Miksei kukaan nainen tule koskaan iskemään missään? Mikä vikana? .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksei naiset tule iskemään?
17
938
Vastaukset
- bad women
juuh en uskalla...mikset tule iskemään minua,tulevaa naistasi? :)
- Theman55
Poeka siun pittä iskeä se naekkonen. mitä sie oottelet. ei ne naeset tuu hakkee jos et ite viitti. usot sie.
- almaK
Omituista sinulla sitten on.Kyllähän naistet tulevat iskemään vaikka spurgua joku kassialma tulee iskemään.
Ainoa syy,mikä tulisi mieleen ..........olet täysin persaukinen..
Ei tarvitse olla muuta, kuin sixpäkki kädess niin pian tulee joku alma iskemään - tulos ollaan
Mää oon tulos iskeen sut! Oota vähän, myöhästyin bussista. Missä mun pitää jäädä pois? Miten mä löydän sut? Avaatko tällä kertaa oven? Silloin viimeks et päästäny sisään!
Älä nyt sinne läde iskemään, kun minä istun jo taksissa tulossa sinua iskemään
Kuski kysyi tarkempaa osoitetta, joten sanlepa etten mene vahingossa sun naapriakka riiamaan
- 9+9
Olet ruma ja tylsä, sori vaan.
- Tuhlari--
Kyllä naiset tulevat iskemään...
Iskemisen kohteen vain pitää olla aivan käsittämättömän hyvän näköinen. - 5ew6je5yj7e5
Kyllä naiset tulee iskemään kunhan ovat todella kännissä.
- tai naisen pitää
olla todella väkivaltainen! Iskee puukolla selkään tai lapiolla päähän!
- esim.
Naiset iskee hienovaraisesti katsomalla silmiin ja pyrkimällä juttelemaan. Suoria ehdituksia tuskin tulee. Seuraa eleitä, esim. hymyileekö hän sinulle.
- af kran
Kyl ne tulee
No miten se mies isketään kun on pitkään ollut yksin ja haluaisi parisuhteen.Ja jos jossain näkee kiinnostavan niin sormus on jo kädes..sit kun en oo mikään meikkaava blondi vaan tavallinen immeinen ja 40v.niin hankalampi juttu jo "iskee" ketään..vaik kauppajonos :)
- pffffffftytttt
Niinpä. Mikä on miehessä vikana jos kukaan nainen ei tule koskaan iskemään?
- Iskemiset alkakoon
Koska tässä maassa se on joko perinne tai traditio tai jotain siihen suuntaan että se on oltava aina se mies joka menee iskemään naisen. Ihan idioottimainen tyyli nykypäivänä kyllä jossa kaiken "pitäisi" olla tasa-arvoista mutta minkäs teet.
Itse olen kyllä sitä mieltä että ihan samallalailla kun miehet iskee naisia niin naistenkin kuuluu iskeä miehiä, ei ne kunnon miehet tuu hakemaan sitä prinsessaa sieltä kotiovelta että ihan saatte itse mennä sitä prinssiänne hakemaan tuolta jos sen joskus haluatte. Paras mahdollinen skenaario tapahtuu siinä kun mies iskee naista joka yrittää iskeä tätä miestä eli molemmat ovat iskemässä toisiaan ja he törmäävät siellä ns. iskemisen kultaisella keskitiellä. - Kokeiltu on
Koska ihan vain vartavasten iskemällä saa todennäköisesti aikaiseksi vain yksipuolisen suhteen...tai yhdenyön jutun.
- BeautifulBeast*
Olen niiiin samaa mieltä tässä. Miehet vaan haluaa itse päästä välillä antamaan rukkaset. Ei kannata antaa sitä nautintoa heille. Tuo iskemisen kultainen keskitie on kaikkein paras asetelma kyllä.
- sinähän sen
"Miehet vaan haluaa itse päästä välillä antamaan rukkaset. Ei kannata antaa sitä nautintoa heille."
Tiedät kokemuksesta. Kieltämättä tekisi kyllä mieli pudottaa naiset maapinnalle sieltä pilvistä. Sen jälkeen naisetkin tietäisivät miltä pakit tuntuu. Jos ikinä ei koe epäonnistumista ei voi kokea myöskään onnistumista. Vain epäonnistunut osaa arvostaa onnistumista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1731876- 1791436
- 240882
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 66786
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611