Eikö näille tehdä omaa palstaa! Sen sijaan että ulisette täällä, miksette pyydä ylläpidolta.
Parisuhdeteoriat
7
125
Vastaukset
- hyvä atm
Pyydä itse, jos se sinua häiritsee.
Minua häiritsee lähinnä panomiesten tyhmät ja moraalittomat iskuvinkit, joita ei pitäisi olla millään palstalla. - Hankkikaa oma palsta
Voi saatana teitä!
- iheme sakkia !!
Jaksaistko todellakin ihan oikeasti pakertaa sitä saman lajin ihmissuhdepaskaa mitä jo valtamediakin täynnänsä on ?
- Sex and the City
Niin hei, menkää muualle puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä!
- Reipas Poikamies
Kumpi on valta-väestölle epämiellyttävämpää: kuulla totuuksia naisasialoosereilta miehen elämän synkkyydestä vai kuulla panoeikkojen multi hekumasta joka vkl uuden naisen kanssa? Jotain siihen väliinkin mahtuu tietty, mutta ne aiheet sotketaan aina jollain hc agendalla ja muulla pimeällä propagandalla.
Vaikka sainkin palstan kautta aikaan yhteyden kahteen kivaan naiseen, niin sanoisin että tämä palsta ei ole useinkaan sellainen mitä sinkut-palstan sinkku ajattelisi olevan, tai ainakin toimivan alustana tutustumiseen toiseen sen sijaan että tulee vain analysointia miks i joku muu niin tekee. - taviksennäköinen DI
Minähän ulisen parisuhdeteorioista jos minua huvittaa
uli uli uli uli uh huh hu uli uli uli uli uhhuhhu http://www.youtube.com/watch?v=81OLczlklYI&feature=related - jääköön sanomatta
Täältä löytyy varmasti ne parhaat ja ei epätoivoisimmat sinkut :DDD Jos täältä kivan naisen tai miehen löydätte, niin...no..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532