Petin tyttöystävääni

todella pahoillaan.

Tein tempun, kadun ihan vitusti, en menny sänkyyn sen myönnän, kielarin vain tein mutta sekin on pettämistä. Tyttöystäväni ei voi unohtaa asiaa, tapauksesta on about 3viikkoa. Tiedän että hän ei tule koskaan antamaan tätä asiaa anteeksi, miten voisin saada tyttöystäväni uskomaan että olen tosissani? Haluaisin hänet pois masiksesta, olen helvetin pahoillani, olin kunnon kusipää kun niin tein ja kaduttaa ja vituttaa ihan helvetisti. Olen tosissani hänen kanssa, olen oppinut jo että en enään ikinä satuttaisi niin paljoa ainakaan tyttöystävääni! Miten siis voisin saada häneltä luottamuksen ja uskon takaisin. EN ole enään ikinä toistamassa samaa virhettä. Suhde on niin karilla minun takiani joten voisitteko antaa neuvoja. Tyttöystäväni ei halua erota vaan olla loppuikäni kanssani jos vain mahdollista. Hän uskoo että en tee sitä enään ikinä mutta hän ei vain voi olla miettimättä asiaa.

18

2852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilalla on

ikuisiksi ajoiksi, usko pois. Luottamus petetään vain kerran! Olisi sinun pitänyt olla viisaampi jos tosissasi olet. Sen tietää kaikki, mutta oppia ikä kaikki. Älä tee seuraavassa suhteessasi enää samaa virhettä!

• rawetraewtfg

No ei tollasta asiaa mielestä pois saa muutamassa viikossa, se nyt on selvää.
      Et sinä voi tyttöystävääsi saada vakuuttuneeksi tosissasi olosta kuin napista painaen, vaan ajan kanssa se sitten tulee. Voi mennä lisää viikkoja ja jopa kuukausia, että tyttö uskaltaa jälleen luottaa sinuun - ja taka-alalla asia voi kaihertaa loputtomiin. Niinhän sitä usein sanotaankin, että anteeksi voi antaa - muttei kokonaan unohtaa. Hommasi on nyt osoittaa, että olet luottamuksen arvoinen - mutta varo myös "yliyrittämistä" eli sitä, että luottamuksen hankkimisen nimissä suostut melkein mihin vain. Et olisi ensimmäinen ihminen maailmassa, jota viedään kuin pässiä katumuksen narussa... Todellisuuden taju pitää tässäkin säilyttää!

• vierasneuvoja

Tuli vain mieleen kysymys, että oletteko jutelleet asiasta ja ylipäätään pettämisestä, mitä on siis pettäminen. Nimittäin kaikille pettäminen ei tarkoita samaa; itselleni suuteleminen ja siitä eteenpäin on pettämistä.

Itselleni kävi seuraavanlaisesti: kumppani oli hiukan ottanut alkoholia ja oli antanut vastakkaiselle sukupuolelle pusun poskelle. Hän kertoi siitä minulle rehellisesti, jolloin suutuin totaalisesti. Kun sain päivän aikaa miettiä asiaa ja ylipäätään, mitä on pettäminen, niin se helpotti oloani. Kun olin rauhoittunut ja miettinyt asiaa, puhuimme asiasta rauhallisesti ja syvästi. Kumppani lupasi ja vannoi, että ei enää tee sitä toisten. Uskoin häntä ja annoin anteeksi hänelle. Ajan kanssa opin uudestaan luottamaan kumppaniini. Ja tapahtumasta on nyt jo vuosia, jolloin olimme kaukosuhteessa.

Eli neuvoisin sinun keskustelleen asiasta kumppanisi kanssa ja annat hänelle tarpeeksi aikaa miettiä asiaa. Älä kuitenkaan missään tapauksessa painosta. Koita ymmärtää myös häntä, miltä hänestä tuntuu.

• todella pahoillaan

EN meinaakkaan että parissavkossa paranisi kun napista painaen. Olemme keskustellut asiasta ja pettämisestä. Minäkin kerroin rehellisesti kun haluan olla rehellinen. Ja en painosta, ymmärrän miltä hänestä tuntuu, rakastan häntä sydämmeni pohjasta ja kadun tekoani ihan saatanasti.

• Sinäsinäsinä

Nyt ei ole kyse siitä, miten pahalta sinusta tuntuu...

Vaikka toinen osapuoli pystyisikin ottamaan opikseen, eikä enää milloinkaan hairahtuisi, pystyykö petetty

-antamaan syvällisesti anteeksi
        -aloittamaan tyhjältä pöydältä
        -olemaan ottamatta asiaa esiille, silloin kun HÄN tahtoo satuttaa, syyllistää, kiristää
        -olemaan katkeroitumatta siitä, miten toinen loukkasi meidän suhdettamme, ei arvostanut suhdettamme

Joku pystyy olemaan näin kypsä ja suuri sielu.

Moni valitettavasti ei.

Pettänyttä osapuolta ei tule rankaista lopun elämää, silloin kun itselle sopii. Mutta monilla se menee siihen...

Anteeksi antaminen tarkoittaa aikuista, syvällistä anteeksiantoa.
        Moniko pystyy siihen?

Suhde saattaa jatkua, mutta usko puhtaaseen, ehyeen kumppanuuteen ja rakkauteen on mennyttä. Ja se on surullista.

• Itse ainakin oisin tollasen seurauksena jatkuvasti niin mustasukkanen ja vainoharhanen, et sinä vaan ahdistuisit siitä. Siihen se suhde kariutuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Olisit miettinyt sitä, ennen kuin mitään teit toisen kanssa. :<
      Jos olisit todella vakavissasi, niin et tekisi tuollaista.
      Sun täytyy jatkossa kertoa tyttöystävällesi aina missä meet ja mitä teet. Ei tosta kovin helpolla sitä suhdetta enään kuntoon saa.

• Ex Pinp

Mitäpä tuosta kun ette vielä ole naimisissa. En laskisi tuota pettämiseksi.

Te vasta katsotte onko toisesta puolisoksi. Se, mitä johtopäätöksiä naimakelpoisuudestasi tyttöystäväsi tekee tuon toisen naisen kanssa vehtaamisen perusteella, on toinen juttu.

• Mies12345

Miten jäit kiinni? Vai menitkö itse kertomaan? Toivottavasti saatte asiat käsiteltyä ja pääsette asian ylitse entistä vahvempina.

• todella pahoillaan

Itse kerroin koska haluan olla rehellinen

• jusdersson

mulla ittelläni on tyttöystäväni kanssa täysin sama.. Itse kerroin pettäneeni ja nyt siis olen saanut asiat sekasin... Tuntuu näin jälkeenpäin et ois ollu parempi vaan unohtaa oma törttöily ja jatkaa.. En tiedä oisinko onnistunut... Musta näkee kaiken niin läpi..

• mistaken112

Olen tapaillut nykyistäni puoli vuotta. Seurustellut vasta 4kk. Tein todella tyhmästi kun olin samaan aikaan kiinnostunut yhdestä kaveristani, jonka kanssa meillä oli intiimisuhde. Kumminkin yksi erhe tapahtui minulle hänen kanssaan seurustelun aikana. Riideltyäni kumppanini kanssa kunnolla. En pysty kertomaan miehelleni asiasta. Se satuttaa häntä niin ja tiedän sen että kumppanini rakastaa minua. Päätin siis elää tämän yhden erheeni kanssa ja niellä itse omat tuskani mitä salaaminen aiheuttaa. Olemme riidelleet erheeni jälkeen mieheni kanssa joskus mutta ei kovin usein. Otan suhteen tällähetkellä tosissani, enkä leiki sillä niinkuin ennen erhettäni. Oma virheeni laittoi minut ajattelemaan että saatan menettää hänet, koska pidin kumppaniniani aika itsestäänselvyytenä ennen tätä.
      En puolusta tekoani kumminkaan, enkä kehota ketään tekemään näin. Asian kanssa on aivan hirveää elää. Mutta joskus se laittaa ymmärtämään sen että suhteessa on oltava satasella mukana ja täydestä sydämestä tai menetät sen.

• Puhut asiaa

ja valitsemasi tie kantaa tapahtuma tasan itselläsi on ehkä vähiten tuhoava. Tai jos se jotain tuhoaa, sinut itsesi.Tosin, siinä saattaa mennä parisuhdekin, mutta se voi olla hinta hölmöilystä. Oma kokemukseni on, että kaikki säröt tulevat jollain tapaa näkymään suhteessa.Jos kertoo, menettää luottamuksen, jos ei, alkaa kipristelemään, kun huomaa toisen luottavan satasella ja itse tietää oman petturuutensa. Oppia ikä kaikki.. eikä kukaan meistä ole erehtymätön, ja eniten yleensä tapahtuu silloin kun käytetään sanoja en ikinä ja aina. Siinä on heti seuraavaksi lankeamisen paikka tarjolla.

• tuulia.....

Nimimerkki "Sinäsinäsinä" puhuu asiaa.

Minusta tuntuu että minä en ole niin kypsä ja suuri sielu että pystyisin unohtamaan ja täysin sen että kumppanini viestaili toisen naisen kanssa suhteen alussa.

Olen epätoivoisesti yrittänyt etsiä tapaa jolla saisin asian pois häiritsemästä itseäni ja suhdettani mutta minusta tuntuu että en löydä tapaa. Mikäli jollakulla on kertoa tapa jolla asian saisi petetyn päästä häviämään (niin että se ei enää häiritsisi suhdetta) ja kuulisin mielelläni.

• toivoa on

Minusta hyvät että kadut tekoasi ja ymmärrät sen. Se kerroit pettämisestä itse, siitä nosta hattua. Näytä että kadut hänelle, keskustelkaa siitä. Anna hänelle aikaan ja tilaa. Anteeksi ei noin vain voi antaa tai toipua. Väkisin ei pidä edes yrittää. Eihän hän voi antaa anteeksi vain siksi, että sulle tulisi parempi olo.

Ajattele jos asiaa miltä sinulta tuntuisi hänen asemassaan.

Luulen kumpikin yrittää ja on rehellisiä, teillä hyvät mahdollisuudet selvitä. Ei nyt suutelu ole niin paha, kun sänkyyn meneminen. Voihan olla suhteenne selviää tästä, siitä tulee vielä parempi.

Ei muuta jempiä.

• haikimi

Se vaatii molemmilta aikaa joudut kestämään tajutonta mustasukkaisuutta, epäilyjä ja kyttäilyä.. Oletko valmis siihen sillä sinulla ei ole siinä vaiheessa enään oikeutta suuttua, itse olet kuitenkin soppasi keittänyt ja jos yhdessä tahdotte olla niin eil tule olemaan helppoa kummallekkaan, mutta jos kestät ja pääsette yli niin se on hyvä =)

• Klimppor

On hyvä että sulla on omatunto, mutta älä nyt liikaa märise ja hypi seinille. Muista pitää ittes miehenä äläkä anna periksi joka asiassa. Monet naiset on petoja käyttämään just huonoa omatuntoa hyödykseen. Syyllistävät kaikesta ihan huvikseen. Pitäis nyt sen verran tytölläs olla järkeä ettei masennu tollasesta pikkujutusta. Jos se alkaa olemaan hysteerisen mustasukkainen, niin sitten vain kamat eri suuntiin.

Muista jatkossa toki, ettet pelleile ja jos vahinko sattuu, niin kerro siitä suoraan ja jätä toisen ratkaistavaksi mitä hän tekee.

• jess21

Olen itse kihloissa poikaystäväni kanssa ja jos hän tekisi saman minulle niin en unohtaisi sitä koskaan! Häpeä. Miksi ihmeessä menit pussailemaan toisen kanssa? Mikä syy on tällaiseen toimintaan, että oma nainen ei riitä vaan pitää mennä muiden luo?
      Kuitenkin tehty mikä tehty ja et voi hyvittää tekoasi ikinä. Teidän on vain elettävä asian kanssa. Jos mieheni pettäisi minua niin en eroaisi kuitenkaan sillä haluan olla hänen kanssaan koko loppu elämäni. Päässäni tosin pyörisi koko ajan kysymyksiä, että miksi minä en riitä tai mikä minussa on vikana kun mies petti tai mitä voisin tehdä toisin. Jos naisesi haluaa olla kanssasi loppu elämän ja sinä hanen kanssaan niin pidä hanestä kiinni ja kohtele hyvin. Näytä hänelle, että tosissasi rakastat häntä ja kadut lopun elämääsi. Vahva suhde kestää kaikki huonot ajat, kun vain muistaa rakastaa.

• berolis

Naiset on hassuja. Ne pääsee oikein näyttämään todelliset hampaansa ja alistamaan silloin kun niiltä pyytää anteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe