Muskle-foorumipäivityksen kesto

Tuxi343

Isoilla foorumeilla päivitykset max 10 min downtime. Mikä kestää?

24

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Önn vaan teille

      Nyt ei ole kyse päivityksestä.

      Nyt siivotaan rasismi ja nazi-jutut pois ja aloitetaan uudelta pöydältä, ellei sitten kaikki mainosbannereiden pitäjät ole jo lähteneet, kun eivät halua tulla liitetyksi nazi-foorumiin, jos näin on niin Ḿusckleforum on historiaa, sillä mainosbannereista maksetaan foorumille ja jos ei rahaa tule on foorumin vetäjien maksettava kaikki omasta pussista. Mikä on varsin mahdoton yhtälö.

    • PUUHAPETETE

      Eipä siellä ole natsijuttuja ollut enää aikoihin.

      • Adolf liian tumma

        TÄ?

        Yksi avatar poistettiin, mutta eihän siellä muusta puhuttu kuin Johtajasta eli Hitleristä ja sieg heilliä oli joka postissa.
        Nyt siellä tehdään varmaankin suur-siivous.
        Muista myös ne kirjoitukset rasismista.


    • Musklea ylläpitäjä

      Natsijutut ja natsi aiheiset avatarit on kitketty pois. Katsoin dokumentin natseista ja kauheita asioita ovat tehneet kertakaikkiaan.

    • ShortsiTane

      Nettifoorumi on kiinni päivän ja kaikilla hirvee hätä!! Hankkikaa elämä.

      • ÖNN ÖNN ÖNN

        Meillä on jo elämä, myös nettielämä.


    • Heluna-hevonen

      Hyvä tapa päivittää foorumi. Iske virrat pois ja päivittele joskus myöhemminn, sitten kun jaksat. Millään muulla tavalla ei saa näin paljoa aikaa kulumaan. Riskinä että käyttäjät siirtyy muualle.

      • ÖNN ÖNN ÖNN

        Ei mitään riskiä..


    • ylös ja sassiin!

      Pistäkää nyt se äkkiä pystyyn, missä muualla nää kakarat muuten purkavat katkeraa patoutumaansa. Auki ja äkkiä, niin äidin pikku kusinaamat pääsee taas dissaamaan kaikkia ja kaikkea.

      • äidinpikkukusinaama

        Mä niin dissaan sua. =)


      • ÖNN ÖNN ÖNN

        Mitäs nyt, onko paskiskin nurin vai mistä kaikkea dissaavista pikku kusinaamoista oikein tarinoit?


      • hehhehheheh

        Terve Mike!


    • kusinaama dedu

      Aloin ryyppäämään kun foorumi on nurin.

    • Pakkotoiston mode

      Mike Siren on uusi ylläpitäjä Muskleforumilla. Moderointi tulee kovenemaan ja perseily loppuu.

      • ÖNN ÖNN ÖNN

        Nyt puijaat.


      • master of teh muskle

        ja vitut


    • UusiTrubepullapitko

      Laita nyt Musu se foorumi pystyyn! Mikä kestää?

      • ÖNN ÖNN ÖNN

        Vähän hienosäätöä ja viritystä menossa.


    • Einarin apupyörä

      Ei taida porukka ymmärtää mikä homma on siirtää phpbb3 foorumi Vbulletinille. Ei se 10min onnistu. Täytyyhän sitä miehen olla hellepäivinä terassillakin :lol:

    • ddffffgds
    • Mauno-Kyllikki

      Mitäs V I T T U A?

      Sain bannia muskleforumille koska kirjoittelin muka aiheen vierestä.

      Ensin epäilivät altteriksi ja sitten bannasivat, pitäkööt tunkkinsa jos ei uudet käyttäjät kelpaa.

      Foorumilla joka on offtopikkia täynnä bannataan uusi käyttäjä joka kirjoittaa täysin aiheesta.

      • FormerMemberOfHonour

        Sinun olisi ensimmäisessä viestissäsi pitänyt kertoa kuinka nussit lokkia. Se olisi ollut kuin kaste uuteen veljeskuntaan. Olisit suoraan ohittanut prospect ja hang-around jäsenyyden ja päässyt suoraan aö-1 kastiin. Nyt todennäköisesti naama ei miellyttänyt ja joku täys-memberi dissas sut ja sait monoo heti. Tohon jengiin kun ei mennä niiku pienenä päiväkerhoon.


    • kusnaama

      Ilmeisesti Senior Moderator bannii edelleen syyttä suotta kännissä muita?

      Hyvällä mallilla foorumi ÖNNNNNN!!!!!!!!

    • Mauno-Kyllikki

      Musklefoorumista on tullut huumoriton paikka, bannia saa sellaisesta mistä ei pakkiksella bannia saa.

      Musklella ei ole mitään paikkaa jonne voisi postailla vähän rankempaa materiaalia.


      Musklella jauhetan nykyisin vain kaikenmaailman lisäravinteista ja hörhöillään ravainteista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe