Saa nähdä miten monta kymmentä ääntä Tala saa tällä kerralla vaaleissa.
En äänestä Talaa!
26
121
Vastaukset
- Äänestin jo!
Minä taas äänestin jo Talaa ennakkoon.
- T.Soini
Hukkaan meni. Sama kuin et olisi äänestänyt ollenkaan. Palaa takaisin sohvalle ja jatka pömpelin katselua. Niin teet vähiten vahinkoa.
- onnea Talalle!
Talalla on mahdoton työ Uudellamaalla, jossa vanhat Kokoomus ja Rkp:läiset ministerit tulevat saamaan ääniä, unohtamatta Timo Soinia.
- hurraa---
Ihmeitä aina tapahtuu ja sitä minä odotan.
Sitähän minäkin tässä jännitän. ;-)
Vaalityö on tehty lähes valmiiksi. Vielä lauantaina olen Järvenpään torilla tarjoilemassa grillimakkaroita kansalaisille. Varsinainen ilouutinen tuli tänään, sillä Timo Soini tulee Järvenpäähän vauhdittamaan kampanjaamme. Varmin vastavoima RKP:n Jörn Donnerille on ehdokas 259 Uudenmaan vaalipiirissä. Vielä kolme vuorokautta ja tulos alkaa olla selvillä.
Erinomaista vetoapua olen saanut ILTALEHDEN keskusteluketjussa, joka on saanut lähes 80.000 lukukertaa ja viestejäkin on tullut yli 2500!
http://www.simplesite.com/Tala- TODELLISEN SIVISTYS
KIITOS TALA ETTÄ OLE JAKSANUT PYSYÄ RAUHALLISENA KAIKESTA IRVIMISESTÄ JA PARJAUKSESTA HUOLIMATTA
- Tala on nolla!
Saakohan Tala kovinkaan monta kymmentä ääntä Uudellamaalla??? Talalle annettu ääni menee ns.
Kankkulan kaivoon, niin sanotusti, kuten aina ennenkin!! Älkää missään tapauksessa äänestäkö Talaa, jos haluatte vaikuttaa politiikkaan. Tala vain vie ääniä todellisilta vaikuttajilta ja on ihmisenä loppuunpalanut raunio!!!- Ei Petturi-Talaa
Talan äänisaalis lienee jotain 001%, joten jokainen Talalle annettu ääni on mennyt täysin hykkaan, puhdas nolla. Eli jos äänestää Talaa tarkoittaa, ettei äänestä ollenkaan! Talaa äänestävä antaa näin ollen ilmeisesti äänensä kokoomukselle! Voiko ollas yksinkertaisempaa!!!????
- Talavanhus pihalla
Tala on sen verran suuren luokan luuseri, että mieluummin kannattaa äänestää Putinia tai Medjeveviä.Tai Aku Ankkaa!! Fennot lienevät sen verran "isänmaallista" kansaa, että tekisi mieli äänestää Hitleriä, Breshneviä tai Stalinia!! "Valitettavasti" ei ole enää mahdollista!! Eivät ole enää ehdokkaina.
- 12
Minäkään en äänestä Talaa, koska olen Helsingin vaalipiirissä, siellä ääneni sai jo ennakkoon Jussi Halla-aho, joka ajaa ruotsista virallista vähemmistökieltä kuten Talakin!
http://www.youtube.com/watch?v=s1A3jGtrBvg- 18
Sama juttu täälläkin, äänestin ennakkoon Halla-ahoa.
Mutta toivotan onnea Heikki Talalle. Hän on tehnyt valtavan arvokasta työtä suomalaisuuden hyväksi.
Täytän ensi viikolla 72 vuotta ja olen vahva vastavoima RKP:n persuvastavoimayrittäjälle Jörn Donnerille, joka on 78-vuotiasta. Minulla on siis vielä 1½ vaalikautta tehokasta aikaa kansanedutsajan ennen kuin saavutan Jörkan kunnioitettavan nykyiän.
Riittävästi vain ääniä äänestyslippuun Uudenmaan vaalipiirissä numerolle 259 ja siitä se lähtee. Jokainen minulle annettu ääni lisää PerusS:n jo valmiiksi jytkyvaalivoittoa.
http://www.simplesite.com/Tala- hyvä hyvä
Voimia ja jaksamisia Talalle. Toivottavasti pääset eduskuntaan.
- Tala Eduskuntaan !
Terveisiä vaan Sinulle Heikki Tala ja todella paljon menestystä ek-vaaleihin. Toivon todella, että olet valittujen kansanedustajien joukossa - juuri Sinä.
Valitettavasti en pääse Sinua äänestämään. Asun 1 kilometrin verran Espoon (Uudenmaan) rajan "väärällä" puolella Helsingissä. Olen silti tehnyt voitavani. Annoin jo ennakkoäänestyksessä ääneni Halla-aholle, niin myös puolisoni ja useat tuttavani.
Kyllä minun järkeilyni ja fiilisten mukaan (miltä tuolla ns. kadulla tuntuu) Halla-ahon pitäsi olla yksi Helsingin suuri vaalivoittajia
Toivottavasti hän myös vetää pari muuta Persua Eduskuntaan
mukanaan.
Mukavaa vaalitulosten odottelua Sinulle ja muille Persuille. Eiköhän se siitä....
- knugen hans majonäs
Äänestin Talaa etukäteen ja sain ystävänikin äänestämään Talaa sekunnin kestävällä persutelulla. Tala saa täältä Thaimaasta monta varmaa ääntä. Hän saa 50% äänistä, jotka äänestäneistä ystävävistäni täällä Thaimaassa antoivat.
Sen persuteella Tala menee läpi heittämällä Eduskuntaan.
Talaa ei voi äänestää kuin Uudellamaalla ja silti Persut saavat 75% äänistä jotka äänestäneistä ystävistäni täällä Thaimaassa antoivat. - huom!
Tala sai 2007 noin 300 ääntä, siis täysin turha ehdokas. Älä heitä äänesi hukkaan äänestämällä Talaa!
Itse asiassa pakkoruotsia vastustavia ehdokkaita on jokaisessa puolueessa (tasitaa olla jopa Rkp:ssä?) ja se lupaa hyvää Suomen tulevaisuudelle. Tänään on koko sivun ilmoitus kielivapauden puolesta uudessa SUOMEN KUVALEHDESSÄ (15/2011) pääkirjoitusaukeamalla.
Se tulee myös viikonvaihteen Ilta-Sanomiin, joten kannattaa ostaa!
Toki koko tekstin voi lukea myös SL:n nettisivuilta http://www.suomalaisuudenliitto.fi
Vaikka saisin vain yhden ainoa äänen, niin se auttaa PerusS:n valtavaan vaalivoittoon yhtenä äänenä. Jos numero 259 saa riittävästi ääniä Uudenmaan vaalipiirissä, niin silloin olen seuraavat neljä vuotta kansanedustaja ja kieliasia tulee olemaan aivan uudella tavalla esillä valtakunnanpolitiikassa.- Äänestäjät
heikki_tala kirjoitti:
Itse asiassa pakkoruotsia vastustavia ehdokkaita on jokaisessa puolueessa (tasitaa olla jopa Rkp:ssä?) ja se lupaa hyvää Suomen tulevaisuudelle. Tänään on koko sivun ilmoitus kielivapauden puolesta uudessa SUOMEN KUVALEHDESSÄ (15/2011) pääkirjoitusaukeamalla.
Se tulee myös viikonvaihteen Ilta-Sanomiin, joten kannattaa ostaa!
Toki koko tekstin voi lukea myös SL:n nettisivuilta http://www.suomalaisuudenliitto.fi
Vaikka saisin vain yhden ainoa äänen, niin se auttaa PerusS:n valtavaan vaalivoittoon yhtenä äänenä. Jos numero 259 saa riittävästi ääniä Uudenmaan vaalipiirissä, niin silloin olen seuraavat neljä vuotta kansanedustaja ja kieliasia tulee olemaan aivan uudella tavalla esillä valtakunnanpolitiikassa.Älkää äänestäkö Talaa, se on hukkaan heitetty ääni. Talalla on takanaan synkkä menneisyys ja edessään vielä synkempi tulevaisuus. Äänestäkää nuorta ehdokasta eikä vanhaa köppänää.
- +999
Talalle lähtee minun ääni. Heikki on äänensä ansainnut.
- Se on oikea suunta
Tavoitteen olkoon, että Suomi saadaan virallisesti yksikieliseksi valtioksi jossain järellisessä aikataulussa. Ruotsi julistetaan alueelliseksi kieleksi, samoin ylipäätään kaksikielisyys - eli lähinnä rannikolla.
Järjestely voisi ajatella samanlaiseksi, kuin Ylä-Lapissa on saamenkielen asema. Tai esimerkiksi Belgiassa saksankielisissä kantoneissa (lähellä Saksan rajaa) on saksankielen asema.
Alueellinen kaksikielisyys toimii, koska osumatarkkuus on hyvä ja koko muu maa vapautuu ylettömästä ruotsinkieln korostamisesta
yksikieliseksi kansallisvaltioksi.
- Tukea Talalle !
Kannatta nimenomaan äänestää Heikki Talaa Uudellamaalla. Heikki on ottanut asiakseen juuria ruotsinkielen pois eli pakkoruotsi pois Suomen koululaitoksesta.
Ruotsi on kyllä ok, mutta vain vapaasti ja vapaaehtoisesti opiskeltuna.
Kannattaa tukea heikki Tallaa tämän historiallisen hankkeen eteenpäinviemisessä. Jälkipolvet kiittävät! - !
Talan tulevaisuus on jo ohi. Mieshän sai potkut töistäkin. Älä äänestä luuseria!
Tänään Keski-Uusimaa -lehti kirjoittaa, että olen valmis opetusministeriksi! ;-)
Ääni Uudenmaan vaalipiirissä numerolle 259 kannattaa!
http://www.simplesite.com/TalaOlihan jytky! PerusS ei siis ollut kupla eikä gallupit arvanneet Suomen kansan oikeaa luonnetta. Minullakin äänimäärä melkein kaksinkertaistui eli olisin selvässä poliittisessa nousussa, mutta valitettavasti ikä tulee esteeksi (72 v ylihuomenna). Ihan ymmärrettävästi ei Jörn Donnerillekaan riittänyt nostetta.
Voin kuitenkin iloita PerusS:n jytkyvoitosta ja Suomen nuorison terveestä kannasta pakkoruotsia vastaan. Nyt on aika rauhallisin mielen vetäytyä vanhan viisaan muisteloihin - ja niitähän riittää!
Huomenna Subarun perään tulee autotraileri ja noudan varaosa-Volvon Itä-Suomesta. Nyt on aikaa harrastaa ja nuoremmat saavat jatkaa. Erityisen iloinen olen, että Suomalaisuuden Liiton hallituksen jäsen Jussi Niinistö pääsi eduskuntaan. Kun vielä liiton puheenjohtaja Sampo Terho lähtee EU-parlamenttiin, niin oikean suomalaisuuden tulevaisuus näyttää oikein valoisalta.- anti-Tala
Urpo! Jörkka on varapaikalla!
Vaalit oli rikollisjoukon "Suomalaisuuden liiton" loppu!
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303511Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91568Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130868Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819