe9

        Päätäni vaivaa ongelma, että miten talvella, kun kaikilla ei ole tallia ja lunta tuppaa satamaan? Miten ne karmittomat ovet toimii? Voisiko joku kokenut ystävällisesti selvittää. MiTo OV on kyllä nätti ja suorituskykyinen, mutta lumi ja pakkanen?


    • AlfaQV

      On kyllä mahdollisesti huonoin paikka keskustella aiheesta, jos vastauksia haluaa saada.. Itse olen kovin tykästynyt Mito QV -autoon.

    • 5+20

      Mulla oli aikoinaan alfa 33 ja siinä ei ollut juurikaan mitään vikaa.

      Oli uutena autona massattu, joten ruostekaan ei vaivannut kyseistä yksilöä. Boxer-moottori kävi tasaisesti ja öljyä ei vienyt lainkaan.

      Eihän se tosin mikään huipputekninen auto ollut, mutta käyttövarma se oli. Mitä nyt joskus talvella kaasutin saattoi jäätyä, mutta minuutin parin odottelulla tien sivulla toimi taas normaalisti. Enkä käyttänyt ikinä polttoaineen seassa jäänestoa, saattoi myös johtua siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe