Itse olen 25 vuotias mies ja naisista ei ole paljoakaan kokemusta (seksistä/seurustelusta). Hiukan mietityttää, jos saisin jonkun kivan naisen sänkyyn ja juuri kun on hauskaa jne, niin sanon " eipä ole seksistä kokemusta.." Voin vaan kuvitella miten naisen naama venähtää auki.. Ja ai että hävettäs..
Ja luulisin, että eikös sitä mentäs heti kavereille kertomaan, että niin vanha oli täysin kokematon naisten kanssa ja niin se juttu leviäis.. Lähinnä naisen reaktio mietityttää paljon.
Kertokaas jos omalle kohdalle sattuisi tämmöinen tapaus, mitä sanoisitte hänelle?
Kokemattomuus
8
582
Vastaukset
- fghfghfs
so what
- nainen 25 v.
Sinä siis ymmärrät naisia! Tämä on nimittäin yksi niistä syistä, miksi me naiset aina hehkutamme molemminpuolista LUOTTAMUSTA ja KUNNIOITUSTA. Ei se sen kummempaa ole.
- heheeeeeeeee
"Sinä siis ymmärrät naisia! Tämä on nimittäin yksi niistä syistä, miksi me naiset aina hehkutamme molemminpuolista LUOTTAMUSTA ja KUNNIOITUSTA. Ei se sen kummempaa ole."
Vähän feministin ääntä ilmassa.Ihanko kaikki miehet olisi täysiä paskoja jotka eivät noudattaisi molemminpuolista luottamusta ja kunnioitusta.
Taidan olla vaan valinnut ne huonot yksilöt jos tuollaiset kokemukset ovat.Itseni mukaan luettuna tiedän että on miehiä jotka noudattavat noita molempia.
Joten valitse paremmin.
- he-he-heppu
Sama tilanne,täysin kokematon,25v.Mutta,mä en jotenkin koe tuota miksikään ongelmaksi.Mä olen ajattelun asian niin että sitten kun se tulee eteen niin voi kertoa ihan rehellisesti tilanteen ja uskon että moni neitokainen osaa myös suhtautua tuohon asiallisesti.Olen lukenut muitakin asiaa koskevia keskusteluja niin siellä on jopa sanottu sitä hienoksi asiaksi,niinku se tavallaan onkin.
Ja jos joku alkaisi nauramaan niin se kertoisi mun mielestä vain jotain todella lapsellista suhtautumista asioihin joten en muutenkaan haluaisi jatkaa siitä mihinkään.
Ja ei ne 25v neitokaiset enään mitään teinejä ole mitkä juoruaa heti kun mahdollista.Ja mitä sitten vaikka joku kertoisikin jollekkin/joillekkin.Et kuitenkaan todennäköisesti ikinä tapaisi niitä. - Anna palaa
Miksi kertoisit asiasta naiselle?
Tiedän että tähän tulee kohta joku nainen lässyttämään että "kyllä sen näkee jos toinen on kokematon" (miehellä ei muuten ole immenkalvoa) tai että "suhteen pitää perustua luottamukselle ja rehellisyydelle joten kokemattomuudesta pitää kertoa avoimesti" yms. paskaa mutta todellisuudessa naiset eivtä tiedä kokemattomuudestasi jos vain kerrot heikle että edellisestä kerrasta on vierähtänyt aikaa ja taidot ovat vähän ruosteessa.
Varmasti sympatiseeraavat siinä tilanteessa enemmän verrattuna siihen kuin sitten jos kertoisit että sinulla on poikuus tallella.
Jos homma menee mönkään niin sanot että jännittää koska viime kerrasta on aikaa ja että olet kiinnostunut niin kovasti naisesta.
Seksi vaatii aina opettelua ja ei naiset päälle päin huomaa oletko kokematon. Loppujen lopuksi touhu on aika yksinkertaista ja sujuu kuin itsestään kunhan nyt suurin piirtein tiedät miten toimitaan (ohjeita löytyy joka paikasta).
Täällä sanotaan että kokemattomuus on vain ongelma miehille ja nainen arvostaa myös kokematonta miestä. Paskapuhetta. Nainen ei mahda monesti omille tunnereaktioilleen mitään ja jos alat siinä selittämään syitä miksi olet kokematon niin se ei auta.
Jos nainen hyväksyisi kömpelyytesi seksiasiassa niin siitä voi tulla ongelma naiselle että mikset ole aiemmin ollut naisen kanssa, eikö sinua esimerkiksi ole huolittu.
Jos välttämättä tahdot kertoa asiasta totuuden niin kerro se jälkikäteen jossakin vaiheessa.
Mutta niitä naisia jotka hyväksyy miehen kokemattomuuden yli 25-vuotiaana ja ottaa sen "hyvällä" on vähän lopulta.
Vaikka kuinka fiksulta ja mukavalta nainen vaikuttaisi. Ei heillä naama välttämättä venähdä mutta kyllä se heitä vaivaa silti.
Omakohtaista kokemusta ei ole asiasta, mutta sen verran tiedän että uskallan sanovan tämän pätevän lähes aina. - dhfjkdghk
"Täällä sanotaan että kokemattomuus on vain ongelma miehille ja nainen arvostaa myös kokematonta miestä. Paskapuhetta. Nainen ei mahda monesti omille tunnereaktioilleen mitään"
Näin. Jotkut naiset suhtautuvat ymmärtäväisesti varmasti, mutta tunnereaktio on varmaan sellainen "täh...mikäs outo mies tämä on...ja miksi se on kokematon?" - Tuhnu---
Miksi ihmeessä kertoisit tuollaista?
Sillä ei voita mitään että kertoo. Ei se haittaa vaikka vähän tulisi aikaisessa jne, koska on kokeneitakin miehiä joilla niin käy. Tai jos lerpahtaa hermostuneisuudesta - so what... Jos nainen on kokenut ja viehättävä, hän saa sen uudestaan pystyyn. Jos ei - ei ole sun vika.
Se on seksiä eikä maailmanloppu tai naimisiinmeno.
Parempihan se sitten on, jos oikeasti tulee jotain vakavaa, niin kertoa joskus vasta pitkän ajan päästä, että "olit muuten mun ensimmäinen ja ainoa". Paljon romanttisempaa niin. - love32
Ei haittaa. Rakastunut mieheen joka 32v ja hänellä ei ole tainnut olla koskaan ketään. Ujo ja epävarman oloinen, mutta maailman ihanin. Eikä todellakaan haittaisi. Itse varmasti vastaisin moiseen, että sillä ei ole merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591