Janne-poika on pallaamasa takasin kunnan palakkalistoille. Asia sinethöijään huomena. On sitä nelejä vuotta katottuki tuota touhua. Sinä aikana on Jannen tilipussi ja maha kasvanu.
Pistethän uuet tuulet nyt puhaltammaan!!!
Janne kunnan palakkalistoille
21
422
Vastaukset
- ninnunnunnuka
tässä kunnassa on tuhlareita jo tarpeeksi,hakekoon muualta töitä!
- Vernex
Tervetuloa Janne kotiin! Milloin pidetään tuhlaajapojan kotiinpaluujuhla?
- Eskokos
Kyllä kotikylän sankari ansaitsee näyttävät kotiinpaluujuhlat. Nehän vois järjestää vappuaattona.
- Selkonen
Eskokos kirjoitti:
Kyllä kotikylän sankari ansaitsee näyttävät kotiinpaluujuhlat. Nehän vois järjestää vappuaattona.
Joo valitaaan se samalla vuoden inarilaiseksi neljän vuoden "ansioista".
- vitsit
vitsivarmaan
- kulhankaivaja
Tehhään Jannesta näköisveistos lentoasemalle. Onhan se mukava saaha kotikylän mies takasin tänne raitille
- nooula
miltähän se ex edustajasta tuntuu kun joutuu työkkärin puumien saaliiksi. karenssikirje on jo varmaan postissa, että tervetuloa todellisuuteen.
- piera...
Janne ajoi asioita, että inarijärveen tulisi täynnä mökkejä. Ei ihme kannattajat hylkäs Jannen. Tuskin jatkossa ei ikinä pääse eduskuntaan, äänestäjät muistavat tämän typerän tempun.
Ei tietenkään Jannen patsasta Ivaloon!!!!!! - kylläkelpaisoll
Joo kyllä syrjäkylille vois myydä mökkitontteja ,olisi tilaa ja elämääkin olis välillä vaikka vain keväästä syksyyn .
olisi etelän ihmisilläkin joskus tilaa hengittää ja nauttia kauniista luonnosta ja rauhasta.- pa
Janne antoikin meijän lainarahat testwöördille
- asdhffda
pa kirjoitti:
Janne antoikin meijän lainarahat testwöördille
eikös sinne testwöördiin ole ennenkin tuupattu rahaa?
- il
asdhffda kirjoitti:
eikös sinne testwöördiin ole ennenkin tuupattu rahaa?
joo, on tehty monta teollistamissopimusta....ja aina kuittailtu veronmaksajien piiikkiin. Mutta lukekaapa Tarvaisen, Timperin ja Jannen tekstia ihan ajatuksella.
Tuettu yhtiö on sama itsenäinen Oy. - shfdf
il kirjoitti:
joo, on tehty monta teollistamissopimusta....ja aina kuittailtu veronmaksajien piiikkiin. Mutta lukekaapa Tarvaisen, Timperin ja Jannen tekstia ihan ajatuksella.
Tuettu yhtiö on sama itsenäinen Oy.Mikä kumman into sitä testwöördiä on teollistaa?
- tyytyväinen ivalo
Test World Oy tuo kuntaan lisää työpaikkoja, veromarkkoja ja sitäkautta myös hyvinvointia (tk, koulut, päivähoito) kuntaan, tottakai tuetaan kasvuyritystän ja seuraavaan asiaan, Janne on ollut virkavapaalla, johon jokaisella meistä on oikeus, senjälkeen työpaikka on odottamassa siitä mihin sijainen on sen jättänyt, ei tarvitse TE-keskuksen kanssa asioida, ja tosi hienoa, että saatiin Janne takaisin.
- test ja test ja test
Eikö muut tuo kun test wöörd? Vai tuoko se parhaiten niin siihen kannattaa panostaa sitten eniten ja sitä teollistaa eniten? Tulos ollut negatiivinen viimeset viisi vuotta niin eipä tuo yhteisöveroakaan. Työntekijöitä reilun parisen kymmentä, josta montako kirjoilla Ivalossa? Eik tuota Saariselän hotellija kannattais alkaa teollistaa tosissaan sadoilla tuhansilla, siellä kymmeniä työläisiä ja tuovat turisteja jotka syytävät rahaa paikallisille kauppialle, taksikuskeille ja vähän joka suuntaan..
- Tyytyväinen Ivalo
test ja test ja test kirjoitti:
Eikö muut tuo kun test wöörd? Vai tuoko se parhaiten niin siihen kannattaa panostaa sitten eniten ja sitä teollistaa eniten? Tulos ollut negatiivinen viimeset viisi vuotta niin eipä tuo yhteisöveroakaan. Työntekijöitä reilun parisen kymmentä, josta montako kirjoilla Ivalossa? Eik tuota Saariselän hotellija kannattais alkaa teollistaa tosissaan sadoilla tuhansilla, siellä kymmeniä työläisiä ja tuovat turisteja jotka syytävät rahaa paikallisille kauppialle, taksikuskeille ja vähän joka suuntaan..
Suurin osa Test World Oy:n työtekijöistä Inarin kunnasta, toisin kuin Saariselän hotelleissa/ravintoloissa...ulkomaalaiset testaajat tuovat rahaa niin hotelleihin, ravintoloihin kuin kauppoihin ja huoltoasemille! Ota selvää asioiden todellisesta tilasta, ennekuin kirjoittelet...
Yhteisöveroahan TW ei maksakaan Inarin kuntaa, kun on rekisteröity Helsinkiin..mutta kiinteistöverot kylläkin joka alueelta täällä kunnassa...
- gnfdms,za<.
Test World testaa pääasiassa Ivalossa, silloin kun vuodenaika ja sääolosuhteet ovat sopivat. Sen lisäksi testaamme myös muilla radoilla: talvella Etelä-Euroopassa tai USAssa, ja kesällä Uudessa Seelannissa tai sisätiloissa
Tyyppihyväksyntä‐ ja tuotetestausosastomme toimivat Helsingistä käsin.
Mitenhän on Euroopassa, Jenkkilässä, Seelannissa, muualla tahi Helsingissä teollistettu, vai jääkö vastuu meille. No mikäs siinä jos se tuopi niin hyvin sitä täpäkkää....- keppikerjäläinen
joko olette päässeet testaamaan rahastoja, ilmoittakaa ihmeessä?
- P.Väyk
keppikerjäläinen kirjoitti:
joko olette päässeet testaamaan rahastoja, ilmoittakaa ihmeessä?
Kreikassa vähän testattu, on kyllä, siis Jutan ja Jykän kanssa
- k.kerjäläinen
P.Väyk kirjoitti:
Kreikassa vähän testattu, on kyllä, siis Jutan ja Jykän kanssa
onko neki LESKILORDILLA töisä.
- kj.kj.kj
Kovaa vauhtia ollaan kaavailemassa Rovaniemen kaupuntin johtajaksi. Oli kuvakin lehdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463