Elikkä kun autolla pysähtyy niin kierrokset käyvät todella alhaalla ja auto meinaa sammua mutta pysyy silti käynnissä ja kierrokset palautuu ennalleen. Tyhjäkäynnissä ei ongelmaa, sama ongelma ilmenee kun autolle antaa kierroksia vaikka paikallaan vaihdevapaalla kierrosten laskeutuessa ne käyvät todella alhaalla ja sitten palautuvan normaaliksi???? osaisko joku sanoa missä vika??
Focus kierrokset
ongelmaa
3
88
Vastaukset
- fix or repair daily
mistä päättelit että se on jokin vika?
- ongelmaa
Auto ei ole ennen tehnyt näin... kait nyt kaikki tajuaa jos auto ei meinaa pysyy käynnissä niin siinä on jtn vikaa!
- riemuboksi
muistelen kaasuläpän likaisuutta tai ilmamäärämittarin kuumalangan likaisuutta olleen syynä tällaiseen joskus joissain autoissa. Tyhjäkäyntimoottori ilmeisesti säätelee kaasuläppää joutokäynnillä, ehkä siinä on jotain ongelmaa ja päästää kierrokset välillä liian alas?
Näissä mahtaa riemua riittää kun hieno moottorinohjauselektroniikka sähkövempeleet vanhenee... :-/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701