Olen alkanut viestittelemään tuntemattoman miehen kanssa. Ensin vaihdoin viestejä hänen kanssaan ajatuksella "No viestitellään nyt vaan, kyllä hän pian kyllästyy"... Tämän jälkeen aloin ihan pikku hiljaa odottamaan hänen viestejään, siis todella odottamalla odottamaan. Mies on viesteissään melko salaperäinen, eikä paljasta kaikkea itsestään. Emme ole keskustelleet mitään härskejä keskenämme ainoastaan toisistamme. En ole nähnyt hänen kuvaansakaan, mutta silti minusta tuntuu, että hänen pitää olla maailman komein mies. Hän on nähnyt minun kuvani ja on kehut minua kauniiksi. Tiedän etten ole mikään kaunotar, joten miehen kommentit ovat hämmentäneet minun mieltäni. Minulle tulee jännittävä tunne vatsaan (ei mikään himoon liittyvä) aina, kun mietin tätä miestä ja alan väkisin hymyilemään. Viime yönä en saanut edes kunnolla nukuttua tämän miehen takia. Hän haluaisi tavata minut, mutta ei ole vieläkään lähettänyt kuvaansa. Ja kaikesta huolimatta minua arvelluttaa hänen tapaamisensa hänen salailujensa takia. Millaisia tunteita te muut olette kokeneet ihastuessanne ja onko tämä normaalia?
Mistä tietää olevansa ihastunut
6
496
Vastaukset
- 45756679
Voi olla, että olet ihastunut hänen juttuihinsa ja nettipersoonaansa. Kannattaa kuitenkin ajatella järjellä vielä tuossa vaiheessa:
a) et ole nähnyt hänen kuvaansa ja voi olla, että ulkonäkö ei miellytä
b) ihmisistä saa netissä erilaisen kuvan kuin todellisuudessa - 13+16
Pyydä kuvaa ja jos se vaikuttaa aidolta ja miellyttää silmää, niin eikun tapaamaan vaan. Jos taas mies ei suostu antamaan kuvaansa, niin voit olla aika varma ettei siellä toisessa päässä ainakaan unelmiesi komistus istu.
- tyttö19v.
Minulle on käynyt monesti noin, kun olen jutellut netissä tuntemattoman miehen kanssa. Oon kuitenkin sitä mieltä, että kannattaa olla aika realistinen eikä odottaa liikoja, sillä kuva/ ihminen luonnossa voi olla sitten aivan jotain muuta kuin olit ajatellut, joten tässä vaiheessa ei kannata vielä innostua liikaa, ettei tule sitten pettymyksiä! Muutamien tapailukertojen jälkeen sitten huomaa viimeistään, onko jutussa potentiaalia johonkin vakavampaan :)
- Toiselta puolelta
Aivan ehdottomasti ei kannata pettyä!
On se kauheaa kun pettyy omiin kuvitelmiinsa!
Ihan hirveää!
Vasta kuvasta ja tapaamisesta näkee onko miehessäa panoainesta.
Suosittelen teille kaikille sitä että etsitte seuranne livenä jos se miehen panettava ulkomuoto ratkaisee kaiken. Miksi edes säälittävästi kirjotitelette netissä jos kuitenkin se on se naama ja seksikemiat joka ratkaisee kaiken?
Ajatelkaa miten pettynyt se MIES on kun huomaa että olettekin pinnallisia kurttupäitä?
- Toiselta puolelta
Minäpäs kerron sulle tarinan ruudun toiselta puolelta.
Minulle kävi usein niin että kiinnostuin mutten sentään ihastunut useampiin nuoriin naisiin netissä. He olivat suorastaan ihastuneita kunnes...näkivät kuvani.
Uskon että he odottivat jotain todella komeaa miestä koska kerroin itsestäni niin rehellisesti ja avoimesti sekä vaikutin kaikin puolin hyvältä mieheltä. Osasin heitä naurattaa ja hediän kanssaan fiksusti keskustella.
Mutta kun mies ei miellytä suurimman osan naisista silmää niin ei miellytä.
Itse lähetin mielellään kyllä kuvani, mutta jos hän ei tee niin, joten siitä voi ehkä päätellä jotain hänen ulkonäöstään joka tuskin on kovinkaan komea noin keskimäärin.
Valitettavasti netissäkin ne ihastukset haihtuu pois kun se henkinen yhteys katkeaa sillä sekunilla kun siellä viestin toisessa päässä ei ollutkaan se komea kundi joka herättää ne himot vaan vaatimattomamman ja aika tavallisen näköinen mies.
Silmäkarkilla ne naisten sydämet voitetaan, netissäkin. Näin olen oppinut. - IhanaIhastuminen
Voi olla, että olet ihastunut rakentamaasi mielikuvaan hänestä. Hänen kasvottomuutensa ja salaperäisyytensä on varmasti kiehtovaa, mutta kannattaa välillä pysähtyä miettimään, mitä oikeasti tietää tästä ihmisestä.
Ihastumisen tunne on ihanan kutkuttava, mutta aina ei kannata päätä pahkaa heittäytyä sen vietäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462