En mee enää töihin.

MasterOfDisaster

Perhanan tunteet sentäs.Meninkin sitten ihastumaan erääseen kaunottareen.
Tuskimpa ajattelet musta mitään samanlaista mutta hetket jolloin katsoin sua suoraan silmiin huomasin että poskesi alkoivat punoittaa.

22

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myösIhastunut

      Ja varmasti tulet töihin koska minun viikonloppuni on taas pitkä kun joudun odottamaan maanantaita että taas näen sinut.

      • MasterOfDisaster

        Toivottavast hänkin ajattelis samanlailla.Juu no maanantaihin on pitkä aika mut onneks ne suloset kasvot on mun muistissa ;)


    • myösIhastunut

      Ja mun muistissa oon sun ihanat silmät ja niiden katse jonka alla tuntuu että sulan :)

      • MasterOfDisaster

        Nyt on kyl mentävä nukkumaan.
        Maanantaina sitte nähdään ja siihen asti haaveilen.....

        Hyvää yötä.


    • vihainen444444

      Ei työpaikoilla katsella naisia.Työt työnä!!!!

    • ...

      Toivottavasti nähään maanantaina :)

    • pööpöö

      Mä en kyllä ole punastellut sun seurassa... ehkä ihan vähän vain, mutta et ole voinut sitä huomata. =)

      • MasterOfDisaster

        Huomasin kaiken ;)

        Mut kuten aikaisemmin sanoin taitaa olla tämän kaverin mielikuvitusta koko homma.Tuskin hän ajattelee musta mitään.


    • :D

      Huomenna nähdään (toivottavasti)

    • työpäivää odotelless

      Monelta me nähdään? =)

      • Kyselee hän

        Mihin päin viestisi menee?


    • MasterOfDisaster

      Toivottavast näen hänet huomenna.Varmaa 8 luulisin ;)

      Viesti menee tuonne lännen kautta etelään josta hieman pohjoisee ja laskeudutaan itään.

    • :)

      Toivotaan :)

    • MasterOfDisaster
    • Harlequine

      No mites kävi, tapahtuiko ihana jälleen näkeminen?

      • MasterOfDisaster

        No eipä tuo näkeminen kovin pitkä ollut.Hän oli puhelimes suurimman osan ajasta ja mul oli muuten kiire.
        Mutta sainpahan ainakin kerran katsoa sua ja vaihdettua muutaman sanan.

        Mitä enemmän aikaa menee sitä voimakkaammiks tunteet näyttää muuttuvan.
        No ainakin mielikuvitus pelaa jos ei muuta ;)


    • Bööppelis

      Höh ei ollut mulle vaikka kuinka luulin tai toivoin.

      • MasterOfDisaster

        Niinhän se aina menee.Haaveit ja toiveit kyl mut ei kuitenkaa mitää muuta.
        No täytyy vain yrittää jospa hänellä olis vastaavat tunteet mut mun tapaukses ei taida oikein olla sellast tilannetta jossa voitais puhua ihan kahden.


    • MasterOfDisaster

      Mikähän muakin vaivaa.Käyttäydyn todella omituisesti,haluaisin katsoa silmiis mut en pysty.Änkytän ku yritän edes puhua sulle.Vaikutan jotenkin etäältä vaikka tekis mieli kantaa sut ovest ulos johonki rauhallisee paikkaa jossa saatais edes hetki rauhaa.

      Miten ihmees tää nyt tälläseks muuttu prkl.

    • MasterOfDisaster

      Tänää sit selvitin asian ja yksipuolista tuo ihastuminen oli.No se on vaa jatkettava eteen päin.

    • mamma___

      kysyitkö vai päättelitkö mielessäsi?

      • MasterOfDisaster

        Kysyin.Eikä ollu kiinostusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe