Avoliitossa oleva mies vastaa

555-HOWTOGETAGIRL

nyt sinkkujen kysymyksiin. Sain ansaitun vapaaillan ja nautin sen näin netin ja keppanan merkeissä joten nyt voitte kysyä kaikkia varatulta mieheltä:) Huom. kevyin kielinkannakkein. Ei mennä liian vakavaksi. Tosin vastaan vakavastikin jos kysymys on senlaatuinen.

43

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 911-booomm!

Kuinka monen miehen käyttämä avovaimosi oli ennen sinua?

• 555-GUY

3-4 miehen.

• 555-GUY

Oli naisellani sukupuolitautikin, mutta ei se mun elämää oo kaatanut. Rapatessa roiskuu niin sanotusti.

• kympyrä kymysys
        555-GUY kirjoitti:

3-4 miehen.

mistä tiiät et se on totta????

• 555-GUY
        kympyrä kymysys kirjoitti:

Olen nähnyt kuvia näistä hänen existä. On hän joskus ohimennen kertonut että on ollut jotain säätöjä, mutta ei ne mulle kuulu. Ne on hänen menneisyyttään,

• käytetty tavisko?
        555-GUY kirjoitti:

3-4 miehen.

Siis et ole kysynyt kun et tiedä tarkkaan? Onko tuo 3-4 entisen poikaystävien määrä? Ja kuinka moni näistä laski sitten sperma-lastinsa vaimosi vittuun tai johonkin muuhun reikään?

Monelta naiselta sinä olet saanut reikää?

Onko vaimosi hyvännäköinen?

Vielä yksi lisäkysymys: oliko vaimosi anuskin jo korkattu tavatessanne?

• vanha sperma muhii
        555-GUY kirjoitti:

Olen nähnyt kuvia näistä hänen existä. On hän joskus ohimennen kertonut että on ollut jotain säätöjä, mutta ei ne mulle kuulu. Ne on hänen menneisyyttään,

Et siis ole uskaltanut kysyä.

Tyypillinen suomalainen aisankannattaja.

• 555-GUY
        käytetty tavisko? kirjoitti:

Siis et ole kysynyt kun et tiedä tarkkaan? Onko tuo 3-4 entisen poikaystävien määrä? Ja kuinka moni näistä laski sitten sperma-lastinsa vaimosi vittuun tai johonkin muuhun reikään?

Monelta naiselta sinä olet saanut reikää?

Onko vaimosi hyvännäköinen?

Vielä yksi lisäkysymys: oliko vaimosi anuskin jo korkattu tavatessanne?

3 pidempää suhdetta hänellä oli aikaisemmin. Olen siis 4:s. Varmaan kaikki on joskus pannut naistani jossain vaiheessa.

3 naiselta olen saanut. Ja kyllä. Puolisoni on hyvännäköinen. Ei missi. Mutta hyvännäköinen.

• eli käytetty tavis
        555-GUY kirjoitti:

3 pidempää suhdetta hänellä oli aikaisemmin. Olen siis 4:s. Varmaan kaikki on joskus pannut naistani jossain vaiheessa.

3 naiselta olen saanut. Ja kyllä. Puolisoni on hyvännäköinen. Ei missi. Mutta hyvännäköinen.

entäs joko hänen pyllyreikänsäkin on korkattu? Saiko sulhanen olla edes siinä kunniana olla ensimmäinen vai menikö sekin aikaisemmille panoille?

• 555-GUY
        vanha sperma muhii kirjoitti:

Et siis ole uskaltanut kysyä.

Tyypillinen suomalainen aisankannattaja.

Olen kysynyt. Koska en muista kaikkia niin se ei myöskään ole hetkauttanut elämääni.

• 555-GUY
        kympyrä kymysys kirjoitti:

En voikaan 100%sti tietää, mutta luotan häneen sanaan. Ja jos valehteleekin niin so what?

• vanha sperma muhii
        555-GUY kirjoitti:

Olen kysynyt. Koska en muista kaikkia niin se ei myöskään ole hetkauttanut elämääni.

Siis aikaisempia nussijoita hänellä on ollut 3-4 vai enemmän?

• ei edes kieli poskes

Kysymys koskien niitä kertoja, kun olet onnistuneesti iskenyt naisen ja saanut suhteen alkuun, tapailua pidemmälle:

Missä asioissa olet jokaisella onnistuneella kerralla kauniisti sanottuna kertonut muunneltua totuutta?
      Pystytkö analysoimaan, mitkä ovat sellaisia asioita, joita jos olet sanonut tai tehnyt rehellisesti omana itsenäsi, niin nainen on lähtenyt kävelemään?

• 555-GUY

En ole koskaan valehdellut menneisyydestäni koska se on puhdas. Pikemminkin kerron ylpeänä siitä ja kaikista asioista mitä olen tehnyt.

Silloin kun olin erittäin huonos hapes niin eräs silloisista hoidoistani halus olla mun kans ja ihmetteli mikä mulla on joten rehellisesti sanoin että mun kuupa ei oo kondikses. Eli tavallaan molemmilta suunnilta tuli ilmi ettei halua jatkaa suhdetta.

• M 20

Huoh, no olipas teillä hyvät kysymykset. Itse kysyisin että tälläiset että:

- Missä tapasitte?
      - Minkä ikäisinä tapasitte?
      - Kuinka kauan suhteenne on kestänyt?
      - Mitä sinun piti tehdä että olit puolisollesi se "the man" muitten joukossa?

Hmm no jos vaikka näillä aloittaisi.

• 555-GUY

Netissä tavattiin. Oltiin vähän vailla 30 vuotiaita. Nyt on menossa 3 vuosi.

Mä olin oma itseni, koska tiesin jo silloin että olen hyvä tyyppi ja omaan hyviä arvoja. Lisäksi kitaransoiton kautta olen voinut "elvistellä" enemmän naisille jolloin se on ollut vain plussaa minulle.

• M 20
        555-GUY kirjoitti:

Netissä tavattiin. Oltiin vähän vailla 30 vuotiaita. Nyt on menossa 3 vuosi.

Mä olin oma itseni, koska tiesin jo silloin että olen hyvä tyyppi ja omaan hyviä arvoja. Lisäksi kitaransoiton kautta olen voinut "elvistellä" enemmän naisille jolloin se on ollut vain plussaa minulle.

Ohho, olet siis yksi näistä onnekkaista, jotka ovat onnistuneet löytämään naisensa netin kautta. Hmm, aika jännä sinäänsä, että olit oma itsesi ja sait kummiskin naisen, koska siis itse en ole onnistunut tässä vaikka itsekkin omaan hyviä arvoja ja tiedän olevani hyvä tyyppi, mutta silti en onnistu ja ihan varmana tuolla on omia muita, jotka ovat samoissa lähtöpisteissä kanssani, mutteivat ole myöskään onistuneet. Hmm, olisikohan tuo kitaransoitto sitten se, joka sen tarpeellisen ns. "lisäpotkun" antaa? Tai sitten se on tuo ikä että olitte melkein 30v tai sitten ehkä ikä että kitaransoitto olivat ne ns. "switch"?

Kiitoksia kumminkin vastauksista ja toivon että olet löytänyt sen Ms.Right.

• 555....
        M 20 kirjoitti:

Ohho, olet siis yksi näistä onnekkaista, jotka ovat onnistuneet löytämään naisensa netin kautta. Hmm, aika jännä sinäänsä, että olit oma itsesi ja sait kummiskin naisen, koska siis itse en ole onnistunut tässä vaikka itsekkin omaan hyviä arvoja ja tiedän olevani hyvä tyyppi, mutta silti en onnistu ja ihan varmana tuolla on omia muita, jotka ovat samoissa lähtöpisteissä kanssani, mutteivat ole myöskään onistuneet. Hmm, olisikohan tuo kitaransoitto sitten se, joka sen tarpeellisen ns. "lisäpotkun" antaa? Tai sitten se on tuo ikä että olitte melkein 30v tai sitten ehkä ikä että kitaransoitto olivat ne ns. "switch"?

Kiitoksia kumminkin vastauksista ja toivon että olet löytänyt sen Ms.Right.

Kiitos kommentista.

• muutama kyssäri

Oletko koskaan saanut korkattua ketään naista vai jouduitko tyytymään käytettyyn nyt loppuelämäksi?

Oletko koskaan saanut teinipillua? Minkä ikäistä?

Minkä ikäisenä sait ensimmäistä kertaa pillua? Entä minkä ikäisenä vaimosi menetti neitsyytensä?

• 555-GUY

Olen "korkannu" naisen. Olin 18 vuotias. Hän oli 16 v.

Jos oikein muistan hänen kertoneen niin 17 vuotiaana hän.

• aina käytettyä
        555-GUY kirjoitti:

Olen "korkannu" naisen. Olin 18 vuotias. Hän oli 16 v.

Jos oikein muistan hänen kertoneen niin 17 vuotiaana hän.

Siinä tapauksessa on varmasti helppoa hyväksyä naisen aikasempi lutkailu kun on päässyt itse käyttämään käyttämätöntä.

• Hyvässä lihassa?

Paljonko naisesi painaa? Yli 50 kg?

• 555-GUY

52 kg

• 10 v kuluttua + 20kg
        555-GUY kirjoitti:

52 kg

Siinä on sitten 2 kg hyllyvää liikaa.

• hdjdkdkdkdkdk
        555-GUY kirjoitti:

52 kg

Kuinka pitkä?

• 555...
        hdjdkdkdkdkdk kirjoitti:

Kuinka pitkä?

171 cm

• L4ZY-455

Mikä on parasta teidän suhteessa? Millaista on arki?

• 555...

Seesteisyys, nauttiminen asioista aidoisti. Lempeys toisiamme kohtaan. Sänkysessiot:), yhdessäoleminen kiireettömästi. Avoimet keskustelut=kommunikaatio, leffaillat, köllöttely sängyssä.

Arki on tasaista, mutta välillä kipinöi temperamenteista johtuen. Riidat sovitaan ja puhutaan läpi.Yksinolot on nautinnollisia, mutta kyllä sitä odottaa että saa olla toisen kans sitten taas. Vieraillaan aika usein jossain kavereilla.

Yleisesti sanoen. Rauhallista. Kun ei asiat stressaa niin voi olla huoleti. Sori rönsyilevä teksti.

• HorizonHope

Juuri about tämän takia toivoisin pääseväni joskus siihen parisuhteeseen, mutta saas nähdä pääsenkö koskaan.

• :))

Aika hauskoja nämä poikien jutut. Jääneet 15 v tasolle. Pelkkää pippeli ja pimppijuttua.
      Onko se oikeesti niin että siitä puhe mistä puute?

• M 20

Siltä se vähän näyttäisi olevan. Ainakin tässä palstassa tuo sanonta pätee varsin voimakkaasti, mutta pakko myöntää että varsin huvittavaa on lukea näitä pippeli, pimppijuttuja täällä. Tylsyyttä karkottaa aika hyvin :P

• hdhdhdhdhhd ddkdk

oletkoo jo pettänyt naisatas?

• 40 pillun mies

Ei käytetyllä naiselle tarvitse olla uskollinen. Oma syynsä jos on valinnut huoran tien.

• 555...

En ole. Enkä aio.

• White wolf
        40 pillun mies kirjoitti:

Ei käytetyllä naiselle tarvitse olla uskollinen. Oma syynsä jos on valinnut huoran tien.

Oletpas idiootti. Jos on todellista rakkautta ja haluaa parisuhteen pysyvän hyvänä,luottamus pelaa samoin kunnioitus niin ei siinä petetä.
        Käytetty tai ei, pettää ei saa, eikä sitä petä, jos oikeasti rakastaa kumppaniaan.

Menehän sinä kotias kasvamaan mutantti.

• tehomies
        White wolf kirjoitti:

Oletpas idiootti. Jos on todellista rakkautta ja haluaa parisuhteen pysyvän hyvänä,luottamus pelaa samoin kunnioitus niin ei siinä petetä.
        Käytetty tai ei, pettää ei saa, eikä sitä petä, jos oikeasti rakastaa kumppaniaan.

Menehän sinä kotias kasvamaan mutantti.

White wolf on oikeassa siinä että pettää ei saa!

Mielestäni luottamus ja toisen kunnioittaminen ovat parisuhteessa tärkeimmät tekijät.

• 40 pillun mies
        tehomies kirjoitti:

White wolf on oikeassa siinä että pettää ei saa!

Mielestäni luottamus ja toisen kunnioittaminen ovat parisuhteessa tärkeimmät tekijät.

Kuulostaa yhtä hellyttävältä kun ne lampaat jotka vie kukkia maksulliselle naiselle.

Jos nainen on nussituttanut itsensä käytetyksi huoraksi, niin ei siinä miehellä ole mitään syytä olla uskollinen jos on vierasta reikää tarjolla. Tietysti ei saa jäädä kiinni.

• 1+1
        40 pillun mies kirjoitti:

Kuulostaa yhtä hellyttävältä kun ne lampaat jotka vie kukkia maksulliselle naiselle.

Jos nainen on nussituttanut itsensä käytetyksi huoraksi, niin ei siinä miehellä ole mitään syytä olla uskollinen jos on vierasta reikää tarjolla. Tietysti ei saa jäädä kiinni.

Voi voi poju, älä huoli tuommoisista suhdeasioista. Sinä et selvästi ikinä tule saamaan parisuhdetta johtuen liian pienistä aivoistasi. Ei kukaan halua suhdetta sinun kanssa. Siksi sinun kannattaa keskittyä vaikka hiekkakakkujen tekoon. Et sinä tällaisia aikuisten juttuja ymmärrä.

• 5t5r

Miten pitkään ehdit olla vapaana ennen nykyisesi löytämistä?
      Jos nyt syystä tai toisesta jäisit sinkuksi, niin miten nopeasti luulisit löytäväsi uuden pidettäväksi sopivan seukkailukumppanin? Entä "tapailu"naisen, edellistä löyhemmät kriteerit siis? Arveletko, että naisen iskeminen olisi nyksästä saamasi kokemuksen johdosta helpompaa kuin ennen sitä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe