Olen 13 vuotias tyttö joka on menossa treffeille 17½ vuotiaan pojan kanssa. Tahtoisin neuvoja sillä en yhtään tiedä mistä puhuisin tai miltä näyttäisin.
Mitä minun pitäisi viestittää ja mitä ei ? Olen todella ujo sekä naurettava,mokaan aina jotenkin. Joten mistä aloitan eli mistä puhun ja miten flirttailen.
Miten voin iskeä pojan ?
32
1811
Vastaukset
- Jussimro
Koita olla mahdollisimman luonnollinen äläkä lähesty josset ole valmis. Jos hän koskettaa sinua jotenkin mitä et halua niin huomauta siitä hänelle.
Olen 20 vuotias mies espoosta ja auttelen teinityttöjä jotka ovat muka ihastumassa. Seurusteletteko te ? Ette varmaan,yritä saada hänet kiinnostumaan itsestäsi juuri sellaisesta millainen olet. Älä yritä esittää mitään mitä et ole.- jooohhhhhh
"Olen 20 vuotias mies espoosta ja auttelen teinityttöjä jotka ovat muka ihastumassa"
Oikein kunnon "namu-setä" lause.Eikö tuon ikäisellä kundilla ole oman ikäisiä muijia mitä autella.
- Minna1978
En osaa auttaa!
- Kanttura kertoo
tuota,tuota,kaveri on melkein 18v ja sä olet 13v.Jos nyt mietitään missä teidän elämät menee niin olette aivan erivaiheissa.Sä olet juuri aloittanut ylä-asteen(?) ja toi sun kundi on jo valmistumassa lukioista/amiksesta.Eli olette eri vaiheissa elämäänne.
Mitä yhteistä teillä on,olisiko teidän suhteella oikeasti tulevaisuutta.
Tiedätkö mitä edes haluat suhteelta.
Tällä haluan vain sanoa sen että asiat tulevat eteen sillon kun on niiden aika ja paikka.Ja mielestäni tuon ikäisenä voisi odottaa vielä pari vuotta että kehityt fyysesti ja henkisesti lisää,sillon on jo sullakin ajatusta ehkä asioista.
Sitten,tiedätkö mitkä ovat kaveri aikeet,ilman että haluaisin pelotella,niin aina ei ole kaikkein viisainta lyöttäytyä yksinään tuon ikäisen tyypin seuraan.Aikeet eivät ole aina tuon ikäisten kundien päässä niin fiksuja.
Ja mitä seksiin tulee niin olet niin reipaasti alle kaikkien lakien, suojien ja normien että tuo on jo ala-ikäiseen sekaantumista,ei sillä että homma menisi siihen pisteeseen mutta tiedoksi kuitenkin.
Mietihän vielä toisen kerran kannaattako lähteä,vai odoittaisitko vielä pari vuotta,eikä ne pojat minnekkään karkaa,kerkeät kyllä.
ps.En halua että otit tätä minään sanelimisena taikka että joku vanha kanttura kertoo mielipiteen.Itse olen 25v ja seurasin aikoinaan kun olin itse tuon ikäinen (18v)mitenkä kaverit tuohusivat 13-15 vuotiaitten tyttöjen kanssa.Ei aina niin fiksua tuohua. - huh huh
13v tyttö ja 17 vee poika. ei tuu mitään. poika haluu vaan pilluu
tai on muuten epätoivoinen. tosin se on rikos jos 17v poika panee 13 kesästä.- Isonpi kaveri
Kuka puhu panemisesta? Siitäkö suhteessa on kaikki kiinni mielestäsi? Mitähän sinäkin mulkku oot vailla.
- jjuumo
Isonpi kaveri kirjoitti:
Kuka puhu panemisesta? Siitäkö suhteessa on kaikki kiinni mielestäsi? Mitähän sinäkin mulkku oot vailla.
Hmm.. kukaan ei tainnut puhua panemisesta, mutta sen nyt tajuu mun koirakin että ei taida olla ihan mitkä tahansa suhteet tolla 17 vuotiaal olla mielessä?
- SabrinaSinkku
No sinuna antaisin jätkän olla! Yritä löytää joku ikäisesi! Ja olen sinkku vieläkin..Nooh poikakaveri jätti mut eile tekstarilla...Ja alko mun _HYVÄN_ Ystävän kanssa.En oo enään missään tekemisissä sen pojan kaa...
- vanhaharppu.........
Tuon ikäisellä pojalla on mielessä vain se yksi asia, se on varmaa! unohda koko juttu, kadut vanhempana vaikka et sitä nyt varmasti ajattelekkaan. Itse olen tuon ikäisenä sekoillut todella rankasti itselleni liian vanhojen poikien kanssa ja se kyllä kadutti vanhempana, tajusin että se oli pelkkää hyväksikäyttöä. Kyllä tuon ikäiset pojat taitavat keinot millä puhutaa pikkutytöt pyörryksiin! UNOHDA ITSESI VUOKSI!!
- Kauneimmillaan 9-13v
Mitä luulet että meillä vanhemmilla on mielessä ?
- HeLp ja nopee
APUA!!!! Mulla on yks poika joka on pitkää ollu vaa kaveri. Meijän vanhemmat on kans kamui, eli ne järjestää usein joitain tyylii grilli bileit. Eli jos meen kysyy suoraa et alkaisko se, ja se vastaa ei, ni jatkos voi olla aika toimii yhes ku se tietää mun tunteet... Oisko joku vinkki, miten saada tietää, tykkääks se must?? Ollaa molemmat jotai 14!!
- poika itsekin
14 vuotias haluaa pimppaa ja loppuelämää 99,99% todennäkösyydellä ette tule olemaan yhdessä joten mikä ongelma?
- jokumoi
poika itsekin kirjoitti:
14 vuotias haluaa pimppaa ja loppuelämää 99,99% todennäkösyydellä ette tule olemaan yhdessä joten mikä ongelma?
Mistä päättelet, et 99,99% ei oltas yhes???
- toivottavasti autto.
'APUA!!!! Mulla on yks poika joka on pitkää ollu vaa kaveri. Meijän vanhemmat on kans kamui, eli ne järjestää usein joitain tyylii grilli bileit. Eli jos meen kysyy suoraa et alkaisko se, ja se vastaa ei, ni jatkos voi olla aika toimii yhes ku se tietää mun tunteet... Oisko joku vinkki, miten saada tietää, tykkääks se must?? Ollaa molemmat jotai 14!! '
Menkää yhdessä vaikka kävelylle, ja kysy jollakin hyvänä hetkenä 'tykkäätkö musta' , itse voisin sanoa jotai 'oon alkanut tykkään susta, et onko sulla mitää tunteita mua kohtaa' . Kysy jotenkin salaperäisesti tältä pojalta, että tykkääkö hän sinusta, ja kun hän on vastannut ni voit kysyä että haluaisitko olla kanssani sit yhdessä - LaLaLaLaLaLaLaÖa
KIITOS!!!!! Ihanaa et tääl on tyyppei jotka haluu auttaa!!!! Vinkeistäs on varmasti apua :D Jos poika nauraa paljon kanssani, nii tarkottaaks se teijän mielest sitä et se tykkää??? Miten voisin pyytää pojan kävelylle?? Meenkö vaa ovelle ja kysyn?
- Poika itsekin
Stringit vilkkumaan.
- hhhhhhhuti
no haha :D
- huti taas
Me ollaa vähä eri tyyppii... Stringit ei toimi
- pentu?
Mulla on kans vähä ton tyyppinen ongelma. Jätkä on 21 ja mä just täytin 17, eli 4 vuotta ikäeroo. Se on kaks vuotta vanhempi ku mun isoveli ja sillä on samanikänen pikkusisko ku mä oon....
Paskamainen tuuri mulla ku kerranki oisin saattanu saada jotain iloa munki elämään. Tavattiin bändimerkeissä, molemmat ollaan haettu bändiä. Tavattiin tossa yhen kerran, muuten ollaan lähetelty vaan pari viestii. MUTTA se ongelma on siinä et sen mielestä mä oon liian nuori sen kaa samaan bändiin, ku menis vuosi ennenku oisin 18 (keikat...)! Hui hirveetä sanon mä.
Sillon ku tavattiin niin enhän mä saanu paljo mitään sanottua (ujo ku oon uusien ihmisten kans), eikä asiaa auttanu yhtään se et kaikki kipeimmät vuoden takaset haavat revittiin auki just minuuttia ennen ku nähtiin.. Ja oltiin vielä sillä alueella missä kaikki ne haavat aiheutettiin..
Vittu että ottaa päähän, mut en vaa voinu keskittyy siihen kaiken sen jälkeen mitä just olin kuullu. Sehän oli tietty vähä ihmeissään, eikä sillä oo enää varmasti mitään asiaa mulle..
Mut tykkään tosta tyypistä, vaikutti tosi mukavalta. Se ikä on vaa aika paha.. Miten muka joku 21v vois kiinnostuu tällasesta hiljasesta (jonka puheesta ei saa varmaan edes selvää ku se puhuu niin hiljaa) nuoresta pennusta, ees bändikaverina?? Vittu ku mä aina sotken kaiken. Heti ku pieninki toivonliekki syttyy palamaan, nii se on menoa sit se, ja voit vaan kuvitella miltä tuntuu ku se liekki menee pahemman kerran miinuksen puolelle, jälleen kerran..
Ja jälleen kerran toistona: asiaa ei tosiaan auta yhtään se et sen pikkusisko on samanikänen ku mä.. Jos se tutustuis muhun nii se tietäis et en mä oikeesti oo tollanen miltä vaikutin tollon, mutta mistäköhän se kiinnostus siihen tutustumiseen löytyis? - autan kaikkii
mä autan kakkii jotka tarttee apua joten kuka tarttee apua joku kuka sanokaa jos joku tarttee apua ja kakki kysymykset on tervetulleita olen täällä joka päivä käyn täällä joka päivä ja olen tietokoneen ääressa koko päivan tulen tietokoneelle kello yks ja tulen koneelta pois kello neljä tai viis no kello neljä tuun pois oon nytki täällä ottamassa vastaan kysymyksii
- :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Auta mua ja käytä pisteitä tekstissäs. Auta mua lisää ja tee se niin ettet ikinä auta ketään. Urvelo!
- ...........
"ja kakki kysymykset ovat tervetulleita" Oletkohan sinä nyt väärällä foorumilla?
- Lähesty!
Helpoin tapa lähestyä on vaan alottaa juttelee ja kertoa tunteet.(jos olet mielestäsi koht. Kaunis) :-)
- 12
Mitä vittua täällä tapahtuu? 17v ja kohta 18 v mies yhdessä 13v tytön kanssa?! Tämä on jumalauta rikos! Haistakaa paska te jotka tätä hommaa tuette.
- .....
Mitä sitte.
- 69
Puoli vuotta ja sitten menee laittomaksi
- 12-v pikku lissu
Täs hyvä neuvvo: Ole oma itsesi!
Juttele vaikka samoista jutuista mistä puhut aina kavereideskin kanssa.
Ja jos haluut iskee sen ulkonäolläs nii täs vähä ohjeit. Paljo meikkii naamaan. Ei oo pakko laittaa mitää lissu vaatteit mut ite laittasin glitter topin ja pilli farkut ja korot tietty jalkaan. - sinkku3
hei olen 13 vuotias tyttö ja olen sinkku ja menen viikonloppuna minunmökille siellä on paljon söpöjä poikia ehkä hieman minua vanhempia mutta ei kuitenkaan paljon miten voisin iskeä jonkun tai siis olisi mukava tutustua johonki uuteen poikaan mitä voin tehdä/miten voisin iskeä hänet vinkkejä?:)
- lhjug
en usko ety se poika piittaa sust pätkääkää
- Ehkä ihastunut
Moi.
Olin mun kamunkaa puistossa ja siel oli pari poikaa ne supitteli siin ja sit toine niist katto mua aika paljo musta se oli aika hyvä näköne, me vaihettii siin pari sanaa välil ja sillee vaikutti aika kivalta.
Must ois tosi kivaa hengailla tai olla sen pojankaa sillee alus kavereit tietenki mut kysymys: Miks ne supitteli ja se toine katto mua??- Ehkä ihastunut
Ja olen 13.v niinkuin se poika.
- eei99999999
Jos poika yrittää iskee mua,miten voin iskee sen myös?tai sillei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472