halpaa käydä paskalla levähtys paikoilla . tuuli pyyhkii ja sade huuhtoo takapuolen. tienvarsilla .
mahtavat tienvarren vessat
8
164
Vastaukset
- Etsii, etsii...
Ja missä niitä levähdyspaikkoja on, joissa olisi vessa? Oulun lähellä tiedän yhden, mutta sinne on pitkä matka, kun hätä yllättää.:)
- Vastasenrannan kiisk
Kittilästä Roihin päin, Molkokönkäällä on.
- joskoeeskusele
Vastasenrannan kiisk kirjoitti:
Kittilästä Roihin päin, Molkokönkäällä on.
Onhan meillä mahtavat tien varsi kyltit SOUVVERINS merkkinä kukoistavasta elinkeinoelämästä ja saavutetuista voitoista. Lähes kaikissa kylissä. Kaikki jonnekkin käsin kaatumassa, pahnan pohjapanssariin miranoolilla raaputettu, rahakasta tyyristiä hurmaamassa
- polvi kestää kyykkiä
joskoeeskusele kirjoitti:
Onhan meillä mahtavat tien varsi kyltit SOUVVERINS merkkinä kukoistavasta elinkeinoelämästä ja saavutetuista voitoista. Lähes kaikissa kylissä. Kaikki jonnekkin käsin kaatumassa, pahnan pohjapanssariin miranoolilla raaputettu, rahakasta tyyristiä hurmaamassa
Kaikki vaan kyykkypaskalle kylttien taakse.
- jauhovalkeet esiin v
Kylläpä on tullut pumpulipyllyjä jo Enontekiöläisistä, kyykkypaskalla sitä on ennenki kykitty, ei tarvii paskalta haisevii huuseja perustarpeille.
Vessapaperirulla autoon ja matka voi alkaa, siinä se.- Jöötipetteri
En oo ikinä paskonu niissä pistävänhajuisissa kopeissa, vaan aina on ollu autossa vessapaperirulla ja kun on alkanu juilia mahassa, niin tienposkeen auto ja pusikkoon vääntämään torttua :D
- aivan upeaa
Noniih, tuossapa oli kaksi kunnon Enontekiöläistä, esi-isien henki ja tavat asuvat heissä lujína, hatun nosto heille. Ei tarvita lantalaisten lasikuitukoppeja, tarpeiden toimittamista varten, vaan tuulen huuhtoessa palleja, he vääntävät ne kyykkytryffelit pusikkoon.
Heistä oppia sivistyksen löysentämät Enontekioläiset, nyt kaikki kyykkypaskoja harjottelemaan vaikka talon taakse, jotta entiset tavat palaavat taas vahvoina meidän kultuuriin. Voitaisin pitää teemapäivä asian tiimoilta, siis kaikki vaan reippaasti kykylle. - kisapaskat?
Jos vaikka lähdettäisiin kehittelemään jotakin kyykkypaska-kilpailua, onhan niitä hulluja tempauksia monenlaisia. Saataisiin lisää turisteja, jos osattaisiin markkinoida tapahtuma hyvin, ensin valtakunnallisesti ja lopulta MM-kisoina.
Nyt vaan ideoimaan, mitenkä ja minkälaista kisaa tapahtumaan rakennetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483