Miten teen aloitteen?

nainen_22

Ihannemieheni on löytynyt ja johon olen palavasti ihastunut :)

Näen häntä usein yliopistolla, mutta emme ole koskaan oikein jutelleet kunnolla. Hän tervehti minua tässä yksi päivä ja siitä tämä innostukseni on sitten lähtenyt.

Seuraava liike? Menenkö lukusalissa hänen viereensä (keskittyminen on sitten todella vaikeaa jos näin tekisin)? Menenkö juttelemaan? Mistä?

Ääh vaikeaa.

7

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kadonneen miehen met

Seuraavan kerran kun näette rohkeasti vaan juttusille. Sitten aivan yllättäen kouraiset oikein kunnolla munista. Siitä miehet pitää. Huomaavat että siinäpä on nainen joka uskaltaa. (Ja jos on hiiri niin juoksee karkuun mutta silloinhan se ei harmita vaan hyvä että selviää heti alkuunsa.) Voit harjoitella tuota kouraisua vaikka siten että laitat kaksi kondomia puolilleen vettä ja sidot päät solmuun. Sitten molemmat pallerot yhteen käteen ja puristat niin kovaa että jompikumpi tai molemmat purskahtavat rikki. Huomioi että varsinaisessa kouraisutilanteessa kädessäsi on myös se patukka joten voimaa kohdistuu siis vähemmän pusseihin. Älä siis säästele voimaa vaan anna otteesi tuntua. Voit vielä sanoa samalla "Voima olkoon kanssasi". Teet lähtemättömän vaikutuksen.

Kokeile. Onnea.

• itsekin tehnyt näin

No jos teillä kerran on samoja luentoja niin varmaan on jotain kotitehtävien tyyppisiäkin. Niistä on aina kätevä vääntää asiaa. ;)

• afsdg4574

Mene juttelemaan jotain vaan, vaikka koulujutuista, jos käytte esimerkiksi samoja kursseja. Vähitellen voit sitten pyytää treffeille. Kannattaa muistaa, että me miehet emme aina ymmärrä tuollaisia epäsuoria aloitteita. En esimerkiksi itse luulisi naisen olevan mitenkään kiinnostunut, jos hän tulisi juttelemaan vaikka koulujutuista. Jossain vaiheessa kannattaa siis tehdä tarpeeksi selväksi, että kiinostusta on muuhunkin kun vain kaveruuteen.

• POHJASAKKA

Yliopistokurssien sisällöstä löydät motivoituneena opiskelijana paljonkin "keskusteltavaa". Sinun on kuitenkin oltava sitekä ja määrätietoinen heti alusta lukien. On tärkeää, että huolehdit siitä varsinaisen tarkoitusperäsi toteuttamisesta kuitenkin melko ripeästi. Tee siis selväksi turhia viivyttelemättä, millä "asialla" ihan oikeasti olet tarpeinesi liikkeellä.

Suunnitelmallisesti ja kohta jo kiiruhtaen hyvä tulee!

• mulle mulle mulle

Miksi muuten haluat tehdä "miehen työn"?

• 20+19=39

tervehdi, juttele jotain vaik siitä mitä luette tai opiskelette, tarjoo karkkia tai vaikka kahvia, "ajattelin käydä vielä salilla-leffassa-jne tänään"

ei se mies mukaas sillä kertaa lähde mutta jos on varattu niin luultavasti ymmärtää ohimennen mainita et ei oo vapailla markkinoilla

ja niin älä lannistu vaan toista aina kun tapaatte jos ei oo selkeesti osoittautunut varatuksi. eli lukusaliin vaan "moi, haittaaks jos istun tähän"...

• mie jostakin

No meet sen viereen istumaan ja kyselet ensin jotain luento juttuja siltä.
      Sitten pyydät sen kahville päivän päätteeksi. Kyllä se siitä sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe