Janne kunnan palakkalistoille

Järven soutaja

Janne-poika on pallaamasa takasin kunnan palakkalistoille. Asia sinethöijään huomena. On sitä nelejä vuotta katottuki tuota touhua. Sinä aikana on Jannen tilipussi ja maha kasvanu.

Pistethän uuet tuulet nyt puhaltammaan!!!

21

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninnunnunnuka

      tässä kunnassa on tuhlareita jo tarpeeksi,hakekoon muualta töitä!

    • Vernex

      Tervetuloa Janne kotiin! Milloin pidetään tuhlaajapojan kotiinpaluujuhla?

      • Eskokos

        Kyllä kotikylän sankari ansaitsee näyttävät kotiinpaluujuhlat. Nehän vois järjestää vappuaattona.


      • Selkonen
        Eskokos kirjoitti:

        Kyllä kotikylän sankari ansaitsee näyttävät kotiinpaluujuhlat. Nehän vois järjestää vappuaattona.

        Joo valitaaan se samalla vuoden inarilaiseksi neljän vuoden "ansioista".


    • vitsit

      vitsivarmaan

    • kulhankaivaja

      Tehhään Jannesta näköisveistos lentoasemalle. Onhan se mukava saaha kotikylän mies takasin tänne raitille

    • nooula

      miltähän se ex edustajasta tuntuu kun joutuu työkkärin puumien saaliiksi. karenssikirje on jo varmaan postissa, että tervetuloa todellisuuteen.

    • piera...

      Janne ajoi asioita, että inarijärveen tulisi täynnä mökkejä. Ei ihme kannattajat hylkäs Jannen. Tuskin jatkossa ei ikinä pääse eduskuntaan, äänestäjät muistavat tämän typerän tempun.

      Ei tietenkään Jannen patsasta Ivaloon!!!!!!

    • kylläkelpaisoll

      Joo kyllä syrjäkylille vois myydä mökkitontteja ,olisi tilaa ja elämääkin olis välillä vaikka vain keväästä syksyyn .

      olisi etelän ihmisilläkin joskus tilaa hengittää ja nauttia kauniista luonnosta ja rauhasta.

      • pa

        Janne antoikin meijän lainarahat testwöördille


      • asdhffda
        pa kirjoitti:

        Janne antoikin meijän lainarahat testwöördille

        eikös sinne testwöördiin ole ennenkin tuupattu rahaa?


      • il
        asdhffda kirjoitti:

        eikös sinne testwöördiin ole ennenkin tuupattu rahaa?

        joo, on tehty monta teollistamissopimusta....ja aina kuittailtu veronmaksajien piiikkiin. Mutta lukekaapa Tarvaisen, Timperin ja Jannen tekstia ihan ajatuksella.
        Tuettu yhtiö on sama itsenäinen Oy.


      • shfdf
        il kirjoitti:

        joo, on tehty monta teollistamissopimusta....ja aina kuittailtu veronmaksajien piiikkiin. Mutta lukekaapa Tarvaisen, Timperin ja Jannen tekstia ihan ajatuksella.
        Tuettu yhtiö on sama itsenäinen Oy.

        Mikä kumman into sitä testwöördiä on teollistaa?


    • tyytyväinen ivalo

      Test World Oy tuo kuntaan lisää työpaikkoja, veromarkkoja ja sitäkautta myös hyvinvointia (tk, koulut, päivähoito) kuntaan, tottakai tuetaan kasvuyritystän ja seuraavaan asiaan, Janne on ollut virkavapaalla, johon jokaisella meistä on oikeus, senjälkeen työpaikka on odottamassa siitä mihin sijainen on sen jättänyt, ei tarvitse TE-keskuksen kanssa asioida, ja tosi hienoa, että saatiin Janne takaisin.

      • test ja test ja test

        Eikö muut tuo kun test wöörd? Vai tuoko se parhaiten niin siihen kannattaa panostaa sitten eniten ja sitä teollistaa eniten? Tulos ollut negatiivinen viimeset viisi vuotta niin eipä tuo yhteisöveroakaan. Työntekijöitä reilun parisen kymmentä, josta montako kirjoilla Ivalossa? Eik tuota Saariselän hotellija kannattais alkaa teollistaa tosissaan sadoilla tuhansilla, siellä kymmeniä työläisiä ja tuovat turisteja jotka syytävät rahaa paikallisille kauppialle, taksikuskeille ja vähän joka suuntaan..


      • Tyytyväinen Ivalo
        test ja test ja test kirjoitti:

        Eikö muut tuo kun test wöörd? Vai tuoko se parhaiten niin siihen kannattaa panostaa sitten eniten ja sitä teollistaa eniten? Tulos ollut negatiivinen viimeset viisi vuotta niin eipä tuo yhteisöveroakaan. Työntekijöitä reilun parisen kymmentä, josta montako kirjoilla Ivalossa? Eik tuota Saariselän hotellija kannattais alkaa teollistaa tosissaan sadoilla tuhansilla, siellä kymmeniä työläisiä ja tuovat turisteja jotka syytävät rahaa paikallisille kauppialle, taksikuskeille ja vähän joka suuntaan..

        Suurin osa Test World Oy:n työtekijöistä Inarin kunnasta, toisin kuin Saariselän hotelleissa/ravintoloissa...ulkomaalaiset testaajat tuovat rahaa niin hotelleihin, ravintoloihin kuin kauppoihin ja huoltoasemille! Ota selvää asioiden todellisesta tilasta, ennekuin kirjoittelet...
        Yhteisöveroahan TW ei maksakaan Inarin kuntaa, kun on rekisteröity Helsinkiin..mutta kiinteistöverot kylläkin joka alueelta täällä kunnassa...


    • gnfdms,za<.

      Test World testaa pääasiassa Ivalossa, silloin kun vuodenaika ja sääolosuhteet ovat sopivat. Sen lisäksi testaamme myös muilla radoilla: talvella Etelä-Euroopassa tai USAssa, ja kesällä Uudessa Seelannissa tai sisätiloissa
      Tyyppihyväksyntä‐ ja tuotetestausosastomme toimivat Helsingistä käsin.

      Mitenhän on Euroopassa, Jenkkilässä, Seelannissa, muualla tahi Helsingissä teollistettu, vai jääkö vastuu meille. No mikäs siinä jos se tuopi niin hyvin sitä täpäkkää....

      • keppikerjäläinen

        joko olette päässeet testaamaan rahastoja, ilmoittakaa ihmeessä?


      • P.Väyk
        keppikerjäläinen kirjoitti:

        joko olette päässeet testaamaan rahastoja, ilmoittakaa ihmeessä?

        Kreikassa vähän testattu, on kyllä, siis Jutan ja Jykän kanssa


      • k.kerjäläinen
        P.Väyk kirjoitti:

        Kreikassa vähän testattu, on kyllä, siis Jutan ja Jykän kanssa

        onko neki LESKILORDILLA töisä.


    • kj.kj.kj

      Kovaa vauhtia ollaan kaavailemassa Rovaniemen kaupuntin johtajaksi. Oli kuvakin lehdessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe