mahtavat tienvarren vessat

eu etua

halpaa käydä paskalla levähtys paikoilla . tuuli pyyhkii ja sade huuhtoo takapuolen. tienvarsilla .

8

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsii, etsii...

      Ja missä niitä levähdyspaikkoja on, joissa olisi vessa? Oulun lähellä tiedän yhden, mutta sinne on pitkä matka, kun hätä yllättää.:)

      • Vastasenrannan kiisk

        Kittilästä Roihin päin, Molkokönkäällä on.


      • joskoeeskusele
        Vastasenrannan kiisk kirjoitti:

        Kittilästä Roihin päin, Molkokönkäällä on.

        Onhan meillä mahtavat tien varsi kyltit SOUVVERINS merkkinä kukoistavasta elinkeinoelämästä ja saavutetuista voitoista. Lähes kaikissa kylissä. Kaikki jonnekkin käsin kaatumassa, pahnan pohjapanssariin miranoolilla raaputettu, rahakasta tyyristiä hurmaamassa


      • polvi kestää kyykkiä
        joskoeeskusele kirjoitti:

        Onhan meillä mahtavat tien varsi kyltit SOUVVERINS merkkinä kukoistavasta elinkeinoelämästä ja saavutetuista voitoista. Lähes kaikissa kylissä. Kaikki jonnekkin käsin kaatumassa, pahnan pohjapanssariin miranoolilla raaputettu, rahakasta tyyristiä hurmaamassa

        Kaikki vaan kyykkypaskalle kylttien taakse.


    • jauhovalkeet esiin v

      Kylläpä on tullut pumpulipyllyjä jo Enontekiöläisistä, kyykkypaskalla sitä on ennenki kykitty, ei tarvii paskalta haisevii huuseja perustarpeille.
      Vessapaperirulla autoon ja matka voi alkaa, siinä se.

      • Jöötipetteri

        En oo ikinä paskonu niissä pistävänhajuisissa kopeissa, vaan aina on ollu autossa vessapaperirulla ja kun on alkanu juilia mahassa, niin tienposkeen auto ja pusikkoon vääntämään torttua :D


    • aivan upeaa

      Noniih, tuossapa oli kaksi kunnon Enontekiöläistä, esi-isien henki ja tavat asuvat heissä lujína, hatun nosto heille. Ei tarvita lantalaisten lasikuitukoppeja, tarpeiden toimittamista varten, vaan tuulen huuhtoessa palleja, he vääntävät ne kyykkytryffelit pusikkoon.
      Heistä oppia sivistyksen löysentämät Enontekioläiset, nyt kaikki kyykkypaskoja harjottelemaan vaikka talon taakse, jotta entiset tavat palaavat taas vahvoina meidän kultuuriin. Voitaisin pitää teemapäivä asian tiimoilta, siis kaikki vaan reippaasti kykylle.

    • kisapaskat?

      Jos vaikka lähdettäisiin kehittelemään jotakin kyykkypaska-kilpailua, onhan niitä hulluja tempauksia monenlaisia. Saataisiin lisää turisteja, jos osattaisiin markkinoida tapahtuma hyvin, ensin valtakunnallisesti ja lopulta MM-kisoina.

      Nyt vaan ideoimaan, mitenkä ja minkälaista kisaa tapahtumaan rakennetaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe